۷ کافه‌ی معروف لارناکا برای لذت بردن روزهای آفتابی قبرس

جاذبه‌های گردشگری قبرس
۷ کافه‌ی معروف لارناکا برای لذت بردن روزهای آفتابی قبرس

لارناکا یکی از بهترین شهرهای قبرس است که سالانه از مهمانان زیادی میزبانی می‌کند. شهری که به سواحلش می‌نازد و به تفریحات آبی که برای مهمانانش فراهم آورده است. شهری که در بهترین رستوران‌های دریایی و اروپایی از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور قبرس این نقطه که پر است از جاذبه‌های تاریخی اگر به دنبال کافه‌های معروف برای نوش جان کردن بهترین نوشیدنی‌های گرم و سرد هستید همراه ما باشید تا ۷ کافه‌ی معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- Coffee Corner


یک کافه‌ی بی‌نظیر و عالی که در منوی آن می‌توانید بهترین پنکیک‌های قبرس را بیابید. کافه‌ای که در روزهای تابستانی خنک‌ترین شیک‌های قبرس را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که درهایش همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و در ساعات مختلف با انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها از آنها پذیرایی می‌کند.

 

۱۰ جاذبه‌ی گردشگری لارناکا که در سفر به قبرس باید از آنها دیدن کنید

 

Coffee Corner

 


۲- Stoano Kato


یک کافه رستوران عالی که هم در یک فضای بیرونی دنج می‌تواند از مهمانانش میزبانی کند و هم در یک فضای بی‌نظیر درونی. کافه‌ای که یکی از بهترین مکان‌های لارناکا برای نوش جان کردن صبحانه‌ به حساب می‌آید. کافه‌ای که به دلیل طراحی و دکور بی‌نظیرش به عنوان یکی از کنج‌های عاشقانه‌ی قبرس محسوب می‌شود. کافه‌ای که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و همینطور دسرها را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. اگر برای ماه عسل و یا پشت سر گذاشتن روزهای عاشقانه‌ی عمر به قبرس سفر کرده‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این کافه تشریف ببرید.

 

 

Stoano Kato

 


۳- Tasties cafe


یک کافه‌ی سنتی معروف که با رفتن به آن می‌توانید در یک فضای مدیترانه‌ای بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را نوش جان کنید. کافه‌ای که آبمیوه‌های طبیعی خنک و تازه در آنها سرو می‌شود و همین امر سبب معروفیت آن شده است. کافه‌ای که ساعات کاری آن محدود است. درهای این کافه همه روزه تنها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۶ عصر به روی مشتریانش باز است

 

۹ رستوران ویژه لارناکا؛ شهر ساحل‌ها و تفریح‌های آبی قبرس

 

Tasties cafe

 


۴- Caffee Nero


یک کافه‌ی مدرن و عالی که با رفتن به آن می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها را همراه با خوراکی‌ها سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که در فضای باز آن می‌شود یک عصر تابستانی را خنک و خوش گذراند. کافه‌ای که همراه با دسرها و نوشیدنی‌ها، برخی فست‌فودها و پیتزاها را نیز می‌توان سفارش داد و نوش جان کرد. کافه‌ای که همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. کافه‌ای که قیمت منویش مناسب است.

 

 

Caffee Nero

 


۵- Lazaris Bakery bar


یک کافه‌ی خوب که رفتن به آن حال و هوایتان را عوض می‌کند. کافه‌ای مدیترانه‌ای که رنگ و بوی یونانی زیادی با خود دارد. کافه‌ای که با رفتن به آن می‌توانید انواع شیک‌ها و قهوه‌ها را سفارش بدهید و نوش جان کنید اما جدای از اینها این کافه یکی از مکان‌های مناسب لارناکا برای نوش جان کردن میان وعده‌هاست. در این کافه می‌توانید بهترین پنینی‌های قبرس را با قیمت‌های مناسب سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این کافه هرشب تا دیر وقت به روی مشتریانش باز است و صبح‌ها نیز از آنجا که وعده‌ی غذایی صبحانه سرو می‌کند ساعت ۹ صبح درهایش به روی مشتریانش باز می‌شود.

 

۵ ساحل دنج و زیبا در لارناکا

 

Lazaris Bakery

 


۶- Kybele cafe & restaurant


یک کافه رستوران خوب که زیر سایه‎بان تراس آن می‌توانید ساعت‌ها بنشینید و بهترین نوشیدنی‌ها را به همراه بهترین خوراکی‌های قبرس نوش جان کنید. کافه رستورانی که ظاهری ساده دارد و این سادگی را در منویش نیز به همراه خود دارد. درهای این کافه رستوران همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با غذاها و نوشیدنی‌های ارزان قیمت پذیرایی می‌کند. اگر با بودجه‌ی کم و با تور ارزان قبرس به لارناکا سفر کرده‌اید به شما توصیه می‌کنیم این کافه را برای گذراندن وقت انتخاب کنید.

 

 

Kybele cafe

 


۷- The old coffee shop


یک کافه‌ی عالی و خاص. از آنهایی که پر از جزئیات هستند و مشتریانشان را غرق ریزه کاری‌ها می‌کنند. از آنهایی که همه چیزشان خوشایند است و برای آدم خاطره می‌سازند. از آنهایی که دکور خاص، نورپردازی‌های خاص، دسرهای خاص و همینطور نوشیدنی‌های خاص دارند. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ عصر و همینطور از ساعت ۶ عصر تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. کافه‌ای که یکی از رمانتیک‌ترین نقاط لارناکا به حساب می‌آید. این کافه پاتوق مسافران عاشق این شهر است.

 

معرفی ۵ کافه‌‌رستوران معروف در منطقه تاریخی نیکوزیا

 

The old coffee shop

۱۱ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران