بهترین رستوران‌ها در ساحل جامتین پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
بهترین رستوران‌ها در ساحل جامتین پاتایا

ساحل جامتین، یکی از جذاب ترین سواحل پاتایاست و بیش از ۶ کیلومتر طول دارد. این ساحل برای کسانی که عاشق موج سواری، قایقرانی و همچنین سایر ورزش‌های آبی هستند، گزینه‌ای استثنایی به شمار می‌آید. حمام آفتاب در زیر نور ملایم خورشید و در عین حال لذت بردن از منظره آرام دریا و ساحل، فرصتی عالی است که گردشگران تور پاتایا نباید از دست بدهند.

دریای سبز زمردین و شن و ماسه سفید، از نقاط برجسته جامتین بوده و برای آشنایی با پتانسیل‌های گردشگری این محدوده، پیشنهاد می‌کنیم مقاله پنج تفریح لذت بخش در ساحل جامتین برای گردشگران تور پاتایا را نیز مطالعه کنید. در عین حال در امتداد جاده موازی با ساحل، می‌توان شاهد هتل‌های باشکوه و رستوران‌های مجلل با غذاهای ویژه و لذیذ بود.

 

J Tum Kitchen

این غذاخوری محلی، یکی از بزرگ‌ترین سورپرایزهای شما در سفر با تور پاتایا خواهد بود. چیزی که بیش از همه شگفت زده‌تان خواهد کرد، کیفیت غذاهای دریایی است که در این فضای ساده سرو می‌شوند. منو، شامل غذاهای استاندارد تایلندی و همچنین چند غذای محلی عالی است. در این میان، خرچنگ سنگی سرخ شده با سیر (۴۵۰ بات) و میگوی کبابی با تمرهندی (۶۰۰ بات)، بهترین گزینه‌های منو هستند و در عین حال در بشقاب‌های بزرگی سرو می‌شوند که هر کدام حداقل ۲ نفر را سیر می‌کنند. سایر گزینه‌های پرطرفدار عبارتند از ماهی مرکب سرخ شده همراه با تخم مرغ و سالاد (۲۰۰ بات) و گوش ماهی کبابی با سیر (۲۵۰ بات).

آدرس: 44/114M.12,Soi Thepprasit 17, Pattaya 20150 Thailand

 

MAYs Pattaya

MAYs Pattaya، اولین شعبه از فرنچایز MAYs است و می‌توان آن را بعنوان یکی از بهترین رستوران‌های نزدیک ساحل جامتین پاتایا به حساب آورد. چیزی که این رستوران را بسیار منحصر به فرد می‌کند، استفاده از دستور العمل‌های معتبر برای طبخ غذاهای تایلندی، بدون افزودن طعم دهنده‌های مصنوعی است. بعنوان مثال، به جای استفاده از شکر تصفیه شده، از شیرینی طبیعی میوه‌ها استفاده می‌شود. در نتیجه، غذاها فوق العاده متعادل و سالم بوده و احساس رضایت زیادی به مخاطبان القا می‌کنند، در عین حال که بسیار خوشمزه هستند.

در این غذاکده برنج سرخ شده و آناناس (۲۵۰ بات)، باس دریایی سرخ شده با سس تمرهندی (۴۲۰ بات)، سالاد صدف تند (۲۶۰ بات)، کاری با اردک (۳۸۰ بات) و برنج چسبنده با لیچی و انبه (۱۹۰ بات)، بیش از سایر گزینه‌های منو خودنمایی می‌کنند.

 

۱۰ رستوران ویژه مخصوص گیاهخوران در پاتایا 

آدرس: 315/73Thepprasit Road, Jomtien opposite KTB Bank, Pattaya 20150 Thailand

 

The Glass House

یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های ساحلی در جامتین، The Glass House است. باید گفت این رستوران، سالیان متمادی است که یک تجربه بی نظیر شکم گردی ساحلی را ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند از طعم انواع غذاهای باکیفیت و لذیذ خصوصا غذاهای دریایی و صرف نوشیدنی‌های خوشمزه، در حین تماشای غروب خورشید لذت ببرند.

طراحی دکوراسیون آن نیز به شدت آرامش بخش، صمیمی و زیباست و لحظاتی خاطره انگیز را در دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی رقم می‌زند. در صورت تمایل، می‌توانید غذایتان را در محیط داخلی صرف کنید و یا برای استنشاق هوای تازه و بهره‌مندی از زیبایی‌های طبیعی، از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز بهره مند شوید.

و اما در میان پیشنهادات منو، مواردی نظیر توم یام خامه‌ای با گزینه‌های دریایی (۵۵۰ بات)، سوف سفید سرخ شده با سالاد ترش و تند (۵۸۰ بات) و میگوی سرخ شده با سس تمرهندی (۴۹۰ بات) به شدت توصیه می‌شوند.

آدرس: Na Kluea 18, Pattaya 20150 Thailand

 

Pa Tidd

وقتی صحبت از غذاکده‌های محلی می‌شود، Pa Tidd یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها به شمار می‌آید. این رستوران کمی دورتر از خود ساحل جامتین قرار دارد، اما توصیه می‌کنیم که در سفر با تور پاتایا، حداقل یکبار از آن بازدید کنید. گفتنی است این مکان منحصر به فرد، تنها  پنج ساعت در روز، بین ساعت ۱۰ صبح تا ۳ بعد از ظهر باز است و البته جمعه‌ها نیز تعطیل می‌باشد. جالب است بدانید محض باز شدن درهای این رستوران محلی، فوجی از مشتریان به داخل رستوران هجوم آورده و میزها به سرعت پر می‌شوند. بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از آمدن حتما میز رزرو کنید.

و اما به لحاظ خورد و خوراک باید بگوییم محبوب‌ترین غذای این رستوران، غذاهای دریایی کاراپو (۸۰ بات) است. این خوراک یک پد است که با ادویه شگفت انگیز، میگو و ماهی مرکب تهیه و سرو می‌شود. غذای پرطرفدار دیگر، گوشت خوک ترد سرخ شده با سیر و فلفل (۷۰ بات) است. این خوراک، یک غذای ساده برنجی است که با گوشت خوک سرخ شده فوق العاده ترد پوشانده می‌شود. سومین و آخرین خوراکی پیشنهادی، سالاد تند تخم مرغ سرخ شده (۱۲۰ بات) است که به اصطلاح، سالاد یام با تخم مرغ نامیده می‌شود. سس این سالاد، کاملا غیرمتعارف بوده و طعم لذیذ آنرا در هیچ غذاکده دیگری پیدا نخواهید کرد.

 

غذاهای تایلندی را در لوکس‌ترین رستوران‌های پاتایا مزه کنید

آدرس: Pattaya 20150 Thailand

 

Pattaya Buffet

آیا به صورت گروهی با تور پاتایا سفر می‌کنید؟ در این صورت، شاید مایل باشید کمی از هزینه‌های سفرتان را کاهش دهید و یک وعده غذایی مقرون به صرفه و البته باکیفیت و لذیذ را نوش جان کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم از Pattaya Buffet غافل نشوید.

اینجا یک کبابی تایلندی است که گزینه‌های متنوع بسیاری، خصوصا غذاهای دریایی رنگارنگ را در منوی خود جای داده است. می‌توانید یک بشقاب غذای دریایی بزرگ را تنها با ۳۹۹ بات سفارش دهید و البته این قیمت، شامل نوشیدنی نمی‌شود. گفتنی است غذاها، همگی از مواد اولیه بسیار تازه تهیه می‌شوند. در ضمن این غذاکده، از ساعت پنج بعد از ظهر درهای خود را به روی علاقمندان می‌گشاید و در یک چشم به هم زدن، مملو از مردم محلی بسیار مشتاق و گرسنه می‌شود.

آدرس: Pattaya City, Chon Buri, Thailand

 

BRUNO'S

منوی این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی، فرانسوی، اروپایی، تایلندی، گیاهی و بدون گلوتن را شامل می‌شود. به خصوص غذاهای دریایی ویژه، در اینجا محبوبیت بالایی دارند. این غذاکده که از سال ۱۹۹۶ فعالیت خود را شروع کرده و بسیار مورد علاقه ساکنان محلی و گردشگران خارجی است، به تازگی بازسازی شده و اکنون از یک طراحی مدرن با فضای داخلی آرامش بخش برخوردار است. اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای ملاقات با دوستان و دورهمی با عزیزان است و خاطراتی به یادماندنی از سفر با تور پاتایا را در ذهن مخاطبان ثبت می‌کند.

 

معرفی ۷ رستوران مناسب کودکان در پوکت 

آدرس: 306/63Chateau Dale Plaza, Thappraya Rd | Nongprue, Pattaya 20150, Thailand

 

Suttangrak

Suttangrak، یک کلوپ ساحلی است که از سال ۱۹۷۱ فعالیت خود را آغاز کرده و محبوب مردم محلی و همچنین گردشگران خارجی است که به دنبال صرف یک وعده غذای دریایی همراه با تماشای غروب آفتاب هستند. گفتنی است در اینجا می‌توانید از شنیدن موسیقی زنده نیز لذت ببرید و یک دورهمی خاطره انگیز را با عزیزانتان تجربه کنید.

در ضمن در میان گزینه‌های رنگارنگ منو، توجه شما را به هامور سوخاری همراه با سس شیرین و ترش تند (۷۰۰ بات) جلب می‌کنیم که یک ماهی سرخ شده فوق العاده ترد است و عاشقان بسیاری در میان مشتریان دارد. و البته یکی دیگر از غذاهای بسیار توصیه شده، توم یام گونگ است که بشقاب بزرگ آنرا می‌توانید به راحتی با چند نفر به اشتراک بگذارید. طعم این سوپ، شگفت انگیز بوده و با مقدار زیادی سبزی و ادویه تند و همچنین چند میگوی رودخانه‌ای بزرگ تهیه و سرو می‌شود.

جالب است بدانید یک غذای بسیار پرطرفدار به نام ماهی مرکب با تخم مرغ نمکی در سرتاسر پاتایا نیز وجود دارد که بهترین و خوش طعم‌ترین آنها در این رستوران سرو می‌شوند. یک تکه از این ماهی مرکب سرخ شده در سس کاری تخم مرغ نمکی، برای شما ۲۲۰ بات هزینه دربر خواهد داشت.

آدرس: 99Moo 1, Jomtien Beach Road, Na Chom Thian, Sattahip 20250 Thailand

 

View Mare

View Mare مانند Suttangrak، یک رستوران ساحلی محبوب است که در بخش‌های جنوبی جامتین واقع شده و طیف گسترده‌ای از غذاهای دریایی خوشمزه را ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم از چشیدن طعم بی نظیر صدف نیوزیلندی با سس گیاهی تند و گوش ماهی پوشیده شده با پنیر غافل نشوید. میهمانان می‌توانند برای استراحت و شکم گردی، از میان میزهای کنار ساحل همراه با تاب صندلی و همچنین صندلی‌های آفتابگیر راحتی با چشم انداز عالی از ساحل، یکی را انتخاب کنند.

آدرس: 23/4Moo 2 Soi Najomtien 14, Na Chom Thian, Sattahip 20250 Thailand

 

Tea Factory

کارخانه چای، یک رستوران زیبا و بخشی از ساختمان A La Campagne است که در قسمت جنوبی ساحل جامتین واقع شده است. ساختمانی که کارخانه چای در آن قرار دارد، شبیه ویلای مدیترانه‌ای است که اغلب برای برگزاری مراسم عروسی از آن استفاده می‌شود.

کارخانه چای در ارائه غذاهای فرانسوی و همچنین شیرینی‌هایی که با یکی از چای‌های امضایی‌اش سرو می‌شوند، شهرت دارد. اینجا مکانی عالی برای صرف ناهار، شام یا صرفا توقفی کوتاه برای خوردن یک فنجان چای خوب و باکیفیت به شمار می‌آید. پیشنهاد می‌کنیم با صرف یکی از گزینه‌های لینگویینی (۲۸۰ بات)، گوشت خوک کبابی (۴۲۰ بات)، گوشت گاو برگر (۲۸۵ بات) و یا شیرینی پرفروش Red Velvet (۱۲۰ بات) دلی از عزا درآورید.

 

۷ رستوران قدیمی و محبوب بانکوک

آدرس: 245/96Sukhumvit Road A' La Campagne Project, Na Chom Thian, Sattahip 20250 Thailan

 

Drifters Beach Café

این کافه رستوران نیز، با انواع  پیتزا و غذاهای گیاهی و گوشتی به استقبال مشتریانش می‌آید. این غذاکده محبوب ساحلی، بسیار ساده بوده و البته فضایی آرامش بخش را برای خورد و خوراک و استراحت فراهم می‌کند. در عین حال، می‌توانید از شنیدن موسیقی ملایم راک اند رول در هنگام صرف غذایتان نهایت لذت را ببرید.

آدرس: 5/30-31Moo 1, Naa Jomtien Soi 8

 

La Bocca

اگر میل به غذاهای اصیل ایتالیایی دارید، به La Bocca بروید. این بدون شک اینجا، بهترین رستوران ایتالیایی در ساحل جامتین و در کل پاتایاست. مالک و همچنین سرآشپز این غذاکده، اهل میلان هستند و غذاهای اصیل و پرطرفداری را سرو می ‌نند که بسیاری از آنها، با ماهی‌های تازه و صید شده توسط صاحب رستوران تهیه شده‌اند.

در این میان توصیه می‌کنیم حتما از گزینه‌هایی نظیر Tagliere di Salumi  (۴۹۰ بات)، Fettuccine alle Bolognese  (۳۱۰ بات)، Osso Bucco di Vitello  (۴۹۰ بات) و Pizza la Bocca  (۲۸۰ بات) میل کنید. در ضمن به یاد داشته باشید به طور کلی، قیمت‌های La Bocca کمی بالاتر از چیزی است که به آن عادت کرده‌اید. اما ارزشش را دارد، زیرا غذاها از موادی بسیار باکیفیت تهیه شده و اغلب آنها از خود میلان وارد می‌شوند.

آدرس: 315/172Thappraya Road, Jomtien Beach, Pattaya 20150 Thailand

 

Cafe Des Amis

این کافه رستوران انواع غذاهای ایتالیایی، فرانسوی، اروپایی، آسیایی، تایلندی، بریتانیایی، گیاهی و بدون گلوتن را سرو می‌کند. جالب است بدانید گوشت گاو وارداتی با کیفیتی بسیار عالی از استرالیا، ایالات متحده آمریکا و ژاپن تهیه می‌شود. در عین حال در این غذاکده، غذاهای دریایی با صیدهای روزانه و بسیار تازه ارائه می‌شوند و در کنار اینها، طیف وسیعی از انواع نوشیدنی‌های باکیفیت و گوارا، لذت صرف غذا را در اینجا صدچندان می‌کنند.

همچنین تزئینات غذا نیز خلاقانه و جالب توجه هستند و حظ بصری را به مخاطبان هدیه می‌دهند. گفتنی است اینجا از فضایی بسیار زیبا، رمانتیک و شیک برخوردار بوده و بهترین مکان برای قرارهای عاشقانه، برگزاری جشن‌های سالگرد و تولد به شمار می‌آید. در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را در تراس میل کنید که چشم اندازی باشکوه به طبیعت اطراف و طراوت باغ و دریا دارد.

 

رمانتیک‌ترین رستوران‌های بانکوک

آدرس: Thappraya road Soi 11, 391/6, Moo 10,, Pattaya 20150 Thailand

 

Caprice

در اینجا نیز می‌توانید از طعم لذیذ غذاهای دریایی، اروپایی، اروپای مرکزی، فرانسوی، معاصر، گیاهی و گزینه‌های بدون گلوتن برای صبحانه، شام، ناهار برخوردار شوید. در این میان خوراک میگو، ماهی تن و سالادهای خوب پخته شده محبوبیت بالایی دارند و البته کیک میوه‌ای خوش طعم و قهوه‌های عالی این غذاکده نیز به شدت توصیه می‌شوند. این رستوران زیبا و شیک، در عین حال میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز را برای بهره مندی از هوای تازه در حین خوردن غذا، در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. خدمات کامل و بی نظیرند و قیمت‌ها نیز نسبت به خدمات و کیفیت غذاها، بسیار منصفانه هستند.

آدرس: WVF6+QC2, Pattaya City, Chon Buri, Thailand

 

Indian By Nature

در این رستوران با غذاهای هندی، آسیایی، گیاهی، حلال و گزینه‌های بدون گلوتن از مشتریان پذیرایی می‌شود. این غذاکده که تا اواخر شب به روی علاقمندان باز است، یک رستوران خانوادگی شیک و متمایز بوده و غذاهای سنتی منطقه‌ای تا غذاهای خلاقانه را با طعم‌های بی نظیر و در کنار طیف وسیعی از نوشیدنی‌های گوارا سرو می‌کند.

آدرس: 306/64-68,Thappraya Road Chateau Dale Plaza, Pattaya 20150 Thailand

 

Five Star J

و در پایان این شکم گردی ساحلی، سری می‌زنیم به رستوران Five Star J که با انواع غذاهای  آسیایی، گیاهی و بدون گلوتن به استقبال مشتریانش می‌آید. اینجا خصوصا به دلیل سرو پیتزای غذاهای دریایی و گیاهی ایتالیایی، پاستا و اسپاگتی و همچنین ریزوتوی قارچ و پنکیک‌های سوئیسی‌اش شهرت دارد.

در این رستوران بین المللی که بیش از ۲۰ سال است درهای خود را به روی علاقمندان گشوده، استفاده از شکر سفید ممنوع بوده و از شکر قهوه‌ای در تهیه غذاها و دسرها استفاده می‌شود. گفتنی است در کنار روغن سویا برای پخت و پز، از روغن نارگیل خالص نیز برای سرخ کردن و از روغن زیتون اصل ایتالیایی برای سالاد استفاده می‌شود و اکیدا از بکار بردن مواد مصنوعی و نگهدارنده و شیمیایی خودداری می‌شود. سبزیجات از بازار روز تهیه می‌شوند و بسیار تازه هستند. و در ضمن از بکاربردن ادویه‌های تند فراوان در طبخ غذاها اجتناب می‌شود و فلفل تازه در کنار غذا، برای علاقمندان به غذاهای تند سرو می‌شود.

 

بهترین رستوران‌ها در محله پراتونام بانکوک

آدرس: 313/37South Pattaya Road Corner 3rd Road, Pattaya 20260 Thailand

۲۴ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران