بهترین رستوران‌های آسیایی در دهلی

جاذبه‌های گردشگری دهلی
بهترین رستوران‌های آسیایی در دهلی

طعم بی نظیر سیر، فلفل سفید و قرمز، پیاز شیرین کاراملی، زنجبیل خام و تازه، ادویه جات و ...

وقتی صحبت از غذاهای آسیایی می ‌شود، می‌توانید شاهکارهایی را تجربه کنید که با همین مواد ساده و تاثیر گذار تهیه شده‌اند. تنوع این غذاها در دهلی نیز بسیار بالاست و اگر با تور هند به این شهر باشکوه سفر کردید در بهترین رستوران‌های آسیایی انواع غذاهای ژاپنی، برمه‌ای، مالزیایی یا تایلندی به استقبالتان خواهند آمد.

 

Pa Pa Ya

اگر آخر هفته به این رستوران زیبا بیایید، باید خیلی خوش شانس باشید که در هجوم مشتریان مشتاق، یک میز خالی گیر بیاورید. باید گفت این رستوران، انواع غذاهای آسیایی را با مواد اولیه بسیار باکیفیت و براساس دستورالعمل‌های سنتی و عالی تهیه و سرو می‌کند. خوردن پیتزای ماهی تن، خوراک خرچنگ، بره، ساقه لوتوس ترد، پیراشکی میگو، سوشی ماهی مرکب و میگوهای چیلی، قویا توصیه می‌شوند!

 

جذابیت‌های سفر به دهلی با کودکان

آدرس: 4th Floor, Select Citywalk, New Delhi 110017 India

 

Yum Yum Cha

این رستوران زیبا نیز در بدو امر، با دکوراسیون شیک و خلاقانه‌اش توجه شما را جلب خواهد کرد. در عین حال در اینجا می‌توانید تکه‌های ترد سوشی‌های بسیار لذیذ و باکیفیتی را امتحان کنید که با سس خامه‌ای سرو می‌شوند. البته اگر به سوشی علاقمندید، مقاله رستوران‌های عالی دهلی برای صرف بهترین سوشی‌های هند نیز اطلاعات ارزشمندی برای سفر با تور هند به دهلی در اختیارتان قرار می‌دهد. به علاوه پیراشکی پنیری چیلی یا جدیدترین هات پات کینوا و بستنی‌ها را نیز در این رستوران زیبا پیدا خواهید کرد.

آدرس: 2nd Floor, Select Citywalk Mall Saket, New Delhi 110017 India

 

Guppy 

برای تجربه طعم غذاهای معاصر ژاپنی با قیمتی بسیار مناسب، به این رستوران بیایید. البته منوی این رستوران در هر فصل تغییر می‌کند، اما کیفیت هرگز تنزل پیدا نخواهد کرد. خوراک گوشت خوک، قارچ، رامن برگر، سالاد خانگی، کیک و سوشی انبه از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران به شمار می‌آیند. در ضمن باید بگوییم فضا نیز با اکسسوری‌ها و نقاشی‌های دیواری خلاقانه و البته صمیمی شما را به وجد خواهد آورد.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره در دهلی

آدرس: Main Market, Lodhi Colony, New Delhi 110003 India

 

Burma Burma

این رستوران که غذاهای گیاهی برمه‌ای سرو می‌کند، همیشه با خوراکی‌های متنوع و البته جدید شما را غافلگیر خواهد کرد. از محبوب‌ترین دسرها و غذاها می‌توان به سالاد برگ چای، سالاد انبه خام، خائو سوی، برنج چسبناک با قارچ و انواع نوشیدنی‌ها و بستنی ماچا اشاره کرد. گفتنی است طراحی غذاها و دسرها نیز مثال زدنی هستند و حظ بصری را به مخاطبان هدیه می‌دهند.

آدرس: Select CityWalk Mall, District Centre, Saket S-25, Second Floor, A-3, New Delhi 110017 India

 

Hanh’s Kitchen

سرآشپز این رستوران که شهرتی بین المللی دارد، غذاهای بسیار لذیذ کره‌ای را طبخ و ارائه می‌کند. این غذاهای رنگارنگ، بر اساس دستورالعمل‌های اصیل تهیه می‌شوند و طعم‌هایی غنی را به مشتریان هدیه می‌دهند. در طبخ آنها نیز به طرزی سخاوتمندانه از سیر، خمیر فلفل قرمز و ادویه جات باکیفیت استفاده می‌شود. گفتنی است سامگیوپسال، سوشی و رول‌هایی به سبک کره‌ای و تمپورا محبوبیت بیشتری نسبت به سایر غذاهای این رستوران دارند.

 

معرفی بهترین بازارهای غذا در دهلی

آدرس: Golf Course Road SN T1/101, 1st Floor, One Horizon Centre, Gurugram (Gurgaon) 122002 India

 

Jom Jom Malay

برخی از بهترین بائوها را می‌توانید در این رستوران مالزیایی صرف کنید.  پنانگ لاکساهای این جا که به روش سنتی تهیه می‌شوند و کیک پنیری نارگیلی، مورتاباک، ناسی گورنگ ایام نیز به همان اندازه لذیذ و پرطرفدار هستند. به علاوه باید گفت پرسنل این غذاکده بسیار حرفه‌ای بوده و در ارائه خدمات، سریع و دقیق هستند.

آدرس: Ansal Plaza August Kranti Marg, Hudco Place, Andrews Ganj Extension, Andrews Ganj, New Delhi 110049 India

 

Ping’s Café Orient

اینجا یکی از غذاکده‌هایی است که غذاهای جنوب شرق آسیا را با بهترین طعم و کیفیت در فضایی آرامش بخش و دنج سرو می‌کند. در بدو ورود، منتظر یک کاسه رامن لذیذ باشید که روحتان را جلا می‌دهد. و البته خوراک بره، میگوهایی که با سس فلفل ارائه می‌شوند و همچنین بال مرغ ، پیراشکی پنیر فیلادلفیا، بولگوگی و پودینگ موز چسبناک نیز حرفی برای گفتن دارند و شما را عاشق خود می‌کنند.

 

آشنایی با باغ‌ لودی یا باغ پنج حس در دهلی

آدرس: 13Lodhi Colony Main Market, New Delhi 110003 India

 

ziu

این رستوران، شیک‌ترین رستوران تایلندی است که می‌توانید در دهلی پیدا کنید. سرآشپز، غذاهای کلاسیک را با خلاقیت به سبک مدرن ارائه می‌دهد و لذت این نوآوری را در حین صرف غذا برای مشتریان فراهم می‌کند. و در این میان طعم بی نظیر ماهی مرکب ذغالی دودی ترد، کالاماری سوخاری با سس کنجد شیرین، سالاد موز، فیله باس دریایی کبابی در برگ موز و  برنج سرخ شده شما را بارها و بارها به این رستوران می‌کشانند.

آدرس: Major Somnath Marg Sangam Courtyard, Sector 9, Rama Krishna Puram, New Delhi 110002 India

 

Kofuku

اگر در سفر با تور هند به دنبال تجربه غذاهای اصیل ژاپنی هستید، این رستوران نیز گزینه بسیار خوبی است. در اینجا مشتریان بسیار و اغلب ژاپنی را خواهید دید که سوپ میسو سفارش داده‌اند. و البته تمپورای میگوی خامه‌ای، پیراشکی سبزیجات آسیایی و پیراشکی مرغ معطر جای خود را دارند. گفتنی است رستوران علیرغم دید کامل به آشپزخانه، محیطی آرام دارد و یک فضای ایده‌آل برای دورهمی‌های دوستانه و صمیمی به شمار می‌آید.

 

معرفی آرامگاه‌ها، معابد و یادبودهای شهر دهلی

آدرس: Khel Gaon Marg BG-09, Ansal Plaza Mall, August Kranti Marg, New Delhi 110049 India

 

Mr Choy

این رستوران غذاهای چینی، ژاپنی، ویتنامی و تایلندی سرو می‌کند و طعم‌های پان آسیایی را به نحوی مطلوب ارائه می‌دهد. غذاهای خوشمزه در حجمی زیاد در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند و با توجه به منوی گسترده، گزینه‌های بسیاری پیش رو خواهید داشت. پیشنهاد می‌کنیم حتما طعم گیوزا، بائو، رول‌های اردک، نودل و فیله اسنپر بخارپز این رستوران را تجربه کنید.

آدرس: 75Khan Marketa, New Delhi 110002 India

 

Little Saigon

این رستوران کوچک و دنج در دهلی، غذاهای اصیل ویتنامی را سرو می‌کند و ظرفیت پذیرش ۱۰ نفر را دارد. با این حال شهرتی عالی داشته و خصوصا غذاهای تخصصی نظیر میگو، رول‌های تازه، پنکیک ویتنامی و سالاد نودل برنج آن، مشتریان بسیاری را به سویش جذب می‌کنند.

 

روزهای بارانی دهلی را با این تفریح‌ها هیجان‌انگیزتر کنید

آدرس: E-16, E-5A, Market Ln, Block D, Hauz Khas, New Delhi 110016 India 

۲۸ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران