معرفی ۱۱ ریزورت لوکس پنانگ

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
معرفی ۱۱ ریزورت لوکس پنانگ

گردشگران تور مالزی می‌توانند با یک پرواز یک ساعته از کوالالامپور، پایتخت این کشور، به جزیره تفریحی پنانگ دسترسی پیدا کنند. پنانگ به عنوان یکی از جزیره‌های فوق‌العاده زیبای مالزی توانسته توجه بسیاری از توریست‌ها را به خود جلب کند. چرا که قیمت‌ها در این جزیره نسبتا پایین بوده و مردمانی بسیار دوست داشتنی و صمیمی دارد. از دیگر امکانات این جزیره می‌توان به سواحل زیبا و غذاهای خیابانی خوشمزه آن اشاره کرد که سبب شده‌اند پنانگ مکانی عالی برای تعطیلات به یادماندنی برای اغلب توریست‌ها تبدیل شود. از آنجایی که انتخاب یک هتل مناسب برای داشتن اقامتی ایده‌آل در طول سفر از اهمیت بالایی برخوردار است مطالب این مقاله را به معرفی بهترین ریزورت‌های پنانگ اختصاص داده‌ایم.

 

ریزورت شانگری لا راسا سایانگ پنانگ، مالزی (Shangri-La Rasa Sayang Resort Penang, Malaysia)

این اقامتگاه مجلل ساحلی در مساحتی به بزرگی ۳۰ هکتار قرار گرفته و دارای محوطه‌ای بسیار سرسبز است. فرقی نمی‌کند با شریک خود برای یک استراحت عاشقانه به پنانگ می‌روید یا قصد سفری شاد و به یادماندنی با کودکانتان را در این جزیره دارید. در هر صورت ریزورت شانگری لا راسا سایانگ مورد پسند شما خواهد بود. این اقامتگاه لوکس از دو بخش جداگانه تشکیل شده است. برای بچه‌ها، همه نوع فعالیت داخلی و خارجی در شانگری لا وجود دارد. همچنین یک مرکز بازی سرپوشیده با سرسره‌‌ها و دیگر وسیله‌های بازی در آن تعبیه شده که کمک می‌کند حین استراحت بزرگسالان کودکان نیز بتوانند زمان شاد و سرگرم‌کننده‌ای را داشته باشند.

در کنار استخرها و سرسره‌های آبی که در شانگری لا پنانگ وجود دارد برای بزرگسالان نیز یک زمین گلف ۹ سوراخه و یک اسپای لوکس تعبیه شده است. از جمله گزینه‌های غذاخوری نیز در این ریزورت می‌توان به دو رستوران و یک بوفه بزرگ اشاره کرد. در آخر هفته‌ها یک باربیکیو بالیایی (Tepi Laut Husk Food Seafood)  در کنار استخر برگزار می‌کنند که علاقه‌مندان می‌توانند در آن حضور داشته باشند.

 

۹ فعالیت مهم در جورج تاون پنانگ

 

ریزورت پارک رویال پنانگ، مالزی (PARKROYAL Penang Resort, Malaysia)

اقامتگاه PARKROYAL Penang واقع در ساحل باتو فرینگی، یکی از ریزورت‌های لاکچری در پنانگ است که در مقابل خدمات رفاهی و امکاناتی که به مسافران ارائه می‌دهد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. اتاق‌ها در این مجموعه کاملاً مدرن و شیک بوده و امکاناتی مانند وای‌فای رایگان، تلویزیون صفحه‌تخت، سرویس نظافت اتاق دو بار در روز و خدمات اتاق ۲۴ ساعته در آن عرضه می‌شوند. اتاق‌های این اقامتگاه‌ها نیز دارای تنوع بالایی بوده و مسافران می‌توانند بسته به سلیقه و بودجه‌ای که دارند در سوئیت‌ها یا اتاق‌های استخردار آن اقامت کنند.

این استراحتگاه دارای استخر آبی بزرگ برای تفریح کودکان بوده و اتاق بازی برای سرگرم‌ کردن کودکان ۴ تا ۱۲ سال دارد. در صورت نیاز به ریلکس کردن و آرام بیشتر نیز می‌توانید سری به اسپای هتل زده و در محیطی با منظره دریا و سرسبز از خدمات زیبایی و ماساژ بهره ببرند. به عنوان نکته آخر نیز می‌توان در این مجموعه از یک مرکز تناسب اندام وسیع با فعالیت‌هایی مانند یوگا و کلاس‌های ورزشی متنوع لذت برد و در کنار آن به فعالیت‌های توریستی جذاب در پنانگ نیز پرداخت.

 

هتل هارد راک پنانگ، مالزی (Hard Rock Hotel Penang, Malaysia)

اگر عاشق موسیقی هستید، هتل هارد راک پنانگ در ساحل باتو فرینگی بهترین مکان برای اقامت شما خواهد بود. این هتل یکی از بزرگترین استخرهای شنای آزاد مالزی را در خود جای داده و امکان اقامت در سوئیت‌های استخردار با تراس‌های اختصاصی را برای مهمانان فراهم می‌کند. اما نکته خاص و جالب اینکه همه چیز در اینجا به موسیقی مربوط می‌شود. به طوریکه می‌توانید خود به موسیقی نواختن بپردازید و یا از دیسکوهای خصوصی که کنترل موسیقی در اختیار شما است، لذت ببرید. هارد راک یک استراحتگاه عالی در پنانگ برای کودکان و خانواده‌ها است.

جدای از امکانات مربوط به موسیقی، این مجموعه سه سالن بازی و نگه‌داری مخصوص کودکان دارد که تفریحات مورد پسند برای کودکان با همه سنین را ارائه می‌دهد. هارد راک حتی دارای اتاق‌های مناسب برای خانواده مانند سوئیت‌های کودکان Roxity است. این سوئیت‌ها دارای یک تلویزیون مجزا برای کودکان با پلی‌استیشن ۴، اسباب‌بازی و کتاب است. در صورت احساس گرسنگی نیز می‌توانید به یکی از شش رستوران هتل هارد راک پنانگ رفته و در آنجا با خوشمزه‌ترین غذاها از خود پذیرایی کنید.

 

معرفی باغ‌های گیاه‌شناسی پنانگ

 

ریزورت آنگسانا تِلوک باهانگ پنانگ، مالزی (Angsana Teluk Bahang Resort Penang, Malaysia)

از دیگر بهترین ریزورت‌های پنانگ، آنگسانا تِلوک باهانگ نام دارد که در اواخر سال ۲۰۲۰ در ساحل زیبای Teluk Bahang  افتتاح شد. این یک منطقه تفریحی تازه تاسیس و در حال توسعه در جورج تاون بوده که حدود یک ساعت از فرودگاه بین المللی پنانگ (PEN) فاصله دارد. این هتل از شلوغی Batu Ferringhi دور بوده و به همین دلیل از مراکز خرید، دکه‌های دستفروش‌ها و برخی جاذبه‌های گردشگری پنانگ نیز کمی فاصله دارد. بهتر است بدانید که Angsana یکی از برندهای گروه Banyan Tree است که به دلیل هتل‌های لوکس و خدمات پنج ستاره خود در سطح جهانی شهرت دارد.

ریزورت آنگسانا تِلوک باهانگ شامل ۲۳۶ اتاق و سوئیت است که همگی دارای منظره دریای آندامان هستند. اکثر آنها تراس یا بالکن اختصاصی خود را دارند و سوئیت‌های از استخر شنای خصوصی برخوردار هستند. این ریزورت نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای اقامت کودکان در پنانگ نیز بسیار عالی است. چرا که در آن یک استخر بی نهایت رو به اقیانوس، یک استخر خانوادگی و یک استخر کودکان با یک منطقه بازی و یک سرسره آبی بزرگ وجود دارد. در این میان جای مرکز تناسب اندام و اسپا خالی نبوده و علاقه‌مندان می‌توانند در فعالیت‌های روزانه مانند یوگا، مدیتیشن، پیاده‌روی و غیره شرکت کنند.

 

دابل تری ریزورت هتل هیلتون پنانگ، مالزی (DoubleTree Resort by Hilton Hotel Penang, Malaysia)

اگر با بچه‌ها به پنانگ می‌روید و یا همچنان کودک درون شما زنده است، توصیه می‌کنیم حتما اقامتی در دابل تری ریزورت هتل هیلتون را داشته باشید. چرا که این ریزورت این احتمالا تنها هتل در جهان است که موزه خرس عروسکی با نام TeddyVille را در خود جای داده است. هتل DoubleTree Resort by Hilton Penang در منطقه ساحل میامی واقع شده و تنها ۱۰ دقیقه دورتر از Batu Ferringhi است. هر چند که این هتل دارای ساحل اختصاصی نیست اما بسیاری از اتاق‌ها و سوئیت‌های آن چشم‌انداز شگفت‌انگیزی از دریا را برای گردشگران به نمایش می‌گذارند. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌ها بسیار مدرن و شیک هستند و امکان یک اقامت لاکچری برای گردشگران را فراهم می‌کنند.

سه رستوران مختلف در این ریزروت وجود دارد که امکان انتخاب طیف گسترده‌ای از غذاها را برای مسافران فراهم می‌کند. نکته جالب اینکه در بوفه کنار استخر ایستگاه‌های آشپزی زنده نیز وجود دارد که غذا خوردن در آن‌ها بیشتر از سیر کردن شکم جنبه تفریحی نیز دارد. برای تفریح یک استخر بزرگ و یک استخر برای کودکان با سرسره و فضای بازی، یک مرکز تناسب اندام تعبیه شده که افراد با هر گروه سنی و علاقه‌ای را سرگرم می‌کنند.

 

۶ مسیر پیاده‌روی عالی در تپه‌ی‌ پنانگ

 

هتل لون پاین پنانگ، مالزی (Lone Pine Hotel Penang, Malaysia)

هتل لون پاین پنانگ در حقیقت یک ریزورت لوکس است که در دسته بوتیک هتل‌ها قرار دارد. این اقامتگاه لوکس تاریخی با ۹۰ اتاق به مهمانان فرصتی می‌دهد تا با برخی از دوران تاریخ پنانگ در مکانی لاکچری و قرار گرفته در کنار ساحل آشنا شوند. این مجموعه اولین بار در سال ۱۹۴۸ به عنوان یکی از اولین هتل‌های باتو فرینگی افتتاح شد و در سال ۲۰۱۰ تحت یک بازسازی کاملی قرار گرفت. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌ها در کنار امکانات و خدمات مدرن حال و هوای سبک معماری دوران استعماری را دارند و اکثر آنها دارای بالکن و استخر خصوصی هستند. اتاق‌های طبقه همکف نیز مشرف به حیاط بیرونی خصوصی هستند که تجربه اقامتی بسیار خاص و به یادماندنی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد.

این بوتیک هتل در چند قدمی ساحل قرار گرفته و دارای یک استخر بزرگ است. همچنین یک مرکز تناسب اندام بزرگ و یک اسپای جمع و جور با مجموعه‌ای از ماساژها و خدمات زیبایی پوست را در خود جای داده است. غذا در تمام روز در The Bungalow به صورت بوفه‌ای در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود. زوج‌ها می‌توانند به‌عنوان جایگزینی برای بوفه، از یک شام با چهار غذای عاشقانه و رومانتیک که توسط پیشخدمت سرو می‌شود، لذت ببرند. سرویس اتاق نیز موجود است. با اقامت در این مکان به راحتی می‌توانید در جاذبه‌های گردشگری پنانگ به گردش بپردازید.

 

ریزورت شانگری لا گلدن سندز پنانگ، مالزی (Shangri-La Golden Sands Resort Penang, Malaysia)

مورد بعدی از بهترین ریزورت‌های پنانگ، شانگری لا گلدن سندز نام دارد که شعبه‌ای از مجموعه هتل‌های Shangri-La بوده و حدود ۴۰۰ اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. این هتل یکی از هتل‌های خانوادگی در پنانگ شناخته می‌شود و فضایی بسیار مناسب برای تفریح و سرگرمی کودکان دارد. از جمله امتیازهای این هتل لوکس می‌توان به موقعیت مکانی آن اشاره کرد که درست در قلب Batu Ferringhi قرار گرفته و در حوالی بازارهای شبانه محلی پنانگ واقع شده است.

Shangri-La Golden Sands هر آنچه را که مسافران برای تفریح ​​خانوادگی انتظار دارند را از منطقه ساحلی خصوصی بزرگ گرفته تا انواع تفریحات آبی مثل پارک آبی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. جدا از استخر و ساحل برنامه‌ای برای فعالیت‌های خانوادگی از جمله کلاس‌های تمرینی، کلاس‌های آشپزی، کارگاه‌های صنایع دستی، نمایش حیوانات و غیره نیز در این هتل وجود دارد. بچه‌ها می‌توانند کل روز را در کلاب مخصوص کودکان بگذرانند و از غذا رایگان لذت ببرند.

 

معرفی ۷ رستوران حلال در پنانگ

 

ریزورت بای ویو بیچ پنانگ، مالزی (Bayview Beach Resort Penang, Malaysia)

ریزورت بای ویو بیچ پنانگ به نسبت فضا و امکاناتی که در آن ارائه می‌شود قیمت مناسبی داشته و با طیف گسترده‌ای از امکانات رفاهی و خدمات تفریحی توانسته مورد توجه بسیاری از گردشگران تور مالزی قرار بگیرد. همه اتاق‌ها و سوئیت‌های Bayview Beach Resort دارای پنجره‌های کف تا سقف، با بالکن مبله خصوصی هستند. تمامی این اتاق‌ها به صورت مدرن طراحی شده و سبک مینیمال دارند. همچنین اتاق‌ها دارای منظره‌ای رو به اقیانوس یا روستا و کوه هستند که بسته به سلیقه گردشگران ارائه می‌شوند. همچنین یک سوئیت پنت هاوس با چهار اتاق خواب و یک استخر خصوصی روی پشت بام در آن وجود دارد که برای مهمانان ویژه به صورت VIP ارائه می‌شود.

وقتی می‌خواهید در ساحل یا دریا بازی کنید، می‌توانید به سراغ تفریحات آبی مثل جت اسکی، پاراسلینگ و سایر موارد از این قبیل بروید. علاوه بر آن می‌توانید از بازی‌های تفریحی نظیر تنیس، بسکتبال، والیبال، مرکز تناسب اندام بزرگ با میزهای پینگ پنگ نیز لذت ببرید. این ریزورت پنانگ با چندین منطقه بازی برای کودکان، خدمات نگهداری از کودکان و دو استخر برای کودکان توانسته مورد پسند کسانی که به صورت خانوادگی سفر می‌کنند قرار بگیرد. البته که برای استراحت بزرگسالان، اسپای جمع و جور با کلبه ماساژ وجود دارد.

 

ریزورت مرکور پنانگ بیچ، مالزی (Mercure Penang Beach Resort, Malaysia)

این هتل محبوب مقرون به صرفه بخشی از گروه هتل‌های بزرگ Accor است و به ارائه اتاق‌های تمیز و راحت شهرت دارد. خدمات حرفه‌ای رفاهی و یک موقعیت ساحلی عالی در چند قدمی آن این هتل را به یکی از بهترین ریزورت‌های پنانگ تبدیل کرده است. چنانچه قصد اقامت در این هتل را داشته باشید تنها در عرض ۱۵ دقیقه می‌توانید به باتوفرنگی دسترسی داشته باشید. ۲۲۰ اتاق و سوئیت در این مجموعه وجود دارند که منظره‌ای زیبا از شهر یا دریا را به مسافران ارائه می‌دهد. ناگفته نماند که هیچ کدام از این اتاق‌ها بالکن یا فضای بیرونی ندارند.

Ombak به معنی موج اقیانوس رستوران این هتل است که غذاهای بین المللی و مالایی را به صورت تمام روز (صبحانه، ناهار و شام) ارائه می‌دهد. جاذبه اصلی اینجا موقعیت ساحلی آن بوده و در کنار آن گردشگران می‌توانند از امکاناتی نظیر استخر کنار اقیانوس، مرکز تناسب اندام بزرگ با سونا و اتاق بخار لذت ببرند.

 

معرفی ۵ جزیره جذاب‌ نزدیک به پنانگ

 

ریزورت ساحلی رینبوو پارادایس پنانگ، مالزی (Rainbow Paradise Beach Resort Penang, Malaysia)

این استراحتگاه ساحلی به دلیل اقامتگاه‌های بزرگ، عمدتاً تمام سوئیت و موقعیتش درست روی شن‌ها، محبوب است. بنابراین مسافران این ریزورت منحصر به فرد فرصت لذت بردن از مجموعه متنوعی از تفریحات آبی مثل  قایق‌سواری، جت اسکی، کایاک سواری، پاراسلینگ و ... را خواهند داشت. در کنار ساحل نیز یک زمین تنیس و یک مرکز تناسب اندام بزرگ وجود دارد. ناگفته نماند که این استراحتگاه فاقد اسپا بوده اما دارای سالن آرایش و زیبایی است که در صورت تمایل می‌توانید از آن بهره ببرید. چند گزینه غذاخوری باکیفیت نیز در آن وجود دارند که پرطرفدارترین آن گایا یک رستوران کنار ساحل با یک عرشه بزرگ در فضای باز است که برای صرف غذا در غروب آفتاب ترجیح داده می‌شود.  

 

هتل فلامینگو بای بیچ پنانگ، مالزی (Flamingo Hotel by the Beach Penang, Malaysia)

اگر به دنبال اقامت در بهترین ریزورت‌های پنانگ هستید اما بودجه محدودی برای آن دارید، هتل فلامینگو بای بیچ می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. هتل فلامینگو درست روی شن‌ها قرار داشته و کافی است چند قدم پیاده‌روی کنید تا به ساحل دسترسی داشته باشید. ناگفته نماند که اتاق‌های این هتل شیک یا مدرن نیستند؛ در عوض کاملا تمیز و مرتب بوده و برخی از آن‌ها منظره‌ای روبه دریا یا رو به تپه‌های زیبا دارند.

هتل فلامینگو بای‌بیچ دارای یک استخر بزرگ با فضای بازی بچه‌ها در مجاورت آن است. بنابراین والدین می‌توانند روی صندلی‌های عرشه بنشینند و مراقب بچه‌ها باشند. یک وان جکوزی بزرگ و باربیکیو ساحلی در فضای باز با خدمات گارسون نیز وجود دارد. این استراحتگاه همچنین دارای یک منطقه بازی کودکان با تهویه مطبوع سرپوشیده است. به غیر از بار ساحلی، می توانید در کافه یا رستوران بوفه این هتل غذا بخورید. این هتل دارای اینترنت رایگان و صبحانه رایگان است که می‌تواند در کمتر شدن هزینه سفر در پنانگ موثر باشد.

 

بهترین رستوران‌های گیاهی جورج تاون پنانگ

 

منبع

۰۴ دی ۱۴۰۱

نظرات کاربران