معرفی مرکز خرید سان وی کارناوال پنانگ

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
معرفی مرکز خرید سان وی کارناوال پنانگ

پنانگ شهری خاص و متفاوت است که با خیلی از مقاصد گردشگری تور مالزی فرق می‌کند. شهری مملو از غذاهای خوشمزه، نقاشی‌های خیابانی و بازارهای شلوغ و پر سر و صدا که از نظر زیبایی‌های طبیعی هم چیزهای بسیار زیادی برای گفتن دارد. اما پنانگ چند مرکز خرید خیلی خوب هم دارد که قبلا از برخی از آن‌ها برایتان گفته‌ایم. امروز اما به معرفی مرکز خرید سان وی کارناوال پنانگ خواهیم پرداخت. جایی استثنایی و جذاب که هم می‌توانید در آن‌جا خرید کرده و هم به تفریح بپردازید.

 

درباره مرکز خرید سان وی کارناوال پنانگ

مجموعه سان وی کارناوال مساحتی به بزرگی ۱۵۲ هزار متر مربع داشته و بیش از ۲۲۰ فروشگاه را در خود میزبان می‌کند. جایی درست در مرکز پنانگ که از خیلی جاهای شهر به راحتی می‌توانید به آن‌جا رفته و در میان فروشگاه‌های مختلفش به خرید بپردازید. این مجموعه همانطور که در بالا گفتیم، مراکز تفریحی متعددی نیز دارد که شامل چند پارک و فضای بازی کودکان و همچنین مجموعه‌ی سینمایی بزرگ می‌شود. در کنار این‌ها، سان وی کارناوال دارای رستوران‌ها و کافه‌های متنوع بوده و در آن‌جا می‌توانید، کنار فست فودهای مختلف، چندین نوع غذا، نوشیدنی و دسر خوشمزه محلی میل کنید.

البته این مکان قرار است در سال‌های آینده خیلی بزرگ‌تر شود و تقریبا فضای کلی آن دو برابر خواهد شد. قرار بود ساخت و سازها در پایان سال ۲۰۲۰ کامل شود که متاسفانه به خاطر شیوع بیماری کرونا، این پروژه کمی به تعویق افتاد. بنای اصلی مجموعه زیباست و به راحتی می‌توانید آن‌جا را پیدا کنید. درون مرکز خرید نیز با فضایی وسیع مواجه هستید که در شلوع‌ترین روزها نیز به راحتی امکان جا به جایی در میان مغازه‌ها و انتخاب راحت را خواهید داشت. خود فروشگاه‌ها نیز جا دار و بزرگ هستند و تقریبا همگی دارای دکور شکیل و زیبا هستند.

 

معرفی مراکز خرید جورج‌تاون پنانگ

چطور به مرکز خرید سان وی کارناوال برویم؟

این مرکز خرید درست در مرکز شهر واقع شده و فاصله‌ی چندانی تا رودخانه پیرای ندارد. در واقع اگر در خیابان BKE باشید، می‌توانید مستقیما جلوی درب این محل پیاده شوید. اگر از ریزورت‌های خارج شهر به این مرکز خرید نمی‌روید، کرایه تاکسی به آن‌جا زیاد نخواهد بود، پس با ماشین به مرکز خرید بروید. البته اگر می‌خواهید با هزینه‌ای بسیار پایین به سان وی کارناوال برسید، می‌توانید سوار اتوبوس‌های خط 703 و CT13  شوید که در این محل ایستگاه دارند.

آدرس: Sunway Carnival Mall 3068, Jalan Todak Pusat Bandar Seberang Jaya, Seberang Jaya, 13700 Perai, Pulau Pinang

 

فروشگاه‌های سان وی کارناوال پنانگ

اولین چیزی که باید در مورد مرکز خرید کارناوال پنانگ‌ بدانید این است که این مکان مجموعه‌ای به سلیقه جنوب شرق آسیاست. برندهای متنوع بین‌المللی در این محل حضور دارند اما در کنارشان، برندهای زیادی از ژاپن، چین، مالزی، خود اندونزی و ... مشاهده خواهید کرد. تنوع محصولات از کشورهای مختلف بسیار زیاد بوده و هر کس با هر سلیقه‌ای واقعا محصول مورد نظر خود را در آن‌جا پیدا خواهد کرد. مضاف بر این که بازه‌ی قیمتی محصولات در این محل نیز بسیار متغیر بوده و هم فروشگاه‌های مقرون به صرفه با محصولاتی که قیمت بالایی ندارند پیدا خواهید کرد و هم برندهای لاکچری را لباس را در آن‌جا می‌بینید که جدیدترین مجموعه‌های خود را برای فروش ارائه می‌کنند.

در زمینه‌ی پوشاک هم فروشگاه‌های مختص به برند‌های خاص همچون H&M، GAP و امثال آن‌ها را پیدا خواهید کرد و هم با تعداد زیادی فروشگاه‌های کلی مواجهید که برندهای مختلف را به فروش می‌رسانند. در این مغازه‌ها پوشاکی از ترکیه، ژاپن، چین و خیلی جاها را پیدا می‌کنید که تنوع خوبی به آن‌جا داده است. همچنین در زمینه‌ی زیورآلات نیز انتخاب‌های خوبی خواهید داشت. Mont Blanc، Swatch و Pandora در آن‌جا شعبه دارند و در کنار کارهای کلاسیک، کارهای فانتزی متنوعی نیز به فروش می‌رسانند.

یکی از خوبی‌های این مرکز خرید، وجود فروشگاه‌های متعدد الکترونیک و موبایل است و برندهایی مثل سونی، هواوی، سامسونگ، ایسوس، لنوو، کنن، دل و ایسر در آن‌جا حضور فعال دارند. همچنین در زمینه لوازم آرایشی بهداشتی نیز با مغازه‌های متعدد و اجناس بسیار متنوعی رو به رو هستید که انتخاب را برای شما سخت می‌کند. در مجموع همانطور که گفتیم، از نظر تنوع و قیمت، شما بازه‌ی بزرگی از محصولات را در سان وی کارناوال پنانگ پیش رو خواهید داشت.

یک سری فروشگاه‌های منحصر به فرد هم در این مکان وجود دارند که گفتن از آن‌ها نیز خالی از لطف نیست. بعضی از آن‌ها مثل فروشگاه اختصاصی DC که محصولات متنوع از این شرکت کامیک‌های ابرقهرمانی در آن‌جا به فروش می‌رسند، به صورت دائم در آن‌جا حضور دارند و در بعضی موارد این این فروشگاه‌ها همچون نمایشگاه‌های کوچکی بوده که به صورت دوره‌ای برپا می‌شوند. البته یک فروشاه اسباب بازی فوق‌العاده عالی و بزرگ نیز در سان وی کارناوال قرار گرفته که اگر بچه‌ها را با خود به آن‌جا ببرید، ساعت‌ها زمان لازم خواهید داشت تا بتوانید دوباره از این محل خارجشان کنید.

 

دیدنی‌ترین مراکز خرید پنانگ با معماری‌های زیبا

بخش‌های تفریحی مرکز خرید سان وی کارناوال

محل‌های بازی این مرکز خرید، عموما به کودکان و نوجوانان اختصاص دارد. برای مثال، یک قطار برای کوچک‌ترها ترتیب داده شده تا در فضای طبقه‌ی دوم گردش کنند. در سمت دیگری از طبقه دوم، پارک FunScape قرار گرفته که مجموعه‌ای بزرگ از بازی‌های مختلف را در خود دارد. در این مکان سواری‌ها و بازی‌های متنوعی برای بچه‌ها در نظر گرفته شده که تا ساعت‌ها می‌توانند در آن‌جا به تفریح بپردازند. در این بخش از مرکز خرید، چند بازی آرکید و کامپیوتری نیز وجود دارد که جوان‌ها نیز می‌توانند در آن‌جا وقت بگذرانند اما در کل، به هیچ آن‌جا را به عنوان یک تفریح‌گاه برای بزرگ‌ترها نباید حساب کرد.

در طبقه اول هم یک فضای بازی برای کودکان با نام K.B. FUN وجود دارد. بخشی از این محل به بازی‌های خیلی ساده اختصاص داشته و بخشی دیگر دستگاه‌های شانسی دارد که اگر خوش شانس باشید، برای بچه‌های خود عروسک‌های جذاب می‌توانید برنده شوید.

مجموعه سینمایی Golden Screen Cinemas

GSC برندی آشنا در زمینه‌ی ساخت مجموعه‌های سینمایی مدرن و جذاب در مالزی است و یکی از شعبه‌های آن‌جا نیز در این مرکز خرید واقع شده و به نمایش جدیدترین فیلم‌ها سینمای جهان با زبان اصلی و زیرنویس مالزیایی می‌پردازد. این مجموعه سینمایی در طبقه دوم واقع شده و دارای ۴ سالن مختلف است که همگی از تکنولوژی روز دنیا بهره می‌برند. البته یکی از این سالن‌ها همیشه به پخش فیلم‌های داخلی اختصاص داشته و دیگر سالن‌ها فیلم‌های بین‌المللی را پخش می‌کنند. این را هم در نظر بگیرید که پخش فیلم در این مجموعه سینمایی از ۶ بعد از ظهر آغاز می‌شود.

 

برای خرید در لنکاوی به کجا مراجعه کنیم؟

غذا و نوشیدنی در مرکز خرید سان وی کارناوال

اما یکی از بخش‌های بسیار جذاب در مورد مرکز خرید سان وی کارناوال، بخش خوراکی‌ و نوشیدنی‌های آن است. این مجموعه در واقع یکی از محل‌های اصلی برای برگزار فستیوال‌های غذایی بوده و همیشه سالن بزرگ همکف آن، میزبان چنین برنامه‌هایی است. از رستوران‌ها و کافه‌های همیشگی این محل برایتان بگوییم که تعدادشان به بیش از ۳۵ عدد می‌رسد و در آن‌جاها می‌توانید غذا و نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه‌ای بخورید.

برای مثال پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به Daboba بزنید و نوشیدنی‌های فوق‌العاده خوشمزه‌ای که در آن‌جا تهیه می‌شود را میلکنید. Tealive نیز شرایط مشابهی دارد و نوشیدنی‌های محلی و همچنین نوشیدنی‌های بر پایه قهوه‌ی بسیار خوشمزه‌ای در آن‌جا سرو می‌شود. برای خوردن غذاهای کره‌ای معرکه، حتما سری به Seoul Garden بزنید که در کل پنانگ مثل آن‌جا کم پیدا خواهید کرد. از جاهای خوب برای سفارش ساندویچ هم می‌توان به Subway اشاره کرد. اگر هم اهل سوشی هستید، برای رفتن به Empire Sushi اصلا شک نکنید. از کافه‌ها و رستوران‌های زنجیره‌ای نیز KFC و پیتزا هات را در آن‌جا پیدا خواهید کرد.

گرفتن عکس‌های اینستاگرامی

در داخل این مرکز خرید، همیشه به بهانه‌های مختلف، دکورهای مختلفی برپا می‌شود. در حال حاضر دکور این مکان مملو از شکوفه‌های مصنوعی گیلاس است و همه چیز بهاری بوده اما زمانی برای کریسمس چندین درخت مختلف تزیین شده بود و زمانی نیز فضایی بزرگ برای داستان‌های "یخ زده" تدارک دیده بودند و بچه‌ها و نقاشی کردن صورتشان می‌توانستند درآن‌جا تفریح کرده و عکس بگیرند. این دکورها که در طبقه‌ی همکف برپا می‌شوند، همیشه جایی عالی برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی عالی هستند.

در بیرون از مرکز خرید نیز، بخشی از دیوارهای آن -همچون خیلی جاهای دیگر در پنانگ- در اختیار هنرمندان قرار گرفته و نقاشی‌های خیابانی فوق‌العاده زیبایی در آن‌جاها کشیده شده که کنار آن‌ها نیز می‌‌توانید عکس‌هایی زیبا بگیرید. البته بعضی از دیوارهای سانل‌های داخلی نیز به این کار اختصاص داده شده است و وقتی وارد آن‌جا شوید، بدون شک متوجه این کارهای بزرگ و زیبا خواهید شد.

 

مرکز خرید Gurney Paragon، در پنانگ

نکاتی که درباره مرکز خرید سان وی کارناوال پنانگ باید بدانید

  • این مجموع برای افرادی با بودجه‌های مختلف مناسب است
  • در مرکز خرید سان وی کارناوال چندین بستنی فروشی وجود دارد که بعضی، تزیینات مخصوص کودکان را نیز انجام می‌دهند
  • برای این محل یک سالن ماساژ در نظر گرفته شده
  • ساعت کار سان وی کاراناوال بین ۱۰ صبح تا ۱۰ شب بوده و در تمام طول هفته باز است
  • اینترنت بی‌سیم رایگان برای مشتریان این مجموعه در نظر گرفته شده
  • امکاناتی از جمله دست بند مخصوص کودکان، سالن نوزادان، کمک‌های اولیه، خیاطی و تجهیزات مورد نیاز برای افراد با معلولیت جسمی در این مرکز خرید فراهم شده است

۱۵ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران