معرفی بوتیک هتل بازار تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
معرفی بوتیک هتل بازار تفلیس

بوتیک هتل بازار در نقطه‌ای خاص از شهر در میان انبوهی از خانه‌های سنتی قرار گرفته و نوعی شما را در قلب بخش تاریخی تفلیس قرار می‌دهد. تجربه تور گرجستان در چنین بوتیک هتل چهار ستاره‌ای، سفری عالی را برای شما به همراه خواهد داشت و جدا از دسترسی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری پایتخت، امکاناتی عالی، رستورانی خیلی خوب و بسیاری ویژگی‌های دیگر را نیز برایتان به ارمغان می‌آورد. با ما همراه باشید تا بیشتر از این بوتیک هتل جذاب که جز بهترین بوتیک‌ هتل‌های تفلیس است برایتان بگوییم.

 

بوتیک هتل بازار تفلیس (Bazzar Boutique Hotel)، تعادل میان سنت و مدرنیته

با این که یک سال نیست از افتتاح این بوتیک هتل زیبا می‌گذرد، اما محبوبیت این مکان به گونه‌ای بوده که انگار سال‌هاست در تفلیس، به ارائه خدمات می‌پردازد. محله‌ای که بوتیک هتل بازار در آن قرار گرفته است، در قرن ۱۹ رونق فراوانی داشت و به هنوز چندین ساختمان قدیمی با بالکن‌های سنتی در اطراف هتل پیداست.

زمانی به این منطقه، بازار سربازها می‌گفتند و انواع میوه و سبزی از جاهای مختلف گرجستان برای فروش به این محله آورده می‌شد. وقتی هم که می‌خواهید، آدرس آن‌جا را از مردم محلی بپرسید، خیلی‌ها نام قدیمی میدانی که نزدیک به هتل است را صدا زده و به این میدان کولخوزنایا (Kolkhoznaya) می‌گویند. بازار گل تفلیس و چند بنای قدیمی معروف دیگر نیز در همان نزدیکی میدان قرار گرفته‌اند و قصر اوربلیانی (Orbeliani Palace) که حالا اقامتگاه رییس جمهوری گرجستان محسوب می‌شود نیز در همان نزدیکی‌هاست.

با این حال چیزی که مورد خود هتل وجود دارد، یک بوتیک هتل بسیار مدرن و شیک بوده که دارای طراحی بیرونی و داخلی چشم‌گیری است و اتاق‌های فوق‌العاده زیبایش، هر کسی را راضی خواهد کرد. این مجموعه امکانات رفاهی بسیار خوبی را برای مهمانان خود تدارک دیده و با رستورانی که این روزها به ترند تفلیس بدل شده از شما میزبانی می‌کند. در ادامه بیشتر از خصوصیات هتل برایتان خواهیم گفت و شما را با امکانات آن آشنا می‌کنیم.

 

بهترین هتل‌های تفلیس برای اقامتی عاشقانه

موقعیت مکانی بوتیک هتل بازار تفلیس

میدان اوربیلانی که پیش‌تر گفتیم، بسیاری از مردم آن را با اسم قدیمش صدا می‌زنند، یکی از بهترین محله‌های تفلیس برای اقامت گردشگران به حساب می‌آید و بسیاری از جاذبه‌های تاریخی تفلیس در نزدیکی آ«‌جا قرار گرفته است. میدان آزادی که مرکز شهر به حساب می‌آید، دقیقه‌ای پیاده از درب هتل دور است و از آن‌جا، می‌توانید به چندین مرکز خرید، ایستگاه مترو، محله قدیمی تفلیس و خیلی جاهای دیگر بروید.

از طرفی، میدان اوربیانی، با توجه به این کمی از میدان آزادی تفلیس دور است و فروشگاه‌های متعددی نیز کنارش قرار ندارد، تمام خوبی‌های نزدیکی به مراکز توریستی را داشته و از طرفی، خلوت‌تر و آرام‌تر هم به حساب می‌آید. البته آخر هفته‌ها در آن‌جا بازارهایی به پا می‌شود و در طول بازار صدای موسیقی خیابانی به گوش می‌رسد و سر و کله‌ی ون‌های سرو غذاهای خیابانی نیز پیدا می‌شود.

اتاق‌های بوتیک هتل بازار تفلیس

بوتیک هتل بازار در تفلیس مجموعه ۲۰ اتاق و سوییت دارد که همان طور که گفتیم، از طراحی داخلی چشم‌نواز و شادی بهره می‌برند. این ۲۰ اتاق به ۳ دسته تقسیم شده‌اند که به صورت گذرا هر کدام را معرفی می‌کنیم:

  • اتاق‌های استاندارد: این اتاق‌ها با اسم‌هایی مثل تویین و کینگ از هم جدا شده و یک مدل اسمال نیز هست که تنها دو واحد بوده و بر خلاف بقیه اتاق‌های ۲۰ متری، این واحدها ۱۵ متر هستند. فضای داخلی این اتاق‌های بسیار عالی بوده و شامل تخت (یک یا دو نفره)، صندلی، تلوزیون بزرگ، دستگاه چای و قهوه ساز و حمام شیک هستند. همچنین یکی از اتاق‌ها برای افراد با معلولیت جسمی تجهیز شده که این مهمانان، می‌توانند، در اتاقی مناسب خودشان اقامت داشته باشند. تفاوت عمده‌ای بین اتاق‌ها وجود ندارد و تقریبا همه یک شکل هستند و تنها در بعضی موارد، نقشه بعضی از واحدها با بقیه متفاوت است.
  • سوییت تراس: این سوییت‌ها فضای بزرگ‌تری نسبت به اتاق‌های معمولی داشته، مبلمان کامل‌تری دارند، یک تراس بزرگ همراه با صندلی و میز برایشان در نظر گرفته شده و سرویس بهداشتی و حمام بسیار شیک‌تری با سنگ‌های مرمر سیاه‌رنگ برایشان در نظر گرفته شده است. با توجه به مساحت این سوییت‌ها، حمام آن‌ها نیز بزرگ‌‌تر است و تراس آن‌جا نیز فضایی نسبتا بزرگ را در اختیار شما می‌گذارد.
  • سوییت بازار: سوییت بازار نیز شرایطی مشابه دارد با این تفاوت که فضای بزرگ‌تری داشته و همچنین برای آن‌جا نیز تراس در نظر گرفته شده و می‌توانید محله‌ی جذابی که هتل در آن واقع شده را مشاهده نمایید. از نظر طراحی داخلی و امکانات، سوییت‌ها کاملا شبیه به هم هستند.

اگر چه بنای هتل بازار درست چسبیده به یک بنای قدیمی است، اما با توجه به این که ساختمان، بنایی نوساز است، شرایط کاملا متفاوتی داشته و با پنجر‌ه‌های بزرگ، اتاق‌هایی بسیار خوب را برای مهمانان آماده کرده است. اتاق‌ها در چهار طبقه مختلف بین طبقه اول تا چهارم تقسیم شده‌اند و طبقه همکف به رستوران و بار اختصاص دارد. نمای پنجره‌ی اتاق‌های هتل بازار نیز، خیابان اصلی و همچنین کوه مقدس متاتسمیندا (Mtatsminda Holy Mountain) است که برج رادیویی بر بالای آن به چشم می‌آید.  

دقت در جزییات، از جمله ویژگی‌ طراحی داخلی اتاق‌ها بوده و ایجاد فضایی شاد در دستور کار طراح قرار گرفته است. همچنین از امکانات واحدهای اقامتی هتل بازار می‌توان به تلوزیون بزرگ، دستگاه نسپرسو، دستگاه چای و قهوه ساز، میز مطالعه و اینترنت رایگان بی‌سیم اشاره کرد که البته این اینترنت در تمامی فضاهای هتل در دسترس خواهد بود. اتاق‌های هتل بازار بسیار خوب، شیک و راحت هستند و مهم‌ترین ایرادی که می‌توان به آن‌ها گرفت، نداشتن گاو صندوق اختصاصی‌ست.

 

اقامت در بهترین بوتیک هتل‌های باتومی

رستوران و بار هتل بازار تفلیس

همان طور که گفتیم، طبقه همکف هتل، به مجموعه رستوران و بار هتل اختصاص دارد که صبحانه رایگان و بوفه باز که متنوع و بسیار با کیفیت است در آن‌جا ارائه می‌شود. نکته مهم درباره رستوران این هتل، طراحی شیک و نزدیک به دیگر فضاهای هتل و همچنین محبوبیت این مکان، در کل تفلیس بوده و صرف شام در آن‌جا، تنها مختص به مهمانان هتل نیست. این مجموعه جزو بهترین رستوران‌های تفلیس به حساب آمده و در آن‌جا، می‌توانید غذاهای مدرن گرجی را برای خود سفارش دهید و از منو متنوع نوشیدنی‌ها برای خود سفارش دهید. صبحانه در آن‌جا کاملا مفصل بوده و از ساعت ۸ صبح سرو می‌شود و سپس می‌توانید برای صرف نهار و شام نیز به این رستوران مراجعه نمایید.

باری که برای هتل بازار در نظر گرفته شده نیز تقریبا در خود لابی قرار دارد و از فضای کلی رستوران کمی جداست. این بار تا نیمه‌های شب به فعالیت می‌پردازد و نوشیدنی‌های با کیفیتی را به مهمانان هتل ارائه می‌کند. نکته بسیار خوب درباره اقامت در هتل بازار، هنگام سفر با تور گرجستان، دسترسی به بسیاری از رستوران‌ها و بارهای معروفی است که در اطراف میدان آزادی قرار دارند و خب به این ترتیب، دست شما برای صرف غذاهای مختلف در طول سفر، کاملا باز است.

 

اقامتی جذاب در هتل‌های اورکی؛ گرجستان

تورهای اختصاصی هتل بازار تفلیس

هتل بازار، با همکاری با گروه‌های مختلف و شرکت‌های متفاوت، تورهای‌ مختلفی را برای مهمانان خود ترتیب داده تا آن‌ها بتوانند، در تور گرجستان، به سراغ جاذبه‌های مختلف این کشور بروند. برای مثال، تورهای پیاده روی و با ماشین شهری در خود تفلیس برنامه‌ریزی می‌شود یا شما این امکان را دارید، تا در تورهای گروهی به متسختا، گوری، اوپلیستسخه، آنانوری، گودائوری، سیقناقی و جاهایی از این دست بروید.

از مزیت‌های وجود چنین امکانی ،درگیر نشدن با شرکت‌های توریستی داخلی گرجستان است و به این ترتیب، بدون دردسر می‌توانید از درب هتل، به مناطق گفته شده بروید و از این دیدنی‌ها جذاب لذت ببرید. بازدید از شهرهای و جاذبه‌های گردشگری اطراف تفلیس، از جمله فعالیت‌هایی است که حتما باید در سفر به گرجستان به سراغشان بروید. این مجموعه حتی‌ تورهای بیشتر از یک روز به مقاصدی همچون کوتایسی یا باتومی را نیز در پکیج‌های خود دارد.

جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل بازار تفلیس

گفتیم که این هتل به میدان آزادی نزدیک است و از همین لحاظ، خیلی راحت می‌توانید به سراغ جاهای مختلف شهر تفلیس بروید. اما بعضی از جاذبه‌های گردشگری تفلیس، تنها در چند قدیمی هتل قرار دارند که خیلی راحت به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. کافی‌ست چند قدم از هتل دور شوید تا به قصر اوربینیانی برسید که در قرن ۱۸ میلادی ساخته شده و حالا رییس جمهور وقت گرجستان، در آن‌جا اقامت خواهد داشت.

بازار گل یکی از جاهای خاص در تفلیس است که در نزدیکی این هتل قرار گرفته و در اول صبح، مملو از گل‌های رنگارنگ و زیبا خواهد شد. حتی اگر قصد خرید گل ندارید، قدم زدن در این بازار و عکاسی در آن‌جا، لحظاتی ماندگار را در طول سفر برایتان به وجود می‌آورد. همچنین بازار آنتیک پل خشک (Dry Bridge Antique Market) نیز در همان حوالی است و برای طرفداران اجناس قدیمی و آنتیک، انتخابی مناسب به حساب می‌آید. فقط فراموش نکنید که قبل از نهایی کردن خریدتان در این بازار، کمی بر سر قیمت چانه بزنید.

 

معرفی هتل ۴ ستاره رومز تفلیس

نکات پایانی درباره هتل بازار تفلیس

  • امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را ندارید
  • بچه‌های تا ۴ سال به طور رایگان در هتل پذیرش می‌شوند
  • شاتل فرودگاهی در ازای مبلغ اضافه در هتل در نظر گرفته شده
  • در این هتل، امکانات لازم برای افراد با معلولیت جسمی در نظر گرفته شده
  • مجموعه هتل بازار تفلیس دارای پارکینگ نیست
  • فرودگاه بین‌المللی تفلیس، ۱۵ کیلومتر از درب هتل دور است

آدرس: 3 Pkhovi St, Tbilisi 0105

شماره تماس: 0935322228444

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۰۶ خرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران