۸ کافه‌ی عالی برای لذت بردن از غروب زیبای قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
۸ کافه‌ی عالی برای لذت بردن از غروب زیبای قشم

بدون هیچگونه تردید قشم یکی از برترین جزیره‌ها و نقاط توریستی ایران است که هر ایرانی دلش می‌خواهد حداقل یک بار در عمرش به دیدن آن برود. جزیره‌ای زیبا که در آن می‌شود انواع تفریحات آبی را انجام داد و در پناه سکوتی که تلاقی دریا و شن و آسمانش با هم می‌سازند به آرامش رسید. جزیره‌ای که برترین امکانات اقامتی ایران و مرکزخریدهای مجلل را در خود دارد. در سفرتان با تور قشم اگر بعد از گشت و گذار در مرکزخریدها و سواحل و روستاها به دنبال نوش جان کردن نوشیدنی‌های سرد و گرم برای در کردن خستگی‌تان هستید همراه ما باشید تا ۸ کافه‌ی معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- کافه کلبه


رو به روی برج آپادانای این جزیره کافه‌ای قرار دارد که یکی از دنج‎ترین و پرسکوت‌ترین کافه‌های قشم به حساب می‌آید. جاییکه درهایش همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. کافه‌ای که اینترنت رایگان در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد و با رفتن به آن می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را سفارش بدهید و نوش جان کنید. پیشنهاد ما اما به شما این است که اگر در روزهای گرم سال به قشم رفتید حتما برای نوش جان کردن یک شیک خنک به این کافه مراجعه کنید.

 

 ۷ رستوران عالی قشم که می‌توانید بهترین و متنوع‌ترین غذاها را در آنها نوش جان کنید 

 

 

کافه کلبه

 


۲- کافه باران


باران یکی از معروف‌ترین کافه‌های این جزیره هم میان گردشگران است و هم در میان بومیان منطقه. کافه‌ای که در میدان امام قلی خان واقع شده است و بیشتر به قهوه‌هایش شناخته می‌شود. محال ممکن است در قشم باشید و سراغی از یک کافه‌ی عالی برای نوش جان کردن قهوه بگیرید و باران به شما معرفی نشود. کافه‌ای که انواع دسرها را نیز در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

 

 کافه باران

 


۳- کافه رستوران خوان بوم


خوان بوم یکی از کافه رستوران‌های متفاوت قشم است که فضایی بومی دارد. کافه رستورانی که با مراجعه به آن هم می‌توانید غذا سفارش بدهید و نوش جان کنید و هم انواع دسرها و نوشیدنی‌ها. کافه رستورانی که در بلوار امام قلی خان و در مجاورت هتل ساریتای ۲ قرار گرفته است و درهایش همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 گشت و گذاری ماجراجویانه در ژئو پارک قشم

 

 

 رستوران خوان بوم

 


۴- کافه اولگا


اولگا یکی از کافه‌های مناسب برای رفع خستگی در میانه‌روز به حساب می‌آید. از آن کافه‌هایی که می‌شود یک قهوه‌ی خوب در آن نوش جان کرد و انرژی گرفت. از آنهایی که از هر طیف و سلیقه را می‌تواند به خودش جلب کند. این کافه در مجتمع سیمرغ واقع شده است و درهایش همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

کافه اولگا

 


۵- کافه کوکو


یک کافه‌ی عالی با ظاهری مدرن اما با منویی سنتی. کافه‌ای که در آن می‌توانید قلیان نیز سفارش بدهید. کافه‌ای واقع شده در میدان گلهای این جزیره که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب میزبان گردشگران و مردمان ساکن در این جزیره است. در سفرتان به قشم اگر اهل دود نیستید و از بوی دود نیز اذیت می‌شوید به شما رفتن به این کافه را چندان پیشنهاد نمی‌کنیم.

 

 دلایلی که چرا هر گردشگری باید از جزیره قشم در ایران بازدید کند 

 

 

کافه کوکو

 


۶- کافه سل


یک کفه‌ی دنج و عالی واقع شده در مجتمع سیتی سنتر ۲. کافه‌ای که با رفتن به آن می‎توانید بهترین میان وعده‌ها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که نوش جان کردن قهوه، انواع شیک‌ها، انواع بستنی‌ها و انواع کیک‌ها در آن برای شما یک خاطره‌ی خاص می‌سازد. خاطره‌ای از جنس مزه‌ها.

 

 

کافه سل

 


۷- کافه الی


کافه‌ای خاص در میدان امام قالی خان و در مجتمع سیمرغ. کافه‌ای که همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. کافه‌ای که اینترنت رایگان در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد و از همین رو بسیار مورد استقبال قرار دارد. از ویژگی‌ها و شاید معایب این کافه آن است که امکان سیگار کشیدن در آن فراهم آمده است. بنابراین اگر اهل سیگار هستید رفتن به این کافه می‌تواند برای شما عالی باشد و اگر نیستید رفتن به آن یکی از تجربه‌های ناخوشایند سفر به قشم برایتان خواهد بود.

 

 ۸ سوغاتی خاص که در سفر به قشم می‌توانید خریداری کنید 

 

 

کافه الی

 


۸- کافه رستوران شب‌های دفاری


یک کافه رستوران عالی که رستوران و کافه‌اش در یک مکان و در دو فضای متفاوت از هم واقع شده‌اند. کافه‌ رستورانی که شبیه به یک خانه‌ی بزرگ است. البته خانه‌ای که دکوری سنتی دارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید به هنگام ورود به این کافه از شما با حلوا و قهوه‌ی عربی یک پذیرایی انجام می‌شود.

 

 

شب‌های دفاری

۲۸ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران