۱۰ رستوران با کیفیت در دهلی که می‌توانید غذاهای ارزان قیمت در آن نوش جان کنید

جاذبه‌های گردشگری دهلی
۱۰ رستوران با کیفیت در دهلی که می‌توانید غذاهای ارزان قیمت در آن نوش جان کنید

دهلی شاید برای خیلی چیزها در جهان مطرح باشد اما پایتخت کشور هند به غذاها و رستوران‌هایش نیز زیاد شناخته می‌شود. شهری که در خود رستوران‌های لوکس و لاکچری کم ندارد. در سفرتان با تور هند به دهلی اگر به دنبال رستوران‌هایی با کیفیت که قیمت غذاهایش ارزان باشد هستید. همراه ما باشید تا ۱۰ رستوران برتر و ارزان قیمت این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- AMA Cafe


یک کافه‌ی جالب توجه که بیشتر گردشگران کوله‌گرد، فری لنس‌ها و کوهنوردان به آن می‌روند. کافه‌ای که در آن می‌توانید غذاهای مقوی و خاص را با قیمت‌های مناسب نوش جان کنید. کافه‌ای که می‌شود ساعت‌ها در آن زمان صرف کرد و لذت برد. منوهای این کافه را غذاها و دسرهای امریکایی و ایتالیایی پر کرده‌اند. از همین رو غذاهایی که در آن عرضه می‌شوند باب طبع بسیاری از گردشگران است. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و یکی از بهترین نقاط دهلی برای نوش جان کردن صبحانه به حساب می‌آید.

 

۹ غذای خیابانی هند که شما را عاشق طعم فلفل می‌کند

 

 

 AMA Cafe

 


نشانی: ماجنوکاتیلا، نیو کولونی

 


۲- Cafeteria & co


یک کافه‌ی جوانانه و دانشجویانه در نزدیکی دانشگاه شمالی دهلی که در آن می‌توانید بهترین برگرها را پیدا کنید و سفارش بدهید. کافه‌ای گرم و صمیمی که مرغ‌های سوخاری و ساندویچ‌های دریایی‌اش نیز معروف است. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

 Cafeteria

 


نشانی: وی‌جی ناگار، هادسون لین، جی14

 


۳- Mama’s Buoi


یک کافه رستوران عالی که هم فضا و هم غذاهای مناسبی دارد. کافه رستورانی که در منوی آن می‌توانید تنوعی از غذاهای هندی، چینی و ایتالیایی ببینید. کافه‌ رستورانی که هم پاتوق جوانان هندی است و هم گردشگران. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است تا اگر دیرهنگام گرسنه شدید نیز بتوانید به آن تشریف ببرید و از غذاهایش استفاده کنید.

 

چهار رستوران لوکس دهلی که باید غذای هندی آن را امتحان کنید

 

 

 Mama’s Buoi

 


نشانی: جی‌تی‌بی ناگار

 


۴- Big yellow door


در جنوب دهلی، در جاییکه بیشتر جوانان و دانشجویان این شهر به آن مراجعه می‌کنند کافه رستورانی واقع شده است که پاستاهای فوق‌العاده‌ در کنار بهترین برگرها به مشتریانش عرضه می‌کند. کافه رستورانی ساده اما با صفا به خاطر حضور مشتریان. کافه رستورانی که همه روزه درهای آن از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است. به شما توصیه می‌کنیم در سفر به دهلی اگر در جنوب این شهر اقامت دارید حتما یک شب به این کافه رستوران تشریف ببرید.

 

 

 Big yellow door

 


نشانی: جاده ساتنا نیکتان، کالج ونتاتسکارا

 


۵- Saravana bhavan


اگر گیاه‌خوار هستید و در سفر به هند سرگردانید در کجا غذاهای عالی و ارزان قیمت پیدا کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه همواره شلوغ و پر از گردشگر است. جاییکه گاه پیش می‌آید یک ساعت در آن معطل بمانید تا میزی برای صرف غذا خالی شود. درهای این رستوران که مخصوص گیاهخواران است همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

 Saravana bhavan

 


نشانی: کوناقت

 


۶- Echoes


این مکان بیش از آنکه یک کافه به حساب آید به عنوان یک رستوران مشهور شده است. رستورانی که بیشتر کارمندان را به خودش می‌کشاند. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است تا از آنها با غذاهای باکیفیت اما ارزان پذیرایی کند.

 

۱۳ غذای خوشمزه‌ی هندی که می‌توانید در دهلی میل کنید

 

 

 Echoes

 


نشانی: جی‌تی‌بی ناگار، هادسون لین، طبقه سوم

 


۷- Bamboo hut


اگر می‌خواهید غذاهای اصیل هندی را با قیمت‌های ارزان نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه طعم غذاهای تند و تیزش هیچگاه از زیر زبان‌تان بیرون نخواهد رفت و خاطره‌ای ماندگار از عطر و طعم غذاهای هندی برایتان خواهد ساخت. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر معده‌های حساسی دارید از خوردن غذاهای تند و تیز هندی خودداری کنید و خودتان را به دردسر نیندازید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

 Bamboo hut

 


نشانی: سافدار جونگ، بازار دی‌دی‌آ، همایونپور

 


۸- Rajinder da dhaba


این رستوران یک کیوسک فروش غذا به حساب می‌آید که قدمتی به اندازه‌ی ۵۰ سال دارد. اگر به غذاهایی که با گوشت سفید و مرغ طبخ می‌شوند علاقه دارید در سفرتان به دهلی به شما پیشنهاد می‌کنیم حداقل برای صرف یک وعده غذا به این رستوران تشریف ببرید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۵ عصر تا ۱۲:۳۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

 Rajinder da dhaba

 


نشانی: سافدارجونگ

 


۹- Busan Korean


خوشمزه‌ترین غذاهای مربوط به شرق آسیا را در این رستوران می‌توانید پیدا کنید و سفارش بدهید. رستورانی که سرآشپز آن اهل کره جنوبی است و به طبخ غذاهای شرق آسیا تسلط خاصی دارد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

بهترین کافه رستوران‌های دهلی؛ شهر رقص‌ها و قصه‌ها

 

 

 Busan Korean

 


نشانی: ماجنوکاتیلا، بلوک 10 نیوآرونا ناگار، خانه بی9

 


۱۰- Andhra Bhavan Canteen


یک رستوران جالب که در منوی آن می‌توانید هم غذاهای گوشتی و هم غذاهای گیاهی پیدا کنید. رستورانی که درهای آن سه باز در روز باز و بسته می‌شود و بهترین‌های هر سه وعده‌ی غذایی را می‌توانید در منوی آن پیدا کنید و سفارش بدهید.

 

 

 Andhra Bhavan Canteen

 


نشانی: خانه حیدرآباد، جاده آشوکا 1

۰۱ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران