بهترین سالن‌های زیبایی تفلیس برای قرارهای کاری در سفر

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
بهترین سالن‌های زیبایی تفلیس برای قرارهای کاری در سفر

تمیزی و زیبایی مفهوم هم ردیفی هستند که در کنار هم حرکت می‌کنند. گردشگران سختگیر همیشه سعی می‌کنند در طول سفر آراسته باشند و لباس‌های خوبی به تن کنند. بسیاری از آن‌ها نیز برنامه‌ریزی می‌کنند تا جدید مدل مو و زیبایی را در سالن‌های برجسته مقصدشان تجربه کنند. سفر با تور گرجستان نوروز 98 به تفلیس این فرصت را به شما می‌دهد تا با رفتن به بهترین سالن‌های زیبایی شهر جدیدترین مدل و رنگ مو را برای سال جدید تجربه کنید.

 

 

Aldo Coppola

این سالن زیبایی که از برندهای جدید تفلیس است که خدماتی کاملا متفاوت از دیگر سالن‌ها ارائه می‌دهد. به عبارتی شما در این سالن زیبا و شیک می‌توانید از خدمات رنگ مو و کوتاهی و سهشوار سبک ایتالیایی بهره ببرید. تمام استایلیست‌ها باتجربه‌ هستند و در مدرسه این برند شناخته شده جهانی آموزش دیده‌اند. این افراد حرفه‌ای و معتمد خدماتشان را در دکوراسیونی سفید و مینیمالیستی و آینه‌های روشن و سفید را ارائه می‌دهند. به علاوه مشخصه بارز این سالن زیبایی که به آن خیلی هم افتخار می‌کند این است که خدماتش را به بهترین کیفیت و در زمانی کوتاه ارائه می‌دهد. کوتاهی مو معمولا کم‌تر از ۱۵ دلار، سه شوار ۱۰ دلار و رنگ مو تا ۳۰ دلار هزینه خواهد داشت.

 

اجاره خودرو در تفلیس ، بی‌دردسر در گرجستان گردش کنید

 

 

 Aldo Coppola

 

 

آدرس: Ir. Abashidze St. 41, Tbilisi

تلفن: +995 322 25 10 52

 

 

Kids Salon

همانطور که نام این سالن پیداست خدمات زیبایی و کوتاهی آن برای کودکان و نوجوانان ارائه داده می‌شود. همه ما به خوبی می‌دانیم که فراید کوتاهی مو برای خردسالان سخت و غیرقابل تحمل بوده و آن‌ها در کم‌تر مواردی تمایل دارند آرامی روی صندلی بنشیند و تا پایان کار صبر کنند. اما در این سالن با استفاده از تصاویر کارتونی بچه‌ها را سرگرم می‌کنند تا هم کار کوتاهی و پیرایش بهتر انجام شود و هم آن‌ها کم‌تر خسته و کلافه شوند. به علاوه یک زمین بازی مجهز به اسباب بازی و بازی‌های کینکت نیز وجود دارد تا بچه‌های در انتظار بتوانند در سالن سرگرم شوند و لجاجت نکنند. تمامی آرایشگرها دارای گواهینامه مهارت از کیدز سالن هستند و کاملا به کار خود واردند.

 

 

 Kids Salon

 

 

آدرس: 46, Sulkhan Tsintsadze St, T'bilisi, Georgia

تلفن: +995 322 30 62 30

 

 

Dessange Tbilisi

این برند جهانی زیبایی که در تمام دنیا شهرت دارد بر مفهوم زیبایی کلی و جهانی تمرکز کرده است. آن‌ها خدمات زیبایی خود را به صورت کامل از اسپای مو گرفته تا محافظت از پوست و همچنین آرایش صورت ارائه می‌دهند. اگر تصمیم دارید به این سالن بروید پس حتما می‌دانید که از به روزترین خدمات حرفه‌ای زیبایی دنیا برخوردار خواهید شد. مدل‌های جدید رنگ و مدل مو سالی دو بار در این سالن تغییر می‌کند و آرایشگرها همگی با دقت زیاد و دید عیب شناسی قوی بهترین خدماتشان را ارائه می‌دهند. در این سالن از محصولات برند Dessange که صد در صد ارگانیک و طبیعی هستند استفاده می‌شود. معمولا کوتاهی مو تا ۳۰ دلار، آرایش صورت از ۳۵ دلار، آرایش شب از ۶۰ دلار، مانیکور ۱۰ دلار و پدیکور ۲۵ دلار هزینه در بر خواهند داشت.

 

مجلل‌ترین رستوران‌های تفلیس برای قرارهای مهم و رسمی

 

 

 Dessange Tbilisi

 

 

آدرس: 3 Irakli Abashidze Street, T'bilisi, Georgia

تلفن: +995 322 22 26 26

 

 

Beauty Salon Shako Sajaia

اگر در سفری نوروزی هستید و باید در قراری مهم شرکتت کنید می‌توانید با رفتن به این سالن از جدید‌ترین مدل موی مردانه و آرایش ریش بهره‌مند شوید، به موسیقی جاز گوش سپارید و در کافه مینیمالیستی، کوچک و دنجش نوشیدنی مورد علاقه‌تان را میل کنید. این سالن از بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می‌کند و استایلیست‌هایش در کل شهر لنگه ندارند. این سالن توسط استاد آرایش مردان Shako Sajaia اداره می‌شود. او ضمن ارائه خدمات زیبایی مشاوره‌های کارآمدی برای نگه‌داری از مو و ریش برای شما نیز خواهد داشت. شما باید برای رفتن به این سالن از قبل وقت رزرو کنید. این سالن به تازگی از محل قبلی‌اش به جایی جدید نقل مکان کرده است.

 

 

 Beauty Salon Shako

 

 

آدرس: 3 Zakaria Paliashvili Street, T'bilisi 0179, Georgia

تلفن: +995 322 94 63 14

 

 

Podium

پدیوم یکی از شلوغ‌ترین سالن‌های زیبایی شهر است که خدمات زیبایی و آرایشی همه جانبه و گسترده‌ای را در زمانی کوتاه ارائه می‌دهد. خدمات این سالن شامل مانیکور، پدیکور، مو، صورت، لیزر، ایپلاسیون، سولاریوم و ماساژ می‌شود. این برند که حدود ۱۸ سال سابقه کار در تفلیس دارد حالا سه شعبه مختلفش را در سطح شهر اداره می‌کند. دو شعبه این برند در مراکز خرید شهر واقع شده‌اند تا شما بتوانید بعد از یک روز گشت و گذار و خرید به خودتان برسید و دوباره جوان شوید. هدف اصلی این سالن ارائه خدمات عالی و باکیفیت با قیمت‌های پایین است.

 

راهنمای سفری هنرمندانه به تفلیس؛ شهر تاریخ و هنر

 

 

 Podium

 

 

آدرس: 1 Petre Kavtaradze St, T'bilisi, Georgia

تلفن: +995 322 10 40 07

۰۶ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران

roya

لطفا اطلاعات دروغ و ناقص به مردم ندید...در تفلیس مخصوصا خوده آرایشگران‌ گرجی هیچ مهارتی ندارند..فقط و فقط دکور و دیزاین دارند..لطفا بجای معرفی کردن سالن زیبایی گرجی سالن های ایرانی رو معرفی کنید تا مردم عزیز کشورمون بتوانند خواسته خودشونو عملی کنند...نرخ آرایشگاه هم در تفلیس به دلار اصلا نیس به لاریه...بخاطر درصد گرفتن از آرایشگرها جیب مسافرهارو خالی نکنید