معرفی هتل ۵ ستاره و مجلل‌ چهار فصل باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
معرفی هتل ۵ ستاره و مجلل‌ چهار فصل باکو

باکو یکی از شهرهای جذاب و ارزان جهان به حساب می‌آید که به دلیل نزدیکی به شمال ایران یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفرهای کوتاه مدت است. شهری تاریخی با جاذبه‌های گردشگری مدرن که شبانه‌روزی پر رویداد برای مسافرانش می‌سازد. شهری با بهترین رستوران‌ها که بسیاری از غذاهایشان باب میل ایرانی‌هاست. شهری با مرکزخریدهای مجلل برای تهیه‌ی بهترین سوغاتی‌ها. در سفرتان با تور باکو اگر می‌خواهید یک هتل درجه یک را بشناسید همراه ما باشید تا هتل چهار فصل این شهر را با امکانات و فضاهای ویژه‌اش خدمت‌تان معرفی کنیم.


هتل چهار فصل باکو (Four season)


یک ساختمان ۹ طبقه که از پنجره‌های بزرگش چشم‌انداز زیبایی به شهر ارائه می‌دهد در شهر باکو واقع شده است تا یکی از بهترین هتل‌های این شهر باشد. هتلی که اقامت در هرکدام از ۱۷۱ اتاق آن چندان ارزان نیست اما مطمئن باشید هرچند روز در باکو اقامت دارید ارزشش را دارد برای این هتل هزینه کنید. جاییکه جدای از امکانات اقامتی، امکانات تفریحی مناسبی نیز دارد و همین امر باعث شده است مسافران این هتل در تمامی مدتی که در هتل هستند حوصله‌شان سر نرود. جاییکه در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری شهر باکو واقع شده است تا مسافرانش در کوتاه‌ترین زمان ممکن به جاذبه‌های این شهر دسترسی پیدا کنند. اگر می‌خواهید بیشتر با امکانات این هتل آشنا شوید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

راهنمای گردش ۴۸ ساعته در باکو

 

 

هتل چهار فصل باکو

 


انواع اتاق‌های هتل چهار فصل باکو


سوئیت دو خوابه: خانه‌ای به مساحت ۲۰۵ متر مربع که در هرکدام از اتاق‌های خوابش یک تخت دو نفره کینگ دارد.
سوئیت اکسکیوتیو: اتاقی به مساحت ۷۵ متر مربع که یک تخت دو نفره در خود دارد.
سوئیت یک خوابه: اتاقی به مساحت ۵۰ متر مربع که یک تخت دو نفره کینگ در خود دارد.
اتاق دولوکس: اتاقی به مساحت ۵۰ متر مربع که چشم‌انداز زیبایی به شهر ارائه می‌دهد و یک تختخواب دو نفره کینگ در اتاق خواب خود جای داده است.
اتاق پریمیر: اتاقی به مساحت ۷۰ متر مربع که یک تختخواب دو نفره کینگ در خود دارد.
سوئیت دولوکس: سوئیتی به مساحتی ۴۸ متر مربع که دو تخت دو نفره در خود دارد.
اتاق دولوکس کاسپین: اتاقی به مساحت ۲۵ متر مربع که یک تخت دو نفره کینگ در خود دارد.

 

اقامتی جذاب در هتل‌های عاشقانه باکو

 

 

هتل چهار فصل باکو

 


امکانات رفاهی هتل چهار فصل باکو


از صندوق امانات، خدمات نگهبانی، دستگاه کارت خوان، انبار چمدان و مواردی از این دسته که بگذریم باید اول از همه به کارکنان این هتل اشاره کنیم. افرادی خوش برخورد که به دو زبان انگلیسی و ترکی مسلط هستند و در همه‌ی زمانی که در هتل تشریف دارید به کمک شما می‌آیند. از کارکنان هتل نیز که بگذریم باید به فضاهای عمومی آن اشاره کنیم که امکانات مختلفی به شما ارائه می‌دهند. از جمله آنکه می‌توانید قرارهای تجاری و کاری مهمی در آنها برگزار کنید. اینترنت پرسرعت رایگان، خدمات مربوط به شست و شوی لباس، خدمات فکس و کپی، ترانسفر فرودگاهی، سرویس‌های حمل و نقل درون شهری، سیستم تهویه مناسب، پارکینگ خصوصی رایگان، فروشگاه فروش سوغاتی، آرایشگاه و سالن زیبایی و خدمات مربوط به برگزاری عروسی از مهمترین امکانات رفاهی این هتل ۵ ستاره به حساب می‌آیند.

 

سفری ارزان به باکو چقدر هزینه دارد؟

 

 

هتل چهار فصل باکو

 


امکانات تفریحی هتل چهار فصل باکو


اگر در این هتل اقامت داشته باشید دیگر نیازی نیست نگران گشت و گذارهای درون شهری‌تان باشید. چرا که می‌توانید در تورهای مختلفی که همه روزه در این هتل برگزار می‌شود شرکت کنید و به دیدن زیبایی‌های باکو بروید اما اگر تصمیم داشتید زمانی که در هتل هستید نیز به تفریح کردن بپردازید باید بدانید این هتل یک استخر درجه یک در خود دارد. استخری زیبا زیر سقفی طاقی شکل که دور تا دورش را تخت‌های آفتاب‌گیر پر کرده‌اند. استخری که با رفتن به آن می‌توانید از امکانات مربوط به جکوزی و سونای خشک و بخار نیز استفاده کنید و اگر علاقه‌مند به ماساژ گرفتن باشید به اتاق ماساژ آن بروید. از دیگر امکانات تفریحی این هتل می‌توان به کلاس‌های یوگای آن اشاره کرد که همه روزه توسط چند استاد حرفه‌ای برگزار می‌شوند. ورزش کردن در سالن بدن‌سازی و ارائه دادن کنسول‌های بازی به مهمانان این هتل از دیگر امکانات تفریحی آن به حساب می‌آیند.

 

هتل ۵ ستاره دینامو ، اقامتی مجلل در قلب باکو

 

 

هتل چهار فصل باکو

 


رستوران‌های هتل چهارفصل باکو


رستوران این هتل همه روزه به شما از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح طیف وسیعی از صبحانه‌ها را ارائه می‌دهد. طیفی شامل صبحانه‌های انگلیسی تا صبحانه‌های سنتی و بومی ترکی. در دل این رستوران اما یکی از مهترین رستوران‌های باکو واقع شده است. رستورانی با نام زافرانو که یک رستوران ایتالیایی درجه یک به حساب می‌آید. جاییکه هر سه وعده‌ی اصلی غذایی را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که منوی ویژه مخصوص کودکان دارد. در سفرتان به باکو مطمئن باشید بهترین پیتزاها و پاستاهایتان را در این رستوران می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

۱۰ رستوران مجلل باکو که بهترین غذاهای ترکی را سرو می‌کنند

 

 

هتل چهار فصل باکو

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران