بهترین رستوران‌های غذای دریایی در پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
بهترین رستوران‌های غذای دریایی در پاتایا

بهترین رستوران‌های غذای دریایی در پاتایا با استفاده از مواد غذایی تازه طعمی متفاوت از سایر رستوران‌ها را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. برخی از آن‌ها به جز سرو غذاهای خوشمزه نمایی دیدنی رو به خلیج تایلند ارائه می‌دهند که عصرها با سوسوی چراغ‌های قایق‌های ماهیگیری در افق منظره‌ای رویایی به نمایش می‌گذارند. به علاوه وقتی غذاها روی میز سرو می‌شوند علاوه بر طعم و عطرشان، خدمه اطراف میزها می‌گردند تا هر کم و کاستی را برطرف کنند. به عبارتی شما در چنین رستوران‌هایی خدمات، مزه و محیط عالی را با هم دارید.

 

خانه شیشه‌ای پاتایا

The Glass House از معروف‌ترین رستوران‌های منطقه است که همیشه میزهایش پر و رزرو شده است. بنابراین اولین نکته‌ای که برای غذا خوردن در اینجا باید بدانید رزرو میز در اسرع وقت است. این رستوران سبکی منحصر به فرد و راحت را در کنار منویی از غذاهای فوق‌العاده‌ی دریایی تایلندی با قیمت‌های مقرون به صرفه قرار داد‌ه‌ است. بیش ۱۷۰ گزینه در منوی این رستوران وجود دارد که قیمت آن‌ها بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ بات است. شاید بعضی از غذاها گران به نظر برسند اما وقتی می‌خواهند ارزش منو را بسنجند با در نظر گرفتن تمامی ویژگی‌ها، قیمت‌ها را منصفانه توصیف می‌کنند.

 

غذاهای تایلندی را در لوکس‌ترین رستوران‌های پاتایا مزه کنید

The Glass House

 

آدرس: 5/22 Moo 2 Soi Najomtien 10 Tambon Najomtien Sattahip District, Chon Buri 20250, Thailand

تلفن: +66 38 255 922

 

رستوران دریایی موم آروی

یکی دیگر از رستوران‌های غذای دریایی برجسته Moom Aroi در نزدیکی منطقه ماهیگیری ناکلوآ است. هیچ تعجبی ندارد که چرا غذاهایی تا این اندازه تر و تازه و خوشمزه در موم آروی سرو می‌شود. منوی سه صفحه‌ای این رستوران از انواع ماهی‌ها و میگوها تشکیل شده که عموما در سس‌های تند شناور هستند و طعم واقعی تایلندی را به مهمانان خود عرضه می‌کند. به علاوه این رستوران که در ساحل واقع شده شانس خوردن غذا در نمای باورنکردنی غروب خورشید را می‌دهد. سالن رستوران نیز دلباز و وسیع است و همیشه جایی برای شما در آن پیدا می‌شود.

 

معرفی ۷ ساحل معروف و زیبای پاتایا

Moom Aroi

 

آدرس: Na Kluea 4 Alley, Muang Pattaya, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

تلفن: +66 38 223 252

 

لونگساوای

این رستوران غذای دریایی به مدت ۳۰ سال است که در انتهای خیابان جنوبی جومتین به فعالیت مشغول است. غذای اصلی و معروف اینجا Kan Chiang Pu Neung است که از میگو و نوعی سس خانگی خوشمزه درست می‌شود. این رستوران ساحلی با نسیم ملایم دریا و نمای شگفت‌انگیز آبی نه تنها منویی خوشمزه ارائه می‌دهد بلکه محیطی آرام و دوست داشتنی را برای مهمانان خود فراهم آورده است. قیمت غذاها منصفانه و حدود ۱۰۰ بات برای هر ظرف است.

 

لونگساوای

 

آدرس: Na Chom Thian, Sattahip District, Chon Buri 20250, Thailand

تلفن: +66 38 231 398

 

استیک و غذای دریایی ریم تالای

ریم تالای یکی از بهترین موقعیت‌های ممکن را با صندلی‌هایی درست روی ماسه‌های نرم و پودری قرار گرفته، دارد. این رستوران غذای دریایی با میز و صندلی‌های ساحلی و نمای دریا فضایی شبیه به کافه‌ ساحلی و روباز ارائه می‌دهد. شما در اینجا می‌توانید از بین انواع ماهی‌ها، میگو‌ها و خرچنگ‌ها چیزی که دوست دارید را انتخاب کنید تا برای‌تان بپزند و سرو کنند. بنابراین می‌توانید از تازه بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. منو شامل طیف گسترده‌ای از غذاهای ژاپنی، چینی، روسی و غربی‌ست اما آنچه که آن را متمایز می‌کند گزینه‌های تایلندی است. غذای دریای کاری سرخ شده با شیرنارگیل از گزینه‌های محبوب با ۳۰۰ بات قیمت است.

 

 بهترین گردشگاه های ساحلی در جومتین پاتایا 

غذای دریایی ریم تالای

 

آدرس: 5 256/6 Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

تلفن: +66 38 426 375

 

غذای دریایی پاتایا

اگر در جومتین هستید یکی دیگر از جاهای برجسته‌ای که می‌توانید به آن بروید رستوران دریایی پاتایاست. فضای این غذاخوری ساده و کاملا گرمسیری بوده و با گیاهان سرسبز و میز و صندلی‌های چوبی تیره پر شده است. منوی رستوران گزینه‌های متنوعی دارد که بیشتر آن‌ها غذاهای دریایی هستند. خدمه بسیار مهربان هستند و به راحتی می‌توانند به انگلیسی با شما صحبت کنند. در حالی که برخی از رستوران‌های برجسته دیگر با ارقام تندشان مناسب همه نیستند اما غذاهای ۱۰۰، ۱۵۰ باتی اینجا رضایت همه را جلب می‌کند. ترکیب غذاهای سنتی تایلندی عالی و قیمت‌های پایین، این رستوران را به خصوص در عصرها به مکانی بسیار محبوب تبدیل کرده است.

 

غذای دریایی پاتایا

 

آدرس: 101/4 Thep Prasit Rd, Pattaya City, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

تلفن: +66 82 209 7595

 

رستوران Nang Nual

رستوران Nang Nual واقع در واکینگ استریت پاتایا،  نزدیک به انتهای اسکله بالی های نمایی دو طرفه رو دریا ارائه می‌دهد که غروب دم محیطی به شدت رویایی به وجود می‌آورد. در حالی که تراسی رو به دریا برای نشستن وجود دارد سالن بزرگ‌تر داخلی نیز در دسترس است. از آنجایی که این رستوران در یکی از خیابان‌های توریستی پاتایا قرار گرفته قیمت‌ها به معنای واقعی بالاست. اما به گفته خیلی‌ها فضا و کیفیت غذا ارزش این هزینه را دارد.

 

راهنمای گشت و گذار شبانه در پاتایا؛ شهر همیشه بیدار تایلند

رستوران Nang Nual

 

آدرس: Walking St, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

تلفن: +66 38 428 177

۰۴ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران