۸ رستوران عالی برای خوردن بهترین پیتزاهای تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
۸ رستوران عالی برای خوردن بهترین پیتزاهای تفلیس

تفلیس پایتخت گرجستان یکی از شلوغ‌ترین و جذاب‌ترین شهرهای این کشور به حساب می‌آید که در تمامی روزهای سال پذیرای گردشگران است. شهری نسبتا ارزان که امکانات رفاهی مناسب از جمله بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها را در خود دارد. شهری که جاذبه‌های تاریخی در خود کم ندارد و با بهترین تفریحات مدرن و هیجان‌انگیز از مسافرانش پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور گرجستان به این شهر اگر به دنبال بهترین رستوران‌ها هستید. همراه ما باشید تا ۸ رستوران برتر این شهر برای نوش جان کردن با کیفیت‌ترین پیتزاها را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Piano Italian restaurant


یک رستوران ایتالیایی شیک که یکی از رستوران‌های رمانتیک شهر تفلیس نیز به حساب می‌آید. رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. غذاهایی مانند راویولی و پاستا و البته پیتزا، غذای بین‌المللی ایتالیایی‌ها. این رستوران برترین پیتزاهای تفلیس را در یک مکان عالی پر شده از میزها و صندلی‌های چوبی سپید پوش ارائه می‌کند. همچنین اگر می‌خواهید بهترین سالادهای سبزیجات تفلیس را نوش جان کنید باز هم پیشنهاد نخست ما به شما همین رستوران است. جاییکه همه روزه از ساعت از ساعت ۱ ظهر تا ۱۲ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

۴ رستوران معروف تفلیس بای خوردن خوشمزه‌ترین خینکالی‌

 

 

Piano Italian restaurant

 


۲- Alchemy


یک کافه رستوران آمریکایی عالی در تفلیس که با رفتن به آن می‌توانید در کنار انواع پیتزاهای معروف، برخی از غذاهای سنتی گرجستانی را نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که تا اواخر شب از مهمانانش با بهترین نوشیدنی‌ها پذیرایی می‌کند. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ نیمه شب درهایش به روی مشتریانش باز است و یکی از رستوران‌های مناسب این شهر برای گیاهخواران نیز به حساب می‌آید.

 

 

Alchemy

 


۳- Ronny’s Pizza


یک کافه رستوران عالی که حال و هوای آمریکایی دارد. تزئینات داخلی این رستوران به گونه‌ای است که انگار به یکی از رستوران‌های آمریکایی در قلب نیویورک رفته‌اید. رستورانی که بزرگترین پیتزاهای تفلیس را در آن می‌توانید نوش جان کنید. پیتزاهای پر پنیر لذیذی که باعث اضافه وزن شما می‌شوند. بنابراین اگر رژیم غذایی دارید و نگران افزایش وزن‌تان هستید در سفر با تور تفلیس این رستوران و پیتزاهای لذیذش را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.

 

خوشمزه‌ترین دسرها و بستنی‌ها را در تفلیس امتحان کنید

 

 

Ronny’s Pizza

 


۴- It Garage


رستورانی کوچک اما دنج و باصفا. رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید پیتزاهای ایتالیایی سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که همه روزه درهایش از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. این رستوران در کنار پیتزاهایش، پاستاهای معروفی نیز دارد که باعث شهرتش در تفلیس شده‌اند.

 

 

It Garage

 


۵- Pizza di Romma Tbilisi


یک رستوران عالی و بی‌نظیر برای عاشقان غذاهای ایتالیایی. رستورانی شگفت‌انگیز برای گیاهخواران و گوشتخواران. رستورانی درجه یک که با رفتن به آن می‌توانید بهترین پیتزاهای سبزیجات و غیر سبزیجات را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. رستورانی که در میان گردشگران طرفداران منحصر به فرد خودش را دارد.

 

بهترین رستوران‌های تفلیس برای چشیدن طعم جدیدی از غذاهای بین‌المللی

 

 

Pizza di Romma Tbilisi

 


۶- Viva Ristocaffe


یک کافه رستوران ایتالیایی عالی برای آنهایی که می‌خواهند در نان‌های مخصوص پیتزا سفارش بدهند و نوش جان کنند. کافه رستورانی که کمتر توریست‌ها را به آن می‌روند و بیشتر شهروندهای تفلیس به آن مراجعه می‌کنند. چرا که کمتر در میان توریست‌ها شناخته شده است. بنابراین در سفر به تفلیس اگر به دنبال یک رستوران نسبتا خلوت و در عین حال دنج هستید این رستوران یکی از بهترین پیشنهادها برای شماست. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

 

Viva Ristocaffe

 


۷- Cantina by Bontempi


یک کافه‌ی عالی برای آنهایی که می‌خواهند در ساعات قبل از ظهر به آن مراجعه کنند. کافه‌ای که هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. کافه‌ای که تنوع پیتزاهایش زیاد نیست اما با رفتن به آن می‌شود پیتزاهای لذیذ و درجه یک سفارش داد و نوش جان کرد.

 

بهترین کافه‌های تابستانی تفلیس، خنک شوید و استراحت کنید

 

 

Cantina by Bontempi

 


۸- Pizzeria Localino


یک رستوران ایتالیایی درجه یک که آوازه‌اش در یکی دو سال اخیر در تفلیس پیچیده است. رستورانی که پیتزاهای معروف و خاصی دارد. پیتزاهایی تلفیقی از عادات غذایی گرجستانی‌ها و ایتالیایی‌ها. رستورانی که با دو وعده‌ی غذایی ناهار و شام از مهمانانش پذیرایی می‌کند و در روزهای آخر هفته جزو مکان‌های شلوغ تفلیس به حساب می‌آید. در سفرتان با تور ارزان گرجستان اگر به دنبال نوش جان کردن غذاهای ایتالیایی و به ویژه پیتزای خاص هستید به شما این رستوران را پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

Pizzeria Localino

۰۷ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران