بهترین هتل‌های ارزان برای اقامت در تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
بهترین هتل‌های ارزان برای اقامت در تفلیس

به طور کلی هزینه‌ی بسیاری از چیزها در سفر با تور گرجستان برایتان ارزان‌تر از کشورهای گردشگرپذیر دیگر خواهد بود که هتل نیز از این قائده مستثنا نیست. به همین خاطر شما می‌توانید هتل‌های بسیار خوبی زیر ۵۰ دلار یا حتی قیمت‌ها بسیار پایین‌تر در پایتخت این کشور پیدا کنید. در زیر ما لیست‌وار چند مورد از بهترین هتل‌های ارزان در تفلیس را به شما معرفی کرده‌ایم که در سفر به این شهر می‌توانید در آن‌ها اقامت داشته باشید.
• تمامی هتل‌های انتخابی ما دارای اتاق‌های زیر ۵۰ دلار هستند،در جای مناسبی از شهر واقع شده‌اند و شامل صبحانه رایگان می‌شوند


Hotel Eurolux

این هتل از پرفروش‌ترین هتل‌های تفلیس در سایت محبوب بوکینگ است. هتلی که اتاق‌هایش از ۱۵ دلار آغاز شده و در گران‌ترین حالت به ۲۲ دلار می‌رسد. Hotel Eurolux مکانی شکیل با اتاق‌های بسیار تمیز و همچنین امکانات رفاهی خوب است و در اتاق‌هایش تلوزیون، یخچال، تخت خواب‌های بسیار خوب، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی و ... دارد و حتی اینترنت رایگان نیز برای مهمانانش عرضه می‌کند. این مجموعه دارای اتاق‌های خانوادگی برای ۴ نفر بوده که ۲۲ دلار قیمت دارد و دارای محوطه‌ای بزرگ و خوب است. استخر، رستوران و پارکینگ رایگان نیز از دیگر بخش‌های این هتل بسیار محبوب در تفلیس به شمار می‌رود.

 

معرفی هتل لوکس و مدرن Moxy در تفلیس

  Hotel Eurolux


آدرس: Moscow Ave. Kindzmarauli StrNo.15, 0168


Old Key Hotel

اگر به دنبال یک انتخاب خاص و کلاسیک و در عین حال شیک و زیبا هستید، Old Key Hotel بهترین انتخاب شما در لیست ما خواهد بود. یک مجموعه‌ی زیبا با دکورهای آنتیک و فوق‌العاده که شما را به حال و هوای هتل‌های قدیمی می‌برد، اما این تنها پوسته‌ی ظاهری Old Key Hotel است که قدیمی بوده و در باطن، هتل دارای امکانات بسیار خوب و عالی است. تمامی اتاق‌ها از اینترنت رایگان بهره می‌برند، تلویزیون ماهواره‌ای برایشان تدارک دیده شده و از امکانات رفاهی نیز، همه چیز را در اختیار مسافران قرار خواهند داد. اتاق‌های Old Key Hotel از ۳۱ دلار آغاز شده و در نهایت به سوییت‌های دو اتاقه می‌رسد که ۴۴ دلار قیمت دارند.

 

  Old Key Hotel


آدرس: Agmashenebeli Avenue 114, Chugureti, 0102


Hotel Tato

یکی دیگر از هتل‌های ۳ ستاره تفلیس است که می‌توانید با قیمت ارزان و بسیار خوب در آن اقامت کنید. این هتل با داشتن تراس و نمای زیبا از شهر، جایی بسیار خوب برای اقامت شما در سفر با تور تفلیس به شمار می‌رود. از نظر مکانی، Hotel Tato واقعا در جای خوبی قرار گرفته و اکثر دیدنی‌های شهر در فاصله‌ی بسیار کمی از شما خواهند بود. اتاق‌ها شکیل و زیبا اما به دور از تجملات درست شده‌اند. امکانات رفاهی در شرایط خوبی قرار دارد و همه چیز تمیز و عالی هستند. این مکان نیز دارای اینترنت رایگان است.

 

  پل صلح تفلیس و ۱۰ جاذبه گردشگری برتر اطراف آن 

  Hotel Tato


آدرس: 26 Martkofi Street, 0103


Mia B&B Tbilisi

از دیگر هتل‌های ۳ ستاره تفلیس که به ازای قیمت حداقل ۲۰ دلاری که برای آن می‌پردازید، اتاق‌ها و امکانات بسیار خوبی به شما تعلق می‌گیرد. این هتل شامل سوییت‌های یک تا سه خوابه می‌شود که قیمت سوییت‌های تک خوابه آن ۲۰ دلار است و در بالاترین حد ممکن در اتاق‌های چهار خوابه به ۹۰ دلار می‌رسد. سوییت‌ها دارای تراس رو به رودخانه هستند و اینترنت رایگان نیز در تمامی بخش‌های هتل در دسترس است. Mia B&B Tbilisi دارای رستوران و یک سالن بازی است که در آن بازی‌هایی همچون بیلیارد در اختیار مسافران قرار گرفته است.

 

  Mia B&B Tbilisi


آدرس: Zhiuli Shartava Street 35-37, Saburtalo, 0160


Hotel Orion Econom

این مجموعه نیز شامل سوییت‌های یک خوابه و دو خوابه است و اگر به همراه خانواده یا با تعداد بالا به تفلیس سفر می‌کنید، انتخابی اقتصادی برایتان به شمار می‌رود زیرا سوییت‌های Hotel Orion Econom از ۲۱ دلار آغاز می‌شود و در سه خوابه و چهار خوابه اقتصادی نهایتا به ۳۶ دلار می‌رسد. البته صبحانه در این مجموعه برای یک نفر رایگان است و برای بقیه باید هزینه‌ی اندکی بپردازید. این مجموعه‌ی دو ستاره دارای اینترنت رایگان است اما در آن خبری از رستوران نخواهد بود.

 

 ۸ رستوران عالی برای خوردن بهترین پیتزاهای تفلیس 

  Hotel Orion Econom


آدرس: Pavle Aslanidi Street (Almasiani Street) 19/21, Saburtalo, 0171


Black Tomato

آخرین انتخاب ما امروز یک هتل شیک و جذاب دیگر است که در لیست امروز ما با قیمت حداقل ۴۲ دلاری، گران‌ترین مورد به حساب می‌آید. دکور این هتل کوچک مدرن و زیباست و طراحی متفاوتی دارد، اما از نظر امکانات همچون یک هتل عالی، همه چیز را در بهترین حالت ممکن به شما عرضه خواهد کرد. این مجموعه اینترنت رایگان دارد، همه‌ی اتاق‌های قهوه ساز و چای ساز به همراه یخچال دارند و سرویس بهداشتی و حمام بسیار شیکی برای هر اتاق در نظر گرفته شده است.

 

  Black Tomato


آدرس: Giga Lortkifanidze Street 3/6, 0105

۱۶ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران