معرفی بهترین هتل‌های ۴ ستاره تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
معرفی بهترین هتل‌های ۴ ستاره تفلیس

هتل‌های 4 ستاره از جمله پرطرفدارترین انتخاب‌ها در تور تفلیس به حساب می‌آیند. این هتل‌ها عموما شیک و زیبا بوده و از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند و البته از نظر اقتصادی نیز نسبت به هتل‌های لاکچری قیمت بهتری دارند.

اگر می‌خواهید نگاهی کوتاه به بهترین هتل‌های 4 ستاره‌ی تفلیس بندازید، ما لیست پیش رو را برایتان آماده کرده‌ایم.

 

Shota Rustaveli Boutique Hotel

بوتیک‌ هتل‌های تفلیس همیشه انتخابی عالی در هر سفری هستند. بوتیک هتل شوتا نیز از این قاعده مستثنی نیست و جایی با تعداد اتاق‌ها و سوییت‌های نسبتا کم، فضایی آرام اما بسیار شکیل و مجلل به حساب می‌آید. امکانات و طراحی این هتل حتی با بعضی هتل‌های 5 ستاره‌ی تفلیس نیز قابل مقایسه بوده و می‌توانید اقامتی عالی را در آن‌جا تجربه کنید. این هتل دارای استخر سرپوشیده، اینترنت رایگان، رستوران و بار اختصاصی و امکانات کامل رفاهی در تمامی اتاق‌ها و سوییت‌هاست.

آدرس: Shevchenko str. 1, Mtatsminda

 

Hotel Tbilisi Tower

تعریفی که ما از این هتل داریم، درست شبیه به مکان قبلی است که به شما معرفی کردیم. این هتل نیز از نظر ظاهری واقعا شیک و زیباست و اتاق‌های بزرگ و جذابی را برای مسافرانش آماده کرده که امکانات رفاهی کاملی در خود دارند. البته با توجه به وجود اتاق‌ها خانوادگی بیشتر و استخر سرپوشیده‌ی بزرگ‌تر، شاید آن‌ها که به صورت جمعی با تور گرجستان سفر کرده‌اند، بهتر باشد این مکان را برای اقامت خود انتخاب کنند.

 

معرفی هتل‌های ۵ ستاره تفلیس

آدرس: Ahgmashenebeli Alley, 7th km

 

Hotel Passport Tbilisi

هتل پاسپورت، یک هتل کلاسیک و زیباست که مسافرانش می‌توانند در فضایی زیبا اقامت داشته باشند و از تراس‌های اختصاصی، منظره‌ای جذاب از شهر را نیز به تماشا بنشینند. این هتل از اتاق‌های استاندارد دو نفره تا سوییت‌‌های بزرگ و لوکس را برایتان آماده کرده که با اقامت در هر کدام آن‌ها می‌توانید از صبحانه‌ی بسیار عالی آن‌جا استفاده کنید. اینترنت رایگا در همه جای هتل در اختیار شما خواهد بود و همچنین می‌توانید از رستوران و بار اختصاصی بسیار خوب هتل نیز بهره ببرید. اگر به دنبال یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تفلیس برای اقامت می‌گردید، اینجا گزینه مناسبی برای شما خواهد شد.

آدرس: Elene Akhvelediani Rise 12

 

Paskunji Residence

بر خلاف ظاهر کلاسیک هتل پاسپورت، Paskunji یک مکان مدرن و امروزی برای اقامت است. اقامتگاهی کوچک و بسیار شیک که شامل چند آپارتمان و سوییت می‌شوند. بخش جالب Paskunji سوییت‌های دوبلکس و جالب آن بوده که با قیمت پایینی که دارند، اما فضایی بزرگ با امکانات خوب را در اختیارتان خواهند گذاشت. اگر چه این اقامتگاه دارای دارای بار یا رستوران اختصاصی نیست، اما چسبیده به میدان آزادی واقع شده و شما می‌توانید از آن‌جا به راحتی به نقاط دیدنی تفلیس و بهترین رستوران‌ها و بارها مراجعه کنید.

آدرس: 9 Galaktion Tabidze Street

 

TIFLIS OPERA Aparthotel

در میان آپارتمان هتل‌های شهر نیز انتخاب‌های خوبی خواهید داشت. یکی از آن‌ها این اقامتگاه بوده شما می‌توانید آپارتمان‌های مختلفی را با قیمت مناسب در آن‌جا پیدا کنید. دکور و طراحی داخلی هر کدام از این آپارتمان‌ها متفاوت بوده و شمایل آن‌ها به شکل کلاسیک اما بسیار زیبا آماده شده است. هر روز صبح در TIFLIS OPERA صبحانه‌ای عالی در اتاق سرو می‌شود و همچنین امکانات رفاهی، آشپزخانه و همچنین اینترنت رایگان نیز برای مسافران تدارک دیده شده است.

 

معرفی برترین اسپا هتل‌های تفلیس

آدرس: 24 Rustaveli Av., Mtatsminda

 

Gladius Inn Boutique Hotel

دیگر بوتیک هتل 4 ستاره‌ای که در این نوشته به شما معرفی می‌کنیم، گلادیوس است که تقریبا در جای خوبی از شهر و نزدیک به بخش‌های گردشگری قرار گرفته و انتخاب‌های مختلفی از جمله اتاق‌های دو نفره تا سوییت‌های بزرگ خانوادگی دارد. بوتیک هتل گلادیوس شیک و زیباست و اتاق‌ها امکانات کاملی از جمله اینترنت رایگان دارند. با این حال در این مکان از رستوران و بار اختصاصی خبری نیست.

آدرس: D. Agmashenebeli Avenue 142, Chugureti

 

Golden Globe Boutique Hotel

آخرین پیشنهاد ما به شما یک بوتیک هتل شناخته شده و معروف در تفلیس به نام گولدن گلاب است که البته از میدان آزادی و مرکز شهر یک مقدار دور است، اما با اتاق‌های زیبا و کلاسیک، امکانات عالی و فضای بازش، انتخابی عالی در سفر به تفلیس به حساب می‌آید. اتاق‌ها دارای امکاناتی عالی بوده و یک غذاخوری کوچک و یک بار نیز در محیط هتل فراهم آورده شده است. انتخاب‌های شما در این محل شامل اتاق‌های بالکن دار، ویلاهای دو خوابه، اتاق‌های استاندارد بسیار ارزان و ... بوده و تقریبا هر کس با هر بودجه و سلیقه‌ای می‌تواند مکان مناسب خود را در بوتیک هتل گولدن گلاب انتخاب نماید.

 

معرفی هتل لوکس و مدرن Moxy در تفلیس

آدرس: 60 Atskuri Street

۱۵ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران