بهترین کافه‌های پنانگ برای خوردن دسرهای خوشمزه

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
بهترین کافه‌های پنانگ برای خوردن دسرهای خوشمزه

پنانگ یکی از برترین شهرهای شرق آسیاست که امکانات مناسبی برای سفر دارد. شهری که سیاست‌مداران تعطیلات‌شان را در آن می‌گذرانند و به عنوان پایتخت غذاهای خیابانی در جهان شناخته می‌شود. شهری که می‌شود روزهای کوتاهی را در آن بود اما طولانی در آن خوش گذراند. چرا که امکانات مختلفی برای خوش گذرانی و گشت و گذار دارد. شهری که در بهترین کافه‌ها، بهترین دسرها و نوشیدنی‌ها را برای مهمانانش تدارک می‌بیند. در سفرتان با تور مالزی به پنانگ اگر دنبال بهترین دسرها در عالی‌ترین کافه‌ها هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا آنها را در این مطلب خدمتتان معرفی کنیم.

 

در سفر به پنانگ چرا باید یک دسر عالی نوش جان کنیم؟

پنانگ را در جهان به پایتخت غذاهای خیابانی می‌شناسند چرا که غذاهای خیابانی متنوعی دارد و آنها را در مکان‌های بی‌نظیری ارائه می‌کند. به شما توصیه می شود بهترین غذاهای خیابانی پنانگ را از دست ندهید. اما جدای از غذاهای خیابانی، این شهر کافه‌های متعددی نیز دارد و این امر نیز از فرهنگ غذایی رایج در آن برمی‌آید. در پنانگ می‌توانید کافه‌های متعددی را پیدا کنید که انواع دسرها، از بومی تا بین‌المللی را برای مشتریان‌شان سرو می‌کنند. در سفرتان به این شهر برای داشت یک عصر متفاوت، برای آنکه خستگی یک روز پر بازدید از مکا‌ن‌های دیدنی این شهر را پشت سر بگذارید به شما توصیه می‌کنیم به فکر نوش جان کردن یک دسر عالی باشید. اگر می‌خواهید بهترین کافه‌های این شهر برای نوش جان کردن دسرها را بشناسید در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

 

۸ دلیل برای اینکه مقصد بعدی سفر خود را پنانگ انتخاب کنید

۱- China House

یک کافه‌ی بی‌نظیر که درباره‌اش می‌گویند هرکس به پنانگ سفر کند و به این کافه نرود، سفر ناقصی انجام داده است. کافه‌ای که فضای دلپذیری دارد و می‌تواند مسافران شهر را عاشق خودش کند. کافه‌ای که هم نوشیدنی‌های تراز اولی دارد و هم دسرهای بی‌نظیر. یکی از مشهورترین دسرهای این کافه که زیاد از سوی گردشگران سفارش داده می‌شود lumberjack نام دارد. این دسر یک کیک سیب و خرما است که روی آن پودر نارگیل ریخته‌اند. کیکی که به مانند یک وعده‌ی غذایی شما را سیر می‌کند و اگر عصر آن را نوش جان کنید دیگر برای نوش جان کردن شام احساس گرسنگی نخواهید کرد.

نشانی: 153 Beach Street, Georgetown George Town

 

۲- Hideout

این مکان یک کافه‌ی فوق‌العاده است. جاییکه با مراجعه به آن می‌توانید کیک‌های درجه یکی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. کیک‌های عسلی این کافه بسیار مشهورند و زیاد سفارش داده می‌شوند. جدای از کیک‌ها در این کافه می‌توانید بهترین دسرهای میوه‌ای را نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید این کافه یکی از ارزان‌ترین کافه‌های شهر است که در منوی آن می‌توانید دسرهایی با قیمت زیر یک دلار پیدا کنید.

 

۸ هتل ارزان قیمت در پنانگ برای آنهایی که به سبک کوله‌گردی سفر می‌روند

نشانی: 60 Jalan Icon City, Bukit Tengah Bukit Mertajam, Pulau Pinang

 

۳- Blackball tea & dessert

اگر می‌خواهید دسرهای تایوانی در پنانگ نوش جان کنید باید به این مکان در شهر تشریف ببرید. جاییکه دسرهایش کمی عجیب و غریب به نظر می‌آیند اما وقتی نوش جان می‌کنید متوجه می‌شوید بسیار جالب توجه هستند. برای مثال تصور کنید یک چیزی مانند خوراک لوبیا با ژله ترکیب شده باشد و برای شما سرو شود. در نگاه اول ممکن است کمی برایتان ناخوشایند به نظر آید اما همین که اندکی از آن را مزه می‌کنید علاقه‌مندش می‌شوید. بنابراین اگر دنبال کشف چیزهای متفاوت هستید در سفر به پنانگ به شما توصیه می‌کنیم به این مکان تشریف ببرید.

نشانی: Jalan Mahsuri, Bayan Baru Bayan Lepas, Pulau Pinang,

 

۴- Crepe Cottage

این کافه برای آنهایی مناسب است که از دسرها عاشق نوش جان کردن کیک‌ها هستند. کافه‌ای که یکی از بهترین کافه‌های پنانگ برای حضورهای خانوادگی به شمار می‌آید و از سوی گردشگران پر استقبال است. کافه‌ای که در آن می‌توانید کیک‌های انبه‌ی خوبی سفارش بدهید و درحالیکه یک نوشیدنی گرم نیز کنار آن دارید اوقات خوشی را پشت سر بگذارید. به طور کلی کیک‌های میوه‌ای این کافه فوق‌العاده خوشمزه هستند و می‌توانید رویشان حساب باز کنید.

 

۷ سوغاتی خاص پنانگ برای هدیه به عزیزانتان

نشانی: 77-A Persiaran Gurney, George Town, Pulau Pinang

 

۵- The Craftisan

اگر علاقه‌مند به دسرهای ایتالیایی هستید در سفر به پنانگ می‌توانید روی این کافه حساب باز کنید. کافه‌ای که تمامی دسرهایش فوق‌العاده‌اند و هرکدام آنها را سفارش بدهید یک تجربه‌ی مزه‌ای متفاوت برایتان خواهد بود. کافه‌ای که قیمت دسرهایش اندکی گران هستند اما بدون شک ارزش این را دارند که از سوی شما سفارش داده شوند. البته اگر در سفر به پنانگ با محدودیت بودجه مواجه نیستید.

نشانی: 1st Floor, 12 Jalan Kek Chuan, George Town, Pulau Pinang

۲۲ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران