هتل ۴ ستاره رادیوس (Radius) تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
هتل ۴ ستاره رادیوس (Radius) تفلیس

در میان هتل‌های مختلفی که در تور گرجستان هستند، همیشه نمونه‌هایی پیدا خواهند شد که در کنار قیمت نسبتا مناسب، فضای لوکس و جذاب داشته و امکانات خوبی را نیز برایتان به همراه دارند. هتل چهار ستاره‌ای که امروز قصد معرفی آن را به شما داریم، چنین ویژگی‌هایی را در خود دارد و در یک مکان مناسب نیز واقع شده تا دسترسی‌های شما به مراکز خرید و جاهای گردشگری نیز مهیا باشد. اگر قصد رفتن به تور تفلیس را دارید، پیشنهاد می‌کنیم، حتما با ما نگاهی به این هتل بندازید، شاید انتخاب شما برای اقامت در سفر پیش رویتان باشد.

 

درباره هتل ۴ ستاره رادیوس تفلیس

قبلا ما در مقتدرسیر تابان، مرکز خرید گالریا در تفلیس را معرفی کرده‌ایم و گفته‌ایم که این مکان یکی از بهترین مراکز خرید در تفلیس است. هتل رادیوس نیز در بالاترین طبقه از ساختمان گالریا واقع شده و محیطی لوکس و در عین حال هنرمندانه را برای شما ساخته است. فضای خاص این هتل هم مدرن کار شده و هم آرامش دارد و هم به خوبی حس و حال شهری را به شما منتقل می‌کند. جایی که بعد از یک روز شلوغ در سفرتان، می‌توانید به آن‌جا پناه برده و انرژی از دست رفته را به خوبی بازیابی کنید.

این هتل در قلب تفلیس واقع شده و تا سالن اپرا و باله و همچنین سالن تئاتر روستاولی، کم‌تر از یک کیلومتر فاصله دارد. همه‌ی این موارد در کنار امکانات رفاهی بسیار عالی و همچنین خدمات دهی خیلی خوب، باعث شده تا هتل ۴ ستاره رادیوس، امتیازات بسیار خوبی نیز از طرف مسافران بگیرد. در ادامه کمی از اتاق‌ها، رستوران و دیگر خصوصیات هتل برایتان خواهیم گفت.

اتاق‌‌ها

تمامی اتاق‌های این هتل یک سری امکانات اولیه از جمله تلوزیون بزرگ همراه با کانال‌ها کابلی، سیستم تهویه هوای مطبوع، سرویس بهداشتی و حمام بسیار خوب، قهوه جوش و کتری برقی، میز تحریر، سشوار و ... را در اختیار مهمانانش می‌گذارد و همچنین همه می‌تواننند صبحانه بسیار خوبی را مهمان هتل باشند. فضای اتاق‌ها همچون هتل‌های ۵ ستاره خیلی بزرگ نیست و از ۲۲ متر مربع آغاز شده و در بزرگ‌ترین حالت شما می‌توانید در سوییت‌های ۴۸ متری سکونت داشته باشید.

 

بهترین هتل‌های نزدیک به میدان آزادی تفلیس

در میان اتاق‌های این هتل، واحد‌های سه نفره City King Room بسیار محبوب‌ترند که با قیمتی مناسب و گنجایش سه نفره، خانواده‌ها نیز می‌توانند در آن اقامت داشته باشند. بهترین اقامتگاه‌های هتل نیز سوییت‌هایش هستند که رو به شهر بوده، طراحی دکور فوق‌العاده شیک دارند و همچنین از دو فضای تقریبا جدا از هم تشیکل شده‌اند و یک سرویس مبلمان نیز برایشان در نظر گرفته شده.

امکانات کلی هتل رادیوس تفلیس

اینترنت بی‌سیم رایگان هتل در بخش‌های مختلف در دسترس است و سرعت بسیار خوبی دارد. پارکینگ خصوصی نیز خارج از پارکینگ مرکز خرید برای خود هتل در نظر گرفته شده که البته ظرفیت محدود دارد و برای استفاده از آن، باید از قبل هماهنگ کنید. سرویس فرودگاه نیز برای مهمانان وجود دارد که برای آن باید هزینه‌ای مضاعف بپردازید. خشکشویی، فکس، فتوکپی، دوربین‌های امنیتی و ... از دیگر امکانات هتل به حساب می‌آیند.

 

معرفی هتل ۴ ستاره ادمیرال باتومی

رستوران و بار

هتل رادیوس دارای یک رستوران است که بیشتر برای سرو صبحانه در نظر گرفته شده، اما شما می‌توانید از رستوران‌های متعدد در مرکز خرید استفاده کنید که بسیار متنوع هستند و هر کس با هر سلیقه‌ای می‌تواند، رستوران مورد نظر خود را پیدا کند. اما یک بار بسیار خوب با نوشیدنی‌های متنوع درون لانژ هتل در نظر گرفته شده که هر زمانی از روز خواستید، می‌توانید به آن‌جا بروید و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهید.

فاصله‌ی هتل تا جاذبه‌های گردشگری تفلیس

هتل رادیوس چسبیده به پارک پوشکین است و تنها صد متر تا میدان آزادی تفلیس فاصله دارد. به همین دلیل خیلی از جاذبه‌های شهر در اطراف شما هستند. فرودگاه تفلیس نیز ۱۷ کیلومتر از این هتل دور است. اما در نهایت مرکز خرید گالریا همان‌جاست و همه‌ی امکانات، فروشگاه‌های برند، کافه‌‌ها و رستوران‌ها در دسترس شما هستند. این بنا البته فضاهای زیبایی نیز دارد که از آن بالا می‌توانید، منظره‌ی زیبای شهر را نیز مشاهده کنید.

 

هتل ۵ ستاره گرند گلوریا در باتومی

نکات پایانی درباره هتل رادیوس تفلیس

  • بردن حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است
  • قهوه، بطری آب، اسنک و چای به صورت رایگان در اتاق وجود دارد و می‌توانید شکلات و شیرینی، میوه و نوشیدنی را با هزینه‌ی اضافی سفارش دهید
  • اتاق‌ها دارای گاو صندوق نیستند
  • امکانات مناسب برای افراد دارای معلولیت‌های جسمی در نظر گرفته شده است
۱۰ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران