معرفی بهترین کافه‌ها و کافی شاپ‌ها در پنانگ

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
معرفی بهترین کافه‌ها و کافی شاپ‌ها در پنانگ

پنانگ دارای کافه‌های زیادی است که اغلب هر دو گروه افراد محلی و گردشگران از آن بازدید می‌کنند. هر کافه دارای غذاهای خوشمزه و نوشیدنی خاص خود و یک فضای داخلی بی‌نظیر و اینستاگرامی هستند. بیشتر کافه‌ها و کافی شاپ‌ها در جورج تاون یکی از نقاط میراث جهانی یونسکو در مالزی قرار دارند. شما می‌توانید از این نقطه تاریخی و جذاب دیدن کرده و با فرهنگ رنگارنگ محلی آشنا شوید و در کنار آن، از خوردن انواع غذاها و نوشیدنی‌ها لذت ببرید.

 

ChinaHouse

کافه چایناهاوس یا همان خانه چینی از یک مجموعه شامل سه ساختمان سنتی، با یک حیاط روباز زیبا تشکیل شده است. این حیاط ۱۴ فضای مختلف را به هم وصل می‌کند که در هر کدام از آن‌ها غذا، موسیقی، و هنر مختلفی را برای شما فراهم می‌آورند. یکی از اتاق‌ها یا فضای باریک و بلند که از قطعات هنری مدرن در آن استفاده شده جایی است که می‌توانید بنشینید از نمایشگر آن بین بیش از ۳۰ کیک خوشمزه وسوسه‌انگیز انتخاب کنید. شما می‌توانید در اینجا از خوردن غذاهای غربی خوشمزه، نوشیدنی‌های بین‌المللی و یا قهوه‌های باکیفیت و قوی هم لذت ببرید.

 

فعالیت‌های رایگان و ارزان در جورج تاون پنانگ

ChinaHouse

آدرس: 153 Beach Street, Georgetown George Town, Penang, 10300, Malaysia

 

Lunabar Coffee

این کافه دارای فضایی آرام و راحت با گل و گیاهان خوشبو است. باغ کوچک این کافه جایی ایده‌آل برای صرف اوقاتی برای خودتان است. در این کافه می‌توانید از نوشیدن انواع قهوه‌ها، چای سبز ژاپنی و شکلات داغ لذت ببرید. اگرچه گزینه‌های دسر محدودی برای انتخاب وجود دارد، اماmatchamisu  ترکیبی از کیک ماچا و تیرامیسو matcha affogato  بستنی ماچا با سس ماچا برخی از گزینه‌های محبوب مشتریان در اینجا هستند. دوست داران کیک می‌توانند کیک تخم لیمو و یا چیزکیک شکلاتی را امتحان کنند.

Lunabar Coffee

آدرس: 10d Jalan Clove Hall, George Town George Town, Pulau Pinang, 10050, Malaysia

 

Moh Teng Pheow

در مورد اینجا از کجا شروع کنیم که چیزی از قلم نیافتد؟ اینجا در واقعا کافه و رستورانی با انواع غذاها و دسرهاست. شما می‌توانید از خوردن دسرهای خوشمزه، غذاهای مالزیایی، غذاهای آسیایی، گیاه‌خواری، وگان، غذاهای خیابانی، انواع فست فودها و غذاهای بدون گلوتن لذت ببربد. اگر در گروهی بزرگ با سلیقه‌های مختلف هستید پس این گزینه انتخاب فوق‌العاده‌ای برای شما خواهد بود. فضای داخلی با لوازم آنتیک زیبایی تزئین شده که یادآور روزهای گذشته پنانگ است. شما می‌توانید در اینجا از غذاهایی همچون نودل آسام لکسا (نودل ماهی تند و ترشی) و nasi ulam (برنج، موسیر، هویچ و نارگیل) امتحان کنید.

 

بهترین غذاهای خیابانی پنانگ را از دست ندهید

Moh Teng Pheow

آدرس: Lebuh Chulia, Jalan Masjid George Town, Pulau Pinang, 10200, Malaysia

 

GAYO Coffee

این کافه در کنار یکی از نقاط هنرهای خیابانی، خیابان آمرنیان واقع شده است. این کافه از دو ساختمان دوره استعماری در امتداد خیابان‌های بیچ و خیابان ویکتوریا که از کافه‌ها پر شده‌اند قرار دارد. فضای داخلی این کافه با لوازم قدیمی و دست دوم و تابلوهایی از مناظر طبیعی پر شده است. در اینجا از مخلوط کافه کلاسیک سفارش دهید و اگر اهل قهوه نیستید چای و یا دیگر نوشیدنی‌ها را سفارش دهید. به علاوه در اینجا طیفی از دسرها و غذاهای غربی نیز وجود دارد.

GAYO Coffee

آدرس: 161 Lebuh Pantai, George Town George Town, Pulau Pinang, 10300, Malaysia

 

The Alley

در امتداد Stewart Lane قدم بزنید تا به ساختمان The Alley برسید که سابقا فروشگاه محصولات بخور بود. آن‌ها نوشیدنی‌های گرم و سرد، ساندویچ‌ها و دسرهای خانگی را سرو می‌کنند. طرفداران شیرینی می‌توانند کارامل یا چوروس‌های خوشمزه که با انواع مزه‌ها مثل شکلات، نوتلا، کارامل، کارامل شور و دارچین شکری سرو می‌شوند را سفارش دهند. به علاوه طعم‌های مختلف چیزکیک هم وجود دارد که می‌توانید سفارش دهید. برای نوشیدنی کاپوچینو و یا آفوگاتو سفارش دهید.

 

شب‌گردی در پنانگ پایتخت غذاهای خیابانی جهان

The Alley

آدرس: 5 Stewart Lane, Georgetown George Town, Penang, 10200, Malaysia

 

Awesome Canteen

این کافی شاپ فوق‌العاده دومین اوت‌لت پنانگ است که در پتایلنگ جایا غذاهای Paleo سرو می‌کند. فضای داخلی کافه با صندلی‌های فلزی و میزهای قدیمی پر شده است. به علاوه وجود درختان باریک و زنده فضای کافه را زنده و سرسبز کرده و باعث جلب توجه بازدیدکنندگان شده است. تمامی غذاها از پروتئین‌ها مقوی، میوه‌ها و سبزیجات طبیعی و مغذی تهیه می‌شوند. در اینجا از غذاهای خوش طعم، سیب زمینی، انواع سالادها بخورید و بعد از قهوه سرد یا گرم و یا نوشیدنی‌های دیگر سفارش دهید.

Awesome Canteen

آدرس: 164A-B Lebuh Victoria, George Town George Town, Pulau Pinang, 10300, Malaysia

 

Mugshot Café

این کافه در اصل برای کلوچه‌ها و ماست خانگی‌اش شهرت دارد. طیف متنوعی از غذاهای مافین از جمله مافین بگال همراه با تخم مرغ و ژامبون، مافین گوشت، یا مافین پنیری و قزل‌آلای دودی وجود دارد که حتما از بین آن‌ها امتحان کنید. به علاوه ماست خانگی با طعم‌های مختلفی مثل کیوی و عسل، انبه و گردو یا گردو و کشمش وجود دارد که به عنوان دسر می‌توانید امتحان کنید.

 

معرفی زیباترین نقاط پنانگ در سفر با تور مالزی

Mugshot Café

آدرس: 302 Lebuh Chulia, George Town George Town, Pulau Pinang, 10200, Malaysia

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران