معرفی هتل چهار ستاره وینتر پارک باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
معرفی هتل چهار ستاره وینتر پارک باکو

هتل‌های متعددی در سطح پایتخت آذربایجان هستند که شما می‌توانید برای تور باکو انتخاب کنید. با این حال بهتر است، قبل از تهیه تور و انتخاب هتل به خوبی در مورد اقامتگاه مورد نظر خود تحقیق کنید. این که این هتل در کجای شهر واقع شده، چه امکاناتی دارد و محیط آن به چه صورت است. هتل چهار ستاره‌ای که امروز به شما معرفی می‌کنیم، درست کنار میدان فواره و در یکی از بهترین مکان‌های شهر واقع شده و بسته به امکاناتی که دارد، قیمت آن نیز مناسب است. اگر می‌خواهید، بیشتر درباره هتل وینتر پارک (Winter Park) بدانید، در ادامه‌ی این نوشته همراه ما باشید.

 

اطلاعات کلی درباره هتل وینتر پارک باکو

همانطور که در ابتدای نوشته گفتیم، یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های اقامت در هتل وینتر پارک باکو، محل قرار گیری این هتل است. وینتر پارک چیزی حدود ۵۰۰ متر از میدان فواره باکو فاصله دارد و این یعنی به خیلی از مهم‌ترین مراکز شهری نزدیک است. در ادامه‌ی نوشته فاصله‌ی دقیق برخی از مهم‌ترین بخش‌های شهر به هتل را برای شما بر خواهیم شمرد اما در مجموع این هتل هم به مراکز خرید نزدیک است و هم به خیلی از نقاط گردشگرپذیر شهر که آن را به جایی عالی برای اقامت در شهر بدل می‌کند.

این مجموعه در کنار اتاق‌های شیک و دوست داشتنی که نمای شهر را پیش رو دارند، امکانات عمومی همچون مرکز اسپا و سلامت، رستوران، بار، سالن ورزش و اینترنت رایگان و پر سرعت بی سیم را در اختیارتان خواهد گذاشت و همچنین طراحی زیبای داخلی بخش‌های مختلف هتل، از نظر بصری نیز چشم نواز است. در مجموع هتل وینتر پارک در حد و اندازه‌ی بهترین هتل‌های باکو قرار می‌گیرد و بدون شک از برترین انتخاب‌ها در میان هتل‌های ۴ ستاره‌ی شهر است.

مشخصه‌های اتاق‌ها و سوییت‌های هتل وینتر پارک باکو

اتاق‌های این هتل عموما از فضایی بزرگ برخوردار هستند اما از نظر طراحی داخلی و کلیات، بسیار به هم شبیه‌اند. در واقع امکاناتی مشابه هم دارند اما فضای بزرگ‌تر بعضی از آن‌ها، جا برای مبلمان بیشتر را در اختیار گذاشته و برخی انتخاب‌ها نیز سرویس بهداشتی و حمام لوکسی در اختیار شما می‌گذارند. از امکانات عمومی که همه‌ی اتاق‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند می‌توان به سرویس خواب بسیار خوب، گاو صندوق اختصاصی، پنجره‌های ضد صدا، سشوار، مینی بار، تلوزیون بزرگ همراه با کانال‌های ماهواره‌ای و ... اشاره کرد. تمامی اتاق‌ها فرش شده‌اند و از نورپردازی خوبی برخوردارند.

اتاق‌های استاندارد: این اتاق‌ها ۳۶ متر مربع وسعت داشته و ارزان‌ترین انتخاب در هتل هستند. قیمت پایه برای این هتل ۹۶ دلار است که به اتاق‌های استاندارد اختصاص دارد. اتاق‌ها طراحی خوبی دارند و از سیستم تهویه‌ی هوای عالی و پنجره‌های بزرگ بهره می‌برند.

 

معرفی بهترین هتل‌های ۳ ستاره باکو

سوییت‌های جونیور: این سوییت‌ها با فضای ۵۰ متری خوب، یک محیط پذیرایی اختصاصی با مبلمان کامل دارند که با پنجره‌هایی بزرگ، شب‌ها منظره‌ای عالی از شهر را به نمایش می‌گذارد. این واحدها در مجموع ظاهر شیکی دارند و برای خانواه‌های ۳ نفره مناسب هستند.

اتاق‌های دبل دلوکس: این اتاق‌ها در واقع دو اتاق به هم چسبیده هستند که در مجموع فضایی به بزرگی ۴۲ متر دارند و تا ۳ نفر می‌تواند در آن‌جا اقامت داشته باشد. از نظر ظاهر و امکانات، این واحد شبیه به اتاق‌های استاندارد بوده و انتخاب مقرون به صرفه برای خانواده‌های کم جمعیت به حساب می‌آید.

اتاق سوپریور تریپل: واحدهای ۵۸ متری تریپل روم، بر خلاف انتخاب‌هایی که تا الان به شما معرفی کردیم، دارای سرویس بهداشتی و حمام بسیار شیک بوده و در آن‌ یک وان بزرگ تهیه دیده شده است. فضای بزرگ این واحد تا ۳ نفر گنجایش دارد اما از ظاهر بسیار شیک و دلچسبی برخوردار بوده و سرویس مبلمان کامل و فضایی جدا از هم برایش در نظر گرفته شده است. این فضاها با درهای چوبی و شیشه‌ای بسیار جذاب از هم جدا گشته‌اند.

 

هتل و اسپا ۵ ستاره آلبا در باکو

اکسکیوتیم سوییت: و به گران‌ترین انتخاب در هتل می‌رسیم که ۸۵ متر مربع وسعت دارد و طراحی داخلی آن تا حدی متفاوت از دیگر واحدهای هتل است. واحدی که سرویس بهداشتی و حمام بسیار شیک و لوکس دارد، گاو صندوق آن بزرگ‌تر است، تلوزیون بزرگ‌تری دارد و همچنین مبلمان کامل‌تر همراه با امکانات آشپزخانه برایش در نظر گرفته شده. این سوییت پنجره‌هایی بسیار بزرگ دارد که بخش اعظمی از دیوار را پوشانده و شب‌های نمایی زیبا به اتاق می‌دهد.

رستوران و بار

همانطور که گفتیم این مجموعه دارای رستوران و بار بوده اما قبل از این که به سراغ وعده‌های نهار و شام و نوشیدنی‌های هتل وینتر پارک برویم، باید از صبحانه‌ها آن بگوییم که همیشه جزو بخش‌هایی بوده که خیلی از مشتریان هتل از آن تعریف و تمجید ویژه کرده‌اند. صبحانه در محل رستوران به صورت بوفه باز سرو می‌شود و هم گزینه‌های بین‌المللی و هم بعضی غذاهای محلی را شامل می‌شود، پس پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از شروع روز و گردش و تفریح، یک صبحانه مفصل و رایگان در محل هتل میل کنید.

رستوران هتل فضایی بسیار شیک و زیبا دارد و برای صرف شام حتما باید از قبل در آن‌جا میزی برای خود رزرو کنید. هم وعده نهار و هم وعده شام در آن‌جا سرو می‌شود و غذاهای ایتالیایی، شرق اروپایی و آذری با کیفیت بسیار عالی در آن‌جا سرو می‌شود. این رستوران دارای یک لابی با بار بزرگ بوده که در آن‌جا انواع نوشدنی‌ها با کیفیت‌های مختلف به فروش می‌رسند.

 

بهترین هتل‌های منطقه سبیل ریون در باکو

مرکز اسپا و سلامتی

مجموعه اسپا و سلامتی هتل، یکی از مزیت‌های وینتر پارک باکو به حساب می‌آید. مجموعه‌ای بسیار لوکس و زیبا با امکانات خیلی خوب که در فضایی شیک و تمیز، خدمات متنوعی را ارائه می‌کند. این اسپا دارای امکاناتی از جمله سونا، جکوزی، اتاق‌های خصوصی ماساژ و ... بوده و خدمات ماساژ متنوعی را برای مشتریان خود ارائه می‌کند. البته مجموعه اسپا متاسفانه فاقد یک استخر است که این را می‌توان ضعف برای مجموعه به حساب آورد. در غیر این صورت همه‌ی موارد در مورد مرکز اسپا و سلامت هتل وینتر پارک، عالی بوده و امتیاز بسیار خوبی را نیز از طرف مشتریان هتل کسب کرده است.

سالن ورزش

هتل وینتر پارک در مرکز شهر واقع شده و فضای خیلی بزرگی ندارد که بتوان در آن‌جا مراکز تفریحی و سالن‌های بزرگ ورزشی درست کرد. اما اگر نمی‌خواهید، تمرینات خود را در طول سفر کنار بگذارید، می‌توانید به سراغ سالن بدن سازی مجموعه رفته که از امکانات خیلی خوب و کامل بهره می‌برد و همه چیز برای شما در آن‌جا مهیا شده است. سالن خیلی بزرگ نیست اما با توجه به گنجایش هتل و امکانات مهیا شده، فضای کافی در اختیار شما می‌گذارد.

نکات مهمی که درباره هتل وینتر پارک باید بدانید

  • اجازه‌ی ورود حیوانات خانگی به این هتل داده نخواهد شد.
  • امکانات کامل برای افراد با معلولیت‌های جسمی در نظر گرفته شده و اتاق‌ها و سالن‌ها، برای این افراد بهینه شده‌اند.
  • بخشی از بوفه صبحانه به کودکان اختصاص داشته تا غذاهای مخصوص خود را انتخاب کنند.
  • هتل دارای پارکینگ بوده و اگر در تور باکو ماشین اجاره کردید، بدون این که از قبل هماهنگی کنید، می‌توانید ماشین را به پارکینگ هتل ببرید.
  • سرویس خشک شویی برای هتل در نظر گرفته شده که برای استفاده از آن باید هزینه‌ای اضافی پرداخت کنید.
  • تمامی امکانات مرکز اسپا به صورت رایگان ارائه می‌شود و برای پکیج‌های ماساژ باید هزینه پرداخت کنید.
  • برای کودکان زیر سه سال می‌توانید درخواست گهواره کنید که به صورت رایگان در اختیار شما گذاشته می‌شود. تخت بچه از ۴ تا ۱۱ سال هر شب ۴۱ منات هزینه در پی خواهد داشت و تخت اضافی برای هر فرد بالای ۱۲ سال ۵۳ منات به ازای هر شب قیمت دارد.
  • مجموعه دارای اتاق جلسات نیز هست که با هماهنگی قبلی می‌توانید آن‌جا را اجاره کنید.

 

هتل ۵ ستاره لوکس JW Marriott Absheron باکو

فاصله‌ی مراکز مختلف شهر به هتل وینتر پارک باکو

همانطور که از اول نوشته گفتیم، هتل وینتر پارک باکو در جایی بسیار عالی از شهر قرار گرفته است. یکی از زیبایی‌های شهر باکو میدان فواره است که تنها چند قدم با هتل فاصله دارد و ساختمان زیبای اوپرا و باله‌ی باکو نیز حدود ۷۰۰ متر از آن‌جا دور است. پیشنهاد می‌کنیم، حتما در سفر به باکو، شبی را برای رفتن به این سالن و تماشای یک نمایش زیبا اختصاص دهید. اگر اهل مراکز فرهنگی هستید، سری به موزه ادبیات نظامی یا موزه ملی تاریخ آذربایجان بزنید که آن‌ها هم حدودا ۷۰۰ متر از هتل دورند.

کمی دورتر و در فاصله‌ی یک کیلومتری، شما می‌توانید از ابنیه‌ای همچون مسجد تازه پیر، قصر ایسمایلیا، برج دوشیزه و قصر شیروان شاه دیدن کنید که هر کدام از آن‌ها در نوع خود، بسیار جذاب هستند. در نهایت میدان آزادی که مهم‌ترین میدان شهر است از شما ۱.۳ کیلومتر فاصله داشته و حتی پیاده هم خیلی راحت می‌توانید به آن‌جا مراجعه کرده و از فروشگاه‌های متعددی که در اطراف میدان هستندخرید کنید.

در نهایت فاصله‌ی برخی دیگر از مراکز به هتل به شرح زیر است:

همچنین اگر می‌خواهید از سیستم حمل و نقل عمومی باکو استفاده کنید، دو ایستگاه مترو ساخیل و نظامی، در دو سمت هتل و هر دو با فاصله‌ی ۷۰۰ متری قرار گرفته‌اند و با کمک آن‌ها می‌توانید به جاهای مختلف شهر بروید. همچنین این را هم در نظر بگیرید که فرودگاه حیدر علیف نیز در فاصله‌ی ۲۱ کیلومتری از هتل قرار گرفته است.

۲۵ بهمن ۱۴۰۰

نظرات کاربران