۵ رستوران عالی در لارناکا برای گیاهخواران

جاذبه‌های گردشگری قبرس
۵ رستوران عالی در لارناکا برای گیاهخواران

تور قبرس یکی از جذابترین نقاط دنیا برای کسانیکه عاشق جزیره‌های ساحلی هستند به حساب می‌آید. این جزیره در خود شهری دارد به نام لارناکا که هم بهترین سواحل این جزیره را در خود جای داده است و هم امکانات فوق‌العاده‌ای برای اقامت و گشت و گذار دارد. شهری که بهترین غذاهای دریایی قبرس را در آن می‌توانید نوش جان کنید اما اگر گیاهخوار هستید و می‌خواهید بهترین رستوران‌های این شهر برای گیاهخواران را بشناسید همراه ما باشید تا ۵ رستوران عالی این شهر که در منوی‌شان غذاهای متنوعی برای گیاهخواران دارند را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Vinaria


یک رستوران ویژه که هم محیطی خارجی برای پذیرایی دارد و هم محیطی داخلی. رستورانی که هم برای گیاهخوارن غذاهایی در منویش دارد و هم برای خام گیاهخواران. رستورانی بسیار شیک و تمیز که یکی از برترین رستوران‌های سراسر قبرس به حساب می‌آید. رستورانی که برای هر دو وعده‌ی غذایی ناهار و صبحانه می‌توانید به آن مراجعه کنید و با قیمت‌هایی نه چندان ارزان غذا سفارش بدهید. البته مطمئن باشید غذاهای این رستوران و فضایی که در اختیار شما قرار می‌دهد ارزش این هزینه کردن را دارند. رستورانی که همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و اگر اهل دیر صبحانه خوردن هستید برای صرف صبحانه نیز می‌توانید به آن مراجعه کنید. این رستوران جزو رستوران‌های اروپایی قبرس به حساب می‌آید که در شب‌های تابستانی به شما توصیه می‌کنیم حتما برای نوش جان کردن غذا به فضای خارجی آن تشریف ببرید.

 

۱۰ جاذبه‌ی گردشگری لارناکا که در سفر به قبرس باید از آنها دیدن کنید

 

Vinaria

 


۲- Coffee Corner


یک کافه‌ی دنج و عالی در یک شهر ساحلی فوق‌العاده که نور از لای پرده پنجره‌هایش تو می‌زند در روز، و یک فضای بی‌نظیر برای زیستن به انسان می‌دهد همگی در این کافه جمع آمده است. کافه‌ای که فضایش به تنهایی قادر است حال و هوای شما را عوض کند چه رسد به نوشیدنی‌ها و دسرهایش. با رفتن به این کافه در لارناکا جدای از دسرهای درجه یک، می‌توانید برخی غذاهای گیاهی را نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که همه روزه از ساعت ۷ تا ۱۲ شب درهایش به روی مشریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. بنابراین تنها برای نوش جان کردن وعده‌ی غذایی شام می‌توانید به این رستوران تشریف ببرید. البته اگر قصد ندارید برای نوش جان کردن یک قهوه عالی یا یک دسر جذاب به این کافه بروید.

 

۷ کافه‌ی معروف لارناکا برای لذت بردن روزهای آفتابی قبرس

 

Coffee Corner

 


۳- Maqam Al Sultan


در سفرتان به لارناکا اگر دوست دارید به یک رستوارن بروید که بتوانید غذاهای حلال نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. رستورانی که غذاهای لبنانی و عربی برای مشتریانش طبخ می‌کند. رستورانی که از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و با بهترین ناهارها و شام‌ها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. رستورانی که در منویش جدای از غذاهای حلال گوشتی می‌توانید غذاهایی مخصوص گیاهخواران نیز بیابید و سفارش بدهید. رستورانی که قیمت غذاهایش مناسب است و همین امر سبب شده است مورد استقبال گردشگران باشد.

 

۱۰ غذای سنتی و خوشمزه قبرس که در سفر به این کشور باید آنها را امتحان کنید

 

Maqam Al Sultan

 


۴- To Kafe Tis Chysanthi’s


یک کافه‌ رستوران عالی در قبرس که با رفتن به آن می‌توانید بهترین سالادها را در کنار بهترین دسرها سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ رستورانی که همه روزه درهایش از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با تمامی وعده‌های غذایی و میان وعده‌ها پذیرایی می‌کند. کافه رستورانی که جدای از غذاهای گیاهی، در منویش غذاهای گوشتی نیز موجود است و همین امر سبب شده است بسیار مورد استقبال گردشگرانی باشد که به صورت خانوادگی به لارناکا رفته‌اند. کافه رستورانی که هم یک فضای بیرونی برای پذیرایی دارد و هم یک فضای درونی. کافه رستورانی که قیمت غذاهای منویش اندکی گران است اما بدون شک ارزش هزینه کردن را دارند.

 

هتل‌های ارزان قبرس برای اقامتی مقرون به صرفه

 

To Kafe Tis Chysanthi’s

 


۵- To kazani Traditional Tavern


یک رستوران سنتی در لارناکا که با رفتن به آن می‌توانید در یک فضای کهن، غذهای اصیل این شهر را سفارش بدهید و نوش جان کنید. غذاهایی که هم گوشتی هستند و هم گیاهی. بنابراین اگر گروهی به لارناکا سفر کرده‌اید و یا خانوادگی، این رستوران می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. رستورانی که برای وعده‌ی غذایی شام می‌توانید به آن مراجعه کنید. چرا که درهایش همه روزه از ساعت ۶ عصر تا ۱ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. در سفرتان به لارناکا اگر خواستید شبی را تا دیر وقت بیدار بمانید و نگران شام‌تان نباشید به شما توصیه می‌کنیم این رستوران را انتخاب کنید. رستورانی که قیمت غذاهای منویش مناسب است.

 

 

To kazani Traditional

۱۷ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران