بهترین کلبه‌های اجاره‌ای در تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
بهترین کلبه‌های اجاره‌ای در تفلیس

تفلیس، پایتخت زیبا و تاریخی گرجستان، در دره ای سبز و عمیق و در کنار رودخانه متکواری به زیبایی جا خوش کرده است. و در یک سمت شهر قدیمی سنگفرش زیبا و پرپیچ و خم، میدان‌های مفرح و سرسبز، کلیساهای پرآذین و خانه‌های بالکن‌دار با نماهای کاشی کاری آبی را در سایه قلعه باستانی و باشکوه ناریکالا در خود جای داده و در سمتی دیگر، با صحنه‌ای هنری و پر جنب و جوش از بارها و کلوپ‌ها و کافه‌های شیک، نمایشگاه‌های هنر معاصر، بازارهای بی‌پایان و عتیقه فروشی‌ها، از بازدیدکنندگانش استقبال می‌کند.

در عین حال، می‌توانید انواع اقامتگاه‌های ریز و درشت و متناسب با هر سطحی از بودجه و امکانات را، در این شهر و حوالی آن شاهد باشید. اما اگر به دنبال اقامتی دنج، خصوصی، مقرون به صرفه و مفرح همراه با چشم اندازهایی جذاب به مناظر بی بدیل اطراف هستید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از کلبه‌های اجاره‌ای در تفلیس را در این رابطه انتخاب نمایید.

 

گاردن هاوس در تفلیس (Garden House)

این اقامتگاه جذاب با تراس و چشم‌اندازهایی مفرح به باغ به استقبال مسافران تور گرجستان می‌آید. این کلبه، نزدیک به ایستگاه مرکزی راه آهن تفلیس و ۱.۷ مایلی ایستگاه متروی دانشگاه پزشکی قرار دارد. بعلاوه، ۲.۱ مایل از تئاتر اپرا و باله تفلیس فاصله دارد. از دیگر نقاط دیدنی نزدیک این اقامتگاه می‌توان به میدان قهرمانان، سیرک تفلیس و کاخ ورزشی تفلیس اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین المللی تفلیس است که ۱۱.۲ مایل از این کلبه فاصله دارد.

مهمانان در این کلبه به وای فای رایگان، شومینه فضای باز، مبلمان و غذاخوری فضای باز، امکانات باربیکیو، خدمات کرایه دوچرخه، فضای بازی سرپوشیده، خدمات خشکشویی و پارکینگ عمومی رایگان دسترسی دارند. بعلاوه پرسنل به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی مسلط بوده و از این رهگذر، تعاملی بی نظیر را با مهمانان برقرار می‌کنند.

همچنین این کلبه دارای تهویه مطبوع، ۱ اتاق خواب، ملحفه، کمد لباس، حمام اختصاصی با حوله و سشوار، کاناپه، سوکت نزدیک تخت، مبل تختخواب شو، قفسه خشک کن لباس، پشه بند، وسایل اتو، اتاق نشیمن، آشپزخانه کاملا مجهز همراه با میز غذاخوری، اجاق گاز، وسایل آشپزخانه، ماشین لباسشویی و یخچال است.

 

۱۰ مکان رویایی زمستانی گرجستان

آدرس: 5Slava Metreveli Street, Didube, 0119 Tbilisi City, Georgia

 

جورجین هیدن گیمز در تفلیس (Georgian Hidden Gems)

اینجا یکی از بهترین کلبه‌های اجاره‌ای در تفلیس بوده و اقامتی به یادماندنی را، با امکاناتی مفرح همچون باغ و تراس رقم می‌زند.

فضای ضد آلرژی این اقامتگاه، از بالکن و چشم اندازی به منظره باغ، تهویه مطبوع و کفپوش چوبی یا پارکت برخوردار است. بعلاوه این خانه تعطیلات دارای ۱ اتاق خواب، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، حوله و ملحفه، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، مبل تختخواب شو، پشه بند و پنکه بوده و یک آشپزخانه مجهز همراه با میز غذاخوری، توستر، اجاق گاز، ظروف آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی و یخچال را نیز در خود جای داده است.

از دیگر امکانات قابل توجه این کلبه می‌توان به پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان، فضای پیک نیک، مبلمان و غذاخوری فضای باز، نگهبانی ۲۴ ساعته و فضای مخصوص سیگار کشیدن اشاره کرد. در ضمن پرسنل به زبان‌های انگلیسی، روسی و چینی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند.

 به لحاظ موقعیت مکانی و دسترسی‌ها نیز باید گفت این کلبه، در ۳.۲ مایلی تا تئاتر روستاولی، ۳.۴ مایلی تئاتر اپرا و باله تفلیس، ۶.۲ مایلی ایستگاه متروی دانشگاه پزشکی و ۳ مایلی میدان آزادی واقع شده است. همچنین، کلیسای جامع ارمنی سنت جورج ۲.۱ مایل و کاخ ریاست جمهوری ۲.۲ مایل با کلبه فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در ۸.۱ مایلی این اقامتگاه واقع شده است.

 

قوانین رانندگی در مناطق مختلف گرجستان

آدرس: Krtsanisi, Big Alley 35B, 0114 Tbilisi City, Georgia

 

اِن اند اِن هاوس در تفلیس (N&N House)

N&N House دارای تراس و چشم اندازهایی جذاب به منظره شهر است. این کلبه با انبوهی از امکانات رفاهی از جمله پارکینگ خصوصی رایگان، دستگاه خودپرداز، وای فای رایگان و وسایل بازی کودکان در فضای باز، به استقبال مسافران تور تفلیس می‌آید. در ضمن ورود حیوانات خانگی، با پرداخت هزینه اضافی به این اقامتگاه مجاز است.  

این کلبه مجهز به بالکن، تهویه مطبوع و کفپوش چوبی یا پارکت بوده و دارای ۱ اتاق خواب، ملحفه، کمد لباس، تخت بسیار بلند (بیش از ۲ متر)، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، وسایل اتو، حمام اختصاصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، فضای نشیمن، کاناپه، میز مطالعه، چای/قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و همچنین آشپزخانه با میز غذاخوری، توستر، اجاق گاز، وسایل آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی و یخچال است.

گفتنی است ایستگاه متروی دانشگاه پزشکی ۵۵۰ یارد تا این کلبه که جز محبوب‌ترین کلبه‌های اجاره‌ای در تفلیس است فاصله دارد، در حالی که تئاتر اپرا و باله تفلیس در ۳.۱ مایلی اقامتگاه واقع شده‌اند. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین المللی تفلیس است که در مسافت ۱۲.۴ مایلی از این کلبه قرار دارد.

آدرس: Budapeshti Street 4, Saburtalo, 0160 Tbilisi City, Georgia

 

وایت هاوس در تفلیس (White House)

این کلبه جالب توجه، در فاصله ۲.۹ مایلی میدان آزادی تفلیس واقع شده و اقامتی مجلل و خاطره انگیز را با امکاناتی نظیر باغ، تراس آفتابگیر، امکانات باربیکیو، فضای پیک نیک، غذاخوری در فضای باز، اتاق بازی و بازی‌های رومیزی/پازل به ارمغان می‌آورد. بعلاوه علاقمندان، می‌توانند از شنا و ریلکس کردن در استخر سرپوشیده کلبه نیز لذت ببرند.

همچنین مهمانان به پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، مرکز تناسب اندام و روم سرویس دسترسی دارند. در ضمن ورود حیوانات خانگی مجاز بوده و در این رابطه، لازم است هزینه اضافی پرداخت شود.

 

جاذبه‌های طبیعی گرجستان

در این کلبه ویلا ۵ اتاق خواب، بالکن با چشم اندازی به منظره شهر و کوهستان، تهویه مطبوع، عایق صوتی، فضای نشیمن، ملحفه، کمد لباس، کاناپه، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی با حوله، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، پنکه، اتو و چای/قهوه ساز در نظر گرفته شده‌اند. همچنین در اینجا آشپزخانه‌ای کامل و مجهز همراه با میز غذاخوری، توستر، اجاق گاز، مایکروویو، ظروف آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال را خواهید یافت.

گفتنی است تئاتر روستاولی تفلیس در ۳.۱ مایلی، تئاتر اپرا و باله تفلیس در ۳.۲ مایلی و فرودگاه بین‌المللی تفلیس در ۷.۵ مایلی اقامتگاه واقع شده‌اند و این کلبه، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز برای مهمانانش ترتیب می‌دهد.

آدرس: Didi Kheivanis st 8, 0114 Tbilisi City, Georgia

 

نامبر ۳۸ در تفلیس (N38)

این کلبه، در فاصله ۱.۶ کیلومتری از میدان آزادی واقع شده و اقامتی راحت را با کلیه امکانات رفاهی و چشم اندازهایی جالب توجه به منظره کوهستان و شهر ارائه می‌دهد. در اینجا تراس آفتابگیر، پارکینگ عمومی رایگان، وای فای رایگان، غذاخوری در فضای باز، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، صرافی، کتاب و دی وی دی یا موسیقی برای کودکان برای مهمانان فراهمند. و در عین حال حیوانات خانگی، اجازه ورود به این اقامتگاه را دارند و در این رابطه هزینه اضافی دریافت می‌شود.

 

راهنمای سفر یک روزه از تفلیس به مسختا

فضای ضد آلرژی این کلبه مجهز به عایق صوتی، تهویه مطبوع و کف‌پوش چوبی یا پارکت بوده و دارای ۳ اتاق خواب، کمد لباس، حوله / ملحفه (با پرداخت هزینه اضافی)، ۲ حمام با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، فضای نشیمن، کاناپه، بخاری، سرویس استریم (مانند نتفلیکس)، چای/قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سی دی پلیر، سوکت نزدیک تخت، تخت تاشو، پشه بند، وسایل اتو و آشپزخانه‌ای همراه با میز غذاخوری، توستر، اجاق گاز، ظروف آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی، مایکروویو و یخچال است.

در نهایت از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی کلبه می‌توان به تئاتر روستاولی، تئاتر اپرا و باله تفلیس و کلیسای جامع سامبا اشاره کرد. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در ۱۵ کیلومتری اقامتگاه واقع شده و خدمات شاتل فرودگاهی نیز برای مهمانان ارائه می‌شود.

آدرس: Mose Toidze N38, Chugureti, 0102 Tbilisi City, Georgia

 

کرفتس منز در تفلیس (Craftsman's Home)

این اقامتگاه، در ۱.۹ کیلومتری ایستگاه متروی دانشگاه پزشکی قرار داشته و بسیار نزدیک به کاخ ورزشی تفلیس، میدان قهرمانان و سیرک تفلیس است. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه به آن، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در ۱۹ کیلومتری کلبه قرار دارد و این اقامتگاه، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز برای مهمانانش ترتیب می‌دهد.

همچنین برای گشت و گذار در این حوالی، دوچرخه رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد، هرچند که خدمات کرایه خودرو نیز ارائه می‌شود. از دیگر امکانات جذاب این کلبه می‌توان به باغ، فضای پیک نیک، مبلمان فضای باز، فضای غذاخوری در فضای باز، تراس آفتابگیر، امکانات باربیکیو، جکوزی، پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان و سالن استراحت مشترک با تلویزیون اشاره کرد. در ضمن پرسنل به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی مسلط بوده و تعاملی عالی با مهمانان دارند.

بعلاوه این کلبه دارای بالکن، تهویه مطبوع، کفپوش چوبی یا پارکت بوده و با کلیه وسایل آسایش و راحتی از جمله ملحفه، کمد لباس، حمام خصوصی با حوله و سشوار، چای/قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه همراه با ظروف آشپزخانه، کتری برقی و یخچال از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

 

مهم‌ترین نکات قبل از سفر به گرجستان

آدرس: Vakhtang Bochorishvili Street 33, Saburtalo, 0171 Tbilisi City, Georgia

 

کاراوان در تفلیس (Caravan)

اینجا یکی از کلبه‌های اجاره‌ای در تفلیس با امکاناتی مفرح نظیر جکوزی، مبلمان فضای باز و غذاخوری در فضای باز، تراس آفتابگیر و امکانات باربیکیو به استقبال مسافران تور تفلیس می‌آید. بعلاوه برای سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت، برنامه‌هایی نظیر اجرای موسیقی زنده، کلاس آشپزی، تورهای دوچرخه سواری و تورهای پیاده روی ترتیب داده می‌شود. از طرفی صبحانه‌ای باکیفیت و لذیذ، هر روز در این اقامتگاه سرو می‌شود که شامل بوفه، گزینه‌های گیاهی و وگان است.

همچنین پارکینگ عمومی رایگان، وای فای رایگان، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، شاتل فرودگاهی، خدمات دربان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات خشکشویی، فضای مخصوص سیگار کشیدن و صندوق امانات در این اقامتگاه ارائه می‌شوند. در ضمن پرسنل این اقامتگاه به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی مسلط بوده و تعاملی دوستانه و عالی را با مهمانان برقرار می‌کنند. 

این ویلا مجهز به تهویه مطبوع، بالکن، عایق صوتی و بالکن با چشم اندازی به منظره شهر بوده و شامل ۷ اتاق خواب، اتاق نشیمن، ۹ حمام اختصاصی با حوله، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار و جکوزی است. در عین حال در این فضا می‌توانید از ملحفه، کمد لباس، فضای نشیمن، کاناپه، میز مطالعه، چای/قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت، قفسه خشک کن لباس، وسایل اتو، آشپزخانه مجهز و ایده آل همراه با میز غذاخوری، اجاق گاز، مایکروویو، ظروف آشپزخانه، کتری برقی و یخچال برخوردار شوید.

به لحاظ موقعیت مکانی باید گفت این کلبه ویلا، در ۱.۹ کیلومتری میدان آزادی قرار داشته و از دسترسی عالی و نزدیکی به کلیسای جامع ارمنی سنت جورج، کلیسای متخی و کاخ ریاست جمهوری بهره برده است. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در ۱۳ کیلومتری این اقامتگاه واقع شده و خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شود.

 

بهترین مکان‌ها برای خوردن دسر در باتومی

آدرس: 4Teleti Street, 0105 Tbilisi City, Georgia

 

تاتیکوز ویلا در تفلیس (Tatiko`s Villa)

اینجا یکی از کلبه‌های اجاره‌ای در تفلیس در ۹ کیلومتری میدان آزادی قرار دارد، روزهایی خاطره انگیز را با امکاناتی جذاب نظیر باغ، تراس آفتابگیر، امکانات باربیکیو، استخر خصوصی، صندلی‌های آفتابگیر، فضای پیک نیک و غذاخوری در فضای باز برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. همچنین پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته و فضای مخصوص سیگار کشیدن نیز در دسترس مهمانان هستند.

بعلاوه این کلبه ویلا مجهز به تهویه مطبوع، عایق صوتی، بالکن با چشم اندازی به منظره کوهستان، استخر، باغ و شهر است. در عین حال با امکاناتی قابل توجه از جمله فضای نشیمن، کاناپه، میز مطالعه، وسایل اتو، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حوله / ملحفه (با پرداخت هزینه اضافی)، کمد لباس، تخت بسیار بلند (بیش از ۲ متر)، سوکت نزدیک تخت، مبل تختخواب شو، پشه بند، ۳ حمام اختصاصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان، چای/قهوه ساز همچنین آشپزخانه با میز غذاخوری، اجاق گاز، مایکروویو، ظروف آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی و یخچال از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

گفتنی است تئاتر روستاولی در ۹ کیلومتری کلبه ویلا قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، نیز، فرودگاه بین المللی تفلیس است که ۱۷ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد. در نهایت برای آشنایی با سایر گزینه‌های اقامتی مقرون به صرفه، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین هاستل‌های تفلیس در سال ۲۰۲۲ را نیز مطالعه کنید.

آدرس: 34Tsavkisi Street, 0105 Tbilisi City, Georgia

 

منبع

 

۱۸ تیر ۱۴۰۲

نظرات کاربران