اقامت در گران‌ترین هتل‌های تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
اقامت در گران‌ترین هتل‌های تفلیس

تفلیس پایتخت کشور کوچک و زیبای گرجستان و مقصد اصلی گردشگری در این کشور است که در دره‌ای زیبا و در کنار رودخانه‌ای صخره‌ای قرار گرفته و با کوه‌ها و تپه‌ها احاطه شده است به طوری که در اینجا با مناظر زیبایی روبرو خواهید شد که جان‌تان را تازه می‌کند. به همین دلیل هم هست که تفلیس دارای غروب‌های زیبایی است که مخصوصا از ارتفاع به شدت دیدنی هستند. در تور تفلیس می‌توانید در کوچه و پس کوچه‌های سنگی و قدیمی پرسه بزنید و از قهوه‌ای داغ در کافه‌ای محلی و دنج لذت ببرید اما چه چیزی این لحظات شیرین را تکمیل می‌کند؟ اقامت در هتل‌ها همیشه چالش برانگیز است و انتخاب بین بهترین‌ها تقریبا غیرممکن! اگر قصد دارید در تور گرجستان اقامتی لوکس و گران را تجربه کنید پس باید یکی از هتل‌های زیر را انتخاب کنید.

 

Stamba Hotel

هتل ۵ ستاره استامبا که در ورا، محله‌ جذاب و تاریخی تفلیس واقع شده با رستوران‌های شیک، بوتیک‌های مستقل و فروشگاه‌های مفهومی در همسایگی خود احاطه شده است. هتل در داخل آتریوم‌ها، پاساژها و حیاط‌های تاریخی و وسیع قرار دارد که زمانی مهم‌ترین چاپخانه گرجستان بود، در واقع این هتل استامبا همه نیازهای مهمان را برآورده می‌کند. اتاق‌ها همگی بزرگ و دارای تخت‌های راحت بسیار بزرگ، سیستم‌ Hi-Fi شخصی برند مک‌اینتاش، دستگاه‌های قهوه‌ساز La Marzocco، وان و دوش‌های برنجی ایستاده طلاکاری‌شده، مینی‌بار و تلویزیون‌های صفحه تخت هستند و حمام ها دارای دمپایی و سشوار هستند.

رستوران مسحورکننده کافه استامبا که از لابی هتل در دسترس است، غذاهای لذیذی را ارائه می‌دهد که با محصولات تازه و محلی تهیه می‌شوند. همچنین اگر طرفدار سرسخت شکلات و قهوه هستید باید به Stamba Chocolaterie بروید که محصولات فوق‌العاده خوشمزه اتریشی ارائه می‌دهد. در صورت درخواست سرویس صبحانه در اتاق خواب هم در اختیار شما قرار داده می‌شود.

 

بهترین رستوران‌های ژاپنی در تفلیس

قیمت از: 7,276,555 IRR

آدرس: 14, 0108 Merab Kostava St, Tbilisi, Georgia

 

The Biltmore Tbilisi Hotel

هتل بیلتمور تفلیس که هتلی ۵ ستاره و لوکس است با ارائه استخر سرپوشیده، اسپا و مرکز تناسب اندام در تفلیس، ۳۰۰ متر از تئاتر اپرا و باله تفلیس واقع شده و تراس آفتابگیر و سونا را در دسترس مهمانان خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید از نوشیدنی در بار لذت ببرید یا غذاهای مختلف را در رستوران هتل میل کنید همچنین پارکینگ خصوصی رایگان در محل نیز موجود است. هر اتاق در این هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای است. برخی از اتاق‌ها نیز دارای قسمت نشیمن برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند که می‌توانید در حالی که به رودخانه یا شهر نگاه می‌کنید، از یک فنجان چای لذت ببرید. این اتاق‌ها حمام اختصاصی مجهز به وان و دوش دارند که امکانات اضافی شامل حمام و دمپایی می‌شود.

این هتل رستوران و کافه‌ای با انواع قهوه‌ها و اسنک‌ها در خود جای داده که همه چیز از غذا و میوه و دسر سرو می‌کند و اگر درخواست کنید حتی منوی کودک هم برای شما فراهم می‌آورند. همچنین این هتل دارای خدمات اسپای بسیار گسترده‌ای است که به طور مختصری شامل سونا و ماساژ، پیرایش مو، مانیکور و پدیکور، اسکراب بدن، یوگا، فیتنس و خدمات زیبایی و بسیاری دیگر می‌شود.

قیمت از: 6,348,189 IRR

آدرس: 29 Shota Rustaveli Ave, Tbilisi 0108, Georgia

 

Hotels & Preference Hualing Tbilisi

این یکی از هتل‌های بی‌نظیر تفلیس است که همانطور از نامش بر می‌آید با هدف پوشش دادن به گروه‌ها و همایش‌های بزرگ ساخته شده است. سالن رقص بزرگ ۸۰۰ متر مربعی آن بی‌نظیر و بزرگ‌ترین محل کنفرانس هتل در کل کشور است و در سال ۲۰۱۶ برنده جایزه هتل لوکس شهر شده است. این هتل ۵ ستاره در ۷ دقیقه رانندگی از ایستگاه مترو Varketeli، 15 دقیقه تا فرودگاه بین المللی شوتا روستاولی تفلیس و ۱۱ کیلومتر با ایستگاه راه آهن مرکزی تفلیس واقع شده است. همه اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع هستند و تلویزیون صفحه تخت ۴۸ اینچی با کانال های بین‌المللی ارائه می‌دهند حمام خصوصی اتاق‌ها شامل لوازم آرایش رایگان، دمپایی، حوله حمام و سشوار بوده و همچنین دارای یک وان حمام و کابین دوش جداگانه است.

همچنین مرکز سلامتی Be PURE دارای ۳۵۰۰ متر مربع مساحت و در کنار هتل واقع شده است. این هتل دارای استخر سرپوشیده، استخر آبگرم با ماساژ آبی و امکانات ورزشی پیشرفته بوده که از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۳:۰۰ شاتلی از هتل به مرکز سلامتی Be PURE امکان رفت و آمد را برای شما فراهم می‌کند.

 

بهترین هتل‌های نزدیک به میدان آزادی تفلیس

قیمت از: 4,703,830 IRR

آدرس: Tbilisi Sea New City, Tbilisi, Georgia

 

Tbilisi Marriott Hotel

هتل ماریوت تفلیس در مرکز شهر و در فاصله چند قدمی گالری‌ها، موزه‌ها، تئاترها و باغ‌ها واقع شده و دارای اقامتگاه های بزرگ، ۸ سالن برگزاری جلسه، سالن بدنسازی و سونا است. شما می‌توانید این هتل ۵ ستاره باشکوه مشرف به خیابان اصلی در مرکز تفلیس را در فاصله ۱۰۰ متری کلیسای کاشوتی پیدا کنید. هتل تفلیس ماریوت دارای فضای داخلی لوکس و امکانات لوکسی همچون مرکز تناسب اندام و سونا است و پارکینگ رایگان ارائه می‌دهد. اتاق‌های بزرگ ماریوت تفلیس دارای تهویه مطبوع هستند و دکوراسیون کلاسیک دارند. به علاوه همه این اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت بوده و برخی از آن‌ها به سالن اجرایی دسترسی دارند. غذاهای بین‌المللی در رستوران زیبای Parnas سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند از غذاها و نوشیدنی‌های سبک در سالن و بار Parnas لذت ببرند در حالی که شیرینی‌های تازه در سالن Majestic سرو می‌شود.

قیمت از: 5,882,888 IRR

آدرس: 13 Shota Rustaveli Ave, Tbilisi 0108, Georgia

 

Rooms Hotel Tbilisi

هتل رومز تفلیس ۴ ستاره با ارائه وای‌فای رایگان و تراس، تنها در فاصله ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو روستاولی فاصله دارد. اتاق‌های اینجا دارای تهویه مطبوع، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت هستند. و در حمام‌ها نیز دمپایی و سشوار قرار داده شده است. غذاهای آمریکایی در رستوران هتل سرو می‌ شود و یک بار نیز در محل وجود دارد. سرویس اتاق و صبحانه در اتاق در صورت درخواست ارائه می‌شود. میهمانان می‌توانند از سالن بدنسازی رایگان شامل تردمیل، دوچرخه ورزشی، پرس نیمکت سبک، توپ‌های ورزشی، ست دمبل و تشک‌ بهره مند شوند. حوله‌های تازه و آب رایگان نیز در سالن بدنسازی ارائه داده شده است. شما در اینجا هر چیزی که لازم داشته باشید را در دسترس خواهید داشت.

 

خرید در بازار سنتی میدانی تفلیس

قیمت از: 4,198,052 IRR

آدرس: 14 Merab Kostava Street T'bilisi, 0108, Georgia

 

Ambassadori Tbilisi Hotel

این هتل جدید و لوکس ۵ ستاره با اتاق‌های مجلل، حمام‌های مرمرین و فضای داخلی زیبای ایتالیایی در مرکز تاریخی، فرهنگی و شبانه تفلیس واقع شده و به درستی مروارید تفلیس خوانده می‌شود. مبلمان هتل منحصرا برای سفیر تفلیس توسط فرانچسکو مولون ساخته شده و ۱۲۰ اتاق آن با سلیقه تزئین شده که ۸۴ اتاق آن در قسمت جدید و فوق لوکس ساختمان واقع شده است. استخر و اسپا سرپوشیده فانتزی، سالن بدنسازی، تراس آفتابگیر و سونا، انواع رستوران ها و کافه در فضای باز، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه اختصاصی عطر، و فروشگاه استفانو ریچی تجربه‌ای فراموش نشدنی را برای مهمانان هتل رقم می‌زنند. هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت بوده و برخی از واحدها دارای یک قسمت نشیمن برای راحتی بیشتر هستند همچنین یک دستگاه قهوه ساز و حمام اختصاصی مجهز به دوش و دمپایی نیز در دسترس قرار داده شده‌اند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، ماشین پول نقد، فروشگاه و وای‌فای رایگان در همه اتاق‌ها اشاره کرد.

قیمت از: 4,280,522 IRR

آدرس: 17 Ioane Shavteli St, Tbilisi, Georgia

 

Shota @ Rustaveli Boutique Hotel

بوتیک هتل ۴ ستاره شوتا روستاولی در منطقه متاتسمیندا در مرکز تفلیس، ۷۰۰ متر از تئاتر روستاولی و چند قدمی خیابان روستاولی واقع شده و دارای تراسی زیبا و وای فای رایگان در سراسر ملک است. همه اتاق‌های این هتل دارای دکوراسیون شیک و تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند و در داخل کتری برقی، مینی بار و گاوصندوق قرار داده شده تا جای ممکن نیازهای شما برآورده شود. در حالی که همه اتاق‌ها دارای حمام خصوصی با حوله و دمپایی هستند تنها برخی از واحدها دارای قسمت نشیمن هستند. در رستوران الاکارته هتل شوتا روستاولی می‌توانید انواع غذاها را امتحان کنید همچنین ناهار بسته بندی شده در دسترس است و منوهای رژیم غذایی خاص را می‌توان در صورت درخواست سفارش داد تا آشپزخانه رستوران آماده کند.

 

معرفی برترین مراکز خرید تفلیس

قیمت: 4,697,342 IRR

آدرس: 1 Taras Shevchenko Str Tbilisi City, 0108, Georgia

 

Folk Boutique Hotel

این یکی از هتل‌های لوکس و گران قیمت تفلیس با مفهومی متفاوت از موارد قبلی است. نبرد افسانه‌ای کرتسانیسی در سال ۱۷۹۵ روی داد که طی آن ۳۰۰ آراگویان با نیروهای دشمن جنگیدند تا راه امنی برای خانواده سلطنتی فراهم کنند. فداکاری قهرمانانه آن‌ها از آن زمان در فولکلور گرجستان جاودانه شد تا در سال ۱۹۹۵ بنای یادبود آن‌ها با آتش ابدی همیشگی شد. نام و طراحی هتل نشان دهنده این تاریخ است. بنابراین پس از ورود، لباس‌های سنتی گرجستان متعلق به قرن هجدهم را در لابی خواهید دید. این ترکیب فولکلور با فضای داخلی مدرن به شما احساس اصالت و راحتی می‌دهد. بوتیک هتل ۴ ستاره فولک در ۲ کیلومتری میدان آزادی تفلیس، دارای باغ، سالن استراحت مشترک و اتاق‌هایی با دسترسی وای‌فای رایگان است. واحدهای هتل دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه کوچک و فضای غذاخوری هستند و حمام خصوصی مجهز به حمام و لوازم بهداشتی رایگان ارائه می‌دهند. در حالی که برخی از اتاق‌ها دارای تراس هستند، همه واحدها سیستم تهویه مطبوع و کمد دارند. صبحانه بوفه هر روز در هتل در دسترس است.

قیمت: 5,046,255 IRR

آدرس: 56 Ioseb Grishashvili St, Tbilisi, Georgia

۰۲ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران