هتل‌ های ۵ ستاره و لوکس تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
هتل‌ های ۵ ستاره و لوکس تفلیس

شهر زیبای تفلیس به عنوان پایتخت گرجستان از جمله توریستی‌ترین مناطق کشور به شمار می‌آید. به طوری که اغلب توریست‌هایی که قصد سفر به این کشور دارند، شهر تفلیس را برای آشنایی با فرهنگ، تاریخ و بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن انتخاب می‌کنند. همین موضوع باعث شده امروزه تعداد هتل های لوکس تفلیس افزایش یافته و گردشگران بتوانند از میان ده‌ها هتل، بهترین گزینه را بسته به علاقه و شرایط خود انتخاب و رزرو کنند. از آنجایی که پیدا کردن هتل خوب از میان گزینه‌های بسیار زیاد کار چندان آسانی نیست در این مقاله سعی کرده‌ایم چند مورد از بهترین هتل های ۵ ستاره تفلیس را گردآوری و معرفی کنیم. پس اگر هنوز در مورد هتل خود تصمیم نگرفته‌اید حتما تا پایان این نوشته همراه ما باشید.

 

هتل های لوکس تفلیس

برای کسانی که در سفر خود محدودیتی بابت هزینه‌ها و بودجه ندارند، بهترین کار انتخاب یک هتل لوکس و ۵ ستاره همه چیز تمام و ایده‌آل است. چرا که تنها یک هتل خوب می‌تواند استراحت شما را در سفر تضمین کرده و در داشتن لحظات خوب و به یادماندنی تاثیرگذار باشد. بنابراین در تور گرجستان به مقصد تفلیس نیز همین موضوع صادق بوده و بهترین کار رفتن سراغ هتل‌های ۵ ستاره و لوکس شهر است. از جمله پرطرفدارترین هتل‌های لاکچری و ۵ ستاره تفلیس عبارتند از:

 

هتل ۵ ستاره Stamba، تفلیس

هتل Stamba در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده و با قرار گرفتن در محله تاریخی و توریستی ورا و البته خدمات لوکس و عالی نام خود را در لیست یکی از بهترین‌ هتل های تفلیس قرار داده است. این هتل لوکس ۵ ستاره از ۴۰ اتاق تشکیل شده که همه آن‌ها متراژ‌های بزرگی داشته و به شکلی کاملا شیک و مدرن طراحی شده‌اند. همچنین همه این اتاق‌ها دارای پنجره‌های نورگیر با چشم‌اندازی زیبا از باغ‌های سرسبز اطراف هستند. هر چند در منطقه‌ای که هتل Stamba در آن قرار گرفته رستوران‌ها و کافه‌های متعدد بسیاری قرار دارند اما خود هتل نیز دارای کافه و رستوران دوست داشتنی است که هرگز بابت وعده‌های غذایی خود نگران نخواهید شد.

عکس: remotelands.com

 

هتل ۵ ستاره Wyndham Grand، تفلیس

مورد بعدی از بهترین هتل های لوکس تفلیس Wyndham Grand Tbilisi نام دارد. این هتل زیبا در سال ۲۰۱۹ افتتاح شده و از لحاظ مکانی موقعیت بسیار خوبی جهت دسترسی به جاذبه‌های مهم شهر مثل میدان آزادی تفلیس، کلیسای متخی، تئاتر روستاولی، تئاتر اپرا و باله تفلیس و ... دارد. این هتل در کل از ۱۵۸ اتاق تشکیل شده و همه آن‌ها اقامتی راحت و لاکچری را با تمامی امکانات رفاهی برای مسافران به ارمغان می‌آورند. همچنین در صورت تمایل می‌توان از استخر سرپوشیده، رستوران و کافه آن نیز استفاده کرد.

 

معرفی بوتیک هتل بازار تفلیس

عکس: wyndhamhotels.com

 

هتل ۵ ستاره The Biltmore، تفلیس

مورد بعدی از محبوب‌ترین هتل های لوکس تفلیس، هتل The Biltremo تفلیس نام دارد که اقامتگاهی شیک در مرکز شهر محسوب می‌شود. به طوری که مسافران با انتخاب این هتل نه تنها اقامتی لاکچری و راحت را تجربه خواهند کرد بلکه به دلیل موقعیت مکانی عالی امکان دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی شهر را نیز خواهند داشت. این هتل از ۲۱۴ اتاق تشکیل شده و همه اتاق‌ها چشم‌اندازی زیبا و دیدنی از شهر تفلیس را به نمایش می‌گذارند. مهم نیست قصد سفر با تور تفلیس را برای ماه عسل خود دارید و یا به دنبال مسافرتی باکیفیت و خانوادگی هستید؛ در هر صورت این هتل ۵ ستاره شهر برای شما مناسب خواهد بود. از جمله نقطه عطف‌های این هتل می‌توان به اسپا و سالن ماساژ آن اشاره کرد که یکی از بهترین‌های شهر به حساب می‌آید.

عکس: the-biltmore-hotel-tbilisi.hotelmix.co.uk

 

هتل ۵ ستاره Tbilisi Marriott، تفلیس

در میان هتل های لوکس تفلیس، نام هتل Tbilisi Marriott به چشم می‌خورد. این هتل لاکچری و مدرن با ۱۲۷ اتاق در فضایی نسبتا بزرگ قرار گرفته و محیطی بسیار دنج و آرام دارد. فضای این عمومی و اتاق‌های آن به سبک کلاسیک طراحی شده و تمامی قسمت‌های آن از جذابیت قابل توجهی برخوردار هستند. به طوری که استفاده از چوب در طراحی بخش‌های مختلف هتل نقش پررنگی ایفا می‌کنند که باعث ایجاد فضایی گرم و دوست داشتنی در آن شده است. علاوه بر این موارد و رستوران و کافه دوست داشتنی از دیگر امکانات آن می‌توان به استخر، مرکز تجاری، سوئیت عروس و داماد، اینترنت پرسرعت و سیستم تهویه عالی اشاره کرد.

عکس: tripadvisor.co.uk

 

هتل ۵ ستاره Preference Hualing، تفلیس

از دیگر هتل‌های عالی برای کسانی که دوست دارند با تور لوکس تفلیس سفر کنند، هتل Preference Hualing نام دارد. این هتل باشکوه در سال ۲۰۱۶ موفق به دریافت جایزه هتل لوکس شهر شده و هر آنچه که از یک اقامت لاکچری انتظار دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. این اقامتگاه از ۲۴۶ اتاق تشکیل شده که همه آن‌ها ار برترین امکانات رفاهی برخوردار هستند. همچنین اتاق‌های آن دارای تراس بوده و مسافران می‌توانند از اتاق خود به تماشای منظره زیبای شهر تفلیس بنشینند. همه این اتاق‌ها با نهایت دقت و ظرافت طراحی شده و رفاه مشتریان را در طول اقامت تضمین می‌کنند. این هتل تمامی استانداردهای یک هتل ۵ ستاره را رعایت کرده و دارای کارکنانی است که به ۶ زبان نگلیسی، روسی، گرجی، فرانسوی، چینی و اوکراینی تسلط دارند. رستوران دنج و دوست داشتنی، سالن اسپا، سالن بیلیارد، استخر، سونا، سالن دارت و جکوزی نیز از دیگر امکاناتی هستند که در طول اوقات فراغت خود فرصت سرگرم شدن با آنها را در این هتل خواهید داشت.

 

اقامتی جذاب در هتل‌های اورکی؛ گرجستان

عکس: il.kayak.com

 

هتل ۵ ستاره IOTA، تفلیس

یکی دیگر ازهتل های 5 ستاره تفلیس توانسته در بین مسافران تور گرجستان پرطرفدار شود، هتل IOTA است. این هتل دوست داشتنی با ۹۰ اتاق محیطی دوستانه و صمیمی داشته و از لحاظ مکانی نیز موقعیت بسیار خوبی برای گردشگران شهر دارد. به طوری که تنها در فاصله ۱ کیلومتری از سالن اپرای تفلیس قرار گرفته و امکان دسترسی به اغلب نقاط دیدنی شهر را برای مسافران فراهم می‌کند. اتاق‌های این اقامتگاه ۵ ستاره دارای تراسی روبه منظره شهر بوده و به شکلی زیبا و متفاوت تزیین شده‌اند. به طوری که در تمامی بخش‌های آن می‌توان شاهد گلکاری‌های زیبا بود که حس و حالی خاص و دوست داشتنی به آن داده است. همچنین مدیریت این هتل تورهای گردشگری و تفریحی متعددی برگزار می‌کند که در صورت تمایل فرصت شرکت در آن‌ها را نیز خواهید داشت.

عکس: iota-hotel-tbilisi.hotelmix.co.uk

 

هتل ۵ ستاره Lopta Lake، تفلیس

برای کسانی که به دنبال اقامتگاهی دنج، باصفا و آرام در روزهای شلوغ سال در تفلیس می‌گردند هتل Lopta Lake انتخابی بسیار شایسته خواهد بود. چرا که این هتل دوست داشتنی در فضایی بزرگ در محدوده‌ای تقریبا خارج از شهر قرار گرفته و چشم‌اندازی زیبا از کوه‌ها و طبیعت سرسبز اطراف را به نمایش می‌گذارد. این هتل دارای چند استخر در فضای باز بوده و فضایی کاملا مناسب برای استراحت مسافران را در طول اقامت آن‌ها ایجاد می‌کند. البته توجه داشته باشید که اگر این هتل را برای اقامت خود در تور تفلیس انتخاب کردید امکان دسترسی آسان و سریع به شهر و مناطق توریستی آن را نخواهید داشت و اغلب باید اوقات خود را به استراحت در هتل بپردازید.

 

معرفی هتل ۴ ستاره رومز تفلیس

عکس: lopotaresort.com

 

هتل ۵ ستاره Ambassadori، تفلیس

Ambassadori Tbilisi Hotel یکی از جدیدترین هتل های لوکس تفلیس است که با اتاق‌های مجلل و طراحی‌های شاهانه به سبک ایتالیایی و حمام‌های مرمرین خود توانسته مورد توجه مسافرین لاکچری شهر قرار بگیرد. در کنار امکانات و فضای فوق لوکس هتل Ambassadori قرار گرفتن آن در مرکز تفریحات شبانه تفلیس، تاریخی و تفریحی تفلیس باعث شده تا لقب مروارید تفلیس را از آن خود کند. می‌توان این تضمین را داد که هر آنچه را که از یک اقامت لوکس و مدرن در سفر خود به تفلیس انتظار دارید، در این هتل بالاترین حد آن را تجربه خواهید کرد.

عکس: tripadvisor.com

 

هتل ۵ ستاره Radisson Blu Iveria، تفلیس

اگر به دنبال یک هتل ۵ ستاره همه چیز تمام هستید که از لحاظ موقعیت مکانی نیز امتیاز بالایی داشته باشد، Radisson Blu Iveria Hotel می‌تواند در دسته الویت‌های شما قرار بگیرد. این هتل لوکس و گران قیمت تفلیس در قلب مرکز تجاری شهر قرار گرفته و تنها ۱۰ دقیقع با شهر قدیمی فاصله دارد. همچنین این هتل بی‌نظیر در فاصله ۵ دقیقه پیاده از سالن اپرای تفلیس و باله شهر قرار گرفته و مسافران می‌توانند بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی به تاکسی خود را به جاذبه‌های گردشگری اصلی شهر برسانند. البته که علاوه بر موقعیت مکانی خدمات و امکانات رفاهی که در این هتل ارائه می‌شوند نیز همگی عالی بوده و مسافران هیچ کم و کسری در طول اقامت خود در آن تجربه نخواهند کرد.

عکس: hrs.com

 

هتل ۵ ستاره Sheraton Grand، تفلیس

Sheraton Grand Tbilisi Metechi Palace یکی از بی‌نظیرترین هتل های ۵ ستاره تفلیس است که دارای مساحتی بسیار بزرگ و فضایی فوق‌العاده لوکس بوده و امکانات رفاهی همه چیز تمامی را در حد استانداردهای هتل‌های ۵ ستاره ارائه می‌دهد. به طوری که از اتاق‌های عایق صدا گرفته تا رستوران روباز هتل، خدمات عالی اسپا و حتی حمام ترکی را می‌توان در این مجموعه پیدا کرد. همه این‌ امکانات و خدمات تضمینی بر داشتن یک اقامت راحت در سفر با تور تفلیس است. این هتل بیشتر توسط خانواده‌ها ترجیح داده شده و محیطی بسیار خوب و دوست داشتنی دارد.

 

بهترین هتل‌ها و ریزورت‌های ساحلی باتومی

عکس: skyscanner.ae

 

۰۸ آذر ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 21 مهر 1402)

نظرات کاربران