بهترین کافه‌ها و رستوران‌های تفلیس با طراحی خاص

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
بهترین کافه‌ها و رستوران‌های تفلیس با طراحی خاص

تفلیس برای عاشقان غذا و کافه‌گردی گزینه‌های زیادی از انواع رستوران‌ها و کافه‌ها را ارائه می‌دهد. در واقع کافه‌ها و رستوران‌های شهر به خاطر خلاقیت و زیبایی‌شان معروف هستند و غذا و نوشیدنی گرجستانی لذیذ و مملو از طعم‌های منحصربه‌فرد هستند که باعث می‌شود در هر توقف بیشتر تلاش کنید تا چیزهای جدیدی برای کشف و تجربه پیدا کنید. اگر هم که از قبل رژیم دارید هشدار ما را جدی بگیرید& تور تفلیس جایی است که مجبور خواهید شد تمام برنامه غذایی‌تان را کنار بگذارید و به دل تجارب غذایی تکرارنشدنی بزنید.

 

فابریکا

هاستل فابریکا یک کارخانه خیاطی شوروی سابق است که به فضای شهری با رستوران‌ها، بوتیک‌های خلاقانه، فضاهای هنری، و یک خوابگاه تبدیل شده است. در بازدید از اینجا شک نکنید که عاشق ساختمان اصلی خواهید شد و در صندلی‌های راحت و بانوج با کوکتل‌های هندوانه در دست از فضا لت می‌برید. این یک فضای عالی برای کار با لپ تاپ شما و سرویس غذای عالی و سالم است. از مرغ کبابی با سالاد چغندر و پنیر بز سفارش دهید که با یک پارچ رایگان از نعناع و آب لیمو، نان تازه و روغن زیتون و بالزامیک سرو می‌شود. فابریکا آنقدر عالی هست که برای دفعات بعدی هم خودتان را در آن پیدا کنید. به علاوه اینجا دارای خوابگاهی مینیمالیستی اما جذاب است که امکان آشنایی و تعامل با توریست‌های خارجی دیگر را فراهم می‌کند.

 

معرفی کافه‌های هنری تفلیس

آدرس: 8 Egnate Ninoshvili St, Tbilisi, Georgia

 

Cafe Linnville

این کافه را باید در بین بهترین کافه‌های تفلیس با طراحی هنری از همه زیباتر بدانیم. مجموعه‌ای از طرح‌های مختلف کاغذ دیواری، مبلمان قدیمی و لامپ‌های کهنه، کافه طبقه دوم را به دنج‌ترین نقطه تفلیس تبدیل کرده است. این مکان ایده‌آل برای فرار از جمعیت در یکی از اتاق‌های غذاخوری بسیار است. فقط مطمئن شوید که در راه خروج از پله های کج پایین نیفتید! دور یکی از میزها بنشینید و غذایتان را سفارش دهید و در همین حین از بررسی جزئیات اطراف‌تان لذت ببرید. همچنین می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده زیبایی هم بگیرید. برای دوست داران هنر این کافه به شدت الهام بخش خواهد بود.

آدرس: 11 Kote Afkhazi St, Tbilisi

 

کافه استامبا

ساختمان کافه استامبا سابقا یک کارخانه چاپ روزنامه بوده که حالا به محیطی خلاقانه تبدیل شده است. معماری با ستون‌های بتنی غول پیکر، ماشین آلات زنگ زده و دکور مدرن تمیز به خودی خود ارزش بازدید و اکتشاف را دارد. یک پاسیو حیاط آرامش بخش و یک اتاق ناهار خوری خیره کننده برای لذت بردن از صبحانه یا قهوه وجود دارد به علاوه می‌توانید اینجا عکس‌های بسیار جذابی هم بگیرید. حتما در مجموعه‌ای که شامل هتل استامبا هم می‌شود قدم بزنید تا مغازه‌ها را بررسی کنید. این کافه تفلیس نقطه شروع عالی برای یک روز خرید در خیابان Tamar Chovelidze است که در آن بسیاری از طراحان مد گرجستانی بوتیک دارند.

 

بهترین کافه‌های مفهومی در تفلیس

آدرس: 14, 0108 Merab Kostava St.

 

لولیتا

لولیتا یک بار و کافه به سبک شهری در تفلیس با مفهوم آشپزخانه باز است. شک نکنید که از گذراندن اوقاتی در میزهای پیک نیک عمومی در فضای باز لذت خاهید برد. اگرچه قهوه داغ طرفدار بیشتری دارد اما در روزهای آفتابی حتما از قهوه‌های یخی قوی سفارش دهید و با کوکتل‌های خربزه‌ای جذاب از خودتان پذیرایی کنید. منوی کوکتل متنوع و پر از مواد تازه است و لولیتا حال و هوای سرزنده و سرگرم کننده‌ای دارد که برای استراحت بعد از ظهر عالی است!

آدرس: 7 Tamar Chovelidze St.

 

Art-Cafe Home

زمانی که وارد کافه هنر می‌شوید، انگار وارد ذهن یک هنرمند شده‌اید. خلاقیت این مکان شما را غافلگیر خواهد کرد. Art-Cafe Home یک فضای خلاقانه چند سطحی، بار و کلوپ شبانه است که از دکور متنوع در هر اتاقی که وارد می‌شوید شگفت زده خواهید شد. در بالا، یک پاسیو بزرگ روی پشت بام و یک تراس با کاناپه‌های راحت خواهید دید. اگر قبل از شلوغ شدن احوالی ساعت 5 بعدازظهر به کافه بروید آهنگ‌های دهه 70 R&B/Soul/jazz توجه شما را به خودش جلب خواهد کرد. اگر طرفدار این موسیقی‌ها باشید این کافه برایتان به بهشتی هنری تبدیل می‌شود که دوست دارید برای دفعات بعدی هم به آن بروید. برای بازدیدهای شبانه هم از گوش دادن به موسیقی خانه الکترونیکی در حالی که کوکتل  و مرغ سزار و اسپاگتی بولونیز سفارش داده‌اید لذت خواهید برد.

 

۷ کافه در تفلیس با بهترین قهوه‌ها

آدرس: 18, lermontov 0105, Georgia

 

آلوبالی

این کافه دارای طراحی مینیمالیستی است و به خاطر غذاهای بسیار تازه مگرلیایی اش شناخته شده است. بادمجان پر از سیر و سبزی و گردو و پنیر سولگونی کمی پخته با نان و گوجه فرنگی سفارش از غذاهای خوشمزه اینجاست که توصیه می‌کنیم سفارش دهید. همچنین از نوشیدنی فوق العاده گرجی هم همراه غذا سفارش دهید. شما در اینجا، در محیطی شبیه گلخانه‌ای با نورگیرهای هوایی بزرگ و شاخ و برگ اطرافتان غذا می‌خورید که حس و حالی سرزنده در شما ایجاد می‌کند. اگر اهل عکاسی و خلاقیت و ثبت لحظه هستید حتما می‌توانید در اینجا از غذاهای خوشمزه و محیط زیبا عکس‌های قشنگی بگیرید.

آدرس: 6 Giorgi Akhvlediani St, Tbilisi, Georgia

 

کافه گالری

کافه گالری مانند یک کافه هنری کم‌تر شناخته شده است که برخلاف حال و هوای عالی و منحصر به فردی که دارد از نگاه اغلب توریست‌ها دور می‌ماند. اگر بعدازظهر بروید شلوغ نخواهد بود، اما با نزدیک شدن به غروب مهمانی شروع می‌شود. کارکنان خوش برخورد پرحرفی هستند و به شما کمک می‌کنند موسیقی‌ای که می‌نوازند را کشف کنید. این مکان دارای یک اتاق اصلی است که آن را صمیمی‌تر از کافه آرت هوم می‌کند و اگر گرسنه شدید می‌توانید از غذاهای خوشمزه پاسانوری که یکی از رستوران‌های گرجی محبوب درست در آن طرف خیابان لذت ببرید.

 

بهترین کافه‌های ارزان در تفلیس

آدرس: 34 Alexander Griboedov St, Tbilisi, Georgia

 

Ezo

Ezo به معنی "حیاط" در زبان گرجی در حیاطی زیبا در شهر قدیمی واقع شده است. تمرکز این رستوران بر استفاده از مواد ارگانیک از مزارع محلی برای دستور العمل های ساده خانگی است. گوشت آبدار با سس سیب از غذاهای بسیار خوشمزه اینجاست که قطعا از خوردن آت لذت خواهید برد. همچنین وقتی اینجا هستید مراقب گربه‌های ناز و لوسی باشید که در اطراف شما می‌لولند و لم می‌دهند. فضای این رستوران با وجود گربه‌ها بسیار صمیمانه و دوست داشتنی شده است.

آدرس: 16 Geronti Kikodze St, Tbilisi 0105, Georgia

 

تسیسکاری

رستوران Tsiskari یک جواهر پنهان است که در دریاچه لاک پشت تفلیس قرار دارد. اگر در حال سفر به دریاچه لاک پشت هستید به شدت توصیه می‌شود از تمام کافه‌ها و رستوران‌های اصلی در ورودی صرف نظر کنید و مستقیما به این نقطه دوست داشتنی بروید. نشستن در داخل گلخانه یا پاسیو در فضای باز بهترین راه برای تماشای طبیعت و هوای پاک است. در تابستان Tsiskari میزبان مهمانی‌های رقص در فضای باز است، بنابراین از اطراف بپرسید یا تماس بگیرید تا ببینید آیا چیزی در آن هفته در جریان است یا خیر.

آدرس: MQX2+W7G, Kus Tba Steet, Tbilisi, Georgia

 

شاوی لومی

همانطور که در یک خیابان خلوتی رستوران Shavi Lomi، در آن قرار دارد قدم می‌زنید، به این رستوران تلفیقی گرجستانی می‌رسید که احتمالا ‌با در بزرگ فولادی پر از گرافیتی شما را به شک می‌ اندازد که آیا مسیر را درست رفته‌اید یا نه اما وقتی در را باز می‌کنید در کمال تعجب با یک حیاط بزرگ پر از فضای سبز و میزهای غذاخوری مواجه خواهید شد. گزینه‌های زیادی در منو و لیست خوبی از نوشیدنی‌های گرجستانی وجود دارد که می‌توانید سفارش دهید. اگر اهل غذاهای گیاهی هستید پیشخدمت‌ها برای انتخاب کمک بخواهید اما گوشت قرمز و گوساله خوش به به سیخ کباب کشیده شده یکی از خوشمزه‌ترین‌های منوی اینجا است که توصیه می‌کنیم حداقل یک پرس سفارش داده و با هم به اشتراک بگذارید. مخصوصا این که اگر این کباب‌ها را با نوشیدنی گرجی سفارش دهید ترکیبی شگفت‌انگیز و فراموش نشدنی به شما می‌دهد.

 

۶ کافه‌ دنج و آرامش‌بخش در تفلیس

آدرس: 28 Zurab Kvlividze St, Tbilisi, Georgia

 

باهاوس

باهاوس پس از خریدهای مقرون به صرفه در بازار دستفروشی درای بریج، معروف ترین بازار تفلیس، مکان مناسبی برای خوردن نوشیدنی و مقداری از غذاهای سبک و میان وعده‌های جذاب است. این رستوران که در داخل پارک Dedaena با صندلی در فضای باز واقع شده است حال و هوای جذاب و صمیمانه‌ای دارد که در آن جمعیت جوان‌تری را خواهید دید. در اینجا می‌توانید از انواع میان وعده‌ها مثل خوراک سیب زمینی پنیری با نوشیدنی، مرغ سوخاری و نوشابه و گزینه‌های این چنینی لذت ببرید. اگرچه غذاها خوشمزه اما ساده هستند و آن چه که این کافه را دوست داشتنی می‌کند فضای آرامشبخشی است که ایجاد کرده. بنابراین در کنجی بنشینید و خریدهایتان را کنار بگذارید و به پاها و کمرتان اجازه رهایی و استراحت بدهید.

آدرس: Dedaena Park, Tbilisi, Georgia

 

آمودی

آمودی یکی از کافه‌های بسیار جذاب تفلیس است که با فاصله‌ای از مرکز شهر، بسیار دور بالای تپه ناریکالا قرار دارد. به دنبال فلش‌های کوچک نقاشی شده در پیاده رو باشید تا شما را از پله‌ها بالا ببرد تا به رستوران برسید. میزهای بزرگی در این رستوران وجود دارد که نمایی سحرانگیز و خیره کننده از منظره بالای شهر ارائه می‌دهند. جوانان برای غذاها و نوشیدنی‌های گرجی با قیمت مناسب در فضایی مجلل به اینجا می‌آیند و دور هم جمع می‌شوند. این مکان عالی برای غذا خوردن و وقت گذرانی قبل از آماده شدن برای شب نشینی خود در Art Cafe Home است.

 

بهترین کافه‌های تفلیس با فضای باز

آدرس: Dedaena Park, Tbilisi, Georgia

۲۲ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران