۷ رستوران عالی قشم که می‌توانید بهترین و متنوع‌ترین غذاها را در آنها نوش جان کنید

جاذبه‌های گردشگری قشم
۷ رستوران عالی قشم که می‌توانید بهترین و متنوع‌ترین غذاها را در آنها نوش جان کنید

قشم یکی از بهترین و معروف‌ترین جزیره‌های جنوب ایران است که هرساله تعداد زیادی از مسافران داخلی و خارجی را بی‌تاب خودش می‌کند. جزیره‌ای زیبا و پررویداد که شبانه‌روزی فراموش ناشدنی برای مهمانانش می‌سازد. جزیره‌ای بی‌نظیر که آب‌های نیلگون خلیج فارس را شکوه و جلال می‌بخشد. جزیره‌ای که بهترین هتل‌ها و رستوران‌های جنوب ایران را در اختیار خود دارد. در سفرتان با تور قشم اگر به دنبال رستوران‌هایی عالی هستید همراه ما باشید تا ۷ رستورانی که منویی متنوع و گوناگون دارند را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- رستوران قلعه


یک رستوران دریایی فوق‌العاده که در یک فضای ساحلی دل‌انگیز واقع شده است. رستورانی که منویش با توجه به صید روز صیادان متفاوت است. رستورانی که غذاهای تازه برای مهمانانش سرو می‌کند و هم یک فضای بیرونی و هم یک فضای داخلی دنج برای پذیرایی کردن از مهمانانش دارد. در سفرتان به قشم اگر می‌خواهید وعده‌های غذایی‌تان را در یک رستوران درجه یک نوش جان کنید بدون شک اولین انتخاب شما باید همین رستوران باشد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱ تا ۳ بعد از ظهر و ۸ تا ۱۱ شب به روی مهمانانش باز است. خوراک کوسه، خوراک صدف، میگو و ماهی مرکب از معروف‌ترین غذاهای این رستوران به حساب می‌آیند.

 

بهترین گردش‌های یک روزه به اطراف قشم را بشناسید

 

 

 رستوران قلعه

 


۲- رستوران خاله


در سفرتان به قشم اگر می‌خواهید غذاهای اصیل، بومی و خانگی را نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. رستورانی که در نزدیکی رستوران قلعه قرار دارد و سرآشپزش یک خانم بومی این جزیره است. سرآشپزی که در آشپزخانه‌ی کوچکش انواع غذاهای خانگی را می‌پزد و به صورت ساندویچی و سلف سرویس سرو می‌کند. فلافل، سمبوسه و کوسه از معروف‌ترین غذاهای این رستوران به حساب می‌آیند. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۷ عصر تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

 

 رستوران خاله

 


۳- رستوران آبشار


آبشار یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های این شهر است که ظاهری نه چندان مجلل اما با صفا دارد. رستورانی که امروزه دو شعبه از آن در سطح جزیره فعال هستند و مهمان می‌پذیرند. رستورانی که قیمت غذاهای منویش چندان گران نیست در صورتیکه غذاهایش نیز از کیفیت مناسبی برخوردارند. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی مهمانانش باز است و با دو وعده‌ی غذایی اصلی شام و ناهار از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

 رستوران آبشار

 


۴- رستوران الوند


الوند یک رستوران شیک و لوکس است که قیمت غذاهایش چندان ارزان نیست. چرا که علاوه بر بهترین کیفیت به بهترین صورت نیز سرو می‌شوند. رستورانی که غذاهای دریایی‌اش شهرت فراوانی دارند اما غذاهای غیر دریایی‌اش نیز در میان گردشگران معروف است. رستورانی که شاه میگوهای سوخاری‌اش در صدر لیست سفارش‌هایش قرار دارند.

 

هیجان‌انگیزترین فعالیت‌هایی که می‌توانید در جزیره زیبای قشم انجام دهید

 

 

 رستوران الوند

 


۵- رستوران نعیم


در سفرتان به قشم اگر هوس غذاهای سرخ کرده و یا کبابی را کردید می‌توانید به این رستوران تشریف ببرید و لذیذ‌ترین میگوها و ماهی‌ها و مرغ‌ها و استیک‌ها را به صورت کبابی و یا سرخ شده سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که قلیه ماهی‌اش یکی از معروف‌ترین غذاهای آن به حساب می‌آید. این رستوران یکی از رستوران‌های بزرگ و شلوغ قشم به حساب می‌آید که همه روزه از حوالی ظهر تا اواخر شب درهایش به روی مشتریانش باز است.

 

 

 رستوران نعیم

 


۶- رستوران حاج غفور


یک رستوران ویژه که اکثر گردشگران و شهروندان این جزیره به خاطر یک غذایش به آن می‌روند و آنهم خورشت قلیه ماهی. رستوران حاج غفور سالهاست در سطح این جزیره معروف است فقط و فقط به خاطر قلیه ماهی‌های درجه یکش. در سفرتان به قشم به شما پیشنهاد می‌کنیم برای نوش جان کردن یک ناهار دلچسب حتما به این رستوران تشریف ببرید.

 

 

 رستوران حاج غفور

 


۷- فست فود شاورما


در سفرتان به قشم اگر از نوش جان کردن غذاهای دریایی به تنگ آمدید و یا این غذاها اصلا باب میل‌تان نبود و خواستید فست‌فود نوش جان کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه فست‌فودهای درجه یکی که ذائقه‌های مختلف را پوشش بدهد دارد.

 

 

 فست فود شاورما

۲۶ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران

بهاره امینی

ما تازه از قشم زیبا برگشتیم خیلی خوش گذشت از راهنمایی سایت شما استفاده کردیم نتیجه: دیدن از مناطق پیشنهاد شده عالی،اما رستورانها روز اول رفتیم قلعه ظاهرش با تصویر یکی نبود اما غذاش خوب بود نسبتا هم گران منظورم نسبت به محیط و ظاهر رستورانه ،شب رفتیم خاله متاسفانه افتضاح بود ،آبشار ظاهرش بدک نبود اما غذاش ظاهرا خوب نبود از نظرسنجی آنلاین استفاده کردیم هرچقدر ئنبال حاج غفور گشتیم پیدا نکردیم گوگل مپ اتومات خان بوم رو نشون میداد دل رو زدیم به دریا و رفتیم خدا روشکر عالی بود بقیه وعده های غذایی جرات نکردیم جایی بریم از همون رستوران استفاده کردیم هم قیمتاش منطقی تر بود هم کیفیت غذا وهم ظاهر رستوران شیکتر بود متشکرم.

مدیر سایت مقتدر سیر

با سلام

ممنون که ما را امین خود دانسته و از مطالب ما برای سفر خود بهره بردید و سپاس ویژه که تجربه‌ی خود را با ما دیگر هم‌وطنان عزیزمان به اشتراک گذاشتید و باعث شدید تا مسافران آتی امکان انتخاب‌های دقیق‌تری برای سفری دلپذیرتر و زیباتر داشته باشند.

همیشه به گردش و سفر