۹ رستوران ویژه لارناکا؛ شهر ساحل‌ها و تفریح‌های آبی قبرس

جاذبه‌های گردشگری قبرس
۹ رستوران ویژه لارناکا؛ شهر ساحل‌ها و تفریح‌های آبی قبرس

لارناکا یکی از بهترین شهرهای قبرس اروپایی است که می‌توانید به آن بروید و خوش بگذرانید. شهری پر از رویدادهای تفریحانه و گردشگرانه. شهری با بهترین سواحل و ورزش‌های آبی. شهری که دنج‌ترین هتل‌ها و رستوران‌های قبرس را در اختیار دارد تا مسافرانش را غرق خوشگذرانی و رفاه کند. در سفرتان با تور قبرس به این شهر اگر به دنبال آشنایی با معروف‌ترین و بهترین رستوران‌ها هستید همراه ما باشید تا ۹ رستوران درجه یک و مشهور لارناکا را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- کافه آکواریوم


یک کافه‌ی عالی که بر روی قایق واقع شده است. رستورانی که سراغ بهترین غذاهای دریایی لارناکا را می‌توانید از آن بگیرد و جدای از غذاهای دریایی، غذاهای مدیترانه‌ای زیادی نیز در آن سرو می‌شوند. رستورانی که هم فضای داخلی برای مهمانانش دارد و هم فضای خارجی تا مهمانانش بنا به انتخاب خودشان در یکی از آنها مستقر شوند. رستورانی که سالاد میوه‌اش از جذاب‌ترین دسرهای منویش به حساب می‌آید. سالادی که در میان گردشگران بسیار پرطرفدار است.

 

۹ نقطه فوق‌العاده در لارناکا برای خرید بهترین سوغاتی‌های سفر به قبرس

 

 

کافه آکواریوم

 


۲- رستوران گرادا


یکی از رستوران‌های خاص که همیشه مهمانانش را دلتنگ خودش می‌کند همین رستوران است. جاییکه انواع سینی‌های مزه در منوی غذایی‌اش وجود دارد و اگر علاقه‌مند به تنوع غذاهای مختلف که در حجم کم سرو می‌شوند هستید این رستوران یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید به آن تشریف ببرید. جاییکه در آن می‌توانید ناهارها و شام‌های خاطره‌انگیز نوش جان کنید و برای همیشه مزه‌های خاص غذاهایش را به حافظه‌ی زبان‌تان بسپارید.

 

 

 رستوران گرادا

 


۳- Lambros fish & chips


یک رستوران خانوادگی فوق‌العاده. رستورانی ساحلی که بهترین غذاهای دریایی را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که بیش از ۴۰ سال است در این شهر تاسیس شده و بیشتر غذاهای منویش غذاهای گریل شده هستند. در سفرتان به لارناکا اگر به این رستوران تشریف بردید به شما توصیه می‌کنیم حتما ماهی‌های طعم‌دار و گریل شده‌‌اش را سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 

Lambros fish

 


۴- The Balti house


یک رستوران هندی ویژه برای آنهایی که علاقه‌مند به غذاهای پر ادویه و چاشنی‌دار هستند. رستورانی عالی برای آنهایی که عاشق فلفل و غذاهای تند هستند. رستورانی که منوی غذایی متنوعی دارد و در یک محیط دنج و دلخواه واقع شده است. با رفتن به این رستوران می‌توانید غذاهای گیاهی و گوشتی هندی را با قیمت‌های مناسب سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که در میان گردشگران توریست‌ها طرفداران قابل ملاحظه‌ای دارد.

 

۱۰ جاذبه‌ی گردشگری لارناکا که در سفر به قبرس باید از آنها دیدن کنید

 

 

The Balti house

 


۵- رستوران Maqam Al Sultan


یک رستوران عالی برای آنهایی که می‌خواهند غذاهای تازه و سنتی قبرس را نوش جان کنند. رستورانی که هم غذاهای گیاهی مخصوص گیاهخواران در منویش پیدا می‌شود و هم غذاهای گوشتی. رستورانی که مشتریان فراوانی در میان شهروندان لارناکا دارد و اگر به آن بروید می‌توانید در کنار غذاهایی که سفارش می‌دهید، نان داغ نیز نوش جان کنید. نان داغی که توسط نانوای این رستوران پخته می‌شود.

 

 

Maqam Al Sultan

 


۶- رستوران Art cafe 1900


یک کافه رستوران عالی که در یک فضای دنج و دلپذیر واقع شده است. کافه رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید انواع برگرها و پاستاها و سالادها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. همچنین انواع قهوه‌ها و نوشیدنی‌ها در کنار برترین دسرهای قبرس در این رستوران آماده هستند تا توسط شما سفارش داده بشوند. کافه رستورانی که شب‌ها تا دیرهنگام درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها به گرمی استقبال می‌کند.

 

 

Art cafe 1900

 


۷- رستوران Falafel Abu Dany


یک رستوران عالی و معروف که با رفتن به آن هم می‌توانید غذاهای محلی قبرس را سفارش بدهید و هم برخی از غذاهای بین‌المللی. رستورانی که منوی نسبتا متنوعی دارد و قیمت غذاهایش مناسب است. رستورانی که هم غذاهای گوشتی در منوی آن می‌توانید پیدا کنید و هم غذاهای گیاهی و هر دو اینها در تازه‌ترین حالت مواد تشکیل‌دهنده‌شان.

 

بهترین رستوران‌های پافوس در کنار منظره‌ی شگفت‌انگیز دریا

 

 

Falafel Abu Dany

 


۸- رستوران زانار


یک رستوران عالی که علاوه بر غذاهای درجه یک، شب‌ها موسیقی زنده نیز برای مهمانانش می‌نوازد. رستورانی که تمی فرانسوی دارد و بهترین غذاهای اروپایی را برای مشتریانش سرو می‌کند. رستورانی که در منویش هم غذاهای گیاهی دارد و هم غذاهای گوشتی. غذاهای دریایی نیز از دیگر غذاهای تشکیل‌دهنده‌ی منوی این رستوران به حساب می‌آیند. در سفرتان به قبرس همه روزه برای نوش جان کردن ناهار و شام می‌توانید به این رستوران تشریف ببرید و از آنجا که منوی متنوعی دارد یکی از بهترین رستوران‌های لارناکا برای مراجعه‌های خانوادگی به حساب می‌آید.

 

 

رستوران زانار

 


۹- رستوران Cambanella’s


یک رستوران عالی که بهترین غذاهای دریایی لارناکا را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که با طراحی و دکور ویژه‌اش یک فضای فراموش نشدنی برای شما می‌سازد.

۲۶ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران