۹ مکان‌ برای خوردن یک صبحانه خوشمزه در پنانگ

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
۹ مکان‌ برای خوردن یک صبحانه خوشمزه در پنانگ

پنانگ پایتخت غذایی مالزی و یکی از مهم‌ترین شهرهای دنیا برای آن‌هایی است که به خوردن غذاهای متنوع و خوشمزه علاقه دارند. این مقصد ساحلی دوست داشتنی انواع رستوران‌ها و غذاهای خیابانی را پیش روی شما می‌گذارد و مطمئنا در چنین شهری باید به دنبال خوردن صبحانه‌های خوشمزه بود.اگر مسافر تور مالزی هستید، در نوشته امروز ما چند جای عالی برای خوردن صبحانه به شما معرفی می‌کنیم که شامل رستوران‌ها و کافه‌هایی برای خوردن صبحانه‌های محلی یا بین‌امللی می‌شود.

 

Gemas Road Roti Canai

اگر به غذای محلی روتی کانای علاقه دارید، بدون شک یک بار هم که شده باید به Gemas Road Roti Canai برای خوردن صبحانه بروید. خود محلی‌ها که عاشق این مکان بوده و همیشه مشتریان زیادی دارد که هر روز صبح خود را از این‌جا شروع می‌کنند. روتی کانای یک صبحانه کلاسیک پنانگی است که در سس آن از کاری فراوان استفاده شده و رویش یک نیمرو و کمی پیاز قرار می‌گیرد.

آدرس: 51, 29, Jalan Gemas, Taman Kampar, 10460 George Town

 

Continental Bakery

اگر بوی خوش نان و شیرینی در صبح زود را دوست دارید، بهتر است بعد از این که از خواب بیداری شدید، سریع به Continental Bakery زده و صبحانه را اول وقت در این مکان میل کنید. کروسانت‌های پف کرده، رول‌های دارچینی و شیرینی‌های شکلاتی در کنار انتخاب‌هایی همچون سوپ قارچ از Continental Bakery یک جای عالی برای خورد صبحانه می‌سازد.

 

بهترین شهرهای مالزی برای سفر خانوادگی

آدرس: 33 Nagore Rd 10050 George Town

 

رستوران Tai Tong‌

یکی از صبحانه‌های محلی که مردم پنانگ خیلی دوست دارند و به صورت سنتی آن را سر صبح میل می‌کنند، دیم سام است. رستوران Tai Tong نیز یکی از جاهای خوب برای خوردن این غذا در آغاز روز محسوب می‌شود. دیم سام‌های مختلف، نودل سرخ کرده چینی، تارت تخم مرغی و خیلی انتخاب‌های متنوع در این رستوران برای صبحانه خواهید داشت و تنها محدود به یک غذا نیستید.

آدرس: 45 Cintra Street (Lebuh Campbell) 10100 George Town

 

کافه Trois Canon‌

این کافه در استایل هنگ کنگی درست شده و صبحانه‌های متفاوت و بسیار خوشمزه‌ای در آن پخته می‌شود. منو این کافه از انواع تست‌ها غربی تا ماکارونی و تارت‌های مختلف را شامل شده و انتخابی عالی برای صبحی عالی در تور پنانگ خواهد بود. Trois Canon در واقع برای آن‌هایی که اهل صبحانه‌های محلی نیستند، بسیار خوب است.

آدرس: 165 Campbell Street 10100 George Town

 

Ali Nasi Lemak

اما دوباره برگردیم به غذاهای محلی و این بار به یکی از معروف‌ها یعنی ناسی لماک بپردازیم. صبحانه یک بهانه‌ی عالی برای خوردن این غذای خوشمزه است و Ali Nasi Lemak که در جاده ساحلی واقع شده، یکی از بهترین جاها برای امتحان کردنش خواهد بود.

 

۴ غذای سنتی خوشمزه مالزی

آدرس: Sri Weld Food Court 10200 George Town

 

کافه Daily Dose

اما اگر به دنبال کافه‌ای برای خوردن صبحانه‌های انگلیسی هستید، باید به سراغ Daily Dose بروید. البته همه از بودن در Daily Dose‌ و خوردن پکیج‌های صبحانه آن لذت خواهند برد. اگر می‌خواهید بهترین تجربه را از خوردن صبحانه در این کاف داشته باشید، بهتر است Big Breakfast یا House BLT را در منو انتخاب کنید. گلدان‌های متعدد، رنگ پردازی شاد و فضای دوستانه باعث شده است که این کافه، حال و هوای بسیار خوبی داشته باشد.

آدرس: 36, Stewart Lane, 10200

 

Breakfast From The Barn

جای دیگری که برای خوردن صبحانه به شما پیشنهاد می‌کنیم، Breakfast From The Barn است. این مکان برای مدت زیادی است که در پنانگ فعالیت کرده و طرفداران زیادی دارد. بخش زیادی از محصولاتی که در منو رستوران وجود دارد، از مزرعه‌ای که در کنارش ساخته شده به دست می‌آید. برای مثال در صبحانه وقتی سبزیجات ،سوسیس، تخم مرغ و یا حتی کره میل می‌کنید، همه محصولات همان‌جا هستند!

آدرس: 42, Lorong Bangkok, 10250 George Town

 

کافه Joo Leong

اما اگر به جای تمام این صبحانه‌های سنگین، به دنبال یک جای دنج با صبحانه‌های سبک می‌گردید، Joo Leong گزینه‌ی خوبی برای شماست. شیرینی‌های ترد و خوشمزه، انواع تست‌های، تخم‌مرغ‌های تنوری و انواع نوشیدنی‌های گرم از جمله انتخاب‌های شما در Joo Leong هستند.

 

برگزاری ماه رمضان در مالزی

آدرس: Mk. 12, Jalan Sungai Tiram, Kampung Sungai Tiram, 11900 Bayan Lepas

 

Air Itam Sister Curry Mee

آخرین گزینه‌ی ما در لیست از آن جاهایی است که شاید تنها برای کسانی که دوست دارند غذاهای جدید را بچشند مناسب باشد. Air Itam Sister Curry Mee از سال ۱۹۴۶ در این گوشه از پنانگ فعالیت کرده و دو خواهر که حالا سن زیادی دارند آن را اداره می‌کنند. یک دکه غذاهای خیابانی که به فروش صبحانه‌های کلاسیک و جذاب پنانگ می‌پردازد. غذاهای این محل قیمت کمی دارند اما کیفیت واقعا بالایی خواهند داشت و اگر به چنین غذاهایی علاقه دارید، حتما آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آدرس: Jalan Paya Terubong (Jalan Air Hitam) 11500 Air Itam

۲۱ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران