بهترین هتل‌های تفلیس برای اقامتی عاشقانه

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
بهترین هتل‌های تفلیس برای اقامتی عاشقانه

تور گرجستان در همسایگی شمال غربی کشورمان یکی از مقاصد پرطرفداری است که مردم ما علاقه زیادی برای بازدید از آن دارند. گرجستان کشوری کوچک و زیبا و دوست داشتنی است که تاریخی کهن و چند صد ساله دارد. تشابهات فرهنگی و تاریخی و هزینه مناسب سفر به گرجستان در مقایسه با دیگر کشورها از آن مقصدی پرطرفدار برای ایرانی‌ها ساخته به طوری که خیلی از زوج‌های برای سفرهی عاشقانه و یا ماه عسل‌شان به آن به عنوان مقصدی مقرون به صرفه نگاه می‌کنند. بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله نگاهی به بهترین هتل‌های عاشقانه تور تفلیس داشته باشیم.

 

Shota @ Rustaveli Boutique Hotel

بوتیک هتل ۴ ستاره شوتا روستاولی که در منطقه متاتسمیندا در مرکز تفلیس، ۷۰۰ متری از تئاتر روستاولی و چند قدمی خیابان روستاولی واقع شده است. این ملک دارای یک تراس برای لذت بردن از هوا عالی بوده و وای فای رایگان در سراسر ملک در دسترس است. اتاق‌های این هتل با دکوراسیون شیک، تهویه‌ی مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت دارند. تمامی این اتاق‌ها دارای کتری برقی، مینی بار و گاوصندوق هستند در حالی که برخی از واحدها قسمت نشیمن برای راحتی شما ارائه کرده‌اند. همچنین اتاق‌ها دارای حمام خصوصی با حوله و دمپایی هستند. در رستوران آلاکارته هتل شوتا روستاولی می‌توانید انواع غذاها را امتحان کنید همچنین ناهار بسته بندی شده در دسترس است و منوهای رژیم غذایی ویژه را می‌توان در صورت درخواست تهیه کرد. دربان و میز پذیرش ۲۴ ساعته در این ملک ارائه می‌شود. ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست با هزینه اضافی در دسترس است.

آدرس: Shevchenko str. 1, Mtatsminda , 0108 Tbilisi City, Georgia

 

Amante Narikala by Tbilisi Luxury Boutique Hotels

هتل‌ لوکس بوتیک آمانته ناریکالا که در تفلیس واقع شده و تنها ۸۰۰ متر با میدان آزادی فاصله دارد اقامتگاهی ۴ ستاره و شیک است که امکانات رفاهی کاملی به مهمانان خود ارائه می‌دهد. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس دربان و انبار چمدان برای مهمانان است همچنین اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و حمام اختصاصی با دوش، حوله و دمپایی هستند. همچنین از لحاظ نمای اتاق‌ها در حالی که برخی اتاق‌ها دارای پاسیو هستند برخی دیگر منظره شهر ارائه می‌دهند. در آمانته ناریکالا هر اتاق به ملحفه و حوله مجهز شده است. نقاط دیدنی محبوب نزدیک این اقامتگاه عبارتند از: تئاتر اپرا و باله تفلیس، تئاتر روستاولی و کلیسای جامع ارمنی سنت جورج. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که با هتل‌های لوکس بوتیک تفلیس، ۱۷ کیلومتر از آمانته ناریکالا فاصله دارد.

 

آشنایی با هتل بیلتمور لوکس تفلیس

آدرس: #1 Gomi Street, 500 metres uphill from Sulfur Baths, 0105 Tbilisi City, Georgia

 

Communal Hotel Sololaki

سلولاکی هتلی ۴ ستاره و زیبا با دکوراسیونی صمیمی و گرم است که در فاصله ۸۰۰ متری از میدان آزادی در قلب تفلیس واقع شده است. اتاق‌های هتل دارای بالکن هستند با نمایی زیبا هستند و تخت و تلوزیون با کانال‌های جهانی، سیستم تهویه هوا، مینی بار و اینترنت رایگان ارائه می‌دهند. دکوراسیون داخلی نیز بسیار راحت و دلنشین است به طوری که انگار در منزل یکی از دوستان‌تان اقامت کرده‌اید. سبک مینیمالیستی و استفاده از گیاهان سبز در تمام هتل نه تنها آرامش خاصی بر فضا ایجاد کرده بلکه نقش مهمی در هرچه بیشتر مدرن دیده شدن فضای داخلی هتل دارد. چه چیزی بهتر از اقامتی آرام در چنین هتلی؟

آدرس: Kojori Street 6, Sololaki, Tbilisi, 0105 Tbilisi City, Georgia

 

Communal Hotel Plekhanovi

این هتل که ۱۱ دقیقه پیاده از خیابان آغماشنبلی و در منطقه چوگورتی شهر تفلیس واقع شده دارای اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، مجهز به کتری، حمام اختصاصی با دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان است. همچنین از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان اشاره کرد. فضای داخلی این هتل با نمایش المان‌های گرجی و فرش‌های نفیس همچنان نشانه‌های مینیمالیستی داشته و سبکی منحصر به فرد ارائه داده است. همچنین دسترسی راحت به جاذبه‌های اصلی شهر از این هتل گزینه‌ای محبوب برای زوج‌ها ساخته است.

 

بهترین هتل‌های سیقناقی، گرجستان

آدرس: 56 Egnate Ninoshvili Street, Chugureti, 0112 Tbilisi City, Georgia

 

Rooms Hotel Tbilisi

هتل رومز تفلیس با وای فای رایگان و تراس، ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو روستاولی فاصله دارد. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت، حمام دارای دمپایی و سشوار هستند. در این هتل غذاهای آمریکایی در رستوران سرو می‌شود و یک بار نیز در محل وجود دارد. همچنین سرویس اتاق و صبحانه در اتاق در صورت درخواست ارائه می‌شود. میهمانان می‌توانند از سالن بدنسازی رایگان شامل تردمیل، دوچرخه ورزشی، پرس نیمکت سبک، توپ‌های ورزشی، ست دمبل و تشک های هتل رومز تفلیس بهره مند شوند. همچنین حوله‌های تازه و آب رایگان برای سالن بدنسازی ارائه می‌شود. به علاوه تورهای مربوط به فرهنگ محلی و سفرهای یک روزه را می‌توان با هزینه اضافی ترتیب داد که برای گردشی دو نفره انتخابی به شدت مناسب است.

آدرس: Kostava Street 14, 0108 Tbilisi City, Georgia

 

Boutique Hotel British House

این بوتیم هتل ۴ ستاره بسیار جذاب که فقط ۲۵۰ متر از خیابان مرکزی روستاولی و سالن کنسرت تفلیس فاصله دارد، در عمارت قرن نوزدهمی واقع شده و اتاق‌هایی زیبا با مبلمان باکیفیت و تلویزیون صفحه تخت ارائه می‌کند. همچنین در این هتل وای فای رایگان و پارکینگ رایگان هم ارائه شده است. رنگ‌های گرم، مبلمان چوبی غنی و دکوراسیون به سبک کلاسیک در اتاق‌های دارای تهویه‌ی مطبوع خانه بریتانیا به چشم می‌خورد. هر کدام یک میز و امکانات چای و قهوه دارند و حمام خصوصی شامل وان و لوازم بهداشتی می‌شود. شما می‌توانید از غذاهای سنتی گرجی و صبحانه روزانه که در سالن غذاخوری هتل بریتیش هاوس سرو می‌شود نوش جان کرده و بعد به کاوش در اطراف و بین دیدنی‌های شهر بروید.

آدرس: Belinski Strees 12 (ex. Tamar Chovelidze Street 32), 0108 Tbilisi City, Georgia

 

River Side Hotel Tbilisi

این هتل ۴ ستاره مستقیما در ساحل راست رودخانه متکواری در مرکز تاریخی تفلیس واقع شده است. این هتل وای فای رایگان، خدمات دربان، پارکینگ رایگان خارج از محل و اتاق‌های بزرگ با تراس یا بالکن به سبک فرانسوی ارائه می‌دهد که اقامت در آن را دلپذیر کرده است. هتل ریور ساید تفلیس یک ساختمان ۵ طبقه جذاب است که دارای معماری اصیل به سبک گرجی و یک تراس شیک در تابستان بوده و اتاق‌های بزرگ با مبلمان دارند و شامل تلویزیون ماهواره‌ای با کانال‌های بین المللی، مبلمان چوبی زیست‌محیطی و حمام مرمری هستند. این اتاق‌ها دارای گاوصندوق، کتری برقی، دمپایی و یک بطری آب رایگان بوده و اقمتی راحت را برایتان رقم می‌زنند. تراس روی پشت بام تیفانی انواع کوکتل‌ها و غذاهای انتخابی را برای لذت بردن سرو می کند. این رستوران همچنین دارای منظره پانوراما از بخش قدیمی شهر تفلیس بوده و صبحانه قاره ای و مجموعه‌ای از غذاهای گرجی و اروپایی در تیفانی بار با طراحی شیک سرو می‌شود. این در حالی‌ست که برخی از روزها موسیقی زنده جاز مهمانان را در حالی که از شام خود لذت می‌برند همراهی می‌کند. همچنین در اینجا خدمات اتاق ۲۴ ساعته نیز ارائه می‌شود.

 

بهترین هتل‌های ساحلی گاگرا

آدرس: Right Side of Mtkvari, The Brosse Turn, Mtatsminda , 0110 Tbilisi City, Georgia

 

Wyndham Grand Tbilisi

نوبتی هم باشد، نوبت این هتل شیک و لوکس ۵ ستاره است که در فاصله ۳۰۰ متری از میدان آزادی تفلیس واقع شده است. در اینجا امکانات کامل و لوکسی ارائه شده از آن‌ها می‌توان به استخر سرپوشیده، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و انبار چمدان برای مهمانان اشاره کرد. اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی، گاوصندوق، میز و حمام اختصاصی با دوش، حوله و دمپایی هستند و برخی از اتاق‌ها آشپزخانه با مایکروویو و یخچال ارائه می‌دهند. هر روز صبح در هتل، صبحانه قاره‌ای یا بوفه سرو می‌شود و رستوران منویی از غذاهای گرجی و بین المللی بسیار خوشمزه‌ای ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در استخر شنا کنید و از خدمات اسپا و سونا هم بهره‌مند شوید.

آدرس: 3 Lado Gudiashvili Street, 0105 Tbilisi City, Georgia

 

Vinotel Boutique Hotel

بوتیک هتل ۴ ستاره وینوتل در تفلیس واقع شده و دارای انباری از نوشیدنی‌های  گرجی است که مجموعه‌ای غنی از نوشیدنی‌های گرجستانی را شامل می‌شود. مهمانان می‌توانند از انواع معجون‌ها لذت ببرند و به استراحت بپردازند مخصوصا این که  این ملک در یک ساختمان تاریخی قرن نوزدهمی با پنجره‌های شیشه‌ای رنگی، ۲ تراس و یک سالن استراحت واقع شده است. لازم است بدانید که این هتل برنده جوایز جهانی هتل لوکس ۲۰۱۷ در دو بخش «بهترین هتل لوکس کوچک اروپای شرقی» و «بهترین هتل بوتیک در گرجستان» هم بوده است. اتاق‌ها به سبک کلاسیک تزئین شده‌اند و دارای سیستم کنترل آب و هوا، تلویزیون کابلی، قسمت نشیمن و سشوار هستند و برخی از اتاق‌ها دارای بالکن هستند.

مهمانان می‌توانند در رستوران هتل غذا بخورند و از سایر امکاناتی همچون دربان و خدمات بلیط، انبار چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته و امکانات جلسه و نشست کاری بهره مند شوند این در حالی است که وای فای رایگان و پارکینگ رایگان در محل ارائه می‌شود و یک کتابخانه با کتاب به زبان روسی و انگلیسی نیز در داخل هتل ارائه شده است. همچنین ایستگاه مترو آولاباری ۷ دقیقه پیاده و میدان آزادی ۱۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارند و ایستگاه قطار تفلیس تا هتل وینوتل بوتیک ۳ کیلومتر و فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس ۱۵ کیلومتر است.

 

معرفی برترین اسپا هتل‌های تفلیس

آدرس: Elene Akhvlediani ascent, №4, 0103 Tbilisi City, Georgia

 

Museum Hotel Orbeliani

هتل موزه Orbeliani که در بخش قدیمی شهر تفلیس با دسترسی آسان به مکان‌های دیدنی واقع شده یک بوتیک هتل دارای معماری منحصر به فرد، رستوران، بار و وای‌فای رایگان در سراسر ملک است. همچنین میدان بازسازی شده اوربلیانی در ۱۰۰ متری ملک واقع شده که به خاطر بازار گل، فواره، کاخ ریاست جمهوری، اسکندر و باغ های ۹ آوریل، کافه ها، رستوران‌های جذاب مشهور است. شما می‌توانید در اینجا اقامتی منحصر به فرد و بسیار لذتبخش را تجربه کنید از غذاهای خوشمزه رستوران هتل لذت ببرید و در میدان اوربلیانی و اطراف آن کاوش کنید. تمامی اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند و حمام اختصاصی با امکانات اضافی شامل دمپایی و لوازم آرایش رایگان ارائه می‌دهند. با اقامت در اینجا حتما از یک فنجان چای در تراس یا بالکن خود لذت ببرید.پارکینگ خصوصی رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته و امکان کرایه ماشین از دیگرا ویژگی‌های رفاهی این هتل محسوب می‌شوند.

 

معرفی ۴ هتل ۵ ستاره تفلیس

آدرس: Orbeliani Street 8/10, Mtatsminda , 0105 Tbilisi City, Georgia

۰۲ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران