بهترین کافه‌های حلال در پنانگ

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
بهترین کافه‌های حلال در پنانگ

آه، پنانگ! مروارید شرق، سرشار از جاذبه‌های توریستی و سرزمینی با غذاهای بسیار خوشمزه!

حقیقت دارد که این منطقه، بعنوان پایتخت غذایی مالزی لقب گرفته و می‌توانید انتظار داشته باشید که غذاهای خیابانی لذیذ مالزی، غذاخوری‌های شگفت انگیز و البته کافه‌های اینستاگرامی بسیاری را در سراسر شهر پیدا کنید. ما در این مقاله، به شکار غذاکده‌های حلال خواهیم رفت و سفری مجازی و جذاب را به بهترین کافی شاپ‌ها و کافه‌های حلال در پنانگ تجربه خواهیم نمود.

 

تیبل پنانگ (The Table Penang)

این کافه کوچک اما دنج، چیزی بیش از یک قهوه عالی در چنته دارد. غذاهای خوشمزه غربی، دسرهای لذیذ و نوشیدنی‌های باکیفیت با تزئیناتی جذاب، میزهای این کافه را زینت می‌بخشند. در میان گزینه‌های منو، ماکارونی، مرغ گریل، کوفته، خوراک گوشت گوسفند، کالاماری و همبرگر طرفداران بسیاری دارند. همچنین فضای داخلی ساده بوده، اما بسیار گرم و صمیمی است و با مبلمان چوبی پرشده است. این کافه، از ساعت ۱۸ به بعد باز می‌شود و مکان عالی برای صرف شام، قهوه و دسر به شمار می آید.

آدرس: 27,Lebuh Carnarvon, George Town, 10200 George Town, Pulau Pinang, Malaysia

 

جاوی هاوس در پنانگ (Jawi House)

اگر در حوالی معبد Choo Chay Keong مشغول گشت و گذار بودید، حتما سری به این کافه بزنید. اینجا ایده آل‌ترین مکان برای تجربه غذایی بین فرهنگی بوده و ترکیبی از گزینه‌های مالایی، هندی و عربی را ارائه می‌دهد. در اینجا می‌توانید کاری بره، کاری مرغ و مرغ بریانی را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و از طعم لذیذ کیک میوه‌ای، پای لیمو و پودینگ ساگو در کنار یک فنجان لاته عالی یا آب میوه‌های تازه لذت ببرید.

همچنین خدمات سریع، پرسنل دقیق، موقعیت مکانی عالی و دسترسی راحت و قیمت‌های مناسب، از مشخصه های بارز این مکان به شمار می‌آیند. به لحاظ فضاسازی، این محیط سرشار از گل‌ها و گیاهان طبیعی بوده و به زیبایی از مهمانانش استقبال می‌کند. در ضمن وای فای رایگان نیز برای انجام امور کاری و شخصی، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

 

معرفی مرکز خرید سان وی کارناوال پنانگ

آدرس: 85,Lebuh Armenian, George Town, 10200 George Town, Pulau Pinang, Malaysia

 

لجندا در پنانگ (Lagenda)

هتل Shanghai 1910 Heritage، یک هتل بوتیک است که با معماری متمایزش، در خیابان باریک کمپبل جورج تاون پنانگ به زیبایی خودنمایی می‌کند. و کافه لجندا در طبقه همکف هتل با فضایی آرام، نقاشی‌های دیواری جذاب، صندلی‌های بالشتکی و رومیزی‌هایی که حس نوستالژی دوران استعمار سابق را القا می‌کنند، ساعاتی مفرح را برای گردشگران و مردم محلی رقم می‌زند. 

این کافه، مکانی افسانه‌ای است که در آن غذاهای سنتی خارق‌العاده مالایی با غذاهای ترکیبی غربی به همان اندازه فریبنده ملاقات می‌کنند. گادو-گادو، نوعی مخلوط سالاد اندونزیایی و پیش‌غذایی است که حتما باید در این کافه امتحان کنید و با دوستان و خانواده‌تان به اشتراک بگذارید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم از ناسی گورنگ و آیام پرسیک غافل نشوید.

آدرس:  2,Lebuh Carnarvon, George Town, 10100 George Town, Pulau Pinang, Malaysia

 

مور بای آرانگ کافی در پنانگ (MORE by Arang Coffee)

پس از گشت و گذار در حوالی میدان ناگور، شکم گردی در این کافه بسیار می‌چسبد. این کافه بزرگ که گل‌ها و گیاهان بسیاری را در خود جای داده، حظ بصری را در حین صرف غذاهای اشتهاآور برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. اینجا در ساعات وعده‌های غذایی، همیشه مملو از مشتریان است.

Awesome Threesome، یکی از آیتم‌های مورد توجه در منوی کافه بوده که برای اشتراک گذاری ایده‌آل است. این گزینه، اساسا ساندویچ‌های روباز با ۳ نوع رویه پنیر قارچ، ژامبون و تخم مرغ و ماهی قزل آلا دودی را شامل می‌شود.

بعلاوه از امتحان کردن اسپاگتی کاربونارا، ساندویچ و فیله ماهی، بستنی خوشمزه، کروسان، لاته کارامل، شکلات داغ یا قهوه سرد غافل نشوید.

این مکان، به دلیل خدمات عالی پرسنل خوش برخوردش نیز شهرت دارد که همیشه آماده خدمت رسانی هستند. قیمت‌ها متناسب با همان چیزی است که دریافت می‌کنید. فضای آرامش بخش همراه با وای فای رایگان، پارکینگ و خدمات تحویل، از دیگر ویژگی‌های جالب توجه این غذاکده به شمار می‌آیند.

 

۱۲ فعالیت توریستی جذاب در پنانگ

آدرس: 170G-2 Livingston Tower Argyll Road, 10050 George Town, Pulau Pinang, Malaysia

 

براون پاکت در پنانگ (Brown Pocket)

اینجا مکانی دنج با چشم اندازهایی خیره کننده و مشرف به خط افق جورج تاون بوده و یکی از بهترین کافه‌های پنانگ، برای دورهمی‌های دوستانه، استراحت و شکم گردی به شمار می‌آید. به غیر از نوشیدنی‌های کافئین‌دار متداول، می‌توانید از نوشیدن هات چاکلت، اسموتی‌ها، فراپه، نوشیدنی‌های میوه‌ای گازدار، آب‌میوه‌های تازه فشرده و چای ممتاز نیز لذت ببرید. همچنین دسرهای حلال همچون پنکیک خوب، بستنی وانیلی و تیرامیسو، گزینه‌هایی عالی در کنار این نوشیدنی‌ها محسوب می‌شوند. اما حقیقت این است که این کافه، بیشتر در سرو وافل تخصص دارد.

بعلاوه خدمات ارزنده پرسنل مهربان، قیمت‌های مناسب وای فای رایگان و خدمات تحویل، از مزایای شکم گردی در این کافه هستند. در ضمن در صورت تمایل، می‌توانید از میز و صندلی‌های فضای باز نیز برای صرف خوراکی‌هایتان بهره‌مند شوید.

آدرس: L6, Gurney Paragon, 11, Jalan Kelawai, Georgetown, 10250 George Town, Penang, Malaysia

 

کوتا داین اند کافی در پنانگ (KOTA Dine & Coffee)

این کافه، در محوطه تاریخی قلعه کورنوالیس واقع شده و پیشنهاد می‌کنیم برای استراحت و شکم گردی، سری به اینجا بزنید. این مکان، کافه‌ای جذاب است که نه تنها غذاهای شگفت انگیز، بلکه بینشی عالی از تاریخ استعماری پنانگ را ارائه می‌دهد. دکوراسیون زیبا، پنجره‌های شیشه‌ای از کف تا سقف که اجازه عبور نور طبیعی زیادی را به فضای داخلی می‌دهند و غذاهایی که از طعمی عالی و تزئیناتی جالب توجه برخوردارند، در اینجا به استقبال مهمانان می‌آیند.

در این کافه، می‌توانید طعم غذاهای مالزیایی سنتی را بچشید و از گزینه‌هایی نظیر مرغ و انبه و ناسی لماک در کنار دسر کرم بروله، پارفه و برولی برخوردار شوید. بعلاوه خدمات استاندارد پرسنل خوش برخورد نیز، عامل مهم دیگری در جلب مشتریان فراوان این کافه هستند. از طرفی، می‌توانید وای فای رایگان را برای انجام امور شخصی یا شغلی در اختیار داشته باشید و تمامی این امکانات و خدمات، با قیمت‌هایی متوسط ارائه می‌شوند.

 

۹ مکان‌ برای خوردن یک صبحانه خوشمزه در پنانگ

آدرس: Fort Cornwallis, Jalan Tun Syed Sheh Barakbah, George Town, 10200 George Town, Pulau Pinang, Malaysia

 

آلاماک در پنانگ (Alamak)

این غذاکده نیز در حوالی میدان ناگور واقع شده و با غذاهای مالزیایی باکیفیت و حلال، از مشتریانش پذیرایی می‌کند. در منوی این کافه گزینه‌های جذابی همچون پته‌های گوشت گاو، همبرگر و تکه‌های مرغ را خواهید یافت. بعلاوه این کافه به خاطر سرو شیک نارگیل، چیزبرگر ذوب شده و مرغ ناسی لماک نیز شهرت دارد و برای کسانی که به دنبال یک شام زیبا با وعده‌های غذایی سیرکننده در محیطی دنج و راحت هستند، ایده آل است.

به لحاظ طراحی نیز باید گفت فضای داخلی، از سبک صنعتی همراه با نورپردازی‌های قابل توجه بهره برده و نمای بیرون نیز، گزینه‌ای عالی برای ثبت عکس‌های اینستاگرامی به شمار می‌آید. بنابراین در صورت تمایل، می‌توانید غذایتان را در این محیط مفرح باز صرف کنید و از زیبایی‌های اطراف و هوای تازه نهایت لذت را ببرید. قیمت‌ها نیز مناسب بوده و خدمات تماشایی هستند.

آدرس: 175,Jalan Argyll, George Town, 10050 George Town, Pulau Pinang, Malaysia

 

روماه کاچا در پنانگ (Rumah Kacha)

صرف غذا در این رستوران با منظره ای دلپذیر از منظره کلیسای "بانوی غم و اندوه ما"، می‌تواند تجربه‌ای منحصر به فرد را در سفر با تور مالزی رقم بزند. این کافه دنج و راحت که محبوب مردم محلی و گردشگران در پنانگ است، انواع غذاهای مالزیایی را با قیمت‌هایی مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. توصیه می‌کنیم پاستا، بال مرغ، سالاد مرغ کبابی و گوشت بره کبابی را حتما امتحان کنید و البته قهوه عالی این کافه نیز، طرفداران بسیاری دارد.

بعلاوه این مکان به دلیل نور طبیعی فراوان، فضای وسیع و مطبوع و همچنین دکوراسیون به سبک روستایی نیز محبوبیت دارد. در واقع، فضای مناسبی برای دوستداران طبیعت و افرادی است که به دنبال مکانی راحت برای استراحت، عکس گرفتن و لذت بردن از غذاهای تلفیقی خوشمزه هستند. خدمات عالی، پرسنل مهربان، خدمات تحویل و میز و صندلی‌های فضای بیرونی نیز، به این تجربه لذت بخش دامن می‌زنند.

 

رمانتیک‌ترین رستوران‌های پنانگ

آدرس: 31a, Jalan Gurdwara, 10300 George Town, Pulau Pinang, Malaysia

 

اوربان گرین کابین در پنانگ (Urban Green Cabin)

علاقمندان به فضای سبز در این فضای مفرح و مدرن با تم طبیعت که از کف تا سقف با گیاهان سبز طبیعی تزئین شده، سرشار از انرژی و لذت خواهند شد. این پاتوق دوستانه که یکی از اینستاگرامی‌ترین کافه‌های پنانگ است، بسیار شیک، مینیمال و آرامش بخش است.

در اینجا با غذاهای فیوژن، کیک و شیرینی همراه با یک فنجان قهوه از مهمانان پذیرایی می‌شود. و البته ماهی خوشمزه، ناسی لماک و فیش اند چیپس، از جمله خوراکی‌هایی هستند که حتما باید در این کافه امتحان کرد. اما موفقیت این مکان، بدون حضور پرسنل مهربان و حرفه‌ای میسر نمی‌شود. از طرفی وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی و خدمات تحویل نیز برای مخاطبان فراهم هستند.

آدرس: 156,Lebuh Victoria, George Town, 10300 George Town, Pulau Pinang, Malaysia

 

وارانگ در پنانگ (The Warung)

اینجا نیز پاتوقی عالی، برای کسانی است که تمایل بیشتری به خلاقیت دارند یا به دنبال فضایی برای صرف یک غذای سبک هستند. پس از بازدید از معبد Hean Boo Thean، توصیه می‌کنیم سری به این کافه بزنید. این کافه جالب و شگفت انگیز که در Lebuh Victoria واقع شده است، چای و قهوه‌هایی عالی و همچنین وافل شیرین و خوش طعم، بستنی و براونی‌های لذیذ سرو می‌کند.

وافل‌ها با میوه‌های تازه و یک لیوان بستنی سرو می‌شوند و رویشان با سس شکلات و توت فرنگی و خرده‌های کوکی پوشانده می‌شود. این تصویر زیبا، به تنهایی می‌تواند سوژه ای عالی برای ثبت عکس‌های اینستاگرامی باشد. هر چند که محیط این کافه که از ظاهر و دکوراسیون مدرن و ساده برخوردار است نیز، آرامش و زیبایی را به مخاطبان هدیه می‌دهد.

 

راهنمای سفر از کوالالامپور به پنانگ

آدرس:  145,Lebuh Victoria, George Town, 10300 George Town, Pulau Pinang, Malaysia

 

جویس سوردوق در پنانگ (Joies Sourdough)

این کافه بیکری، از فضایی شیک و مدرن برخوردار بوده و در منطقه Pulau Tikus واقع شده است. اینجا منویی گیاهی را به مشتریانش ارائه می‌دهد و بیشتر به دلیل استفاده نکردن از شکر یا طعم دهنده‌های مصنوعی، در تهیه طیفی چشمگیر از نان‌های دستی‌اش شهرت دارد.

بعلاوه مکانی عالی، برای صرف صبحانه یا وعده‌های غذایی سبک و تازه به شمار می‌آید. بنابراین برای کسانی که به سلامتی‌شان بسیار اهمیت می‌دهند، این کافه بیکری می‌تواند بسیار جذاب باشد. اگر گذرتان به اینجا افتاد، پیشنهاد می‌کنیم از توفو، نان‌های تست، چیزکیک‌های خوشمزه و اسپاگتی کاربونارا غفلت نکنید. بعلاوه نوشیدنی‌هایی باکیفیت و گوارا، از جمله قهوه و طیف گسترده‌ای از اسموتی‌ها و آب میوه‌های سالم و سرد نیز در این مکان سرو می‌شوند که از محبوبیت بالایی برخوردارند. در نهایت، خدمات عالی پرسنل صمیمی و مهربان و خدمات تحویل، به مزایای این کافه دوست داشتنی می‌افزایند.

آدرس: 32,Jalan Moulmein, Pulau Tikus, 10350 George Town, Pulau Pinang, Malaysia

 

فرینگی کافی گاردن در پنانگ (Ferringhi Coffee Garden)

آیا تا به حال رویای نوشیدن یک فنجان نوشیدنی گورار را در محیط جذاب و باشکوه طبیعت جزیره پنانگ داشته‌اید؟ اگر اینطور است، با ورود به کافه باغ Ferringhi ، این رویا به حقیقت می‌پیوندد و شما با فضایی بسیار سرسبز و خوش منظره برای خورد و خوراک مواجه می‌شوید.

گفتنی است صبحانه و برانچ‌های خوشمزه غربی این کافه، طرفداران بسیاری دارند. اما اگر برای شام به اینجا آمدید، در خوردن غذاهای بین المللی نظیر مرغ گریل، برگرهای خوش پخت، سالاد مرغ، خوراک بره، خرچنگ سرخ شده و استیک تردید نکنید. همچنین وافل تخم مرغی، اسکون و نان تست فرانسوی در کنار لاته عالی، چای یا آبمیوه تازه نیز طرفداران خاص خود را دارند.

فضا و دکوراسیون داخلی نیز، آرامش بخش و زیباست. با اینحال اگر مایلید، می‌توانید برای استنشاق هوای تازه، از میز و صندلی‌های محیط بیرونی کافه نیز برای خورد و خوراک استفاده نمایید. قیمت‌ها در اینجا بسیار مناسبند و خدمات حرفه‌ای و وای فای رایگان به مشتریان ارائه می‌شوند. در نهایت برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به غذاکده‌های حلال در پنانگ، پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی ۷ رستوران حلال در پنانگ را نیز مطالعه کنید.

 

معبد بودایی وات چایا مانگکالارام پنانگ

آدرس:  Kampung Batu Feringgi, 11050 Batu Ferringhi, Penang, Malaysia

منبع ۱

منبع ۲

۱۱ دی ۱۴۰۱

نظرات کاربران