۹ نقطه فوق‌العاده در لارناکا برای خرید بهترین سوغاتی‌های سفر به قبرس

جاذبه‌های گردشگری قبرس
۹ نقطه فوق‌العاده در لارناکا برای خرید بهترین سوغاتی‌های سفر به قبرس

قبرس یکی از بهترین کشورهای جهان است که می‌توانید ارزان به آن سفر کنید اما تفریحات لاکچری و درجه یک انجام بدهید. کشوری پر از جاذبه‌های تاریخی و تفریحات آبی و دریایی. کشوری با بهترین غذاهای دریایی و بهترین رستوران‌ها. کشوری با بهترین کافه‌های روزانه و شبانه برای انواع دورهمی‌های شورانگیز. در سفرتان با تور قبرس به لارناکا؛ یکی از توریستی‌ترین شهرهای این کشور اگر به دنبال خرید بهترین سوغاتی‌ها هستید همراه ما باشید تا ۹ نقطه‌ی فوق‌العاده این شهر برای خرید انواع مختلف سوغاتی‌های درجه یک را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- خیابان زننوس کیتیئوس


یک خیابان معروف و عالی برای آنهایی که عاشق پرسه زدن‌ها برای خرید هستند. خیابانی که دو سویش انباشته از مغازه‌ها و بوتیک‌های شیک است و به شما به عنوان یک گردشگر اجازه می‌دهد هرچه به عنوان سوغاتی می‌خواهید را ببینید و بخرید. خیابانی که در آن می‌توانید انواع پوشاک، وسایل تزئینی، جواهرات و برخی از صنایع دستی که در مقیاس صنعتی تولید می‌شوند را بیابید. در انتهای این خیابان نیز یک بازار میوه و تره‌بار وجود دارد تا بتوانید انواع میوه‌ها و سبزیجات را از آن خریداری کنید. این خیابان در لارناکا نه تنها برای خرید کردن که برای گشت و گذار و تفریح کردن نیز عالی است.

 

۱۰ جاذبه‌ی گردشگری لارناکا که در سفر به قبرس باید از آنها دیدن کنید

 

 

 خیابان زئوس کیتیئوس

 


۲- خیابان ارمو


یک خیابان معروف پر از فروشگاه‌های لاکچری برای خرید انواع پوشاک مد روز دنیا با بهترین طراحی‌ها. خیابانی برای خرید انواع لباس‌های مجلسی زنانه و مردانه. خیابانی که برای خرید از فروشگاه‌های آن باید دست به جیب شوید و هزینه‌ی نسبتا زیادی بپردازید. هزینه‌ی که ارزش پرداخت شدن دارد البته. در سفرتان به لارناکا اگر مراسم رسمی مهمی در پیش دارید و می‌خواهید یک لباس شیک و تک در آن مراسم بپوشید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این خیابان و فروشگاه‌هایش سر بزنید.

 

 

  خیابان ارمو

 


۳- یکشنبه بازار لارناکا


خیابان ارمو پارکینگی دارد که در روزهای یکشنبه می‌شود یکی از خاص‌ترین و بهترین بازارهای شهر لارناکا. بازاری که با رفتن به آن می‌توانید انواع پوشاک و وسایل تزئینی و خاص را با قیمت‌های ارزان خریداری کنید. بازاری که روزهای یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح آغاز به کار می‌کند و تا ساعاتی پس از غروب آفتاب کارش را ادامه می‌دهد. بازاری که با رفتن به آن باید خجالت را کنار بگذارید و تا جاییکه می‌توانید از فروشندگانش با چانه‌زدن تخفیف بگیرید.

 

 

یکشنبه بازار لارناکا

 


۴- جواهر فروشی Oro Fino


در سفرتان به لارناکا اگر مایلید جواهرات اروپایی درجه یک با بهترین و خاص‌ترین طراحی‌ها را بخرید می‌توانید به این جواهرفروشی در مجاورت ساحل فوینی‌کودس برید. جاییکه سنگ‌های قیمتی را با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رساند و الماس‌های یونانی جذابی دارد. اگر در یک سفر رمانتیک به قبرس رفته‌اید و می‌خواهید عاشقانه‌تان را کامل کنید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این جواهرفروشی بروید و حلقه‌های شیک و درجه یکش را از نظر بگذرانید.

 

حقیقت‌های جالب در مورد قبرس که شما را مشتاق به سفر می‌کند

 

 

 جواهر فروشی Oro Fino

 


۵- روستای کورنوس


دهکده‌ای در سی کیلومتری لارناکا که یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر به حساب می‌آید. دهکده‌ای که با رفتن به آن می‌توانید ظروف سفالی درجه یک خریداری کنید. ظروفی که بند بندش یاد قبرس و لارناکا را برای همیشه در خاطرتان زنده نگه می‌دارد. ظروفی با کاربرد‌های مختلف.

 

 

روستای کورنوس

 


۶- روستای لفتکارا


یک روستای دیدنی جذاب که بیشتر مردمانش در حال درست کردن صنایع دستی هستند و بیشتر محصولاتشان را در همین روستا به گردشگران می‌فروشند. روستایی که با رفتن به آن می‌توانید انواع قلاب‌بافی‌ها را خریداری کنید و به عنوان یادگاری با خوتان همیشه داشته باشید.

 

 

  روستای لفتکارا

 


۷- فروشگاه اورفانیدس


این فروشگاه یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای قبرس به حساب می‌آید که شعبه‌ای در شهر لارناکا دارد. فروشگاهی که بهترین و ارزان‌ترین خوراکی‌ها، سبزی‌ها و میوه‌ها را در کنار برخی از وسایل برقی و تزئینی و همچنین پوشاک می‌توانید از آن خریداری کنید. فروشگاهی که در میان اهالی این شهر بسیار معروف است و اگر برای یک سفر نسبتا طولانی مدت به لارناکا و قبرس رفته‌اید و می‌خواهید هزینه‌های مربوط به خورد و خوراک‌تان کاهش یابد به شما توصیه می‌کنیم حتما به این فروشگاه تشریف ببرید.

 

 

فروشگاه اورفانیدس

 


۸- فروشگاه 34


فروشگاهی که در آن محصولات برندهای معتبر در زمینه‌ی پوشاک به فروش می‌رسد و در میان گردشگران بسیار معروف است. فروشگاهی که در شهرهای دیگر قبرس نظیر نیکوزا نیز شعبه دارد. در سفرتان به قبرس اگر می‌خواهید لباس‌های اسپورت از برندهای معتبر خریداری کنید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این فروشگاه تشریف ببرید و نگران هزینه‌ای که می‌کنید نباشید. چرا که اجناسی که می‌خرید ارزشش را دارند برای آنها هزینه کنید.

 

راهنمای یک روزه گشت‌وگذار هیجان‌انگیز در پافوس و لیماسول

 

 

فروشگاه 34

۱۶ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران