۵ رستوران فوق‌العاده دهلی که بهترین پیتزاهای این شهر را می‌توانید در آنها نوش جان کنید

جاذبه‌های گردشگری دهلی
۵ رستوران فوق‌العاده دهلی که بهترین پیتزاهای این شهر را می‌توانید در آنها نوش جان کنید

دهلی پایتخت هند یکی از زیباترین و پر رویدادترین شهرهای این کشور است. جاییکه با بهترین امکانات هند از مسافرانش پذیرایی می‌کند. جاییکه شب‌های پر شور و روزهای پر بازدیدی دارد. جاییکه دیدنی‌هایش ناتمام هستند و از سراسر جهان مسافران خوش ذوق را به خودش می‌کشاند. در سفرتان با تور هند به این شهر که سالها در اختیار انگلیسی‌ها بوده است اگر با غذاهایش سازگاری چندانی ندارید و غذاهای تند و تیز به مذاق‌تان نمی‌سازد  همراه ما باشید تا بهترین رستوران‌های این شهر که با رفتن به آنها می‌توانید بهترین و خوشمزه‌ترین پیتزاها را نوش جان کنید یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Instapizza


یک کافه‌ی فوق‌العاده در هند که خیلی‌ها برای نوش جان کردن بهترین قهوه‌ها و نوشیدنی‌ها به آن مراجعه می‌کنند اما شما می‌توانید برای نوش جان کردن یکی از بهترین پیتزاهای این شهر به آن مراجعه کنید. جاییکه قیمت پیتزاهایش چندان گران نیستند. البته متناسب با کیفیتش. در سفرتان به دهلی اگر رژیم هستید برای نوش جان کردن پیتزا به شما پیشنهاد می‌کنیم به این کافه تشریف نبرید. چرا که پیتزاهای طبخ شده در این کافه پر پنیر هستند. معروف‌ترین پیتزای موجود در منوی این کافه، پیتزای غول است که طرفدار زیادی دارد. مخصوصا در میان کسانیکه به صورت خانوادگی به دهلی سفر کرده‌اند. این کافه چندین شعبه در سرتاسر دهلی دارد که با جستجو کردن نام آن در گوگل مپ می‌توانید نزدیکترین آدرس نسبت به مکانی که در آن قرار دارید را بیابید.

 

۱۰ رستوران با کیفیت در دهلی که می‌توانید غذاهای ارزان قیمت در آن نوش جان کنید

 

 

 Instapizza

 


۲- NYC Pie


در سفرتان به دهلی اگر علاقه‌مندید پیتزاهای آمریکایی به سبکی که نیویورکی‌ها می‌پزند را نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه در منوی غذاییش تنوع زیادی از پیتزاها دارد. پیتزاهایی متشکل از گوشت سفید و قرمز و همچنین انواع سبزیجات و قارچ و گوجه. پیتزاهایی با سس تند و ملایم. نکته‌ی جالب درباره‌ی این رستوران آن است که همه روزه درهایش تا ساعت ۴ بامداد به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. بنابراین برای اینکه شب‌های این شهر را از دست ندهید به شما توصیه می‌کنیم حتما یک شب از سفرتان به دهلی را به این رستوران‌ اختصاص بدهید و این شهر و زیبایی‌هایش را زیر نورهای رنگی تماشا کنید.

 

 

 NYC Pie

 


نشانی: مجاور نانوایی دفنس، بازار مرکزی، شماره ۳۵

 

 

۳- Jamie’s Pizzeria


نان‌های نرم و نازک، پیتزاهای کشیده و مربعی، پر پنیر، پر قارچ و طعم داده شده با سس‌های مخصوص همه و همه در رستورانی عرضه می‌شوند که یکی از بهترین رستوران‌های شهر دهلی است. جاییکه تا ساعت ده شب درهایش به روی مشتریانش باز است. چرا که در یک مرکزخرید واقع شده است و همین امر سبب می‌شود در گشت و گذارهای خریدانه‌تان در دهلی به آن مراجعه کنید. رستورانی که قیمت پیتزاهایش مناسب است و تنوع زیادی از انواع پیتزاها در منویش دیده می‌شود. جدای از پیتزاها در این رستوران می‌توانید انواع پاستاها را نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید. بنابراین در سفرتان به دهلی تلاش کنید نام و آدرس این رستوران را به خاطر داشته باشید.

 

بهترین کافه رستوران‌های دهلی؛ شهر رقص‌ها و قصه‌ها

 

 

 Jamie’s Pizzeria

 


نشانی: دهلی، مرکزخرید آمبیانس، طبقه سوم

 


۴- Tossin pizza


یک کافه‌ی دنج و کوچک که برای نوش جان کردن بهترین قهوه‌ها و پاستاها می‌توانید به آن مراجعه کنید اما جدای از اینها یکی از بهترین مکان‌های دهلی برای نوش جان کردن انواع پیتزاها نیز به حساب می‌آید. انواعی که شاید زیاد گوناگون نباشد اما تنوع لازم را نیز دارد. این کافه چندین شعبه در شهر دهلی دارد که با جستجوکردن نامش در گوگل مپ می‌توانید نزدیک‌ترین شعبه‌اش نسبت به مکانی که در آن قرار دارید را بیابید.

 

 

 Tossin pizza

 


۵- Pizza Express


در این رستوران ایتالیایی درجه یک که در شهر دهلی واقع شده است می‌توانید بهترین پیتزاها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. پیتزاهایی که با نان‌های ایتالیایی طبخ می‌شوند و تنوع فراوانی دارند. پیتزاهایی که خوردن یک تکه از آن باعث می‌شود طعم هر پیتزایی که در عمرتان خورده‌اید را فراموش کنید. قیمت پیتزاهای این رستوران شاید چندان ارزان نباشد اما بدون شک و قطعا به خاطر طعم و کیفیت‌شان ارزش سفارش داده شدن را دارند.

 

۱۳ غذای خوشمزه‌ی هندی که می‌توانید در دهلی میل کنید

 

 

 Pizza Express

 


نشانی: جاده نلسون ماندلا، مرکزخرید آمبیانس، طبقه سوم، شماره T ۳۰۳-B

 

۲۶ آبان ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 28 تیر 1400)

نظرات کاربران