رستوران‌های پاتایا با چشم‌اندازهایی خیره‌کننده

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
رستوران‌های پاتایا با چشم‌اندازهایی خیره‌کننده

پاتایای زیبا در تایلند، بهشتی در روی زمین را به مخاطبان ارائه می‌دهد و این خطه با سواحل سفید شنی خیره‌کننده، تفریحات شبانه قابل توجه و انواع غذاهای خوشمزه تایلندی، سفری به یادماندنی را برای مسافران تور پاتایا رقم می‌زند. به لحاظ گزینه‌های شکم گردی باید گفت خیابان واکینگ استریت و سواحل در پاتایا، انواع غذاکده‌های رنگارنگ را در خود جای داده‌اند و بهترین مکان برای برخورداری از خوراکی‌های لذیذ، تماشای زیبایی‌های اطراف و استراحت پس از گردشی خسته کننده در تور تایلند به شمار می‌آیند.

جالب است بدانید از آنجایی که جامعه‌ای بین‌المللی متشکل از مهاجران سرتاسر جهان در پاتایا زندگی می‌کنند، غذاهای موجود نیز به همین ترتیب متنوع بوده و طعم‌های غالب، اروپایی و تایلندی هستند. اگر اصرار دارید که در حین خورد و خوراک از حظ بصری نیز بهره‌مند شوید، توصیه می‌کنیم حتما به یکی از رستوران‌های پاتایا که چشم‌اندازهایی خیره‌کننده به مناظر اطراف دارند بروید و یک شکم‌گردی شگفت‌انگیز را، برای خود و عزیزانتان به ارمغان بیاورید.

 

اسکای گالری در پاتایا (The Sky Gallery)

شاید بتوان گفت اینجا، خیره کننده‌ترین مناظر را از پاتایا ارائه می‌دهد. این رستوران که بر روی لبه صخره‌ای ساخته شده، منظره‌ای پانوراما از اقیانوس کولان را در دوردست به نمایش می‌گذارد. وقتی وارد این غذاکده می‌شوید، گزینه‌های مختلفی برای نشستن پیش رویتان است: از میزهای استاندارد گرفته تا کیسه‌های لوبیا که می‌توانید در آنها فرو روید و نوشیدنی و اسنک میل کنید. در پشت محوطه، یک فضای غذاخوری داخلی وجود دارد که از یک غذاخوری بیرونی چند طبقه نیز برخوردار است. به عبارت دیگر، در این رستوران، گزینه‌های بسیاری برای لذت بردن از مناظر خیره‌کننده، خصوصا منظره غروب آفتاب وجود دارد.

 

معرفی تور عکاسی در سواحل و طبیعت پاتایا

و اما منو... منوی غنی این غذاکده شامل غذاهای تایلندی و بین‌المللی است. در اینجا می‌توانید از صرف پیتزا پنیر، سوپ تند، دنده‌های ترد باربیکیو، پاستا فیوژن و طیف گسترده‌ای از غذاهای دریایی تایلندی از جمله باس سرخ شده با سس ماهی شیرین و و خرچنگ قرمز لذت ببرید. دسرهایی همچون پارفه، کرپ‌ها و بستنی نیز شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهند داد و نوشیدنی‌هایی نظیر قهوه سرد عالی، اسموتی یا یخ چای، می‌توانند مکملی عالی در کنار این خورد و خوراک محسوب شوند.

آدرس: Pratumnak 400 M.12 Kasetsin 2 Alley, Muang Pattaya, Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri 20150, Thailand

 

چاکلت فکتوری در پاتایا (Chocolate Factory)

این غذاکده که در کنار رستوران The Sky Gallery واقع شده نیز، همان مناظر تماشایی را به مخاطبانش هدیه می‌دهد. تنها تفاوت این است که Chocolate Factory، فضای استراحت ندارد. اما در اینجا می‌توانید از صرف یک ناهار یا شام خوش طعم در تراس برخوردار شده و  از دیدن مناظر خیره‌کننده نیز لذت ببرید. از نام این کافه رستوران یعنی "کارخانه شکلات سازی"، پیداست که اینجا مکانی عالی برای خرید انواع شکلات است. با اینحال طیف گسترده‌ای از غذاهای بین‌المللی و تایلندی را نیز ارائه می‌دهد.

 

تجربه هیجان‌انگیز زیپ‌لاین در سفر به پاتایا

در این میان فیله استرالیایی کبابی زغالی، میگوی ببری کبابی با سس خامه لیمویی و پدتای، از محبوب‌ترین گزینه‌های منو به شمار می‌آیند. در ضمن توصیه می‌کنیم بدون خوردن چیزکیک‌های شکلاتی خوشمزه، کاسترد شکلاتی، اسموتی فراپه شکلاتی، اسموتی توت فرنگی عالی یا چای گوارا، این مکان را ترک نکنید.

آدرس: 349,13Sukhumvit Rd, Pattaya 20150 Thailand

 

سرف اند ترف در پاتایا (Surf & Turf)

این رستوران بر خلاف رستوران‌های قبلی که چشم‌اندازهایی پانوراما از بالای یک صخره ارائه می‌دادند، یک تجربه ساحلی را برای مشتریانش به ارمغان می‌آورد. این غذاکده نه تنها به مناظر بی‌بدیل دریا و ساحل دید دارد، بلکه از حال و هوایی منحصر به فرد و آرامش بخش نیز برای استراحت برخوردار است.

در مقابل ساحل، مردمانی را خواهید دید که در حال لذت بردن از آفتاب گرفتن، شنا در اقیانوس و قدم زدن هستند و شما بعنوان مهمان رستوران، این تصاویر پرجنب و جوش را شاهد خواهید بود. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این مکان، غذاهایی بسیار لذیذ و باکیفیت است. در اینجا می‌توانید انتظار خوراک‌های خیره‌ کننده‌ای همچون پائیا، گوشت خوک کبابی با علف لیمو و غذای دریایی امضایی این رستوران را داشته باشید.

 

تجربه خریدی متفاوت در بازار شناور پاتایا

آدرس: 499Pattaya-Na Kluea Rd, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

 

گلس هاوس در پاتایا (The Glass House)

اینجا، یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های پاتایاست. این رستوران، سال‌هاست که مشتریانش را با مناظر خیره‌‌کننده به ویژه منظره غروب آفتاب پرطرفدار غافلگیر می‌کند. این غذاکده، در ناجامتین واقع شده و یک رستوران ساحلی به شمار می‌آید. مخاطبان می‌توانند از بین گزینه‌های خورد و خوراک در فضای داخلی و یا شام رمانتیک در ساحل، هر کدام را خواستند انتخاب نمایند. در ضمن توصیه می‌کنیم حتما حوالی ساعت پنج بعدازظهر، در اینجا حضور داشته باشید تا منظره غروب آفتاب را از دست ندهید.

همچنین باید گفت این غذاکده، طیف وسیعی از غذاهای دریایی بین‌المللی و تایلندی را سرو می‌کند. با اینحال گزینه‌های پیشنهادی عبارتند از: تام یام خامه‌ای با غذاهای دریایی، ماهی قزل آلا، روتی، سوف سفید سرخ شده با سالاد ترش و تند، میگو سرخ شده با سس تمرهندی و فراستینگ موز. بعلاوه یک دسر یا نوشیدنی خوشمزه همچون فراپه شکلاتی، اسموتی یا چای نیز می‌تواند لذت این شکم گردی را به نهایت برساند.

جالب است بدانید شب هنگام، موسیقی زنده نیز در کنار آوای دریا گوش مخاطبان را نوازش می‌دهد. خدمات عالی و پرسنل مهمان نواز، قیمت‌های مناسب، پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان و خدمات تحویل غذا نیز به مزایای این رستوران به یاد ماندنی می‌افزایند.

 

بهترین هتل‌های پاتایا با پارک آبی اختصاصی

آدرس: 5/22Moo 2 Na Jomtien Sattahip, Pattaya 20250 Thailand

 

کینگ سی فود در پاتایا (King Seafood)

وقتی از خیابان واکینگ استریت پاتایا عبور می‌کنید، انتظار ندارید رستورانی با چشم‌اندازهای قابل توجه پیدا کنید. اما King Seafood که درست در وسط خیابان واکینگ استریت قرار دارد، تمام این معادلات را به هم می‌ریزد. زیرا در پشت رستوران، یک تراس بزرگ وجود دارد که از آن می‌توانید به منظره زیبای پانوراما از ساحل پاتایا و قایق‌های بی شمار غوطه ور در اقیانوس دسترسی داشته باشید.

در ضمن به لحاظ خورد و خوراک توصیه می‌کنیم از گزینه‌های پرطرفداری نظیر ماهی باس بخارپز با سس لیمو، خرچنگ سرخ شده با پودر کاری، ماهی مرکب سرخ شده با سس سیر و فلفل، خوراک صدف سرخ شده با خمیر فلفل قرمز، میگوهای کبابی خوب پخته شده و باس دریایی غافل نشوید. بعلاوه آبمیوه‌های خوشمزه، به لذت این شکم گردی در تور پاتایا می‌افزایند. همچنین در این غذاکده می‌توانید از اجرای موسیقی زنده شبانه، وای فای رایگان و خدمات عالی پرسنلی حرفه‌ای برخوردار شوید.

 

لوکس‌ترین اقامتگاه‌های جزیره لانتا در پاتایا: بخش اول

آدرس: Walking Street, Pattaya 20150 Thailand

 

ویو مر در پاتایا (View Mare)

View Mare، یکی دیگر از رستوران‌های ساحلی است که از فضایی شگفت‌انگیز برخوردار است. در اینجا، احساس خواهید کرد در جزیره کوچکی در اقیانوس به سر می‌برید. فضای آرامش بخش و صمیمی ساحل مقابل رستوران و چشم‌اندازهایی خیره کننده از اقیانوس، هر بیننده‌ای را مسحور می‌کند.

در ضمن به لحاظ شکم گردی باید بگوییم انواع غذاهای دریایی لذیذ در این رستوران خاطره‌انگیز ارائه می‌شوند، از جمله: ماهی مرکب سرخ شده با زرده تخم مرغ نمکی، صدف نیوزیلندی با سس گیاهی تند و میگو.

همچنین باید گفت موسیقی زنده شبانه، وای فای رایگان، خدمات استاندارد و پارکینگ اختصاصی، از دیگر مزایای این غذاکده به یادماندنی به شمار می‌آیند.

آدرس: Pattaya City, Chon Buri, Thailand

 

هوریزون در پاتایا (Horizon)

جاده ساحلی می‌تواند به طور پیش فرض در مسیر گشت و گذارتان در سفر با تور پاتایا باشد و در این صورت، توصیه می‌کنیم حتما سری به بار رستوران بسیار شیک و مدرن Horizon بزنید و از طعم غذاهای لذیذ دریایی و نوشیدنی‌های گوارا و باکیفیت برخوردار شوید. باید گفت منو ترکیبی از گزینه‌های گوشتی، غذاهای دریایی و گریل را شامل می‌شود.

 

زیباترین جاذبه‌های طبیعی پاتایا

جالب است بدانید این رستوران، در طبقه ۳۴ هتل هیلتون از لوکس‌ترین هتل‌های پاتایا واقع شده و چشم‌اندازهایی خیره‌کننده از خلیج را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. تراس بیرونی مکانی عالی برای خورد و خوراک، استراحت در یکی از کاناپه‌های راحت، شنیدن دی جی و لذت بردن از مناظر فوق‌العاده به شمار می‌آید. هر چند که فضای داخلی نیز زیبایی‌های خود را داشته و با نورپردازی‌های رنگارنگ و طراحی جذاب، برای همیشه در خاطرتان ثبت خواهد شد.

بعلاوه به دلیل موقعیت مکانی مناسب، یافتن این مکان آسان است. همچنین در اینجا می‌توانید از مهمان نوازی پرسنل و خدمات فوق‌العاده لذت ببرید و از قیمت‌هایی مقرون به صرفه و فضایی آرامش‌بخش برخوردار شوید.

آدرس: Floor 34,101, Bang Lamung District, Chon Buri, Thailand

 

کاپرایس در پاتایا (Caprice)

اگر فکر غذاهای فرانسوی به سرتان زد، در سفر با تور پاتایا حتما باید سری به این رستوران بزنید و از منوی متنوع این غذاکده برخوردار شوید. البته بدون خوردن میگو، ماهی تن، سالاد خوشمزه و دسرهایی لذیذ همچون پارفه و کیک میوه‌ای اینجا را ترک نکنید. هر چند که قهوه‌های عالی و باکیفیت این رستوران نیز، مکمل خوبی در کنار غذا بوده و بسیار پرطرفدارند.

 

هیجان در مزرعه کروکودیل‌های پاتایا

نقطه قوت دیگر این غذاکده، چشم‌اندازهایی زیبا و مفرح از مناظر سرسبز بیرونی است که حظ بصری را در حین خورد و خوراک به مخاطبان هدیه می‌دهند. همچنین فضای گرم و صمیمی این مکان، باعث می‌شود بازدیدکنندگان احساس آرامش کرده و اوقات خوشی را در کنار دوستان و خانواده سپری کنند. پرسنل حرفه‌ای و خدمات تماشایی در کنار امکاناتی نظیر وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی، نیز نقش بسزایی در محبوبیت و شهرت این رستوران ایفا می‌کنند.

آدرس: 353Phra Tamnuk Road (part of the Royal Cliff Hotels Group), Pattaya 20150 Thailand

 

مام آروی در پاتایا (Mum Aroi)

اینجا یکی از بهترین رستوران‌های غذاهای دریایی در پاتایا بوده و شهرت خود را بیشتر مدیون خوراک‌هایی همچون کاری خرچنگ زرد تند، سام تام، ماهی مرکب کبابی خوشمزه و باس دریایی سرخ شده است. بعلاوه فضای باز این رستوران که تصویر ساحل درخشان را به نمایش می‌گذارد، بهترین محیط را برای استراحت و حظ بصری به مهمانان هدیه می‌دهد. می‌توانید ساعتها روی صندلی‌های راحتی تراس بنشینید، به صدای امواج دریا گوش فرا دهید و از تماشای مناظر بی‌بدیل اطراف لذت ببرید.

 

۱۰ موزه‌ای که در سفر به پاتایا می‌توانید ببینید

آدرس: 9/12Moo 6, Ban Yen Rd, Na Chom Thian, Sattahip 20250 Thailand

 

ریمپا لاپین در پاتایا (Rimpa Lapin)

این رستوران، بر روی صخره‌ای مشرف به اقیانوس واقع شده و به خاطر سرو غذاهای ترکیبی‌اش محبوبیت دارد. اینجا  یکی از بهترین رستوران‌های پاتایا، با بهترین چشم‌اندازهای ساحلی به شمار می‌آید. این غذاکده در تلاش است تا طعم‌های جسورانه را با دستور العمل‌های معروف تایلندی ارائه دهد. در این میان میگوهای خوش طعم، خرچنگ‌های پوسته نرم، باس دریایی، گوش ماهی در سس خامه‌ای و میگو پخته شده با پنیر بیش از سایرین خودنمایی می‌کنند.

این غذاکده صمیمی و جذاب، در عین حال خدماتی قابل توجه را با قیمت‌هایی بسیار منصفانه ارائه می‌دهد و وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی نیز برای مهمانان در دسترس هستند.

آدرس: 152,2Na Chom Thian 36 Alley, Na Chom Thian, Sattahip District, Chon Buri 20250, Thailand

 

آی اس ای ای اسکای در پاتایا (ISEA Sky)

این رستوران جذاب که مناظری شگفت‌انگیز از آسمان و دریا را به نمایش می‌گذارد، بهترین مکان برای قرارهای عاشقانه و شام‌های رمانتیک بوده و آرامش و رویا را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. اینجا یکی دیگر از غذاکده‌های محبوب در پاتایاست که منویی غنی از تاپاس‌ها، پیش غذاها و غذاهای اصلی را ارائه می‌دهد. در این میان خوراک گوشت گاو استرالیایی، گوش ماهی هوکایدو و ماهی قزل آلا تاسمانی، بیش از سایرین محبوبیت دارند. همچنین وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی نیز برای مهمانان فراهمند.

 

مشهورترین مراکز خرید پاتایا؛ شهر گشت‌و‌گذارهای روزانه و شبانه

آدرس: 211,Moo 1, Na Jomtien Soi 4, Jomtien Beach, Pattaya 20250 Thailand

 

هارد راک در پاتایا (Hard Rock)

اگر بعد از گشت و گذار در جاده ساحلی احساس گرسنگی کردید، پیشنهاد می‌کنیم برای صرف یک وعده غذایی کلاسیک آمریکایی از رستوران دیدن کنید. در اینجا همبرگرهای خوشمزه، بال مرغ و ماهی قزل آلا در کنار براونی، بستنی و قهوه‌های باکیفیت به استقبالتان می‌آیند.

و البته نمی‌توان از فضای خانگی و صمیمی این مکان، همراه با چشم‌اندازهایی خیره‌کننده از دریا و نخل‌ها در جلب مخاطبان بسیار غافل شد. در ضمن قیمت‌های پایین، خدمات سریع پرسنل دلسوز، وای فای رایگان و تلویزیون نیز به مزایای شکم گردی در این مکان می‌افزایند.

آدرس: 429Beach Rd, Pattaya City, Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri 20150, Thailand

 

رون تالای در پاتایا (Ruantalay)

این رستوران، غذاهای عالی تایلندی و دریایی را سرو می‌کند و در این میان، خرچنگ خوش پخت و ماهی بخار پز مغز پخت بیش از سایرین محبوبیت درند. بعلاوه می‌توانید ساعت‌ها در تراس این رستوران و رو به مناظر طبیعی بی بدیل، دورهمی‌های خاطره‌انگیزی را در کنار دوستان و خانواده تجربه کنید. پرسنل سخت کوش و خدمات فوق‌العاده با قیمت‌هایی مناسب، از دیگر مشخصه‌های پرطرفدار این غذاکده به شمار می‌آیند.

 

چهار فستیوال‌ شگفت‌انگیز پاتایا که پیش از سفر باید بشناسید

آدرس: 25/1M.5 Bangsaray, Bang Sare, Sattahip 20250 Thailand

 

دریفت در پاتایا (Drift)

و در آخر سری می‌زنیم به این بار رستوران مدرن که با یک فضای سرپوشیده و پنجره‌های بزرگ سقف تا کف و فضای بیرونی باشکوه به استقبال مهمانانش می‌آید، رو به خلیج پاتایا قرار دارد. در اینجا می‌توانید از پیتزاها و ساندویچ‌های خوشمزه برخوردار شوید و از طعم چیز کیک‌های لذیذ در کنار یک فنجان چای یا قهوه عالی و باکیفیت لذت ببرید. در ضمن، قیمت‌های مناسب و وای فای رایگان نیز در اینجا برای مشتریان در دسترس هستند.

آدرس: 333/101Moo 9 Level 16 of Hilton Pattaya, Pattaya 20260 Thailand

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۲

۱۵ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران