معرفی گران‌ترین هتل‌های باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
معرفی گران‌ترین هتل‌های باکو

خیلی اوقات در مورد هتل‌های ارزان، جاهای ارزان برای اقامت یا چیزهایی از این دست می‌نویسیم. اما این بار به سراغ گران‌ترین‌ها رفته‌ایم و می‌خواهیم برای آن‌هایی که قصد رفتن به تور لاکچری باکو را دارند، مجلل‌ترین انتخاب‌ها را لیست کنیم. این هتل‌ها همگی با بالاترین امکانات ممکن و ظاهری لوکس میزبانی شما را خواهند کرد. در ادامه همراه ما باشید تا لیستی از گران‌ترین هتل‌های تور باکو را با هم مرور کنیم.

 

Four Seasons Hotel Baku

Four Seasons در هر شهری از دنیا که شعبه‌ای دارد، از بهترین‌های آن شهر محسوب می‌شود. در باکو نیز با نمایی از دریای خزر در پیش رو و بودن در محله قدیم این شهر، یکی از ایده‌آل‌ترین انتخاب‌هایی خواهد بود که می‌توانید در سفر به باکو داشته باشید. بنای اصلی هتل، قصری با شکوه است که شما را مجذوب خواهد کرد و در داخل نیز همه چیز به مجلل‌ترین شکل ممکن ساخته شده. محیط داخلی هتل با چهل‌چراغ‌های زیبا و کف مرمر واقعا زیباست و کاملا مشخص است که چرا گران‌ترین انتخاب شما در باکو خواهد بود.

در این مجموعه شما حق انتخاب بین دو نوع اتاق و ۵ نوع سوییت را دارید. اتاق‌ها بین ۵۰ تا ۷۰ متر هستند و مبلمان کامل داشته و امکانات حداقلی برایشان در نظر گرفته شده است. سوییت‌ها نیز از ۷۵ متر آغاز شده و به ۳۴۰ متر نیز می‌رسند. این سوییت‌ها هر کدام طراحی داخلی متفاوتی دارند و از کاملا هنرمندانه ساخته شده‌اند.

در هتل Four Seasons یک مجموعه اسپای لاکچری و چند رستوران فوق‌العاده به همراه چند بار نیز در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. البته به جز بار و صبحانه، برای استفاده از هر کدام این بخش‌ها باید از قبل جایی برای خود رزرو نمایید.

 

هتل ۵ ستاره و بزرگ رامادا در باکو

 

آدرس: Neftchilar Avenue 1, Sabayil , AZ1095 Baku

شماره تماس: 00994124042424

 

JW Marriott Absheron Baku

هتل JW Marriott باکو در یکی از نقاط بسیار عالی باکو واقع شده و شاید بنایی کلاسیک و قصر مانند مثل Four Seasons نداشته باشد، اما در نوع خود زیبا و منحصر به فرد است. این هتل در داخل ظاهری زیبا و مدرن دارد و سعی شده با طراحی‌هی کاملا متفاوت از هم، بخش‌های مختلفش از هم بازشناسانده شود. مثلا رستوران‌های این مجموعه با نورپردازی‌ و طراحی داخلی کاملا متفاوت، به هیچ وجه شبیه هم و البته شبیه به لابی هتل نیستند.

تنوع انتخاب‌هایی که برای اقامت در JW Marriott دارید واقعا زیاد است و از اتاق‌ها دو نفره ۴۲ متری با تلوزیون ۳۲ اینچ، مبلمان محدود و نمای زیبای شهر تا سوییت سه خوابه ۳۰۰ متری، ۴ تلوزیون، چند ست مبلمان، میز نهار خوری و سرویس بهداشتی و حمام از مرمر خاص را شامل می‌شود. JW Marriott‌ از نظر قیمت پایه، دومین هتل گران‌ قیمت باکو است اما می‌توانید انتخاب‌هایی لاکچری و خیلی گران‌ را نیز در این هتل داشته باشید.

اما در این هتل چه امکاناتی برای شما تهیه دیده شده؟ ۶ رستوران و بار که یکی از آن‌ها در محیطی روباز و با منظره‌ی برج‌های شعله واقع شده، مرکز اسپا و سلامت با یک باشگاه ورزشی فوق‌العاده عالی و استخری بزرگ، سالن همایش و چند بخش کوچک و بزرگ دیگر که همگی در کنار هم یک مجموعه عالی و لوکس را شکل می‌دهند.

آدرس: Azadliq Square 674, Nasimi, AZ1010 Baku

شماره تماس: 00994124998888

 

Fairmont Baku, Flame Towers

همانطور که از اسم این هتل پیداست، Fairmont در برج‌های شعله باکو واقع شده که یکی مهم‌ترین نماد مدرن شهری باکو به شمار می‌رود. این هتل اتاق‌هایی با منظره‌ی دریای خزر را در پیش رو داشته و در محلی عالی از شهر واقع شده و به بسیاری از مراکز خرید و تفریحی دسترسی دارند.

اتاق‌های این هتل با تنوع کم‌نظیر، امکاناتی کامل در حد بهترین هتل‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند و از همین رو هم هست که Fairmont جزو سه هتل گران‌ قیمت پایتخت آذربایجان نیز به حساب می‌آید. در این اتاق‌ها امکاناتی از جمله تلوزیون‌های بزرگ با کانال‌های کابلی و اینترنتی، مبلمان، پنجره‌های بزرگ، حمام مرمر با دیوار شیشه‌ای، داک آیپاد، دستگاه اسپرسو، گاو صندوق و ... قرار دارند و همچنین شما به امکانات کلی هتل از جمله استخر بزرگ با نمای دریا نیز دسترسی خواهید داشت.

این هتل نیز چندین رستوران و بار در خود داشته و یکی از لوکس‌ترین اسپاهای شهر را میزبانی می‌کند، اما از طرفی کلاب خصوصی هتل نیز جایی عالی برای تفریحات شبانه محسوب شده و همچنین تنها سینمای IMAX باکو نیز در همان ساختمانی واقع شده، که هتل قرار دارد!

آدرس: Mehdi Huseyn Street 1A, Sabayil , AZ1006 Baku

شماره تماس: 00994125654848

 

Hilton Baku

هتل‌های "هیلتون" همیشه جزو بهترین‌ها هستند و در باکو نیز اوضاع به همین ترتیب است. هتلی بزرگ و زیبا که روفتاپی زیبا دارد که از آن بالا می‌توانید هم نمای شهر قدیم باکو را مشاهده کنید و هم دریای خزر را ببینید. بنای زیبا با نمای شیشه‌ای این هتل در داخل نیز طراحی بسیار زیبایی دارد و در عین تجمل، مدرن و امروزی نیز هست.

در این هتل ۷ نوع اتاق مختلف و ۷ نوع سوییت دارید که می‌توانید از میانشان انتخاب کنید. از ارزان‌ترین واحدتا تا گران‌ترینشان، همگی امکانات کامل و فوق‌العاده داشته و از طراحی نسبتا ساده اما شیکی بهره می‌برند. البته بعضی از سوییت‌ها با طراحی خاص و فضای بسیار بزرگ، اقامتگاهی کاملا متفاوت نسبت به دیگر واحدهای هتل هستند. همه‌ی اتاق‌ها دارای گاو صندوق، حمام بسیار خوب، سیستم تهویه هوای مطبوع، اینترنت رایگان بی سیم پر سرعت و ... بوده و یا مشرف به باغ اختصاصی هتل هستند یا نمای دریا را پیش رو دارند.

 

بوتیک هتل ۵ ستاره Promenade در باکو

این هتل یک استخر بزرگ و فوق‌العاده زیبا داشته و یک باشگاه ورزشی مجهز و عالی نیز در کنار این استخر قرار داده شده است. همچنین باید در نظر داشته باشید که اسپای eforea که یکی از معروف‌ترین مراکز اسپا در باکو محسوب می‌شود نیز در این مجموعه واقع شده است.

آدرس: Azadlig Avenue 1B, Sabayil , AZ1000 Baku

شماره تماس: 00994124645000

 

InterContinental Baku

اولین چیزی که باید در مورد هتل InterContinental  در باکو بدانید  این است که بنای زیبای هتل که طراحی کلاسیک و جذابی دارد، در یکی از مناطق توریستی شهر واقع شده و از آن‌جا به راحتی به بلوار باکو و خیلی دیگر از جاذبه‌های گردشگری دسترسی خواهید داشت. اگر چه این هتل تجمل و شکوه هتل‌های قبلی لیست ما را ندارد اما هنوز به عنوان هتلی 5 ستاره، از گران‌ترین انتخاب‌ها در باکو به حساب می‌آید، مخصوصا اگر بخواهید در سوییت‌های خاص آن‌جا اقامت داشته باشید.

 

اتاق‌های هتل ۳۲ متری هستند و سوییت‌ها نیز ۶۴ متر وسعت دارند و یکی دو سوییت خاص نیز در InterContinental  وجود دارد که اندازه و دکور آن‌ها متفاوت است. در مجموع اتاق‌ها و سوییت‌ها تنوع چندانی ندارند اما همان‌ها هم طراحی شکیلی داشته و امکانات کاملی از جمله گاو صندوق، سرویس بهداشتی و حمام لوکس ، تلوزیون ۴۰ اینچ همراه کانال‌های ماهواره‌ای و اینترنتی، میز تحریر، اینترنت رایگان بی سیم پرسرعت و ... را در خود دارند.

اگر چه این هتل تنها دو رستوران دارد اما همین رستوران‌ها، از نقاط قوت این مجموعه به حساب می‌آید. همچنین مرکز اسپا Seven Beauties نیز که در هتل InterContinental   واقع شده از جمله اسپاهای فوق‌العاده عالی و لاکچری باکو محسوب شده که طرفداران زیادی دارد.

 

۵ هتل لوکس نزدیک برج‌های آتش باکو

آدرس: 31 Zarifa Aliyeva Street, Sabayil , 1000 Baku

شماره تماس: 00994125259933

 

Bilgah Beach Hotel

با توجه به این که باکو این روزها پر شده از مراکز خرید لوکس و جاذبه‌های تفریحی مدرن، بعضی اوقات یادمان می‌رود که این شهر در واقع یک مقصد ساحلی به حساب می‌آید و تنها هتل لاکچری و گران قیمت لیست ما نیز Bilgah Beach Hotel است که کمی از مرکز شهر دور بوده و فضای مجلل و بسیار جذابی را در محیطی آرامش‌بخش برایتان پدید آورده است. این هتل در فضایی بسار بزرگ بنا شده و از نظر امکانات از بسیاری از موارد بالا بهتر است با این حال، همانطور که گفتیم، چون از مرکز شهر کمی دور به حساب می‌آید، قیمت کم‌تری دارد اما هنوز جزو گران‌ترین هتل‌های باکو است.

 

این هتل بنای بزرگی داشته و اتاق‌ها و سوییت‌های پر تعدادی دارد که می‌توانید از میانشان، واحدی که مطابق با سلیقه‌تان باشد را انتخاب کنید. حتی اگر اتاق‌های ۲۶ تا ۳۵ متری که ارزان‌ترین در هتل Bilgah محسوب می‌شود را انتخاب کنید، باز هم یک واحد زیبا گیرتان خواهد آمد که طراحی زیبایی داشته و پنجره‌هایش رو به دریا باز می‌شوند. حمام همه‌ی واحدها از جمله این اتاق‌ها نیز زیبا و لوکس است و دیوار شیشه‌ای آن رو به دریای خزر قرار دارد. سوییت‌های هتل و اتاق‌های دلوکس همگی از بالکن‌های بزرگ بهره می‌برند و اگر سوییت‌های خاص مثل Ambassador یا Presidential را انتخاب کنید، از طراحی داخلی فوق‌‌العاده زیبا و مجللشان شگفت‌زده خواهید شد.

هتل Bilgah بدون شک مفرح‌ترین انتخاب در لیست ماست. جایی که یک ساحل اختصاصی و خصوصی داشته و شما می‌توانید در فضایی ساکت، تمیز و با امکانات رفاهی، به آبتنی بپردازید و لحظاتی شاد را سپری کنید. این مجموعه همچنین چند استخر به صورت روباز و سرپوشیده داشته و فضای بازی کودکان نیز در آن مهیا شده است. چند رستوران، بارهایی در نقاط مختلف هتل و همچنین یک مرکز اسپا و سلامت مجهز و چندین و چند بخش تفریحی جذاب دیگر نیز در هتل Bilgah در نظر گرفته شده و آن‌جا را به یکی از انتخاب‌های عالی برای کسانی تبدیل کرده که در تور باکو، خیلی محل اقامتشان برایشان اهمیت ندارد و به دنبال امکانات و خوشگذرانی هستند.

 

۳ هتل نزدیک به فرودگاه حیدر علیف باکو

آدرس: Gelebe Street 94, AZ1122 Baku

شماره تماس: 00994123103900

۰۹ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران