معرفی هتل ۵ ستاره آمباسادوری تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
معرفی هتل ۵ ستاره آمباسادوری تفلیس

در تور تفلیس، هتل‌های خاص و متفاوت زیادی هستند که می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید. هتل‌های لاکچری کوچک که درست در قلب شهر واقع شده‌اند یا هتل‌های بزرگ با امکانات متعدد که روزهایی مجلل را در جایی آرام برایتان به همراه خواهند داشت. هتلی که امروز می‌‌خواهیم به شما معرفی کنیم، خوبی‌های هر دوی این گونه هتل‌ها را در خود داشته و با فضایی بزرگ، امکانات گسترده، فضای لاکچری و مجلل و البته بودن در بخش تاریخی شهر، نزدیک به جاذبه‌های گردشگری تفلیس، انتخاب عالی برای یک سفر معرکه خواهدبود.

 

کوتاه درباره هتل آمباسادوری تفلیس

اگر نگاهی به سایت بوکینگ بندازید، متوجه می‌شویدکه هتل ۵ ستاره آمباسادوری اگر چه جزو گران‌ترین هتل‌های شهر به شمار می‌رود اما از طرفی یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین‌ها نیز به حساب آمده که امتیازات خیلی خوبی را از مشتریان خود کسب نموده است.این مجموعه با اتاق‌های لاکچری و زیبا و طراحی داخلی فوق‌العاده‌اش و همچنین امکانات کاملی که برای مشتریان خود تدارک دیده، توانسته به چنین موفقیتی برسد.

این هتل در سال ۲۰۰۴ و در خیابان شاوتلی که درست در قلب تفلیس و منطقه‌ای تاریخی نیز به شمار می‌رود، کار خود را آغاز و یک بار نیز نوسازی اساسی در آن‌جا صورت گرفته است. هتل فضای بزرگی دارد و درست در کنار رودخانه Mtkvari واقع شده تا نمایی زیبا را از اتاق‌هایش برای مهمانان خود به نمایش بگذارد. در ادامه بیشتر به جزییات این هتل خواهیم پرداخت.

البته قبلا یک بنای قدیمی در این مکان احداث شده بود که کلا دارای ۷ اتاق بود و هتل جدید در کنار این بنای کلاسیک قرار گرفته است. با این حال شما می‌توانید در بخش قدیمی که الان به شکلی عالی بازسازی شده نیز اقامت داشته باشید.

 

معرفی هتل ۵ ستاره رادیسون بلو تفلیس

 

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل آمباسادوری

مجموعه هتل آمباسادوری دارای ۱۲۱ اتاق و سوییت بوده که اکثرا دارای تراس اختصاص هستند و یک سری امکانات عمومی همچون سرویس بهداشتی و حمام بسیار خوب با سنگ‌های مرمر، اینترنت بی سیم پر سرعت و کاملا رایگان، گاو صندوق کوچک اختصاصی و ... برایشان در نظر گرفته شده .

بنای اصلی هتل

اتاق‌های پریمیر: طراحی داخلی که هنرمندان ایتالیایی آن را مثل دیگر اتاق‌های هتل انجام داده‌اند، نمایی بسیار زیبا به این اتاق‌های ۲۰ تا ۲۶ متری داده است. تنها اتاق‌هایی که دارای تراس اختصاصی نیستند، چند مورد از این دسته واحدها در هتل به شمار می‌روند. شما این امکان را دارید تا اتاق‌های پریمیر که ۴۷ مورد از آن‌ها در مجموعه وجود دارد را به صورت تخت دو نفره یا دو تخت مجزا و رو به بخش‌های مختلف هتل رزرو کنید.

اتاق‌های اکسکیوتیو: ۲۳ اتاق اکسکیوتیو در این هتل وجود دارد که گنجایش دو بزرگسال و یک کودک را دارید. این اتاق‌ها بین طبقات ۱ تا ۴ واقع شده و ۲۸ تا ۳۵ متر مربع وسعت دارد. طراحی داخلی این اتاق‌ها کمی زیباتر از اتاق‌های پریمیر است اما از نظر کلی، شبیه به هم هستند.

 

نگاهی به شگفتی‌های طبیعی گرجستان

اتاق‌های خانوادگی: ۳ اتاق خانوادگی نیز در هتل در نظر گرفته شده که همگی آن‌ها ۴۵ متر مربع بزرگی دارند و برای ۴ بزرگسال و ۱ کودک مهیا گشته‌اند. منظره‌ی این اتاق‌ها رو به خیابان باراتشولی بوده و طراحی شیک و مجلل دارند.

سوییت آمباسادوری: ۴ سوییت بزرگ که به نام هتل اسم گذاری شده‌اند و در گوشه‌های بنا قرار دارند با ظهر زیبا و فضایی به بزرگی ۵۴ تا ۶۳ متر مربع، با ظاهر شیک، فضای بزرگ نمای خیابان و همچنین امکانات عالی، گزینه‌ای عالی برای اقامت در این هتل لاکچری می‌باشند. همچنین باید در نظر بگیرید که این سوییت‌ها گنجایش ۳ بزرگسال و یک کودک را داشته و ارزان‌ترین گزینه در میان سوییت‌های هتل به حساب می‌آیند.

سوییت‌ سیگنچر: سه سوییت سیگنچر با نمای رودخانه در پیش رو، فضایی از ۶۲ تا ۹۱ متر مربع و همچنین طراحی داخلی بسیار شیک، اقامتگاه‌های لاکچری و فوق‌العاده جذاب برای اقامت در هتل آمباسادوری به حساب می‌آیند که در طبقات ۴ و ۵ واقع شده‌اند. سرویس بهداشتی و خمام بسیار شیک، فضای باز، مبلمان کامل، بالکن بزرگ و ... از جمله امکانات این واحدهای اقامتی به حساب می‌آیند.

سوییت رویال: بهترین و البته گران‌ترین سوییت این مجموعه، سوییت رویال است که ۴۲۰ متر مربع بزرگی آن بوده، به شکلی کاملا لاکچری و مجلل طراحی شده است، ۷ نفر گنجایش دارد و در طبقه پنجم هتل جا خوش کرده. بالکن بسیار بزرگ این واحد خود امکاناتی برای استراحت دارد، تجهیزات مناسب برای دم کردن قهوه و چای در سوییت قرار گرفته و یک پیانوی بزرگ نیز برای آن‌ها که اهل نواختن هستند، آماده گشته است.

 

جذاب‌ترین موزه‌های گرجستان را بشناسیم

بنای کلاسیک

این بخش از هتل چند واحد اقامتی دارد که مهم‌ترین آن‌ها سوییت این بخش از هتل آمباسادوری به حساب می‌آید. این سوییت ۹۰ متر مربع وسعت داشته و کاملا با آن بنای لاکچری بنای جدید متفاوت است اما با توجه به نوسازی صورت گرفته، جایی شیک و زیبا برای اقامت در طول سفر به تور تفلیس خواهد بود.

غذا و نوشیدنی

هر سه گزینه‌ای که برای صرف نوشیدنی و غذا در هتل آمباسادوری پیش رو دارید، جاهایی بسیار شیک و جذاب هستند که خوراکی و نوشیدنی‌های با کیفیت به روی میز می‌برند. با این حال بد نیست هر کدام را به صورت مجزا مرور کنیم:

A.T Kitchen: این رستوران دارای یک سرآشپز بسیار معروف است که غذاهای ایتالیایی فوق‌العاده خوشمزه‌ای همچون انواع پاستاها، پیتزاها، غذاهای مدیترانه‌ای و ... را پخت می‌کند. این رستوران از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب فعال بوده و برای نهار و شام می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید. این رستوران البته یک بخش کافه به صورت مجزا دارد که از صبحانه کار خود را آغاز می‌کند. جایی که می‌توانید شیرینی‌های خوشمزه و همچنین انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را برای خود سفارش دهید.

Mozaiko Terrace: توصیف این بخش از هتل کمی سخت است. فضای آن‌جا کاملا شما را یاد سفره‌ خانه‌های سنتی می‌اندازد اما منوی آن‌جا در کنار انواع چای و شیرینی‌های سنتی ارمنی، شامل سوشی و غذاهای تایلندی شده و حتی می‌توانید برای خود برگر سفارش دهید! جایی که بخش بزرگی از تراس اصلی هتل را به خود اختصاص داده و منظره‌ای فوق‌العاده را از طبقه‌ی چهارم برایتان به تصویر می‌کشد.

Qartuli: این رستوران با طراحی فوق‌العاده زیبا که الهام گرفته از طراحی‌های داخلی بورژوا است، مکانی استثنایی و مجلل را تدارک دیده و در آن‌جا غذاهای اصیل گرجستان پخت می‌شود. این مکان نیز برای نهار و شام فعالیت داشته و در آن‌جا انواع نوشیدنی‌ها نیز به فروش می‌رسد.

مرکز اسپا و سلامتی

مجموعه اسپا و سلامتی آمباسادوری خود شامل چند بخش می‌شود. اما چیزی که در تک تک اتاق‌های آن به وشوح مشهود است، طراحی زیبا، استفاده از موزاییک‌های ایتالیایی، بهترین امکانات ممکن و البته امکانات عالی است. یک سالن زیبایی اختصاصی برای این هتل در نظر گرفته شده که تمامی خدمات مرتبط را به مهمانان هتل ارائه می‌کند.

در اسپا جدای از سالن‌های ماساژ شیک و تنوع خدماتی که به مشتریان داده می‌شود، یک استخر سرپوشیده نیز وجود دارد که مهمانان هتل بدون نیاز به پرداخت خدمات کلی اسپا نیز می‌توانند از آن‌جا استفاده کنند. همچنین سالن ورزشی این هتل نیز برای آن‌هایی که قصد ورزش کردن در ایام سفر را دارند، تجهیزات کاملی را مهیا کرده است.

 

برگزاری مراسم عروسی در گرجستان

دیگر بخش‌های هتل

لابی هتل فضای شیک و بزرگی دارد که در آن‌جا می‌توانید استراحت کرده، شب‌ها به صدای پیانو گوش دهید، برای خود نوشیدنی سفارش داده یا مسابقات ورزشی را در تلوزیون آن‌جا تماشا کنید. با این حال یکی از بخش‌های مهم هتل که مشتریان زیادی را به سمت خود می‌کشاند، کازینوی این مجموعه بوده که فضای بسیار بزرگی دارد و انواع بازی‌ها در آن‌جا به کار گرفته شده تا ساعت‌ها در این بخش از هتل آمباسادوری مشغول باشید.

مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری در نزدیکی هتل آمباسادوری

با توجه به موقعیت مکانی بسیار خوبی که هتل دارد، شما به بسیاری بخش‌های مهم شهر نزدیک هستید. برای مثال، پل صلح و پارک پوشکین کم‌تر از ۵۰۰ متر با شما فاصله داشته و تا میدان آزادی، سینمای روستاورلی و پارک ۹ آوریل نیز تقریبا همان انداه دور هستید. جاهایی همچون سالت تئاتر روستاولی، سالن بالی و اوپرا، باغ‌های گیاه‌شناسی ملی و کلیسای جامع سنت جورج نیز زیر یک کیلومتر با هتل فاصله دارند.

باقی جاها مثل موزه ملی آکادمی علم، سیرک تفلیس، میدان قهرمانان و ... نیز با ماشین دو سه دقیقه دورند و خیلی راحت به جاهای مختلف شهر می‌توانید بروید. اگر چه خود هتل رستوران‌های محشری دارد، با این حال چندین رستوران، کافه و بار نیز در فاصله‌ی ۲۰۰ متری هتل قرار گرفته‌اند.

 

نکات مهمی که درباره هتل آمباسادوری باید بدانید:

  • حیوانات خانگی اجازه‌ی ورود به هتل را ندارند
  • هیچ محدودیت سنی برای پذیر در هتل وجود ندارد
  • اینترنت بی‌سیم رایگان و پر سرعت در تمامی فضاهای هتل در دسترس شما خواهد بود
  • اگر در سفر به گرجستان برای خود ماشین اجاره کرده‌اید، بدون این که از قبل هماهنگی کنید، می‌توانید از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایید
  • این هتل دارای سرویس خشک شویی است که هزینه‌ای مضاعف برایتان در پی خواهد داشت
  • غیر از سالن زیبایی، استفاده از تمامی بخش‌های اسپا رایگان است و تنها برای ماساژ باید پول پرداخت نمایید

 

راهنمای جامع موزه گردی در تفلیس

در پایان

هتل آمباسادوری یکی از بهترین انتخاب‌ها در تور گرجستان به حساب می‌آید که برای هر سلیقه‌ای اتاقی برای اقامت دارد. البته این مکان به نسبت دیگر هتل‌های شهر، گران‌تر محسوب می‌شود و تنها دلیلی که ممکن است باعث شود جای دیگری را برای ماندن در این سفر انتخاب کنید، همین هزینه‌ی بالای هتل خواهد بود.

۲۳ بهمن ۱۴۰۰

نظرات کاربران