۱۰ رستوران ویژه مخصوص گیاهخوران در پاتایا ؛ شهر ناب خوشگذرانی‌ها و تفریح‌ها

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
۱۰ رستوران ویژه مخصوص گیاهخوران در پاتایا ؛ شهر ناب خوشگذرانی‌ها و تفریح‌ها

پاتایا یکی از شلوغ‌ترین و پرطرفدارترین جزیره‌های کشور تایلند به دلیل امکانات لوکس و جاذبه‌های گردشگری طبیعی و مصنوعی سالانه از هزاران هزار گردشگر پذیرایی می‌کند و برای آنها خاطره‌هایی می‌سازد فراموش ناشدنی. در سفرتان با تور تایلند به این شهر اگر چندان رابطه‌ی خوبی با غذاهای شرق آسیا ندارید و یا گیاهخوار هستید . همراه ما باشید تا ۱۰ رستوران ویژه این شهر مخصوص گیاهخوران را خدمتتان معرفی کنیم. رستوران‌هایی که غالبا از محصولات ارگانیک برای طبخ غذاهایشان استفاده می‌‎کنند و در میان گردشگران و شهروندان پاتایا بسیار معروف هستند.

 


۱- Kitchen J


اگر اهل رژیم‌های غذایی خاص هستید، اگر به سلامتی‌تان اهمیت می‌دهید، اگر می‌خواهید غذاهای خوشمزه‌ی گیاهی را بدون آنکه نگران باشید مواد گوشتی درشان پیدا کنید نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه غذاهای ارزان و مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت دارد. جاییکه درهایش همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۴ بعد از ظهر به روی مشتریانش باز است و از آنها با وعده‌های غذایی صبحانه و ناهار پذیرایی می‌کند.

 

بهترین و خاص‌ترین کافه‌های پاتایا؛ شهر همیشه بیدار تایلند

 

 

 Kitchen J

 


نشانی: چانگ وات چون بری، موآنگ پاتایا، تپ پراسیت ۱۰

 


۲- FIVE STAR J


این رستوران تنها مخصوص گیاهخوار نیست اما در منویش غذاهایی ویژه مخصوص گیاهخوارن دارد. رستورانی که قیمت غذاهایش مناسب است و اگر به همراه خانواده به پاتایا رفته‌اید یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های شما برای صرف وعده‌های غذایی به حساب می‌آید. چرا که هم مخصوص گوشتخواران غذا دارد و هم مخصوص شمایی که گیاهخوار هستید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و با وعده‌های غذایی ناهار و شام از آنها پذیرایی می‌کند. در سفرتان به پاتایا اگر با خوردن سیر مشکلی ندارید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این رستوران تشریف ببرید. چرا که چاشنی خوشمزه‌ترین و معروف‌ترین غذاهای منویش سیر است.

 

 

 FIVE STAR J

 


نشانی: چانگ وات چون بری، موآنگ پاتایا، جاده پاتایا جنوبی ۳۷

 


۳- Govindam


در سفرتان به تایلند اگر علاقه‌مندید غذاهای تند و تیز هندی را نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه با بهترین و ارزان‌ترین غذاها از شما پذیرایی می‌کند. رستورانی که همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و با انواع وعده‌های غذایی از آنها پذیرایی می‌کند. نکته‌ی مهم درباره‌ی این رستوران آن است که در منویش می‌توانید غذاهای طبخ شده با برنج را پیدا کنید. بنابراین اگر برنج جزو غذاهای است که زیاد از آن استفاده می‌کنیم و بدون وجودش سیر نمی‌شوید حتما به این رستوران تشریف ببرید.

 

غذاهای تایلندی را در لوکس‌ترین رستوران‌های پاتایا مزه کنید

 

 

 Govindam

 


نشانی: جاده مرکزی پاتایا ۱/۳۳۰

 


۴- Yes!vegan


یک رستوران کوچک اما دنج در دل یک هاستل که بیشتر بک پکرها و هیچ‌هایکرها در آن حضور دارند. رستورانی به مانند یک آشپزخانه‌ی کوچک باصفا که غذاهای ارزان و مناسبی می‌توانید در منویش پیدا کرد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

 Yes!vegan

 


نشانی: آمفوئه بانگ لامونگ، پرا تام ناک ۶

 


۵- Apot shabu


یک رستوران عالی برای آنهایی که می‌خواهند غذاهای ژاپنی را نوش جان کنند. غذاهای سالمی که با دقت و ظرافت طبخ و سرو می‌شوند و غالبا باب میل گیاهخواران هستند. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ ظهر تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با تمامی سه وعده‌ی اصلی غذایی پذیرایی می‌کند.

 

 

 Apot shabu

 


نشانی: جاده پاتای جنوبی ۸-۵

 


۶- VT six indian


یک رستوران عالی برای گیاهخواران که به بهشت گیاهخوارن در پاتایا معروف است. رستورانی که در منویش هم می‌توانید غذاهایی عالی برای گیاهخوارن پیدا کنید و هم غذاهای عالی برای گوشتخواران. بنابراین این رستوران که درهایش همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۲ نیمه شب به روی مشتریانش باز است برای یک سفر خانوادگی بسیار مناسب است. از نکات ویژه درباره‌ی این رستوران آن است که درهایش تا ساعاتی پس از پایان شب نیز باز است تا کسی در پاتایا سرش را گشنه بر بالین نگذارد.

 

راهنمای گشت و گذار شبانه در پاتایا؛ شهر همیشه بیدار تایلند

 

 

 VT six indian

 


نشانی: پتایا، مجاور مرکزخرید سنترال

 


۷- Suan eakaparp


یک رستوران دنج در فضای آزاد برای آنهایی که در روزهای تابستانی و بهاری به پاتایا سفر کرده‌اند و می‌خواهند زیر سقف آسمان غذاهایشان را نوش جان کنند. رستورانی که در منویش جدای از غذاهای گیاهی و خوراک‌های سبزیجات، غذاهای گوشتی نیز می‌توانید پیدا کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت اولیه صبح تا ساعات پایانی شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

 Suan eakaparp

 


نشانی: جاده سوخومیت

 


۸- Rasayana raw food cafe


یک کافه‌ی عالی برای آنهایی که می‌خواهند غذاهای سالم نوش جان کنند. غذاهایی که از مواد ارگانیک تهیه می‌شوند. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب به روی مشتریانش باز است و یکی از معروف‌ترین کافه‌های شهر پاتایا به حساب می‌آید که ظهرها و غروب‌ها مملو از مشتریان می‌شود.

 

 

 Rasayana raw food cafe

 


۹- Tanatan


یک رستوران عالی که در آن می‌توانید بهترین غذاهای گیاهی تایلندی و هندی را نوش جان کنید. رستورانی که همه روزه درهایش از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و قیمت غذاهایش ارزان می‌باشد.

 

 

 Tanatan

 


نشانی: جاده پاتایا جنوبی 175/M

 


۱۰- Saras


یک رستوران عالی که در آن انواع غذاهای خوشمزه مخصوص گیاهخواران سرو می‌شود و در میان گردشگران طرفداران زیادی دارد. رستورانی که همه روزه درهایش از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

 Saras

 


نشانی: موآنگ پاتایا

 

۱۷ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران