۱۰ مکان فوق‌العاده در پنانگ که خوشمزه‌ترین دسرهای این شهر را می‌توانید در آنها نوش جان کنید

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
۱۰ مکان فوق‌العاده در پنانگ که خوشمزه‌ترین دسرهای این شهر را می‌توانید در آنها نوش جان کنید

پنانگ یکی از بهترین جزیره‎های مالزی است که شهرت آن از این کشور بیرون رفته و در سراسر شرق آسیا پیچیده است. جزیره‌ای که به پایتخت غذاهای خیابانی جهان معروف است و همه روزه مسافران زیادی از سراسر جهان را به خودش می‌کشاند. جزیره‌ای تاریخی و تفریحی که اگر در فصل‌های گرم سال به آن سفر کنید می‌توانید از تمامی امکانات و تفریحاتش استفاده کنید. در سفرتان با تور مالزی به این جزیره‌ی رنگین‌کمانی اگر به دنبال بهترین کافه‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها برای نوش جان کردن خوشمزه‌ترین دسرهای این شهر هستید. همراه ما باشید تا ۱۰ مکان فوق‌العاده‌ی این جزیره را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Passion heart cafe


اگر عاشق کیک‌های نرم و شکلاتی هستید این کافه بهترین مکان پنانگ است که برای نوش جان کردن این کیک‌ها می‌توانید به آن مراجعه کنید. جاییکه کیک‌های پنیری‌اش بسیار معروف است و تعداد زیادی از گردشگران را به خودش علاقه‌مند کرده است. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است. بنابراین هرساعتی از شبانه‌روز که بخواهید می‌توانید به آن مراجعه کنید و به همراه یک قهوه‌ی درجه یک این کیک‌ها را نوش جان کنید.

 

۱۰ کافه‌ی ساحلی پنانگ، جزیره‌ی زیبایی‌های تمام نشدنی مالزی

 

 

Passion heart cafe

 


نشانی: جلان مونتری

 


۲- Moody cow


در یک کافه‌ی کوچک اما دنج، در جاییکه دکور جذابی دارد و پس از پایان روز نورپردازی ویژه‌ای به خودش می‌گیرد کافه‌ای فوق‌العاده در جورج تاون پنانگ واقع شده است تا فضایی شرقی و چینی را برای مهمانانش تداعی کند و از آنها با بهترین کیک‌ها پذیرایی کند. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شبه به روی مشتریانش باز است.

 

 

Moody cow

 


نشانی: جالان ترانسفر ۱۷۰

 


۳- Gayo coffee


در نزدیکی خانه‌ی چینی این جزیره کافه‌ای واقع شده است بی‌نظیر که با رفتن به آن می‌توانید بهترین کیک‌ها و سالادها را نوش جان کنید. کافه‌ای عالی برای داشتن یک عصر لذت‌بخش در پنانگ. برای آنهایی که به سالاد به عنوان یک وعده‌ی غذایی نگاه می‌کنند. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱ نیمه شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

Gayo coffee

 


نشانی: لبوح پانتای ۱۶۱

 


۴- Chocolate passion


آنهایی که عاشق شکلات هستند این نقطه از پنانگ بهشت است برای آنها. چرا که بهترین بستنی‌های شکلاتی، کیک‌های شکلاتی، شکلات‌های یخ زده و داغ را می‌توانند سفارش بدهند و نوش جان کنند. کافه‌ای بی‌نظیر به رنگ تاریک برگرفته شده از رنگ شکلات‌های تلخ و شیرین بی‌نظیرش. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

۸ رستوران پرطرفدار مسافران در جورج تاون پنانگ

 

 

Chocolate passion

 


نشانی: جالان بورما ۲۲۲E

 


۵- The Alley


یک کافه‌ی کوچک اما باصفا که با رفتن به آن می‌توانید بهترین کیک‌ها و انواع دسرهای پنیری و شکلاتی را سفارش بدهید. کافه‌ای باب طبع همه‌ی مسافران که قیمت دسرهای منویش چندان گران نیست. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با بهترین‌هایش به بهترین صورت پذیرایی می‌کند.

 

 

The Alley

 


نشانی: استوارت لین ۵

 


۶- Crepe Cottage


در سفرتان به پنانگ اگر عاشق سالاد میوه‌ها هستید و می‌خواهید بهترین سالادهای میوه‌ای را با بهترین سس‌های شکلاتی نوش جان کنید باید به این کافه تشریف ببرید. جاییکه درهایش همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و منوی بلند بالایش جدای از بهترین دسرها با بهترین نوشیدنی‌ها و غذاها نیز پر شده است.

 

کافه‌‌های خوشمزه‌ی پنانگ با معماری و طراحی خاص!

 

 

Crepe Cottage

 


نشانی: پرسیئاران گورنی ۷۷-A

 


۷- Macarons


اگر عاشق کاپ کیک‌های وانیلی هستید این کافه بهترین مکان پنانگ است که برای نوش جان کردن این کیک‌ها می‌توانید به آن مراجعه کنید. جاییکه همه روزه درهایش از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب به روی مشتریانش باز است و در سفرهای خانوادگی به پنانگ یکی از بهترین مکان‌ها برای یک تفریح خانوادگی به حساب می‌آید.

 

 

Macarons

 


نشانی: جالان هوتون ۱۲۲

 


۸- Mugshot cafe


یک کافه‌ی مهم برای آنهایی که می‌خواهند بهترین دسرهای کرم‌دار و وانیلی را در شهر پنانگ نوش جان کنند. بهترین مکان برای کسانیکه می‌خواهند در روزهای گرم بهاری و تابستانی دسرهای عالی خنک نوش جان کنند. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

Mugshot cafe

 


نشانی: لبوح چولیا ۳۰۲

 


۹- Narrow Marrow


بهترین شیرینی‌فروشی و کافه‌ی پنانگ که با رفتن به آن می‌توانید کیک‌های فندقی و گردوئی درجه یک نوش جان کنید. کافه‌ای که دسرهای نارگیلی‌اش در میان گردشگران معروف است و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ نیمه شب درهایش به روی مشتریانش باز است.

 

غذاهایی که در اولین سفر به پنانگ باید میل کنید

 

 

Narrow Marrow

 


نشانی: لبوح کارنارون ۲۵۲A

 


۱۰- Black kettle


یک کافه‌ی مخصوص و خاص که ظاهر ویژه‌اش آن را از دیگر کافه‌های جزیره‌ی پنانگ متمایز می‌کند. کافه‌ای درجه یک که در آن بهترین قهوه‌ها را در کنار بهترین کیک‌ها و شیک‌ها می‌توان سفارش داد و نوش جان کرد. کافه‌ای که همه روزه درهایش از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها با بهترین نوشیدنی‌ها و دسرها، گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

 

Black kettle

 


نشانی: خیابان ساحلی ۱۰۵

۲۷ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران