بهترین کافه‌های استان چونبوری پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
بهترین کافه‌های استان چونبوری پاتایا

چونبوری، استانی در خلیج شرقی تایلند و در حوالی پاتایاست که هر ساله پذیرای میلیون‌ها بازدیدکننده خارجی است. این استان، حدود یک ساعت از فرودگاه بین‌المللی بانکوک فاصله دارد. بعلاوه این منطقه، یکی از صنعتی‌ترین استان‌های تایلند بوده و بزرگ‌ترین بندر دریایی تایلند یعنی Laem Chabang را در خود جای داده است.

چونبوری، بیشتر به‌خاطر سواحل و تفریحات شبانه‌اش در تور تایلند شهرت دارد و جاذبه‌های گردشگری متعدد از جمله پارک‌های تفریحی، زمین‌های گلف، تم پارک‌ها، امکانات ورزش‌های آبی، موزه‌ها و معابد را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد. مقاله گشت و گذار در شهر چونبوری پاتایا، می‌تواند اطلاعات مفیدی در این رابطه در اختیارتان قرار دهد. در عین حال، می‌توانید شاهد غذاکده‌های متعدد و جذابی در این محدوده باشید. ما نیز در ادامه، سفری مجازی را به بهترین کافه‌های استان چونبوری تجربه خواهیم کرد.

 

فت بلی در چونبوری پاتایا (Fat Belly)

این کافه رستوران زیبا و مدرن، با خوراکی‌های لذیذ و باکیفیت اروپایی و تایلندی برای صبحانه، ناهار و شام از مهمانانش پذیرایی می‌کند. البته شاید هیچ چیز بهتر از خوردن اسپاگتی با غذاهای دریایی خوشمزه، گوشت خوک، دنده باربیکیو، کروکت اسفناج و تخم مرغ بندیکت نباشد. از طرفی سرو کاسه‌های خوشمزه آکای، راویولی با سس قارچ، میگوی ترد سرخ شده با سیر و فلفل قرمز، پنکیک، اسموتی توت، لاته و لیموناد از مهمترین نقاط قوت این کافه به شمار می‌آید.

امکاناتی نظیر میز و صندلی‌های فضای باز، صندلی کودک، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، تلویزیون، خدمات تحویل غذا و قیمت‌های مناسب، به لذت این شکم گردی می‌افزایند. و فضای دنج این مکان، باعث می‌شود مشتریان احساس آرامش کرده و اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری نمایند.

 

بهترین جزایر تایلند برای بازدید

آدرس: Pattaya City, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

 

کارما ایندین رستوران در چونبوری پاتایا (Karma Indian Restaurant)

اگر در نزدیکی واکینگ استریت پاتایا مشغول گشت و گذار هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای رفع خستگی و برخورداری از بهترین غذاهای تایلند، هندی و آسیایی، سری به این کافه رستوران بزنید. گفتنی است این غذاها، از تزئیناتی زیبا برخوردار بوده و در محیطی جذاب سرو می‌شوند و حظ بصری را در حین خورد و خوراک به مخاطبان هدیه می‌دهند.

بعلاوه از پرطرفدارترین غذاهای این غذاکده تمیز و راحت می‌توان به ساگ مرغ، چیکن تیکا ماسالا با برنج و نان کره‌ای و دال کاری اشاره کرد. و البته یک دسر و یا نوشیدنی، خصوصا بستنی و یا چای ماسالا و قهوه عالی می‌تواند مکمل خوبی برای غذایتان باشد.

و اما دکوراسیون این فضای خانگی و صمیمی، ترکیبی از سنت و مدرنیته را شامل می‌شود. در صورت تمایل، می‌توانید غذایتان را در فضای بیرونی صرف کرده و از هوای تازه و زیبایی‌های اطراف نهایت لذت را ببرید. مالک کافه نیز بسیار خوش برخورد، مهربان و صمیمی است و پرسنل، خدماتی ارزنده و حرفه‌ای ارائه می دهند. همچنین خدمات تحویل غذا، وای فای رایگان، خدمات جذاب و قیمت‌های مناسب از مهمترین مزایای این مکان به شمار می‌آیند.

آدرس: 371/3moo 10 nongprue Banglamung Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

 

لیو در چانبوری پاتایا (Livv)

اینجا یکی از بهترین کافه‌های استان چونبوری پاتایا است که در ۴ زمینه فعالیت می‌کند: بیکری، کافه، رستوران و بار. در اینجا با استیک‌ها، غذاها و خوراکی‌های بین المللی و بسیار سالم از مهمانان پذیرایی می‌شود و در این میان دنده‌های باربیکیو خوشمزه، پیتزا، استیک دنده، کروسانت، چیزکیک و پای سیب به شدت توصیه می‌شوند. همچنین می‌توانید از نوشیدنی‌های خوشمزه و گوارایی همچون قهوه، چای یا آب میوه عالی در کنار غذایتان بهره مند شوید. گفتنی است خوراکی‌ها از تزئینات جذابی برخوردارند و این امر، لذت صرف غذا را دوچندان می‌کند.

این مکان، دارای دکوراسیون داخلی زیبا و فضایی راحت و صمیمی است. با اینحال اگر مایل بودید، می‌توانید غذایتان را در محیط بیرونی صرف کنید. در ضمن امکان پرداخت دیجیتال و همچنین پرداخت با مستر کارت نیز در این کافه رستوران وجود دارد.

 اگر به دنبال محیطی آرامش بخش همراه با وای فای رایگان هستید نیز، این غذاخوری می‌تواند گزینه‌ای جالب توجه برایتان باشد. و اگر با خودروی شخصی تردد می‌کنید، این کافه پارکینگ رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد. خدمات تحویل غذا، خدمات سریع پرسنل مهربان و قیمت‌های متوسط نیز، از مهمترین مزایای این غذاخوری به شمار می‌آید.

 

بهترین زمان برای سفر به تایلند

آدرس: Muang Pattaya, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

 

لا استرادا در چانبوری پاتایا (La Strada)

اگر به غذاهای ایتالیایی و تایلندی علاقه دارید، بهتر است بعد از گشت و گذار در حوالی جاده ساحلی سری به این کافه بزندی و پد تای، سالاد و پیتزای سبزیجات، ماهی و چیپس و بال مرغ را امتحان کنید. همچنین بسیاری از بازدیدکنندگان، برای خوردن امریکانوی عالی و آب میوه‌های گوارا به این کافه می‌آیند. از طرفی اینجا از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است، به طوری که حتی در ساعات اوج ترافیک نیز می‌توانید به آسانی خود را به این کافه زیبا و مملو از گیاهان سرسبز برسانید.

از طرفی نمی‌توان نقش پرسنل حرفه‌ای و خدمات سریع را در جذب مشتریان وفادار نادیده گرفت. هرچند که فضای راحت و دکوراسیون فوق العاده، میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، قیمت‌های بسیار مناسب، خدمات تحویل غذا، وای فای رایگان و تلویزیون نیز به مزایای این محیط گرم و صمیمی می‌افزایند.

آدرس: Near Basaya Resort 137 Central Pattaya Rd, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

 

کافه جاسمین در چانبوری پاتایا (Jasmin's Café)

این کافه رستوران نیز در نزدیکی جاده ساحلی واقع شده و با غذاهای تایلندی بسیار لذیذ از جمله سالاد پاپایای خوشمزه، کاری مرغ سبز و تام یام گونگ به استقبال مشتریانش می‌آید. بعلاوه صرف ماست خوشمزه، بستنی نارگیلی، برنج چسبناک با انبه و نوشیدنی‌هایی عالی از جمله لاته، اسموتی‌های انبه یا میلک شیک‌ها با طعم‌های فراموش نشدنی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.  

این مکان دنج با فضای داخلی زیبا، یکی از بهترین جاذبه‌هایی است که در تعطیلات با خانواده‌تان از آن برخوردار خواهید شد. خدمات فوق‌العاده و پرسنل دقیق، از مهمترین مزایای این مکان به شمار می‌آیند. بعلاوه وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، میز و صندلی‌های فضای باز، انبوه گیاهان طبیعی در محیط داخلی و بیرونی و قیمت‌های متوسط نیز در این محیط گرم و راحت، لبخند رضایت را بر لبانتان خواهند نشانید. در نهایت به یاد داشته باشید که در اینجا، فقط پول نقد پذیرفته می‌شود.

آدرس: Central Pattaya Rd, Muang Pattaya, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

 

لاو آن سی در چانبوری پاتایا (Love on Sea)

اگر می‌خواهید در حین گردش در چونبوری تایلند، طعم لذیذ یک بستنی خوشمزه و یا یک فنجان قهوه باکیفیت را امتحان کنید، این کافی شاپ کوچک، انتخاب مناسبی برایتان به شمار می‌آید. بعلاوه اکثر مشتریان اذعان دارند که این کافه، خدماتی درجه یک را با قیمت‌هایی مناسب ارائه می‌دهد. بعلاوه در گوشه‌ای از کافه، لوکیشنی جذاب برای ثبت عکس‌های یادگاری درنظر گرفته شده است.

 

مهمترین مناطق و محله‌های پاتایا

آدرس: WQCQ+V6Q, Unnamed Rd, Bang Lamung District, Chon Buri, Thailand

 

بابا ایتینگ هاوس در چانبوری پاتایا (baba eating house)

این کافه در منطقه ناکلوا واقع شده و منوی این مکان، به دوستداران خوراک‌های استرالیایی پیشنهاد می‌شود. اگر عاشق غذاها و کیک‌های سالم اما خوشمزه هستید، در اینجا می‌توانید در لذت صرف آنها لذیذ غوطه ور شوید و طعم بی نظیر ساندویچ‌های خوشمزه، میگو، سالاد کینوآ، نان تست فرانسوی، پای لیمو، تارت خرما و تخم مرغ و پاناکوتای توت را بچشند.

البته نوشیدنی‌هایی همچون کاپوچینو، اسموتی یا آبمیوه‌های تازه و شیک‌ها در لیوان‌های بزرگ و سخاوتمندانه نیز بسیار پرطرفدارند. گفتنی است که همیشه از تازه‌ترین مواد، برای تهیه خوراکی‌های خلاقانه این کافه استفاده می‌شود.

از طرفی فضای دنج و راحت این مکان، باعث می‌شود بازدیدکنندگان احساس آرامش کرده و خستگی‌های سفر و گشت و گذار در شهر را از تن و جانشان بزدایند. خدمات فوق العاده و حرفه‌ای، دکوراسیون مدرن و زیبا و قیمت‌های مناسب، از دیگر دلایل محبوبیت این کافه به شمار می‌آیند. در ضمن اگر مایل بودید، می‌توانید از فضای بیرونی برای صرف غذا، استنشاق هوای تازه و تماشای فضای سبز استفاده کنید. در نظر داشته باشید که این مکان، سه شنبه‌ها تعطیل است.

آدرس: Pattaya-Naklua, Pattaya City, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

 

ماهارک در چانبوری پاتایا (Maharak)

اینجا کافه‌ای به سبک ژاپنی، درست در کنار ساحل است. این مکان، دارای دکوراسیون مینیمالیستی است که از رنگ‌های سفید و قهوه‌ای در طراحی سود برده است. در سفر با تور تایلند اگر گذرتان به این کافه افتاد، قطعا فضای دنج و دکوراسیون خانگی‌اش را دوست خواهید داشت و از قیمت‌های مناسب بسیار خوشحال خواهید شد.

همچنین میز و صندلی‌های چیده شده در محیط بیرونی، از مهمترین عوامل جذب مشتریان وفادار بسیار است. زیرا می‌توان در حین خورد و خوراک، از تماشای منظره دریا نیز لذت برد.

گفتنی است این کافه، اسپاگتی‌ها و سالمون‌های لذیذی سرو می‌کند و البته نمی‌توان از طعم سالادهای کامل و خوشمزه و قهوه‌های عالی و باکیفیت نیز غافل شد. بعلاوه شب هنگام، می‌توانید در حین خورد و خوراک به نوای زیبای موسیقی زنده گوش دهید و ساعاتی مفرح را در کنار دوستان و خانواده سپری نمایید. همچنین بسیاری از مشتریان اذعان دارند که پرسنل، بسیار حرفه‌ای و صبور بوده و خدماتی ارزنده ارائه می‌دهند.

 

اینستاگرامی‌ترین مکان‌ها در پاتایا

آدرس: WQ9P+9MC, Pattaya City, Chon Buri, Thailand

 

فت سابمارین در چانبوری پاتایا (Fat Submarine)

این کافه ساحلی نیز، چشم اندازی قابل توجه به منظره دریا داشته و مملو از گل‌ها و گیاهان گلدانی است. این کافه، در ۲ طبقه با طراحی مدرن و رنگ‌های آبی و سبز تزئین شده که در هماهنگی کامل با رنگ‌ رویایی دریا هستند. فضای مفرح و شاد در کنار خوراکی‌های باکیفیت و لذیذ، قیمت‌هایی عالی و خدماتی سریع، شما را بارها و بارها به اینجا خواهند کشانید.

پاستا، اسپاگتی، غذاهای دریایی و برنج سرخ شده با نمک و فلفل چیلی، از پرطرفدارترین گزینه‌های منو به شمار می‌آیند. هرچند که مجموعه‌ای از قهوه‌های خوشمزه نیز، مشتریان بسیاری را به سوی این کافه خاطره انگیز و اینستاگرامی جذب می‌کنند. برای دسر، نان تست فرانسوی که با میوه و منوی بستنی سرو می‌شود را از دست ندهید.

آدرس: WQCQ+937, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

 

سی یو اگین در چانبوری پاتایا (Sea You Again)

این مکان، اولین کافه دو بعدی در تایلند است و با ورود به آن احساس خواهید کرد که قدم به دنیای کارتون‌ها گذاشته‌اید. اینجا به سبک مینیمال سفید بوده و سرتاسر کافه با خطوط مشکی مشخص در کفپوش، میز، صندلی و حتی مبلمان تزئین شده است. در واقع این کافه اینستاگرامی، لوکیشن‌هایی جذاب را برای عکس گرفتن در اختیارتان قرار می‌دهد. اما اگر به دنبال فضاهای معمول می‌گردید، بهتر است از میز و صندلی‌های محیط بیرونی برای صرف خوراکی‌هایتان استفاده کنید.

در این مکان مفرح می‌توانید یک فنجان قهوه خوشمزه سفارش دهید و یا از طعم استیک‌ها و پای‌های لذیذ برخوردار شوید. پرسنل شاد و مهربان نیز، با خدمات فوق العاده به استقبالتان می‌آیند و ساعاتی خاطره انگیز را برای شما و عزیزانتان رقم می‌زنند.  

 

بازدید از بهترین مکان‌های کرابی

آدرس: Unnamed Road, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

 

کافی کلاب در چانبوری پاتایا (Coffee Club)

در پایان این سفر مفرح، به این کافه رستوران می‌رسیم که برای سرو غذاهای لذیذ اروپایی و تایلندی به شدت توصیه می‌شود. گفتنی است ساندویچ‌های خوشمزه، تخم مرغ بندیکت، سالاد، پنکیک‌های بی نظیر و البته کاپوچینو، چای و فراپه در این مکان بسیار پرطرفدارند.  

از طرفی این کافه، به دلیل خدمات عالی و پرسنل صمیمی‌اش نیز شهرت دارد. در کنار اینها نمی‌توان از جذابیت فضای خانگی و آرام و دکوراسیون دوست داشتنی این کافه نیز غافل شد. هرچند که می‌توانید از فضای بیرونی کافه نیز استفاده کنید. در نهایت نگران دسترسی به اینترنت پرسرعت نباشید، زیرا وای فای رایگان در اختیار مشتریان این کافه قرار می‌گیرد.

آدرس: C2G2+5PR, Khlong Tamru, Chon Buri District, Chon Buri 20000, Thailand

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۱۷ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران