بهترین رستوران‌های ایتالیایی در دهلی

جاذبه‌های گردشگری دهلی
بهترین رستوران‌های ایتالیایی در دهلی

اساسا غذا خوردن در یک رستوران ایتالیایی عالی، مانند عاشق شدن است: شما از هر لقمه از غذا لذت خواهید برد و لحظاتی خاطره انگیز را تجربه خواهید کرد. و اما دهلی زیبا و سنتی، اکنون برخی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی را در خود جای داده است. بعلاوه این مکان‌ها اغلب، بهترین گزینه برای برگزاری تولد یا دورهمی‌ها و جشن‌ها هستند و ما نیز قصد داریم در ادامه، به گشت و گذار در میان بهترین رستوران‌های ایتالیایی در دهلی بپردازیم.

 

Artusi

Artusi یکی از بهترین رستوران‌های تور هند برای صرف غذاهای لذیذ ایتالیایی است. مشتریان می‌توانند در یک فضای صمیمی به صر ف غذا بپردازند و از دیدن طراحی دکوراسیون اینجا از جمله دیوارهای کرم رنگ و قاب عکس‌های سیاه و سفید و شمشیرهای قدیمی رنگ لذت ببرند.

در ضمن این محیط، یکی از رمانتیک‌ترین مکانها برای صرف شامی عاشقانه است. از پرطرفدارترین غذاهای این رستوران می‌توان به ماکارونی دست ساز همراه با خرچنگ چیتارا اشاره کرد.

آدرس: M 24, M Block Market, Greater Kailash (GK) 2, New Delhi

 

Diva

در اینجا نیز می‌توانید طعم‌های ظریف و خارق العاده ایتالیایی یک منوی غنی را تجربه کنید، اما پیشنهاد ما به شما راویولی های پرشده با سالسیکیا، پیتزای گردوی سیب و انواع پاستاها است. در ضمن حتما نوشیدنی‌های گوارا و لذیذ دست ساز را نیز امتحان کنید. البته باید گفت منو با توجه به فصول تغییر می‌کند. جالب است بدانید این رستوران ۱۷ ساله، جوایز متعددی را به خاطر فضای داخلی شیک و غذاهای بی نظیرش کسب کرده است.

 

محبوب‌ترین غذاهای محلی در هند

آدرس: M-8A, M Block Market, Greater Kailash (GK) 2, New Delhi

 

Bella Cucina

این رستوران که در Le Meridien واقع شده است، یک فضای بسیار شیک ایتالیایی و ناهار خوری عالی دارد و سرآشپز، بر اساس حال و هوای فعلی شما منویی قابل توجه پیشنهاد می‌دهد. در هر صورت خواهید دید خوراک‌هایی نظیر قارچ وحشی، ریزوتوی ترافل، بوراتای تازه و ریکوتا گنوچی چگونه هوش از سرتان خواهند برد.

آدرس: Le Meridien Gurgaon, Gurgaon-Delhi Border, Sector 26, MG Road, Gurgaon

 

La Piazza

طعم غذاهای ایتالیایی لذیذ که با بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند در کنار یک دکوراسیون گرم و چوبی زیر سقف آجری، تجربه‌ای بسیار جالب توجه از سفر با تور دهلی به شمار می‌آید. در این مکان زیبا می‌توانید جشن‌های سالگرد یا تولد را نیز برگزار کنید و از دورهمی با عزیزانتان لذت ببرید. گفتنی است غذاهای این رستوران، همگی از مواد اولیه مزرعه تهیه می‌شوند و اما در منوی این مکان زیبا نان فوکاچی، ریزوتوی خرچنگ و ترافل- ریکوتای تارتلونی و کارپاچیو طرفداران بیشتری دارند.

آدرس: Hyatt Regency, Bhikaji Cama Place, New Delhi

 

Spago

این رستوران که به تازگی بازسازی شده است، یکی از بهترین رستوران ایتالیایی در دهلی به شمار می‌آید. صندلی‌های زیبا و گلدار و تابش نور خورشید از پنجره‌های بزرگ سقف تا کف در میان میزهای چوبی صاف و صیقلی، یک فضای غذاخوری دوست داشنی را برای مشتریان رقم می‌زنند. و اما به لحاظ وعده‌های غذایی پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با یک سوپ مارچوبه و سپس کانلونی اسفناج و سالتیمبوکا (مرغ پر شده با ژامبون، زیتون و موتزارلا) شروع کرده و با مقداری تیرامیسو بعنوان دسر خاتمه دهید.

 

معرفی بهترین بازارهای غذا در دهلی

آدرس: N-2, Kasbah, Greater Kailash (GK) 1, New Delhi

 

San Gimignano

این رستوران، در یکی از زیباترین هتل‌های مستقل دهلی یعنی The Imperial واقع شده است. حال و هوای دنیای قدیم با وجود رومیزی‌های سفید‌، دیوارهای چوبی و صندلی‌های بیرون از کلبه چوبی، جلوه‌ای بسیار زیبا و صمیمی به این فضا بخشیده است. و غذاهای اصیل ایتالیایی از جمله لازانیای فلفل دلمه‌ای، راویولی پورسینی، ریزوتوی مارچوبه و ترافل همه به نوبه خود ستاره‌اند. البته قیمت‌ها در اینجا کمی بالا هستند و یک شام دو نفره ۵۵۰۰ روپیه هزینه دربر دارد، اما ارزش یکبار امتحان کردن را دارد.

آدرس: The Imperial, Janpath, New Delhi

 

Perbacco

منوی این رستوران ،سرشار از خوراکی‌های رنگارنگ با طعم‌های باورنکردنی است و اغلب آن‌ها ریشه در دستورالعمل‌های اصیل پخت دارند. اگر برای ناهار گذرتان به این رستوران زیبا افتاد حتما خوراک هشت پا، تروتل با پنیر و فلفل و صدف را امتحان کنید. و اگر قصد صرف شام را دارید، توصیه می‌کنیم از راویولی ریکوتا با کره اسفناج و کنفیت اردک غافل نشوید. در ضمن باید گفت در اینجا، قیمت‌ها بسیار مناسبند.

 

معرفی خوشمزه‌ترین غذاهای خیابانی بمبئی

آدرس: Ministry Of Environment & Forest, Lodhi Road, New Delhi

 

Jamie's Italian

این باغ رستوران دوست داشتنی که در جنوب دهلی واقع شده، یکی از مکان‌های آرام و دنج در شهر بوده و غذاهای لذیذش را با طعم‌هایی خانگی ارائه می‌دهد. اگر گذرتان به اینجا افتاد، از فوکاسیای خانگی آنها و گنوچی سرخ شده غافل نشوید.

آدرس: 3rd Floor, Ambience Mall, Vasant Kunj, New Delhi

 

Caffe Tonino

این کافه رستوران با فضای زیبای سرسبز و دنج، مشتریانش را هر روز صبح به یک صبحانه ایتالیایی لذیذ دعوت می‌کند و طعم بی‌نظیر پانینو، فریتاتا یا پولنتا را به آنها هدیه می‌دهد. اگر در ساعات دیگر روز هم به اینجا آمدید، می‌توانید از غذاهای خوشمزه‌ای همچون ریگاتونی که با میگو و سس ودکای صورتی تهیه می‌شود و همچنین ریزوتوی مرغ نیز برخوردار شوید.

آدرس: 9,H Block, PVR Plaza Cinema Building, Connaught Place, New Delhi

 

Prego

در اینجا نیز می‌توانید ضمن صرف خوراکی‌های ایتالیایی لذیذ، از زیبایی محیط نهایت استفاده را ببرید. رنگ‌های گرم و صمیمی، دیوارهای صیقلی و براق، میز و صندلی‌های زیبا در فضای داخلی و همچنین دکوراسیون جالب توجه فضای بیرونی شما را غافلگیر خواهند کرد. در عین حال منوی این رستوران بسیار غنی بوده و خصوصا آرانسینی، میگو و گنوچی طرفداران بیشتری را به سوی خود فرا می‌خوانند.

 

۱۰ غذای معروف هندی در سفر به گوا

آدرس: The Westin Hotel, Sector 29, Gurgaon

 

Fio

این رستوران که در مرکز خرید Epicuria واقع شده، دسترسی عالی از سایر نقاط شهر دارد. و زمانی که وارد این فضا می‌شوید تصویر زیبای گیاهان دیواری، نورپردازی ملایم و زیبا، اکسسوری‌های ایتالیایی و سنگ‌های گرانیتی در یک محیط دنج و صمیمی به استقبالتان می‌آیند. منو نیز بهترین گزینه‌های ایتالیایی و هندی را ارائه می‌دهد هر چند ریزوتو، پاستا و الفورنو بیش از سایرین توصیه می‌شوند.

آدرس: R-1, MRTS, Epicuria Mall Nehru Place Metro Station, New Delhi, Delhi 110019, India

 

The Big Chill

پوستر فیلم‌های کلاسیک هالیوودی و بالیوودی که در سراسر دیوارهای این رستوران به چشم می‌خورند، شما را به فضای شگفت انگیز این فیلم‌ها می‌کشانند و لحظاتی جذاب را در حین صرف غذا برایتان به ارمغان می‌آورند. این مکان که در تمام طول سال شلوغ و پر از مشتری است، انواع غذاهای ایتالیایی باکیفیت را سرو می‌کند و در این میان اسپاگتی،  ماکارونی پنه، سالادهای لذیذ و انواع کیک‌ها از جمله پای موز طرفداران بیشتری دارند.

 

تجربه‌ی غذاهای تند و آتشین هندی

آدرس: B-40, Rajiv Chowk, Block B, Connaught Place, New Delhi, Delhi 110001, India

 

Le Cirque

و در نهایت سری می‌زنیم به این بوتیک رستوران باکلاس و بسیار بزرگ که البته یکی از گران ترین رستوران‌های این شهر نیز محسوب می‌شود. جالب است بدانید که در اینجا حتی می‌توانید غذاههای ظرف خود را مطابق سلیقه تان سفارشی کنید. البته بهتر است از پاستای خرچنگ، اسپاگتی ترافل یا ریزوتو رادیکویو غافل نشوید. در نهایت اگر به غذاهای اروپایی علاقمندید پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفر با تور دهلی، مقاله رستوران‌های اروپایی در دهلی را نیز مطالعه کنید.

آدرس: The Leela Palace, 10th Floor, Diplomatic Enclave, New Delhi, Delhi 110023, India

۲۵ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران