بهترین رستوران‌های تفلیس برای صرف سوشی

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
بهترین رستوران‌های تفلیس برای صرف سوشی

بدون شک در سفر با تور تفلیس، مجذوب این شهر خواهید شد. این شهر به آرامی در زیر پوست شما نفوذ می‌کند و صمیمیت، سنت‌ها و زیبایی‌های عجیب و غریبش با شما عجین خواهد شد. شما تفلیس را سرشار از معماری‌های قدیمی، خانه‌هایی کلاسیک با بالکن‌های چوبی قرن هجدهمی در کنار بناهای مدرن و سازه‌های فولادی و شیشه‌ای خواهید یافت. و این تضاد باشکوه، روح زیبایی خواهتان را اغنا می‌کند.

از طرفی دیگر از دل تاریخ پرتلاطم و فرهنگ غنی این خطه، جاذبه‌های فراوان گردشگری سر برآورده‌اند که همانند جواهر، روزهایی ارزشمند و درخشان را برایتان در این سفر رقم می‌زنند. بدون تردید، مقاله راهنمای گشت و گذار در محله‌های تفلیس، شهر زیبایی‌های مدرن و تاریخی می‌تواند اطلاعات جالب توجهی در این رابطه در اختیارتان قرار دهد. 

و اما به لحاظ خورد و خوراک باید گفت گرجستان و بالطبع شهر تفلیس، از یک سنت دیرینه آشپزی سود برده که مختص به خود این کشور است. هر چند که به دلیل تعدد گردشگران و برای پوشش دادن تمامی سلایق و ذائقه‌ها، غذاکده‌های بسیاری در این منطقه شکل گرفته‌اند که غذاهای بین المللی را در کنار خوراکی‌های اصیل گرجی سرو می‌کنند. بنابراین آشنایی با این غذاکده‌ها نیز در سفر با تور گرجستان، خالی از لطف نخواهد بود. اگر از علاقمندان غذاهای دریایی هستید، بهتر است با برخی از بهترین رستوران‌های تفلیس برای صرف سوشی نیز آشنا شوید.

 

Ramekai

یکی از بهترین رستوران‌های تفلیس برای صرف انواع غذاهای ژاپنی از جمله سوشی، Ramekai است. طعم بی نظیر غذاهایی که از مواد اولیه تازه تهیه شده‌اند و بسیار باکیفیت هستند در کنار فضای دنج، آرامش و لذت بسیاری را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. پرسنل سخت کوش این رستوران، تمام تلاش خود را می‌کنند تا خدماتی سریع و باکیفیت را به مخاطبان ارائه دهند. و تمام این مزایا و خدمات، با قیمت‌هایی به شدت مناسب ارائه می شوند.

آدرس: 37,Ilia Chavchavadze Avenue, Tbilisi, Georgia

 

Umami

این غذاکده زیبا، یکی از جاذبه‌های محلی شهر در نزدیکی مجسمه شوتا روستاولی به شمار می‌آید. اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری جشن‌های خصوصی نظیر سالگردها، تولد و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است. دکوراسیون فانتزی، فضایی مفرح را برای مشتریان فراهم می‌کند و در کنار اینها، غذاهای لذیذ از جمله نیگیری کاملا پخته شده و رول اژدها و تمپورای میگو به زیبایی خودنمایی می‌کنند. هر چند که نمی‌توان از دسرهای لذیذ این رستوران از جمله بستنی چای سبز، لیموناد، قهوه و چیز کیک‌هایش غافل شد. بعلاوه باید گفت قیمت‌ها در اینجا بسیار مناسبند و پرسنل نیز خدماتی عالی ارائه می‌دهند.

 

۶ رستوران‌ در حوالی پل صلح تفلیس

آدرس: 1 0108Rose Revolution Square, Tbilisi, Georgia

 

Mochi

اینجا نیز یکی از بهترین رستوران‌های ژاپنی است که سوشی‌ها، میگوها و اودون‌هایش مثال زدنی هستند. قیمت‌های مناسب، فضای جذاب و دکوراسیون خلاقانه، خدمات تحویل غذا و پرسنلی حرفه‌ای، از نقاط قوت این غذاکده به شمار می‌آیند. این رستوران، همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا 1۱۲ صبح به روی علاقمندان باز است.

آدرس: 65Zakaria Paliashvili Street, Tbilisi 0179 Georgia

 

Yakudza

در منوی این رستوران می‌توان انواع غذاهای ژاپنی، ایتالیایی و دریایی از جمله سوشی خوب پخته شده، نودل مرغ، جوجه چیلی و پیتزای پنیر را پیدا کرد که همراه با خدماتی سریع و باکیفیت سرو می‌شوند. بعلاون با وجود قیمت‌های ارزان این غذاکده نیز، بسیار شگفت زده خواهید شد. میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، وای فای رایگان و خدمات تحویل غذا از دیگر مشخصه‌های این رستوران به شمار می‌آیند. در ضمن این رستوران پذیرای حیوانات خانگی در فضای بیرونی است.

 

غذاهای آسیایی در ۱۱ کافه رستوران‌ تفلیس

آدرس: 2AleKsandre Tvalchrelidze St, Tbilisi, Georgia

 

Sakura

پیدا کردن یک رستوران ژاپنی و آسیایی با کیفیت بالا و اصیل در منطقه Vake در تفلیس گرجستان، قطعا لذت واقعی را از گشت و گذار در شهر به شما هدیه می‌دهد و Sakura یکی از آن گزینه‌هاست. این مکان دنج، به لحاظ موقعیت مکانی دسترسی عالی داشته و به راحتی می‌توانید برای استراحت و شکم گردی به اینجا بیایید و از خدمات سریع پرسنل مهربان و حرفه‌ای برخوردار شوید. قیمت‌ها به نسبت کیفیت بسیار مناسبند و پارکینگ اختصاصی و وای فای رایگان نیز، این امکانات را تکمیل می‌کنند.

بعلاوه باید گفت سوشی‌ها و ماهی‌های این رستوران بسیار محبوبیت دارند. دسرها بسیار خلاقانه و لذیذ بوده و خصوصا دسر موز سرخ شده که با تکه‌های نارگیل و سس گیلاس طبیعی پوشانده شده، هوش از سر مخاطبان می‌برد.

آدرس: 29Irakli Abashidze Street, T'bilisi, Georgia

 

Wasabi

این رستوران که فضایی رمانتیک را رقم می‌زند، در ارائه غذاهای فیوژن تخصص دارد. در اینجا می‌توانید از طعم بی نظیر و اشتها آور سوشی کاملا پخته شده، سوپ ماهی قزل آلا، برنج و خوراک گوشت گاو برخوردار شوید و از محیط دوستانه این رستوران برای دورهمی‌ها استفاده نمایید. وای فای رایگان، خدمات تحویل غذا، پارکینگ، میز و صندلی در فضای باز و پذیرش کارت اعتباری، از مهمترین امکانات و ویژگی‌های این غذاکده زیبا به شمار می‌آیند. اگر مایل هستید که سری به این رستوران بزنید، باید بدانید این مکان همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ صبح به روی علاقمندان باز است.

آدرس: Abashidze Irakli St., 60, Tbilisi 0179 Georgia

 

Seoul

این رستوران، برای صرف غذاهای کره‌ای به شدت پیشنهاد می‌شود. این غذاکده معتبر که فضایی عالی و خدماتی باکیفیت را به مشتریان ارائه می‌دهد، لحظاتی دوست داشتنی و به یادماندنی را در سفر با تور تفلیس خلق می‌کند. اگر گذرتان به این رستوران افتاد بهتر است کیمچی، سوپ، گوشت خوک خوشمزه و سوشی‌های جالب توجه آنرا امتحان کنید. بعلاوه چای این رستوران نیز طرفداران بسیاری دارد.

همچنین باید گفت برای پارک ماشین جای نگرانی وجود ندارد، زیرا این غذاکده پارکینگ اختصاصی را در اختیار مشتریان گذاشته و همچنین تلویزیون و وای فای رایگان و خدمات تحویل غذا نیز ارائه می‌شوند. جالب است بدانید که این غذاکده، بسیار محبوب مردم محلی است.

 

غذا خوردن در ۷ رستوران معروف تفلیس

آدرس: Budapeshti St., 7, Tbilisi Georgia

 

Chops By The River

این رستوران زیبا در بدو امر، با میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز و محیطی سرسبز و دلباز به استقبال مشتریان می‌آید و در ادامه با ارائه خوراک سالمون خوشمزه، قارچ گریل، سوپ سیب زمینی، انواع پیتزا، سالاد، استیک و سوشی‌های بی نظیر که با قیمت‌هایی منصفانه ارائه می‌شوند، لحظاتی خاطره انگیز را رقم می‌زند. فضای آرام در کنار اجرای شبانه موسیقی زنده، نوشیدنی‌های گوارا و همچنین پرسنلی که در تمام طول سال با مهربانی و مسئولیت پذیری در خدمت مخاطبان هستند، نقش به سزایی در شهرت و محبوبیت این رستوران بازی می‌کنند.

آدرس: Sukhishvili Str, Tskneti, Tbilisi 0181 Georgia

 

Bernard Sushi

این کافه رستوران که به خاطر پرسنل خوش برخورد و سرو غذاهای گرجی لذیذ شهرت دارد، در حوالی موزه هنر واقع شده و در عین حال فضایی دنج همراه با دکوراسیونی زیبا را به مخاطبانش هدیه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم حتما خوراک ماهی و سوشی، خینکالی، مرغ گریل، سوپ قارچ و سالاد سزار را در این غذاکده امتحان کنید و البته باید گفت قهوه‌های اینجا نیز بسیار خوشمزه هستند. با وجود وای فای رایگان و تلویزیون، امکانات سرگرمی فراهم هستند و گفتنی است این رستوران، همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

آدرس: Tabidze Galaqtion st. 7, Tbilisi 0105 Georgia

 

Seidabadi

این رستوران که نزدیک به موزه دولتی موسیقی محلی و ادوات موسیقی گرجستان واقع شده است، غذاهای چینی و گرجی را سرو می‌کند. بهتر است خورد و خوراک خود را، با نوشیدن یک لیوان لیموناد عالی شروع کنید. در اینجا مرغ سرخ شده، شیشلیک و ماهی قزل آلا و همچنین شوشی طرفداران بیشتری دارند و البته بعنوان دسر، باقلوای تازه و عالی این رستوران نیز پیشنهاد می‌شود. موسیقی زنده شبانه لذت صرف غذا در این محیط ساده و زیبا را دو چندان کرده و قیمت‌های مناسب و خدمات بی نظیر، شبی خاطره انگیز را برایتان به ارمغان می‌آورند.

 

معرفی ۶ رستوران حلال در تفلیس

آدرس: Gorgasali st. 1, Tbilisi 0105 Georgia

 

Kalakuri

مجموعه تفریحی Kalakuri  در یکی از بخش‌های تاریخی تفلیس، در نزدیکی کلیسای آنچیسخاتی و در سال ۲۰۰۶ افتتاح شد. این مکان، امروزه شیک‌ترین نقطه شهر به شمار می‌آید و گوشه‌ای از زندگی مدرن گرجستان را به نمایش می‌گذارد. رستوران این مجموعه که در تمام ایام هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۱:۳۰ صبح باز است، از جمله جذاب‌ترین غذاکده‌های تفلیس بوده و از فضایی داخلی دنج، تراس عالی و چشم اندازهایی به مناظر زیبای پایتخت از جمله کلیسای متخی، قلعه ناریکالا برخوردار است.  

این رستوران، غذاهای گرجی و اروپایی را همراه با مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های باکیفیت و گوارا سرو می کند و البته خینکالی و خاچاپوری آن مثال زدنی هستند. بعلاوه می‌توانید در حین صرف غذا، از شنیدن موسیقی زنده نیز لذت ببرید و از خدمات پرسنل مودب و مهربان بهره مند شوید.  گفتنی است دسترسی به این مکان، با هر وسیله نقلیه‌ای بسیار آسان است. بعلاوه در اینجا می‌توانید از وای فای رایگان، خدمات تحویل غذا و صندلی‌های چیده شده در فضای باز بهره مند شوید.

آدرس: Shavteli St., 13, Tbilisi 0105 Georgia

 

Akasaka

این غذاکده که همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب باز است، غذاهای عالی ژآپنی را همراه با نوشیدنی‌های گوارا و قیمت‌های پایین سرو می کند. جالب است بدانید این رستوران، بهترین رامن پخته شده گیاهی را ارائه می‌دهد و البته سوشی خوشمزه، نودل سبزیجات و مرغ سوخاری نیز محبوبیت زیادی دارند . فضای دوست داشتنی، پرسنل مهربان و خدمات عالی در کنار وای فای رایگان، خدمات تحویل غذا و موقعیت مکانی مناسب، از جمله مزایای این رستوران به شمار می‌آیند.

آدرس: 33a,Zakaria Paliashvili Street, Tbilisi 1790, Georgia

 

Lemon Grass

Lemon grass، یک رستوران و فست فود زنجیره‌ای تایلندی با شهرت جهانی است. این برند در تفلیس گرجستان نیز شعبه دارد و انواع غذاهای مکزیکی، تایلندی، ژاپنی، عربی و دریایی اصیل را ارائه می‌دهد که با بالاترین کیفیت از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. البته توصیه ما به شما چشیدن طعم شاورما و خوراک مرغ و پدتای است. قیمت‌ها نیز در اینجا مقرون به صرفه گزارش شده‌اند.

 

رستوران‌های خوب و کم‌ترشناخته شده در تفلیس

آدرس: Zhiuli Shartava St, Tbilisi, Georgia

 

Krevetebi

این کافه رستوران به دوستداران غذاهای ژاپنی خصوصا عاشقان سوشی پیشنهاد می‌شود. سوشی‌های کاملا پخته شده این غذاکده، طعم شگفت انگیزی دارند. هر چند که خوردن تام یام، سالادها، سوپ‌ها و سایر غذاهای دریایی نیز خالی از لطف نیست. گفتنی است غذاها از محصولات و مواد سالم تهیه شده و به سریع‌ترین شکل ممکن سرو می شوند. خدمات تحویل غذا نیز از مهمترین مزایای این غذاکده به شمار می‌آیند. و در انتهای این سفر، به پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با سایر گزینه‌های ژاپنی، مقاله بهترین رستوران‌های ژاپنی در تفلیس را نیز مطالعه کنید.

آدرس:  27,Iuri Gagarini St, Tbilisi, Georgia

۱۹ بهمن ۱۴۰۰

نظرات کاربران