بهترین رستوران‌های چینی در دهلی

جاذبه‌های گردشگری دهلی
بهترین رستوران‌های چینی در دهلی

غذاهای چینی از مدت‌ها پیش و به واسطه راه شرق به هندوستان راه پیدا کرده‌اند و حضور آن‌ها برای زمان زیادی با مردم شهر عجین شده است. شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از غذاهای چینی ارزان تا گران‌قیمت را در دهلی پیدا کرده و تجربه متفاوتی در این شهر کسب کنید. مطمئنا در تنوع و گوناگونی این رستوران‌ها می‌توانید جای مورد علاقه خودتان را پیدا کنید. در سفر با تور هند به دهلی شما شانس خوردن غذاهای چینی را در محیطی آرام و سازگار، و کاملا معتبر را دارید. بیایید با هم بهترین رستوران‌های چینی دهلی را بررسی کنیم.

 

 

Berco's

برکوز یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های غذای چینی و یکی از "بزن بریم"ترین‌ گزینه‌های خوراکی برای عاشقان غذا در دهلی محسوب می‌شود. نکته برجسته و حائز اهمیت در این رستوران اینست که شما می‌توانید مواد را به سلیقه خودتان تنظیم کنید و کاملا ترکیب دلخواه خودتان را درست کنید. این رستوران با به کارگیری بهترین خمیرها و مواد طعم دهنده، دیم سوم‌ها و نودل‌های هاکای فوق‌العاده‌ای را سرو می‌کند. شاید تصورش را هم نکنید اما این برند معروف ۱۵ شعبه در سراسر دهلی دارد که در میان آن‌ها حتما باید به Connaught Place بروید. سعی کنید از بین غذاهای برجسته‌ای همچون نودل سنگاپوری، مرغ تند و سوپ سور یکی را سفارش دهید. تمامی غذاهای منو ارزش پولی که می‌پردازید را دارند.

 

۵ رستوران فوق‌العاده دهلی که بهترین پیتزاهای این شهر را می‌توانید در آنها نوش جان کنید

 

 

 Berco's

 

 

آدرس: 2/43 Middle Circle, Block G, Connaught Place, New Delhi, 110001, India

تلفن: +911143751100

 

 

Mainland China

مینلند چاینا یکی از رستوران‌های گران‌قیمت چین است که طعم غذاهای آن زبانزد همه بوده و به سرو غذاهای اصلی چین شهرت فراوان دارد. دلیل این همه شهرت هم به خاطر نوع آماده‌سازی غذاهاست به گونه‌ای که انگار واقعا در چین آماده شده‌اند. این رستوران که جایزه بهترین غذاخوری چینی در دهلی را دریافت کرده از انواع مواد طعم دهنده در غذاها استفاده می‌کند تا قبل از سرو غذا شما را کاملا مشتاق و منتظر غذا نگه دارد. استفاده از گیاهان عطری در غذا باعث شده تا این رستوران طرفداران ثابت خودش را داشته باشد.

 

 

 Mainland China

 

 

آدرس: GK 2 Main Road, Enclave 3, Greater Kailash, , New Delhi, 110048, India

تلفن: +1129222123

 

 

Yum Yum Cha

یوم یوم چا رستورانی چینی ژاپنی است که طیف متنوعی از غذاها و حتی سوشی نیز در آن یافت می‌شود. اگر زیبایی غذا از لحاظ بصری شما را مشتاق خوردن می‌کند پس یوم یوم چا جاییست که باید به آن بروید. این رستوران نه تنها به خاطر طعم غذاها بلکه به خاطر چینش و آرایش آن‌ها نیز شهرت فراوانی دارد. اگر به این رستوران رفتید فراموش نکنید که حتما از سبزیجات سبک سیچوان، فلفل دلمه‌ای سبز و برنج شفته چینی سفارش دهید و امتحان کنید. محیط این رستوران بسیار آرام و ملایم بوده و سبک کافه‌های آسیایی را ارائه می‌دهد.

 

۱۰ رستوران با کیفیت در دهلی که می‌توانید غذاهای ارزان قیمت در آن نوش جان کنید

 

 

 Yum Yum Cha

 

 

آدرس: 2nd Floor, Select Citywalk Mall, A-3 Saket District Centre, New Delhi, 110017, India

تلفن: +919810002994

 

 

Happy Hakka

اگر در دهلی هستید و هوس غذای چینی کرده‌اید اما اصلا تمایلی ندارید به رستوران بروید و بیرون غذا بخورید، گزینه مناسب برای شما هپی هاکا است. نکته حایز اهمین اینست که در منوی غذاهای این آشپزخانه هم غذاهای گیاهی و هم غیرگیاهی گنجانده شده است. غذاها همان لحظه که به دست شما می‌رسد پخته شده و با بسته بندی کاملا مناسب ارسال می‌شوند.

 

 

 Happy Hakka

 

 

آدرس: A-117, Lajpat Nagar Part 1, New Delhi,, 110092, India

تلفن: +919015558558

 

 

The China Kitchen

این رستوران فضای باز چینی به شما امکان تجربه خوردن غذاهای سنتی چینی را ارائه می‌دهد. به طور کلی این رستوران به چهار منطقه مختلف تقسیم می‌شود. این بخش‌ها شامل منطقه آشپزخانه روباز، ۵ اتاق غذاخوری خصوصی، کافه چای و دیوار نوشیدنی می‌شوند. اگر برای بار اول است که به این رستوران می‌روید توصیه می‌کنیم حتما از مرغ بگار، نودل دان دان، خوراک اردک، نودل گندم سیاه، و چیزی از مجموعه دسرها را امتحان کنید.

 

بهترین کافه رستوران‌های دهلی؛ شهر رقص‌ها و قصه‌ها

 

 

 The China Kitchen

 

 

آدرس: Ground floor, Hyatt Regency Delhi, Bhikaiji Cama Place, Ring road,, New Delhi, 110066, India

تلفن: +911130054102

 

 

The Golden Dragon

شاید تصورش را هم نکنید اما اژدهای طلایی از قدیمی‌ترین رستوران‌های چینی در پایتخت است که بیشتر به خاطر خدمات لذت‌بخش و رایحه‌های عرفانی‌اش شهرت دارد. این رستوران درست در بین دو خیابان شلوغ مکانی کاملا منحصر به فرد و ستودنی ارائه می‌دهد. فرقی نمی‌کند شبی خانوادگی دارید، به قرار می‌روید یا تنها جایی برای رفع گرسنگی می‌خواهید به هر حال این رستوران یکی از بهترین غذاخوری‌هایست که می‌توانید در آن دمی استراحت کرده و غذایی فوق‌العاده بخورید. سوپ مرغ، نودل غلیظ هاکا، گوشت بره خشک شده در سس سیر از بهترین غذاهایی هستند که می‌توانید در این رستوران امتحان کنید.

 

 

The Golden Dragon 

 

 

آدرس: C-2, Main Market Block C, Vasant Vihar, New Delhi, 110057, India

تلفن: +911141662900

۲۲ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران