بهترین رستوران‌های فضای باز تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
بهترین رستوران‌های فضای باز تفلیس

شهر باستانی تفلیس که در منطقه مرکزی کارتلی گرجستان واقع شده است، جواهر تاج اوراسیا به شمار می‌آید. پایتخت گرجستان که توسط کوه‌های سرسبز احاطه شده، در سال‌های اخیر به خاطر مهمان‌نوازی، آثار تاریخی، خیابان‌های دیدنی پوشیده از درختان انجیر و غذاهای متمایزش شهرت یافته و طعم غذاهای همسایگان آسیایی و اروپایی خود را به زیبایی ترکیب می‌کند.

از طرفی فضاها و دکوراسیون بسیاری از غذاکده‌های این شهر نیز جذابیت‌های بصری فراوانی را در حین صرف غذا به مخاطبان تور تفلیس هدیه می‌دهند. خصوصا آنهایی که در فضای باز، چشم اندازهایی زیبا و قابل توجه را نیز برای مشتریانشان به ارمغان می‌آورند.

 

Kopala

این غذاکده بی نظیر که با تراس مدرنش فضایی صمیمی و دلباز را برای خورد و خوراک به مشتریانش هدیه می‌دهد، عمدتا به دلیل سرو شیشلیک و خوراک مرغ و نوشیدنی‌های گوارا از جمله قهوه لذیذش شهرت دارد. محیط راحت و دنج این مکان، به مشتریان اجازه می‌دهد تا پس از گذراندن یک روز سخت کاری و یا گشت و گذاری خسته کننده در شهر، به استراحت و شکم گردی بپردازند و از خدمات حرفه‌ای و قیمت‌های جذاب برخوردار شوند. بعلاوه خدمات تحویل غذا، پارکینگ اختصاصی و وای فای رایگان نیز در دسترس علاقمندان می‌باشد.

 

بهترین کافه‌ها و رستوران‌های تفلیس با طراحی خاص

آدرس: Chekhov Street 8/10, Tbilisi 380103 Georgia

 

Tiflis Veranda

اینجا بزرگ‌ترین و بهترین غذاکده، در نزدیکی پارک حیدر علی اف است. همه مشتریان، طرفدار منویی هستند که غذاهای بین المللی عالی را ارائه می‌دهد و البته اینجا بیشتر به خاطر سرو میگو و خینکالی محبوبیت دارد. هر چند که قهوه‌های عالی و اشترودل خوشمزه نیز، طرفداران خاص خود را دارند.

بعلاوه، می‌توانید از شنیدن موسیقی زنده شبانه در این رستوران نهایت لذت را ببرید. پرسنل نیز، تمام تلاش خود را می‌کنند تا ساعاتی خاطره انگیز را برای مشتریان رقم بزنند. میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان، خدمات تحویل غذا، قیمت‌های جذاب و منصفانه، دکوراسیون داخلی زیبا و فضای جذاب و آرامش بخش بیرونی نیز، به کمالات این غذاکده می‌افزایند. برای آشنایی با سایر غذاکده‌های بین المللی شهر، توصیه می‌کنیم مقاله بهترین رستوران‌های تفلیس با غذاهای بین‌المللی را نیز مطالعه کنید.

آدرس: 3Gorgasali Street, Tbilisi, Georgia

 

in the shadow of metekhi

اگر در نزدیکی مجسمه شوتا کاولاشویلی مشغول گشت و گذار هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری هم به این رستوران بزنید و از طعم لذیذ غذاهای اصیل گرجی نهایت لذت را ببرید. نوشیدنی‌های خوشمزه گرجی  نظیر لیموناد، قهوه یا آبمیوه عالی، خاچاپوری، سوپ خارچو و همچنین بستنی خوب و خوش طعم، خورد و خوراکی خاطره انگیز را برایتان رقم خواهند زد.

اینجا چشم اندازهایی قابل توجه به زیبایی‌های طبیعی دارد و شما را از حظ بصری در حین خوردن غذا سرشار می‌کند. بنابراین می‌توانید از فضای داخلی زیبا و یا میز و صندلی‌های چیده شده در محیط بیرونی استفاده کنید. بعلاوه جو صمیمی این نقطه، بهترین شرایط را برای استراحت و تکاندن خستگی‌های گردش از تن و جان فراهم می‌کند. از طرفی پرسنل خوش برخورد این رستوران، خدمات سطح بالا و باکیفیتی ارائه می‌دهند. و البته قیمت‌ها در اینجا، بسیار معقول هستند. در عین حال وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی نیز برای مشتریان مهیا هستند.

 

بهترین رستوران‌های دریایی و محلی گرجستان

آدرس: Tsamebuli Street 29A, Tbilisi 0144 Georgia

 

Marani

پس از قدم زدن در اطراف پارک حیدر علی اف، بسیاری از بازدیدکنندگان در این بار رستوران توقف می‌کنند. توصیه می‌کنیم اگر شما نیز گذرتان به این غذاکده زیبا افتاد، از صرف خوراک گوساله خوشمزه، مرغ، استیک و تیرامیسو غافل نشوید. البته نوشیدنی‌هایی نظیر لیموناد، چای یا قهوه عالی نیز در کنار یک وعده غذایی لذیذ بسیار می‌چسبند.

در صورت تمایل می‌توانید فضای داخلی را برای خورد و خوراک و استراحت انتخاب کنید و یا از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، برای استنشاق هوای تازه و تماشای زیبایی‌های اطراف بهره مند شوید. در هر صورت، فضای دنج این مکان باعث می‌شود مهمانان احساس آرامش کنند و اوقات خوشی را سپری نمایند. در کنار اینها، پرسنل مودب و حرفه‌ای با خدمات سریع و باکیفیت، به مزایای این غذاکده می‌افزایند و قیمت‌های متناسب با کیفیت و خدمات، مشتریان را راضی خواهند کرد.

آدرس: Avlabari, 11 I.grishashvili St, Tbilisi, Georgia

 

Orangery

این رستوران، به شدت به دوستداران غذاهای گرجی پیشنهاد می‌شود. بسیاری از بازدیدکنندگان برای لذت بردن از طعم میگوهای خوشمزه، سالاد سالمون و قزل آلا به اینجا می‌آیند. اینجا همچنین به دلیل سرو نوشیدنی‌های گوارا، از جمله لیموناد خوشمزه و قهوه عالی نیز شهرت دارد.

موقعیت مکانی مناسب این مکان، دسترسی به آن را حتی در ساعات شلوغی آسان می‌کند. پرسنل شاد و مهربان، سطح بالایی از مهمان نوازی را نشان می‌دهند و خدماتی سریع و بی عیب و نقص را ارائه می‌کنند. قیمت‌ها مناسب بوده و  دکوراسیون صمیمی و خانگی، فضای راحت، گلها و گیاهان طبیعی و فراوان، به مهمانان اجازه می‌دهند تا احساس کنند که در خانه خودشان هستند. در اینجا نیز پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان و خدمات تحویل غذا فراهم هستند.

 

بهترین رستوران‌های باتومی برای صرف سوشی

آدرس: Mosashvili St., 13 Vake Park, Tbilisi 0162 Georgia

 

Gorgasali

در این غذاکده جذاب و راحت، می‌توانید طعم‌های جدید غذاهای گرجی را بچشید. قطعا از این طعم‌ها خوشتان می‌آید به خصوص خینکالی خوش پخت، کباب گوشت و ماهی قزل آلا شما را عاشق خود خواهند کرد. همچنین چای عالی این مکان، نظرات مثبتی دریافت می‌کند.

شب هنگام، می‌توانید از شنیدن موسیقی زنده لذت ببرید. ترکیبی از غذاهای خوشمزه و پرسنل دقیق و حرفه‌ای و قیمت‌های مناسب، دقیقا همان چیزی است که از این رستوران ایده آل انتظار می‌رود. فضای زیبا و دکوراسیون دیدنی و سایر امکانات رفاهی از جمله وای فای رایگان و پارکینگ نیز، به خوبی‌های این غذاکده به یادماندنی می‌افزایند.

آدرس: Abano St., 3/8, Tbilisi 0105 Georgia

 

144Stairs

پس از بازدید از قلعه ناریکالا، وقت آن است که در این کافه رستوران استراحت کرده و اوقاتی خوش را سپری نمایید. بعلاوه توصیه می‌کنیم حتما خاچاپوری، سالاد و مرغ خوش پخت را امتحان نمایید. برخی از مشتریان وفادار نیز صرفا برای نوشیدن قهوه، چای یا لیموناد خوشمزه، به این مکان می‌آیند.

اگر از فضاهای سرپوشیده خوشتان می‌آید، می‌توانید محیط داخلی با طراحی فانتزی این رستوران را برای خورد و خوراک انتخاب کنید. اما اگر به دنبال هوای تازه و بهره مندی از چشم اندازهای دلربا هستید، بهتر است از میز و صندلی‌های چیده شده در  فضای باز بهره بگیرید. در ضمن این کافه رستوران، از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و دسترسی به آن آسان است. خدمات سریع و سطح بالا، قیمت‌های پایین و وای فای رایگان، از دیگر امکانات رفاهی این غذاکده به شمار می‌آیند.

 

بهترین رستوران‌های دریایی و محلی گرجستان

آدرس: Betlemi St., 27, Tbilisi 0105 Georgia

 

ASSA

اگر گذرتان به خیابان شاردنی افتاد، به این رستوران هم سری بزنید. مشتریان وفادار این غذاکده، عاشق غذاهای گرجی سرو شده در اینجا هستند. در این میان کباب، خاچاپوری و خینکالی خوش پخت، از محبوب‌ترین گزینه‌های منو به شمار می‌آیند. بعلاوه، بستنی‌های خوشمزه نیز در این کافه رستوران ارائه می‌شوند و نوشیدنی‌هایی نظیر لیموناد و انواع آبمیوه، لذت این شکم گردی را دوچندان می‌کنند.

همچنین در اینجا می‌توانید از شنیدن موسیقی زنده شبانه در کنار صرف غذا لذت ببرید و ضمن برخورداری از خدمات ارزنده پرسنل مهمان نواز، قیمت‌هایی منصفانه را پرداخت نمایید. فضای آرام داخلی شما را به استراحت و کسب انرژی دعوت می‌کند، حال آنکه میز و صندلی‌های چیده شده در تراس با چشم اندازی به مناظر سرسبز اطراف نیز در دسترس هستند. نگران دسترسی به اینترنت نباشید، در این مکان وای فای رایگان در دسترس مشتریان خواهد بود.

آدرس: Rkinis Rigis Shesakhvevi 6, Tbilisi 0105 Georgia

 

Sormoni

این مکان زیبا و صمیمی، یکی دیگر از بهترین رستوران‌ها برای صرف غذاهای اصیل گرجستانی است. نوشیدنی‌های گرجی و کمپوت‌های باکیفیت و خوشمزه  در کنار خاچاپوری و خینکالی خوش پخت، طعم دلپذیری را به مخاطبان هدیه می‌دهند. قیمت‌ها در اینجا متوسط هستند که البته نسبت به خدمات عالی و پرسنل مهربان، جای نارضایتی باقی نمی‌گذارند. بعلاوه فضای سرسبز و دلباز بیرونی در کنار طراحی دکوراسیون خلاقانه داخلی، محیطی جذاب و جالب توجه و دنج را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

آدرس: Delisi, 57 Alexander Kazbegi Ave, Tbilisi, Georgia

 

Bina N37

این رستوران نیز، به دلیل سرو غذاهای گرجی معروف است. می‌توانید نوشیدنی، خارچو و سالاد گرجی خوش پخت را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و اوقات خوشی را در اینجا سپری نمایید. و البته قهوه، لیموناد یا چای خوشمزه نیز مکمل خوبی در کنار این غذاهای لذیذ محسوب می‌شوند.

بعلاوه این مکان، به دلیل خدمات عالی و پرسنل خوش برخوردش نیز محبوبیت دارد که همیشه آماده خدمت رسانی هستند. در ضمن غذاها، با قیمت متوسط ارائه می‌شوند. فضای آرام و دکوراسیون زیبای داخلی در کنار تراس باصفای بیرونی همراه با گلها و گیاهان، لحظاتی خاطره انگیز را از این شکم گردی برایتان به ارمغان می‌آورند. در عین حال می‌توانید برای رسیدگی به امور کاری و شخصی خود، از وای فای رایگان استفاده کنید.

 

بهترین رستوران‌های ماخینجائوری در باتومی

آدرس: Mgaloblishvili Street 5a, 2nd Entrance, 8th Floor, Apartment 37, Tbilisi 0160 Georgia

 

Melograno

این رستوران که در حوالی پارلمان گرجستان واقع شده است، انواع غذاهای ایتالیایی و گرجی را با طعمی لذیذ و کیفیتی عالی سرو می‌کند. در این میان سوپ مرغ خوشمزه، سالاد قزل آلا و استیک بسیار پرطرفدارند و دسرهایی نظیر تیرامیسو خوش طعم، پای کدو تنبل، بستنی و نوشیدنی‌های گوارایی همچون لیموناد، قهوه و چای به شدت پیشنهاد می‌شوند.

فضای خانگی و دنج این مکان نیز، شرایط استراحت و کسب آرامش را به بهترین نحو فراهم می‌کند. خدمات فوق العاده، قیمت‌های جذاب، محیط بیرونی دلپذیر، پارکینگ اختصاصی، خدمات تحویل غذا و وای فای رایگان نیز به مزیت‌های این غذاکده به یادماندنی می‌افزایند.

آدرس: Zakaria Chichinadze St, Tbilisi 0108, Georgia

 

Filini

این رستوران و مجسمه شوتا روستاولی در حوالی آن، هر دو می‌توانند برای گردشگران جذاب باشند. مشتریان وفادار، اذعان دارند که به غذاهای ایتالیایی و مدیترانه‌ای این غذاکده بسیار علاقمندند. آشپزهای اینجا راویولی، پیتزا و نوشیدنی گرجی بسیار باکیفیتی تهیه می‌کنند. چیکن، خوراک گوشت خوک، پاستا و ریزوتو نیز از دیگر گزینه‌های محبوب به شمار می‌آیند. و البته پیشنهاد می‌کنیم قهوه، چای یا آبمیوه گورا را نیز حتما امتحان کنید.

این مکان نیز به رسم بهترین رستوران‌های تفلیس، خدماتی عالی و قیمت‌هایی مناسب را ارائه می‌دهد. مطمئنا، فضای آرام و تراس زیبای آنرا نیز دوست خواهید داشت. و اگر با خودروی شخصی تردد می‌کنید نگران جای پارک نباشید. زیرا این رستوران، پارکینگ اختصاصی را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

 

۶ رستوران‌ در حوالی پل صلح تفلیس

 

آدرس: Rustaveli, 1 0108 Rose Revolution Square, Tbilisi, Georgia

 

Organique Josper

پس از بازدید از شهر قدیم تفلیس، شاید بد نباشد که از این رستوران نیز دیدن کنید. همه مشتریان، منوی غنی غذاهای گیاهی و گرجی اینجا را دوست دارند. به خصوص همبرگرهای خوشمزه، سالاد کبابی و سبزیجات کبابی بسیار محبوبیت دارند. این مکان همچنین ممکن است شما را با بستنی وانیلی، کرم بروله و چیزکیک‌های لذیذ غافلگیر کند. در کنار اینها موهیتوی گوارا، فراپه شکلاتی یا چای را نیز امتحان کنید.

خدمات سریع و قیمت‌هایی متناسب با کیفیت ارائه شده، مشتریان وفادار بسیاری را برای این رستوران رقم زده‌اند. بعلاوه در صورت تمایل، می‌توانید از محیط داخلی یا فضای بیرونی برای صرف خوراکی‌هایتان استفاده کنید. در کل این مجموعه بسیار آرامش بخش، فوق العاده و تماشایی است و به مهمانان اجازه می‌دهد با خیال آسوده به کسب آرامش و استراحت بپردازند. برای سرگرمی، می‌توانید در این مکان به تماشای تلویزیون بپردازید و یا با وجود وای فای رایگان، امور شغلی و کارهای شخصی‌تان را پیش ببرید.

آدرس: Avlabari, 12 Bambis Rigi St, Tbilisi, Georgia

 

Shavi Lomi

منوی گرجی این غذاکده خصوصا گزینه‌هایی نظیر سالادهای خوش طعم خیار، گوشت گاو تند و گوشت خوک در کنار دسرهایی همچون پای سیب، کمپوت و پنکیک  تجربه شگفت انگیزی را از شکم گردی در این رستوران رقم می‌زند. در ضمن لیست نوشیدنی‌ها بسیار متنوع است و ذائقه تمام مشتریان را پوشش می‌دهد. هر چند که پیشخدمت‌ها لیموناد، لاته یا چای عالی را توصیه می‌کنند. خدمات خوب و پرسنل مهمان‌نواز، دکوراسیون دیدنی، فضای بیرونی باصفا و سرسبز، قیمت‌های منصفانه و وای فای رایگان، از مهمترین مشخصه‌های این رستوران جذاب محسوب می‌شوند.

آدرس: Marjanishvili, 28 Zurab Kvlividze St, Tbilisi, Georgia

 

Georgian House

اگر در حوالی باغ موشتایدی مشغول گردش بودید و احساس گرسنگی کردید، حتما این رستوران را برای شکم گردی انتخاب کنید. اینجا بهترین غذاهای گرجی را ارائه می‌دهد و البته گزینه‌های بارز آن، سرو خینکالی کاملا پخته شده، کباب گوشت و بره‌های به سیخ کشیده شده هستند. بستنی خوشمزه و اشترودل نیز در کنار نوشیدنی‌هایی نظیر قهوه یا آب انار نیز بسیار پرطرفدارند.

بعلاوه خدمات تحویل غذا، به محبوبیت این رستوران افزوده و البته پرسنل دلسوز و خوش برخورد که تمام وقت آماده خدمت رسانی به نحوی استاندارد و سریع هستند نیز، محبوبیت بالایی به این مکان بخشیده‌اند. در ضمن می‌توانید غذایتان را در محیط داخلی صرف کنید که از دکوراسیونی زیبا و فضایی آرام برخوردار است و یا برای برخورداری از هوای تازه و تماشای گلها و گیاهان اطراف، از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز استفاده کنید.

 

بهترین رستوران‌های برجومی، گرجستان

آدرس: Technical University, 2 Giorgi Tsabadze street T'bilisi, Tbilisi, Georgia, 0112

 

Lolita

در نهایت در سفر با تور تفلیس، به این رستوران باشکوه بیایید و از صرف سوپ خوش پخت، پیتزا و سالادهای این مکان لذت ببرید. البته بدون خوردن وافل، چیزکیک و پنکیک‌های خوشمزه اینجا را ترک نکنید. بعلاوه بسیاری از مشتریان طرفدار لیموناد، کاپوچینو و چای عالی این کافه رستوران هستند.

جالب است بدانید که قیمت‌ها در اینجا، بسیار مقرون به صرفه بوده و خدمات عالی هستند. بعلاوه این مکان، از دکوراسیونی مدرن و فضایی خانگی و صمیمی برخوردار است، به نحوی که احساس آرامش را به مخاطبانش القا می‌کند. بسیاری از علاقمندان، این رستوران را برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی انتخاب می‌کنند و اوقاتی خاطره انگیز را در کنار یکدیگر سپری می‌نمایند.

آدرس: Chovelidze St., 7, Tbilisi 0108 Georgia

۲۸ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران