بهترین هتل‌های نزدیک به میدان آزادی تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
بهترین هتل‌های نزدیک به میدان آزادی تفلیس

میدان آزادی تفلیس یکی از قدیمی‌ترین بخش‌های شهر است که در گذشته به نام لنین معروف بود. اما با فروپاشی شوروی مردم در این خیابان تجمع می‌کردند به همین دلیل بعدها نام آن به آزادی تغییر کرد. این روزها حال و هوای شهر و میدان آزادی تغییر کرده، در اطراف آن همیشه گردشگران پرسه می‌زنند و یا به کافه‌های اطراف می‌روند و در حالی که از خوردن قهوه و خوراکی‌های گرجی لذت می‌برند به منظره میدان نگاه می‌کنند. خلاصه که آزادی همیشه میدانی محبوب در تور تفلیس بوده که توریست‌ها جذب آن می‌شدند. در این پست ما بهترین هتل‌های اطراف میدان آزادی را معرفی می‌کنیم که با اقامت در آن‌ها دسترسی راحتی به جاهای اصلی داشته باشید.

 

Ambassadori Tbilisi Hotel

این هتلی ۵ ستاره، لوکس و زیباست که اقامتی راحت و بی‌دردسر را برای شما در تفلیس رقم می‌زند. نه تنها برای نزدیکی به میدان آزادی بلکه این هتل کلا یکی از بهترین هتل‌های سراسر تفلیس محسوب می‌شود. این هتل که همچون مرواریدی در تفلیس خودنمایی می‌کند با قرار گرفتن در مرکز تاریخی، فرهنگی و زندگی شبانه تفلیس همه چیز بر روی کف دست شما قرار داده است. مبلمانی که در این هتل استفاده شده به صورت انحصاری توسط برند Francesco Molon ساخته شده است. هر ۱۲۰ اتاق هتل بسیار باسلیقه تزئین شده که ۸۴ اتاق از آن‌ها در قسمت فوق لوکس ساختمان واقع شده‌اند. هر اتاق شامل تلویزیون صفحه تخت بوده و بعضی از واحدها برای راحتی شما یک مکان نشیمن دارند. در اتاق ماشین قهوه پیدا خواهید کرد.استخر شنا و استخر سرپوشیده، سالن بدن سازی، تراس آفتاب و سونا، انواع غذاخوری‌ها و کافه‌های فضای باز، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه اختصاصی عطر- Aromateque، فروشگاه Stefano Ricci و VIP Casino تجربه‌ای فراموش نشدنی را برای مهمانان هتل ایجاد می‌کند.

 

خاص‌ترین و متفاوت‌ترین هتل‌های تفلیس

آدرس: Shavteli Street N17, 0105 Tbilisi City, Georgia

 

Tiflis Palace

این هتل ۴ ستاره و شیک با تراسی رو به قلعه ناریکالا در تفلیس یکی دیگر از پیشنهادات ما برای اقامت در اطراف میدان آزادی است. تمامی اتاق‌های این هتل مدرن دارای دکوراسیونی روشن و شیک هستند و به امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، گاوصندوق و حمام اختصاصی است که دارای روپوش و دمپایی است تجهیز شده‌اند. این رستوران دارای ۳ بار و رستوران مختلف، از جمله رستوران پشت بام "Tiflis Veranda" که انواع نوشیدنی‌ها و مناظر پانوراما از مرکز شهر را ارائه می‌دهد است. رستوران‌ها، کافه‌ها و گالری‌های مختلف ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارند. شما از این هتل تا حمام گوگرد و قلعه ناریکالا، کلیسای متخی، میدان آزادی و خیابان‌های شاردنی تنها چند قدم فاصله دارید.

آدرس: V. Gorgasali Street 3, 0105 Tbilisi City, Georgia

 

Badagoni Boutique Hotel Rustaveli

این هتلی ۴ ستاره و شیک است که تمامی اتاق‌هایش دارای سیستم تهویه مطبوع هوا و تلویزیون صفحه تخت هستند و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان ارائه می‌دهند. در این هتل شما به اینترنت رایگان دسترسی دارید و می‌توانید در رستوران واقع در داخل هتل غذاهای خوشمزه‌ای نوش جان کنید.

 

بهترین کافه‌های ارزان در تفلیس

آدرس: 4 Freedom Square, 0105 Tbilisi City, Georgia

 

Wyndham Grand Tbilisi

اگر می‌خواهید در فاصله ۱۰۰ قدمی مرکز شهر باشید پس این هتل ۵ ستاره و لوکس و مجهز مناسب شماست. اتاق‌ها همگی دارای سیستم تهویه مطبوع هوا، بار، وای فای رایگان و سالن نشیمن هستند. نه تنها واحدها لوکس هستند بلکه امکانات و ویژگی‌های برجسته‌ای مثل استخر سرپوشیده و مدرن، خدمات اسپا و درمان، و حتی برخی امکانات تجاری و سالن جلسه را در اختیار شما قرار می‌دهد. در کنار این‌ها برنامه‌های سرگرمی با موزیک و اجرای زنده هم در هتل برگزار می‌شود. برای گروه‌های خانوادگی واحد خانوادگی در نظر گرفته شده و خدمات دیگری مثل اتوبخار و خشکشویی هم با پرداخت هزینه بیشتر در دسترس شما قرار می‌گیرد.

آدرس: 3 Lado Gudiashvili Street, 001105 Tbilisi City, Georgia

 

ibis Styles Tbilisi Center 

این هتل که درست در قلب شهر تفلیس واقع شده تنها ۱۲۰ متر با میدان آزادی فاصله دارد. شما می‌توانید هنگام نوشیدن نوشیدنی‌های گوارا از تراس رنگارنگ هتل لذت ببرند و به استراحت بپردازید. تمامی اتاق‌های هتل با مبلمان مدرن و رنگی تزئین شده‌اند و به امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی و میز کار مجهز شده‌اند و حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی مورد نیاز را در دسترس مسافران تور گرجستان قرار داده‌اند. صبحتان را در بوفه صبحانه آغاز کنید و از منوی کودکان برای دلبندتان غذاهای خوشمزه و زیبا سفارش دهید.

 

غذاهای گرجی در بهترین رستورانهای تفلیس

آدرس: 4 Galaktion Tabidze St, Tbilisi 0105, Georgia

۱۲ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران