بهترین رستوران‌های دهلی برای صرف کباب

جاذبه‌های گردشگری دهلی
بهترین رستوران‌های دهلی برای صرف کباب

دهلی، پایتخت کشور هند و بعنوان قلب این کشور شناخته می‌شود. این شهر به دلیل فرهنگ و میراث غنی‌اش، محبوبیت بالایی در میان گردشگران سراسر دنیا بدست آورده و میزبان آثار تاریخی معروفی است، هرچند که با گذشت زمان به سرعت در حال توسعه است. در سفر با تور هند به دهلی می‌توانید تاثیر تنوع مذهبی در این شهر به همراه تاثیر فرهنگی مغول‌ها، هندی‌های باستانی و انگلیسی‌ها را به خوبی در جای جای شهر شاهد باشید: در جاذبه‌ها، معماری، غذاها و...

بعلاوه این منطقه، از طبیعت بی‌نظیر و باغ‌های زیبای بسیاری برخوردار است که بهترین امکان برای فرار از زندگی شلوغ شهری و قدم زدن در میان فضای سبز سرشار از آرامش به شمار می‌آیند. افراد در هر سنی، می‌توانند از بودن در این شهر لذت ببرند و در واقع برای هر سلیقه‌ای در دهلی، جاذبه‌های توریستی متنوعی وجود دارند. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله جاذبه‌های گردشگری دهلی را مطالعه کنید.

اما هیچ چیز بیشتر از صرف یک وعده غذایی لذیذ، ضمن گشت و گذار در این شهر پرازدحام نمی‌چسبد. از این رو می‌توانید انواع غذاکده‌های ریز و درشت را در دهلی شاهد باشید که فضاهایی عالی برای استراحت، کسب انرژی، دورهمی با عزیزان و شکم گردی به یادماندنی را رقم می‌زنند.

در این میان، بازار کبابی‌ها هم حسابی گرم است. زیرا کباب‌ها همیشه یکی از محبوب‌ترین غذاها در میان اهالی دهلی بوده‌اند. ادویه‌هایی که کاملا با گوشت ترد و تازه مخلوط شده‌اند و جوانه‌های چشایی هر انسانی را شکوفا می‌کنند، عطری شگفت‌انگیز را به مخاطبان هدیه می‌دهند. در ادامه، بیایید با هم سفری مجازی را به بهترین رستوران‌های دهلی برای صرف کباب تجربه کنیم.

 

Qureshi Kabab Corner

این غذاکده ساده، کباب‌های عالی را سرو می‌کند که در دهان آب می‌شوند. اینجا همیشه مملو از مشتریان مشتاقی است که از سراسر دهلی به هوای طعم‌های شگفت‌انگیز بهترین کباب‌های شهر ازدحام می‌کنند.

اگر در حوالی مسجد جامع مشغول گشت و گذار بودید، پیشنهاد می‌کنیم برای شکم گردی و صرف گاتای پخته شده، روتی مرغ، تیکای مرغ و کباب‌های ادویه‌دار، سری به این غذاکده بزنید. بعلاوه می‌توانید از یک نوشیدنی گوارا نیز در کنار غذایتان بهره‌مند شوید. خدمات تحویل غذا برای رفاه حال مشتریان یک مزیت بزرگ در این غذاکده به شمار می‌آید. پرسنل دلسوز این رستوران نیز تمام مدت، به ارائه خدماتی عالی مشغولند و در کنار اینها، قیمت‌ها هم بسیار مناسبند.

 

با جاذبه‌های تاریخی دهلی آشنا شوید

شروع قیمت: از ۵۰ روپیه به ازای هر نفر

آدرس: E-27, South Extension, Block E South Extension 2, New Delhi 110049 India

 

Ustad Moinuddin Kebab

کباب‌های سیخی، چلوکباب و ساندویچ‌های کبابی با عطری دل‌انگیز، هوش از سر هر بیننده‌ای می برند. این مکان، مترادف با غذاهای خوشمزه‌ای است که می‌تواند تمام هوس‌های غذایی شما را اغنا کنند. در عین حال این غذاکده، خدمات تحویل غذا را نیز برای رفاه حال مشتریانش ارائه می‌دهد.

باید گفت به لحاظ موقعیت مکانی، این غذاکده از دسترسی عالی برخوردار است و فضای مناسبی را در بازار چاوری اشغال کرده است. این رستوران، از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۳:۳۰ پذیرای مهمانان بوده و در شمار رستوران‌های ارزان شهر مطرح است.

شروع قیمت: از ۴۸ روپیه به ازای هر نفر

آدرس: Lal Kuan, Gali Qasimjan, New Delhi, Delhi, India

 

Karim's

اگر به دنبال کباب‌های خوشمزه‌ای هستید که مقرون به صرفه نیز باشند، این رستوران مناسب‌ترین مکان برای شماست. گفتنی است این رستوران شعبه‌های بسیاری در دهلی دارد اما در این میان، شعبه دهلی قدیمی بهترین بوده و مناسب‌ترین قیمت‌ها را نیز ارائه می‌دهد.  

در این غذاکده پرطرفدار، انواع غذاهای هندی در انتظارتان هستند. می‌توانید از طعم بی نظیر روتی مرغ کاملا پخته شده، مرغ کورما و خورش مرغ بچشید. و یا از دسرهای خوشمزه‌ای نظیر گلاب جامون، چیزکیک تمشک و نوشیدنی‌های عالی نظیر سنگریای و لیموناد عالی برخوردار شوید.

در ضمن باید گفت خدمات تحویل غذا، از مهمترین مزایای این غذاکده به شمار می‌آید. در کنار آن، پرسنل مودب و حرفه‌ای، خدمات افسانه‌ای، قیمت‌های مناسب، محیط و دکوراسیونی زیبا و آرامش بخش، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی نیز، جذابیت این رستوران به یادماندنی را تکمیل می‌کنند.

 

۹ مکان متفاوت در نزدیکی دهلی

شروع قیمت: از ۲۳۰ روپیه به ازای یک بشقاب دونفره

آدرس: 16,Matia Mahal Bazar, Near Jama Masjid Jama Masjid, New Delhi 110006 India

 

Ghalib Kabab Corner

در این غذاکده خیابانی، انواع غذاهای هندی سرو می شوند. این مکان بی ادعا، بیشتر به خاطر سرو خوشمزه‌ترین و شگفت‌انگیزترین کباب‌های شهر شهرت دارد. می‌توانید روتی مرغ، خوراک مرغ، کباب گوشت گاو و شامی کباب را سفارش دهید. برخی از مهمانان نیز دوست دارند در کنار غذایشان، از طعم خوشمزه آب میوه‌های تازه این غذاکده بچشند. برای صرف غذا می‌توانید از فضای داخلی استفاده کنید که محیطی دنج و صمیمی را برایتان به ارمغان می‌آورد و یا از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز بهره‌مند شوید. گفتنی است خدمات و قیمت‌ها در این مکان نیز بسیار مناسبند.

شروع قیمت: از ۱۳۰ روپیه به ازای هر نفر

آدرس: 57Ghalib Road Near Lal Mahal, Nizamuddin, New Delhi 110013 India

 

Alkakori Alkauser

اگر تا به حال غذاهای مغولی نخورده‌اید، می‌توانید شانس خود را در این رستوران امتحان کنید. این مکان بسیار آرام و غیر رسمی، فضایی راحت را برای استراحت و شکم‌گردی در حوالی معبد مالای ماندیر رقم می‌زند. گفتنی است این رستوران، بهترین کباب‌های گالوتی ترد و خوشمزه را سرو می‌کند. بعلاوه می‌توانید تیکاهای گوشت گوسفندی، کباب مرغ، دال ماخانی و روتی مرغ خوش‌پخت را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و اوقات خوشی را در اینجا سپری کنید.

این نقطه برای راحتی مشتریانش، خدمات تحویل غذا را ارائه می‌دهد. پرسنل آموزش دیده سخت کار می‌کنند، بسیار مثبت هستند و خدماتی سریع را به مخاطبان هدیه می‌دهند. قیمت‌های مناسب و فضای داخلی با دکوراسیون زیبا و خانگی نیز، تجربه عالی خورد و خوراک در این رستوران را کامل می‌کنند.

 

مراسم عروسی در بهترین هتل‌ها و تالارهای دهلی: بخش اول

شروع قیمت: از ۱۷۰ روپیه به ازای هر نفر

آدرس: Vasant Place Market, New Delhi, Delhi, India

 

Rajinder Da Dhaba

اینجا پاتوق عاشقان کباب است. اگر شما نیز یکبار از طعم بی‌نظیر غذاهای این غذاکده بچشید، قطعا بارها و بارها برای خرید به این مکان ساده و پرطرفدار بازخواهید گشت. خصوصا گالوتی کباب و کباب‌های موتون سیخی که جای هیچ تردیدی را برای تبدیل شدن به مشتری وفادار این غرفه باقی نخواهند گذاشت. هرچند که دال ماخانی، روتی مرغ، تیکای ماهی و همچنین دسرهایی نظیر بستنی، کولفی و گلاب جامون همراه لاته عالی، آب میوه و لیموناد نیز بسیار پرطرفدارند.

خدمات تحویل غذا از دیگر مزایای این غذاکده به شمار می‌آید. کادر مجرب و خدماتی عالی و قیمت‌های مناسب نیز، به خوبی‌های این رستوران به یاد ماندنی افزوده‌اند.

شروع قیمت: از ۲۳۰ روپیه به ازای هر نفر

آدرس: Ab-9, Ab-10, Ab-14, Dda Market, Safdarjung Enclave, New Delhi 110029 India

 

Kaley Baba Kabab Wale

این غذاخوری معروف در دهلی قدیم، کباب‌های لذیذی را سرو می‌کند که فوق العاده نرم، آبدار و ترد هستند. به خصوص در ماه رمضان، چیزی بهتر از این کباب‌های خوش طعم برای افطار پیشنهاد نمی‌شود. گفتنی است ترکیب عالی ادویه‌ها، باعث می‌شود حسابی به پرخوری بیوفتید.

 

معروف‌ترین معابد دهلی (قسمت اول)

شروع قیمت: از ۱۵ روپیه به ازای هر نفر

آدرس: 789,Sui Walan, Chitli Kabar, Daryaganj, Delhi 110002, Delhi, India

 

Aap Ki Khatir

این غذاکده که در سال ۲۰۱۵ در حوالی بدرپور دهلی افتتاح شد، مترادف با غذاهای خوشمزه‌ای است که هر بیننده‌ای را به هوس خوردن می‌اندازند.  گفتنی است این رستوران، اکنون شعبه‌های دیگری را نیز در سراسر شهر به روی علاقمندان گشوده است.

Aap Ki Khatir، به دلیل سرو غذاهای عالی مغولی و کباب‌های لذیذ با قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه شهرت دارد. این مکان گزینه‌های متنوعی برای عرضه دارد از جمله کباب‌های تنوری، کباب مرغ، گوشت گوسفندی و جوجه کباب افغانی. البته کباب کاکوری گوشت گوسفندی ترد و خوشمزه که در دهان ذوب می‌شود، از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر اقلام منو برخوردار است. بعلاوه رول‌های این غذاکده نیز، طرفداران بسیاری دارند.

این رستوران از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ پذیرای مهمانان است و در عین حال برای رفاه حال مشتریان، خدمات تحویل غذا هم ارائه می‌دهد.

شروع قیمت: از ۱۷۰ روپیه به ازای هر نفر

آدرس: 91/782Dargah Main Road Near Lodhi Road, Nizamuddin West, New Delhi 110013 India

 

Lalu Kababee

حوالی مسجد جامع، مملو از کبابی‌ها بوده و Lalu Kababee، یکی از مکان‌های محبوب در این محدوده برای صرف کباب است. در اینجا می‌توانید از انواع کباب‌های معروف و لذیذ نظیر بوتی کباب و کباب‌های سیخی خوب پخته شده و نرم و ترد بهره‌مند شوید. و اگر دوست دارید غذایتان تند باشد، می‌توانید رشمی کباب مرغ و یا سکه کباب‌های لذیذ این غذاکده را سفارش دهید. گفتنی است که قیمت‌ها و خدمات نیز در اینجا کاملا مناسبند.

 

جذابیت‌های سفر به دهلی با کودکان

شروع قیمت: از ۶۰ روپیه به ازای هر نفر

آدرس: Opposite Gate 1, New Delhi, Delhi, India

 

Babu Bhai Kabab Wale

این غذاکده خیابانی که در فضایی محدود در یکی از کوچه‌های نزدیک به مسجد جامع واقع شده است، کباب‌هایی با طعم‌های افسانه‌ای و شگفت‌انگیز سرو می‌کند. خصوصا اگر علاقمند به کباب‌های آبدار و تند هستید، پیشنهاد می‌کنیم در سفر با تور هند حتما به اینجا سر بزنید. کباب‌های سیخی نرم و گوشتی با بوی مطبوع، مخاطبان بسیاری را جذب این غذاکده می‌کنند و طعم سکه کباب، سیخ مرغ و تیکای مرغ را که به خوبی پخته شده، بعنوان یادگاری از سفر با تور دهلی تا مدتها به یاد خواهید آورد.

شروع قیمت: از ۴۰۰ روپیه به ازای هر کیلوگرم

آدرس: J6WM+RJ3, New Delhi, Delhi, India

 

The Great Kabab Factory

و در پایان این سفر مجازی و لذیذ، به این رستوران می‌رسیم که نامش مترادف با کباب‌های لذیذ است و به خصوص کباب‌های گالوتی‌اش شهرت و محبوبیت بالایی دارند. در اینجا بشقاب‌های بزرگ و پر از آبدارترین و جذاب‌ترین کباب‌هایی که تا به حال دیده‌اید به استقبالتان می‌آیند و یک شکم گردی جانانه را برای شما و همراهانتان در تور هند رقم می‌زنند. جالب است بدانید در اینجا هر روز ۶ نوع کباب مختلف سرو می‌شوند و البته برنج و گزینه‌های گیاهی را نیز می‌توانید در منوی این رستوران بیابید. بعلاوه توصیه می‌کنیم از خوردن آب میوه‌های تازه این غذاکده نیز غافل نشوید.

گفتنی است این غذاکده در حوالی منطقه زیبای Connaught Place واقع شده و خدماتی عالی و سریع و امکانات تحویل غذا را به مشتریانش ارائه می‌دهد.

 

معرفی بهترین هاستل‌های دهلی

شروع قیمت: از ۱۰۹۵ روپیه به ازای هر نفر

آدرس: Radisson Blu Marina Hotel, G-59, Connaught Circus, Connaught Place, Delhi, India

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران