۵ ساحل دنج و زیبا در لارناکا

جاذبه‌های گردشگری قبرس
۵ ساحل دنج و زیبا در لارناکا

قبرس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر است. کشوری تاریخی و دیدنی که جاذبه‌های بی‌اندازه دارد. کشوری دنج و ساحلی برای سفرهای رمانتیک. کشوری با برترین غذاها و رستوران‌ها برای انواع شکم‌گردی‌ها. کشوری که هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی را در سواحل آن می‌توانید انجام بدهید. کشوری که سفر به آن چندان گران نیست و می‌توانید چندین روز را حسابی در آن خوش بگذرانید. در سفرتان با تور قبرس به این کشور اگر به دنبال آشنایی با یکی از شهرهای گردشگری معروفش هستید همراه ما باشید تا در سفری به لارناکا، ۵ ساحل معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- ساحل McKenzie


این ساحل در ۵ کیلومتری فرودگاه لارناکا قرار دارد و یکی از معروف‌ترین سواحل این شهر به حساب می‌آید. چرا که دسترسی مناسبی دارد و جدای از این امر به دلیل در اختیار داشتن پلاژهای متنوع یکی از بهترین مکان‌های ساحلی لارناکا برای اقامت به حساب می‌آید. با رفتن به این ساحل جدای از آنکه می‌توانید پلاژ اجاره کنید، می‌توانید در آلاچیق‌ها و یا زیر سایه‌بان‌ها نیز ساکن شوید و دورهمی خوش بگذرانید. در این ساحل همچنین می‌توانید غواصی به صورت سطحی را تجربه کنید و لذت ببرید.

 

راهنمای سفر به لارناکا در قبرس

 

 

McKenzie

 


۲- ساحل Phinikoudes


پینیکودس یکی از معروف‌ترین و بهترین سواحل‌ لارناکا در میان گردشگران مخصوصا گردشگران اروپایی به حساب می‌آید. چرا که امکانات ویژه‌ای دارد و یک فضای دنج و ناب برای بازدیدکنندگانش فراهم ساخته است. فضایی که در انحصار درختان نخل است و همین امر به آن زیبایی صد چندان بخشیده است. درختانی که غالبا عمری به اندازه‌ی یکصد سال دارند. این ساحل همچنین یکی از بهترین سواحل قبرس برای سفرها و تفریحات خانوادگی به حساب می‌آید. چرا که امکانات مناسب سرگرم کردن خانواده‌ها و فرزندانشان را دارد. سایه‌بان‌های رنگی رنگی، آلاچیق، دوش‌های تمیز، سرویس‎های بهداشتی مناسب، رختکن، ورزش‌های آبی متنوع همگی گوشه‌ای از امکانات مناسب این ساحل محسوب می‌شوند. در نزدیکی این ساحل چندین فروشگاه خرید مجلل وجود دارد تا شما بتواید اجناس لوکس برای خودتان و یا دیگران خریداری کنید.

 

 

Phinikoudes

 


۳- ساحل Yanathes


یک ساحل عالی برای آنهایی که دسته جمعی به لارناکا سفر کرده‌اند و می‌خواهند تفریحات جمعی انجام بدهند و خوش بگذرانند. ساحلی که در پناه امن و آرام آن می‌شود بازی‌های مانند والیبال ساحلی انجام داد یا زد به دل آب و شنا کرد. ساحلی که انواع تفریحات و ورزش‌های آبی در آن فراهم آمده است تا اوقاتی فراموش ناشدنی برای مهمانانش بسازد. ساحلی که جدای از هیجانات و تفریحات، در بخش دنج و آرام آن می‌توانید با خود کتاب ببرید و لذت‌بخش‌ترین مطالعه‌ی عمرتان را انجام بدهید. اگر به همراه دوستان خود به قبرس سفر کرده‌اید پیشنهاد ما به شما وقت گذراندن در این ساحل است.

 

۱۰ جاذبه‌ی گردشگری لارناکا که در سفر به قبرس باید از آنها دیدن کنید

 

 

Yanathes

 


۴- ساحل Kastella


یک ساحل امن، آرام، کوچک و دنج. ساحلی که طول آن نزدیک به ۵۰۰ متر است. ساحلی که دور و اطرافش را کافه‌ها و رستوران‌ها پوشانده‌اند تا با رفتن به آنها بتوانید برای ساعاتی در یک خلسه فرو بروید و درحالیکه زیباترین مناظر طبیعی را می‌بینید بتوانید بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را نیز نوش جان کنید. اگر اهل شنا و یا تفریحات آبی نیستید و از رفتن به ساحل می‌خواهید تنها به دیدن اکتفا کنید پیشنهاد ما به شما در سفر به لارناکا این ساحل است. البته یادتان نرود به هنگام رفتن به این ساحل حتما دوربین عکاسی خوب همراه خود کنید.

 

 

ساحل Kastella

 


۵- ساحل Faros


فاروس در میان گردشگران لارناکا بسیار معروف است. چرا که یک ساحل کاملا توریستی به حساب می‌آید و همین امر سبب شده است در روزهای مختلف سال از گردشگران زیادی میزبانی کند. ساحلی که در آن می‌توانید تفریحات گروهی انجام بدهید و خوش بگذرانید. ساحلی که زیر آفتاب گرم آن می‌توانید آفتاب بگیرید و چشم بدوزید به امواج ملایم آبهای شفاف دریا به روی یکدیگر. در سفر به لارناکا احتمالا نام این ساحل را زیاد می‌شنوید و همین امر سبب کنجکاوی شما می‌شود تا یک بار هم که شده به آن سری بزنید.

 

راهنمای سفر به لارناکا در قبرس

 

 

ساحل Faros

۲۵ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران