۶ رستوران عالی دهلی برای نوش جان کردن بهترین سوشی‌های هند

جاذبه‌های گردشگری دهلی
۶ رستوران عالی دهلی برای نوش جان کردن بهترین سوشی‌های هند

دهلی پایتخت کشور هند یکی از پر گردشگرترین شهرهای این کشور به حساب می‌آید که در کنار امکانات تفریحی و گردشگری، امکانات رفاهی و اقامتی مناسبی در خود دارد. شهری که سال‌ها مستعمره‌ی انگلستان بوده و از همین رو تعداد زیادی از مردمانش به زبان انگلیسی مسلط هستند. شهری که هم برای روزگردی مناسب است و هم برای شبگردی. در سفرتان با تور هند به دهلی اگر به دنبال بهترین مکان‌ها برای نوش جان کردن برترین سوشی‌ها هستید همراه ما باشید تا ۶ رستوران معروف این شهر که سوشی‌های عالی سرو می‌کنند را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. سوشی خوراکی برنجی است که در آشپزی ژاپنی آمیزه‌ای از برنج پخته با چاشنی سرکه، چندین گونه خوراک دریایی؛ البته خام، سبزیجات و تخم مرغ است.

 


۱- Wasabi by Morimoto


یک رستوران بی‌نظیر برای آنهایی که عاشق سوشی‌ها هستند و در سفرشان به دهلی و مراجعه به یک رستوران می‌خواهند با یک منوی وسیع از انواع سوشی‌ها روبه‌رو شوند. رستورانی که نامش در میان توریست‌ها بسیار مشهور است و با مراجعه به آن جدای از سوشی‌ها، دیگر غذاهای ژاپنی را نیز می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این رستوران دو بار در طول روز باز و بسته می‌شوند. این رستوران یک بار برای وعده‎ی غذایی ناهار و از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۴:۳۰ از مهمانانش پذیرایی می‌کند و بار دیگر از ساعت ۱۹ تا ۱۱:۳۰ برای وعده‌ی غذایی شام میزبان مشتریانش می‌شود.

 

 بهترین کافه رستوران‌های دهلی؛ شهر رقص‌ها و قصه‌ها 

 

 Wasabi by Morimoto

 


۲- The Fatty Bao


عاشقان غذاهای شرق آسیایی، فضاهای شرق آسیایی و همینطور فرهنگ شرق آسیایی در سفر به هند می‌توانند به این رستوران مراجعه کنند و یک خاطره‌ی ماندگار از سفر به دهلی برای خودشان بسازند. رستورانی که اتمسفر آن به مانند غذاهایش قادر است روح شرق آسیایی را منعکس کند. رستورانی که سوشی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای آن به حساب می‌آید و درهایش روزی دو مرتبه برای میزبانی از مهمانانش به روی آنها باز می‌شود. درهای این رستوران برای وعده غذایی ناهار از ساعت ۱۲ تا ۱۵:۳۰ دقیقه و برای وعده‌ی غذایی شام از ساعت ۱۹ تا ۱ بامداد به روی مشتریانش باز است.

 

 

 The Fatty Bao

 


۳- Yum Yum Cha


این رستوران یکی از برترین رستوران‌های چینی دهلی به حساب می‌آید که با رفتن به آن می‌توانید انواع غذاهای مربوط به شرق آسیا را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی شیک که تعداد زیادی از توریست‌ها را به خودش می‌کشاند و دسترسی مناسبی دارد. چرا که در مرکز خرید سیتی واک واقع شده است. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. در سفرتان با تور هند به دهلی اگر خواستید سوشی را در کنار دیگر غذاهای چینی و ژاپنی نوش جان کنید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این رستوران تشریف ببرید.

 

 

Yum Yum Cha

 


۴- Big wong xl


یک رستوران عالی آسیایی و ژاپنی در قلب دهلی که با رفتن به آن می‌توانید انواع مختلفی از سوشی‌ها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که برای دو وعده‌ی غذایی ناهار و شام از مهمانانش میزبانی می‌کند و همواره فرصتی فراهم می‌آورد که خاطره‌های خوش برای آنها بسازد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱:۴۵ دقیقه به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. نکته‌ی ویژه و مهم درباره‌ی این رستوران آن است که قیمت سوشی‌هایش به نسبت دیگر رستوران‌های دهلی ارزان‌تر می‌باشد.

 

 ۸ رستوران عالی دهلی مخصوص گیاهخواران 

 

 Big wong xl

 


۵- Sushiya


در سفرتان به دهلی اگر علاقه‌مندید انواع مختلفی از سوشی‌ها را بیرون از فضای داخلی یک رستوران نوش جان کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران تشریف ببرید. این رستوران جایی است که همه روزه از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. رستورانی که قیمت سوشی‌هایش مناسب است و انتخاب آن برای نوش جان کردن یک وعده‌ی غذایی هنگامیکه به همراه خانواده به دهلی رفته‌اید بسیار می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

 

 

 Sushiya

 


۶- Guppy


یک رستوران عالی که دکور و فضایش شاید بیش از سوشی‌هایش معروف باشد. رستورانی که در تمامی روزهای هفته درهایش برای دو بار به روی مشتریانش باز و بسته می‌شود. رستورانی که بهترین غذاهای ژاپنی را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر علاقه‌مند به غذاهای ژاپنی هستید یک شب از سفر خود را به آن اختصاص بدهید. درهای این رستوران هرشب از ساعت ۱۹ تا ۱ بامداد به روی مشتریانش باز است تا هیچ مسافری شب را گرسنه در دهلی به صبح نرساند. درهای این رستوران همچنین برای وعده‌ی غذایی ناهار از ساعت ۱۲ تا ۱۵:۳۰ به روی مشتریانش باز است.

 

 چهار رستوران لوکس دهلی که باید غذای هندی آن را امتحان کنید

 

Guppy

 

۱۲ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران