۷ مکان فوق‌العاده در پوکت برای خرید بهترین و خاص‌ترین سوغاتی‌های سفر

جاذبه‌های گردشگری پوکت
۷ مکان فوق‌العاده در پوکت برای خرید بهترین و خاص‌ترین سوغاتی‌های سفر

پوکت یکی از رویایی‌ترین جزیره‌های تایلند که در تمامی روزهای سال سرشار از گردشگران است، روزهای تکرار ناشدنی و شب‌های فراموش ناشدنی برای مسافرانش می‌سازد. شهری پر از رستوران‌ها و کافه‌ها. شهری پر از بازارهای شبانه و مکان‌های دورهمی و رویداد. در سفرتان با تور تایلند به پوکت اگر می‌خواهید بهترین سوغاتی‌ها را خریداری کنید. همراه ما باشید تا ۷ مکان فوق‌العاده‌ی این شهر برای خرید سوغاتی را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- بازار شبانه‌ی آخر هفته‌های پوکت


بازاری که در پوکت با نام ناکا شناخته می‌شود و آخر هفته‌ها یکی از شلوغ‌ترین مکان‌های پوکت به حساب می‌آید. بازاری که جدای از خریدهای ارازن و معقول، می‌توان معروف‌ترن غذاهای خیابانی تایلند را در آن نوش چان کرد. بازاری که قدم‌زدن در طول آن یکی از تفریحات هیجان‌انگیز برای گردشگران به حساب می‌آید. هرهفته در روزهای پایانی از حوالی عصر تا اواخر شب این بازار در پوکت برپا می‌شود تا بتوانید ساعت‌ها در طول آن قدم بزنید، غرفه‌های مختلف را ببینید و پوشاک و لوازم تزئینی و کیف و کفش خریداری کنید. قیمت اجناس عرضه شده در این بازار ارزان هستند اما یادتان باشد هرقیمتی از سوی فروشندگان به شما پیشنهاد شد سعی کنید چانه بزنید و آن را بشکنید.

 

۵ مرکز خرید جذاب پوکت که باید به آنها سر بزنید!

 

 

بازار شبانه‌ی آخر هفته‌های پوکت

 


۲- پاتونگ


مرکز پوکت و خیابان‌هایش نه تنها بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها را در اختیار دارد بلکه بهترین مغازه‌های خرید سوغات نیز در آن حضور دارند. مغازه‌هایی که با رفتن به آنها می‌شود پوشاک‌های مناسب را با قیمت‌های نسبتا ارزان خریداری کرد. با رفتن به این مغازه‌ها نیز باید به مانند بازارها، چالش چانه زدن را پیش بکشید و تا جاییکه تیغ‌تان می‌برد تخفیف بگیرید.

 

راهنمای یک‌روز خوشگذرانی در منطقه‌ی پاتونگ پوکت

 

 

پاتونگ

 


۳- منطقه قدیمی پوکت


در زیر ساختمان‌های زرد و سرخ و آبی و صورتی منطقه‌ی قدیمی پوکت، مغازه‌های وجود دارند که سوغاتی‌های مختلفی می‌توانید از آنها خریداری کنید. سوغاتی‌هایی از پوشاک تا لوازم تزئینی. از کیف و کفش تا ادویه‌ها و مواد غذایی. این منطقه یکی از نقاط پرگردشگر پوکت به حساب می‌آید اما خیلی از گردشگران به دلیل ناآگاهی ترجیح می‌دهند خریدهای خود را در این منطقه انجام ندهند. توصیه‌ی ما به شما اما این است که سر صبر و حوصله این منطقه را بگردید و خریدهایتان را انجام بدهید.

 

 

منطقه قدیمی پوکت

 


۴- فروشگاه Chillva


اگر به صورت خانوادگی به پوکت رفته‎اید و می‌خواهید خریدهای شیک و درجه یک انجام بدهید به شما توصیه می‌کنیم به این فروشگاه تشریف ببرید. جاییکه از جواهرات و زینتی‌ها تا پوشاک مد روز دنیا و اسباب بازی‌ها را می‌توانید در آن خریداری کنید. درهای این فروشگاه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و یکی از مکان‌های عالی خرید برای آنهایی که به عنوان ماه عسل به پوکت آمده‌اند به حساب می‌آید. چرا که اجناس شیک و لوکس در آن به فروش می‌سد.

 

 

فروشگاه Chillva

 


۵- مرکزخرید Central Festival


مرکزخریدی شیک که می‌توانید سراغ برندهای معتبر پوشاک و عطر و کیف و کفش را در آن بگیرید. البته تمامی مغازه‌های این مرکزخرید به برندهای معتبر اختصاص داده نشده است و برخی از مغازه‌های آن اجناس فیک را با قیمت‌های ارزان به مشتریان عرضه می‌کنند. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. فود کورت این مرکزخرید بهترین برگرهای پوکت را به شما ارزانی می‌کند.

 

۸ رستوان شیک و ساحلی پوکت که خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی را سرو می‌کنند

 

 

مرکزخرید Central Festival

 


۶- واکینگ استریت پوکت


روزهای یکشنبه عصر در بخش قدیمی شهر و تلاقی با جاده تالانگ بازاری برپا می‌شود که در آن می‌توانید سوغاتی‌های ارزان قیمت خریداری کنید. از بهترین محصولات عرضه شده در این بازار صنایع دستی کشور تایلند و شهر پوکت است.

 

 

واکینگ استریت پوکت

 


۷- مرکزخرید Jungceylon


یکی دیگر از مرکزخریدهای معروف شهر پوکت در کنار سنتر مارکت همین مرکزخرید است. جاییکه برندهای مطرح پوشاک در کنار برندهای فیک شعبه دارند و انواع خریدها در قیمت‌های مختلف را می‌شود در آن انجام داد. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و به آنها خدمات ارائه می‌کند.

 

 

مرکزخرید Jungceylon

 

۰۱ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران