بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در تفلیس

تفلیس، بزرگ‌ترین شهر و پایتخت کشور گرجستان، در قفقاز و در جاده باستانی ابریشم واقع شده است. این شهر توسط رودخانه کورا به دو قسمت اصلی تقسیم می‌شود: قطعاتی که از یک سو به آن زیبایی و شکوه می‌بخشند و از سوی دیگر نقشی استراتژیک به آن هدیه می‌دهند.

این محدوده، در سال‌های اخیر به یکی از مقاصد پرطرفدار در جهان بدل شده و سالانه گردشگران بسیاری را با تور تفلیس به سوی خود جذب می‌کند. در اینجا می‌توانید به امکانات رفاهی و جاذبه‌های متعددی دسترسی داشته باشید و مقاله معرفی جاذبه‌های گردشگری تفلیس، در این رابطه اطلاعات ارزشمندی در اختیارتان قرار خواهد داد.

در این میان اگر به دنبال راحتی، فضای خصوصی ایده‌آل، همراه با امکانات رفاهی و قیمت‌هایی مقرون به صرفه‌تر از هتل‌های محبوب شهر هستید، پیشنهاد می‌کنیم در یکی از بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در تفلیس اقامت کنید. این آپارتمان‌ها، اغلب دسترسی عالی به جاذبه‌ها و خیابان‌های اصلی توریستی و مراکزخرید، کافه‌ها و رستوران‌ها داشته و اقامتی به یادماندنی در تور گرجستان را در فضایی تمیز، راحت و دنج رقم می‌زنند.

 

Boutique Apart Upe

این هتل آپارتمان که از طراحی داخلی فوق‌العاده زیبایی برخوردار است، کمتر از ۱ کیلومتر از میدان آزادی تفلیس فاصله دارد و در ۱.۸ کیلومتری تئاتر اپرا و باله تفلیس واقع شده است. در اینجا واحدهایی با چشم‌انداز جذاب از شهر را خواهید یافت که همگی مجهز به تهویه مطبوع، وای ‌فای رایگان، مبلمان، یک فضای نشیمن، گاوصندوق شخصی، حمام اختصاصی با حوله، یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه‌ای همراه با فضای غذاخوری، مایکروویو، یخچال، اجاق گاز و کتری هستند.

در ضمن از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این هتل آپارتمان می‌توان به تئاتر روستاولی، کلیسای جامع ارمنی سنت جورج و باغ گیاه شناسی ملی گرجستان اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که ۱۶ کیلومتر از این ملک فاصله دارد.

 

بهترین رستوران‌های فضای باز تفلیس

آدرس: 43Betlemi Street, 0105 Tbilisi City, Georgia

 

Cozy&stylish Loft

این آپارتمان دنج و شیک در شهر تفلیس، دارای واحدهایی یک خوابه و راحت همراه با ملحفه، وای ‌فای رایگان، آشپزخانه کوچک با مایکروویو و یخچال و همچنین حمام اختصاصی با دوش و سشوار و حوله است.

بعلاوه این ملک، از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و ۲.۴ کیلومتر از تئاتر اپرا و باله تفلیس، ۲.۷ کیلومتر از تئاتر روستاولی، ۲.۹ کیلومتر تا میدان آزادی، ۲.۵ کیلومتر تا سالن کنسرت تفلیس و ۳.۱ کیلومتر تا میدان قهرمانان فاصله دارد. همچنین آکادمی ملی علوم گرجستان ۲ کیلومتر و سیرک تفلیس در ۲.۵ کیلومتری این آپارتمان واقع شده‌اند. در نهایت نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در ۱۹ کیلومتری این آپارتمان بوده و ملک، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: 118Ivane Javakhishvili Street, Chugureti, Tbilisi City, Georgia

 

Boutique Apart Hotel Adagio

این هتل آپارتمان زیبا و بسیار تمیز که به مناظر زیبای اطراف دید دارد، در مرکز شهر تفلیس، ۵۰۰ متری میدان آزادی و ۱.۴ کیلومتری تئاتر روستاولی واقع شده است. این ملک، اقامتی به یادماندنی را با کلیه امکانات رفاهی ارائه داده و وای فای رایگان، تهویه مطبوع و دسترسی به باغ را ارائه می‌دهد. بعلاوه واحدهای این اقامتگاه همگی دارای تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با حوله و دمپایی بوده و برخی از واحدها آشپزخانه مجهز به ماشین ظرفشویی، مایکروویو و یخچال دارند. در کنار اینها، خدمات کرایه خودرو برای مهمانان در دسترس است.

از دیگر جاذبه‌های دیدنی محبوب در نزدیکی این اقامتگاه می‌توان به تئاتر اپرا و باله تفلیس، کلیسای جامع ارمنی سنت جورج و کلیسای متخی اشاره کرد. فرودگاه بین المللی تفلیس در ۱۷ کیلومتری آپارتمان واقع شده و این ملک، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد.

 

هزینه و زمان بازدید از جاذبه‌های گردشگری تفلیس

آدرس: Shota Kavlashvili Street 9 Old Tbilisi, 0105 Tbilisi City, Georgia

 

T2&T3 Apartments LEVANTO

این آپارتمان ساده و تمیز در مرکز شهر تفلیس، ۲.۳ کیلومتری میدان آزادی و ۳.۱ کیلومتری تئاتر اپرا و باله تفلیس واقع شده و دارای واحدهایی با وای فای رایگان، پاسیو و تراس است. تمامی این واحدها از تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه با مایکروویو و یخچال و ماشین لباسشویی، گاو صندوق شخصی و حمام اختصاصی با حوله و دمپایی برخوردارند. به لحاظ دسترسی‌ها باید بگوییم تئاتر روستاولی در ۳.۱ کیلومتری، آکادمی ملی علوم گرجستان در ۸۰۰ متری و  فرودگاه بین‌المللی تفلیس در ۲۰ کیلومتری اقامتگاه قرار دارند. همچنین، خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان نیز در این ملک برای مهمانان مهیاست.

آدرس: Tamar Chovelidze Street, (Belinsky Street) 8, apartment N1, 0108 Tbilisi City, Georgia

 

Boutique Apartment 17 

این بوتیک آپارتمان، اقامتی خاطره‌انگیز را با وجود امکانات رفاهی کامل و فضای آرامش بخش همراه با  باغ و وای فای رایگان رقم می‌زند. این ملک در مرکز شهر تفلیس، نزدیک به میدان آزادی، آکادمی ملی علوم گرجستان و سالن کنسرت تفلیس واقع شده است. تئاتر اپرا و باله تفلیس ۲.۴ کیلومتر و تئاتر روستاولی ۲.۵ کیلومتر از این آپارتمان فاصله دارند. 

گفتنی است همه واحدهای این اقامتگاه تهویه مطبوع داشته و از تلویزیون صفحه تخت، فضای نشیمن مبله، حمام اختصاصی با دوش، دمپایی و سشوار و همچنین آشپزخانه همراه با غذاخوری، مایکروویو، یخچال و کتری برخوردارند.

 

راهنمای کامل استفاده از مترو در تفلیس

آدرس: 17Vano Sarajishvili Street, Mtatsminda , 0108 Tbilisi City, Georgia

 

Luxury Apartments on Central Avenue

اینجا یکی از آپارتمان‌های زیبا و لوکس شهر بوده که در خیابان مرکزی و در ۳ کیلومتری تئاتر روستاولی واقع شده است. واحدهای این ملک با تهویه مطبوع، وای فای رایگان، گاو صندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، وسایل اتو، میز کار، فضای نشیمن مبله و آشپزخانه کوچک همراه با مایکروویو و یخچال از مهمانان پذیرایی می‌کنند. در ضمن در هر واحد حمام اختصاصی با دوش، دمپایی، سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان وجود دارد.

از نظر موقعیت مکانی باید بگوییم این ملک از تئاتر اپرا و باله تفلیس ۳.۲ کیلومتر و از میدان آزادی ۳.۸ کیلومتر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در ۱۹ کیلومتری این آپارتمان واقع شده است. در ضمن در اینجا، خدمات ترانسفر فرودگاهی برای مهمانان فراهم است.

آدرس: Davit Aghmashenebeli Avenue, Chugureti, 0102 Tbilisi City, Georgia

 

Apartment Janashia

این آپارتمان، با فضای آرامش بخش خود در قلب شهر تفلیس به استقبال گردشگران تور گرجستان آمده و در فاصله کوتاهی از سالن کنسرت تفلیس و آکادمی ملی علوم گرجستان واقع شده است. واحدهای این ملک ۲ خوابه بوده دارای وای فای رایگان، تهویه مطبوع و امکانات خانگی هستند. در اینجا حمام، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، فضای غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز با مایکروویو و کتری را خواهید یافت. بعلاوه می‌توان از بالکن هر واحد، به منظره شهر و جاذبه‌هایش دید داشت. 

گفتنی است پرسنل پذیرش به زبان انگلیسی و روسی صحبت می‌کنند و همیشه آماده کمک به مهمانان هستند. به لحاظ دسترسی‌ها تئاتر اپرا و باله تفلیس در ۳.۳ کیلومتری، تئاتر روستاولی در ۴.۱ کیلومتری و میدان آزادی در ۲.۶ کیلومتری این اقامتگاه به یادماندنی قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در ۲۰ کیلومتری ملک واقع شده و این آپارتمان، خدمات ترانسفر فرودگاهی را با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌دهد.

 

اقامت در گران‌ترین هتل‌های تفلیس

آدرس: Janashia 19,flat number 11,floor 6, 5237 Tbilisi City, Georgia

 

Apartment Paysage

این آپارتمان بسیار دنج و راحت در منطقه آولاباری، دارای تهویه مطبوع، بالکن و چشم‌اندازی به زیبایی‌های شهر است. این هتل در ۱.۴ کیلومتری میدان آزادی قرار داشته و دسترسی عالی به کلیسای متخی، کاخ ریاست جمهوری و کلیسای جامع سامبا دارد. بعلاوه در ۱۵ کیلومتری فرودگاه بین المللی تفلیس واقع شده و این ملک، خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

و اما به لحاظ امکانات باید بگوییم مهمانان در اینجا به وای فای رایگان و رزرواسیون ۲۴ ساعته دسترسی دارند. بعلاوه واحدهای این ملک ۲ خوابه بوده و هر کدام دارای ۲ حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه کاملا مجهز، امکانات باربیکیو و پاسیو با منظره رودخانه می‌باشند. در ضمن خدمات کرایه خودرو نیز فراهم است.

آدرس: N3, 0103Tbilisi City, Georgia

 

MMA

این ملک، در ۱ کیلومتری میدان آزادی و ۱۰۰ متری تئاتر اپرا و باله تفلیس واقع شده و ۴۰۰ متر تا آکادمی ملی علوم گرجستان و ۱.۱ کیلومتر تا سالن کنسرت تفلیس فاصله دارد. بعلاوه، تئاتر روستاولی را در ۶۰۰ متری و باغ وحش تفلیس را در ۲.۴ کیلومتری این آپارتمان خواهید یافت.

واحدهای این آپارتمان ۲ خوابه بوده و مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، غذاخوری و آشپزخانه با مایکروویو و یخچال هستند. در ضمن فرودگاه بین‌المللی تفلیس، در ۱۷ کیلومتری MMA  قرار دارد و این ملک، خدمات ترانسفر فرودگاهی را به مهمانانش ارائه می‌کند.

 

معرفی برترین مراکز خرید تفلیس

آدرس: 18Alexander Griboedov Street, Mtatsminda , 0108 Tbilisi City, Georgia

 

Tbilisi Apartment 2

این آپارتمان دنج با تخت‌های راحت، باغ و چشم‌اندازهای باشکوه به مناظر زیبای اطراف، به استقبال گردشگران تور تفلیس می‌آید. این ملک مجهز به تهویه مطبوع، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان است. بعلاوه واحدها یک خوابه بوده و دارای  تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حوله و ملحفه، آشپزخانه همراه با مایکروویو و یخچال و ماشین لباسشویی و ۱ حمام با دوش هستند. در ضمن، مهمانان می‌توانند هر روز از طعم خوشمزه صبحانه قاره‌ای باکیفیت برخوردار شوند.

گفتنی است این ملک در ۶۰۰ متری تئاتر روستاولی، ۸۰۰ متری تئاتر اپرا و باله تفلیس و ۵۰۰ متری میدان آزادی قرار دارد. بعلاوه آکادمی ملی علوم گرجستان ۱.۲ کیلومتر، کلیسای جامع ارمنی سنت جورج ۲.۱ کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی تفلیس ۱۸ کیلومتر از این آپارتمان فاصله دارند. و البته این ملک، خدمات ترانسفر فرودگاهی را با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌دهد.

آدرس: 12Anton Purtseladze Street, Mtatsminda , 0105 Tbilisi City, Georgia

 

HD Dream

این ملک، در ۱.۷ کیلومتری تئاتر اپرا و باله تفلیس و ۱.۹ کیلومتری تئاتر روستاولی واقع شده و با وای‌ فای رایگان، تهویه مطبوع، تراس و چشم‌اندازهایی جالب توجه از شهر، از مهمانانش پذیرایی می‌کند. همچنین، ۲.۶ کیلومتر تا میدان آزادی و ۲۰۰ متر تا میدان قهرمانان فاصله دارد. در ضمن از دیگر نقاط محبوب در نزدیکی آپارتمان می‌توان به سیرک تفلیس، سالن کنسرت تفلیس و کاخ ورزشی تفلیس اشاره کرد.

به لحاظ امکانات نیز باید بگوییم واحدها ۲ خوابه بوده و هر واحد دارای حمام اختصاصی، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت، فضای غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن با منظره باغ است. همچنین، مهمانان می‌توانند از خدمات شاتل فرودگاهی رایگان برخوردار شده و در فاصله ۱۶ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی تفلیس اقامت نمایند.

 

بهترین کلاس‌های آشپزی در تفلیس

آدرس: Shio Mghvimeli Street 13\3\7, 0179 Tbilisi City, Georgia

 

my house

این آپارتمان دوست داشتنی در مرکز شهر تفلیس، در فاصله کوتاهی از میدان آزادی و تئاتر روستاولی واقع شده و مجهز به وای فای رایگان، تهویه مطبوع و امکانات خانگی است. در ضمن پرسنل میز پذیرش ۲۴ ساعته به زبان انگلیسی، لتونی و روسی صحبت می‌کنند و در هر زمانی از روز آماده خدمت رسانی می‌باشند.

گفتنی است واحدهای این ملک یک خوابه بوده و دارای حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، بالکن با منظره باغ، غذاخوری و آشپزخانه کاملا مجهز همراه با مایکروویو هستند.

این ملک، ۲.۱ کیلومتر تا کاخ ریاست جمهوری و ۲.۹ کیلومتر تا کلیسای جامع سامبا فاصله دارد. دیگر نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی آپارتمان عبارتند از: تئاتر اپرا و باله تفلیس، کلیسای جامع ارمنی سنت جورج و کلیسای متخی. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در ۱۷ کیلومتری ملک واقع شده و این آپارتمان، خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه نیز می‌دهد.

آدرس: Aleksandr Pushkin Street 11, 0105 Tbilisi City, Georgia

 

Minimalist Blue Belinski 8

و در نهایت سری می‌زنیم به این آپارتمان جذاب که از طراحی مینیمال برخوردار بوده و فضایی شیک و مدرن را به مخاطبانش هدیه می‌دهد. این ملک در منطقه مرکزی شهر تفلیس واقع شده و فاصله اندکی با آکادمی ملی علوم گرجستان و سالن کنسرت تفلیس دارد. بعلاوه ۳.۳ کیلومتر از تئاتر روستاولی، ۲.۵ کیلومتر از سیرک تفلیس و ۳.۱ کیلومتر از تئاتر اپرا و باله تفلیس فاصله دارد.

در اینجا وای فای رایگان، تهویه مطبوع، بالکن با منظره شهر و امکانات خانگی فراهم بوده و واحدهای یک خوابه این ملک دارای حمام اختصاصی، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز با یخچال و کتری هستند. در ضمن، خدمات کرایه خودرو نیز در این اقامتگاه به یادماندنی ارائه می‌شود. گفتنی است نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که ۲۱ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

 

مجموعه تفریحی و پارک آبی Gino Paradise در تفلیس

آدرس: 8Tamar Chovelidze Street Flat #9, 0108 Tbilisi City, Georgia

۱۳ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران