۸ مکان عالی برای لذت بردن از طبیعت در پنانگ

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
۸ مکان عالی برای لذت بردن از طبیعت در پنانگ

مردم دنیا پنانگ را به خاطر غذاهای خوشمزه‌اش و سواحل زیبایش می‌شناسند. اما پنانگ جایی بسیار زیبا از نظر منابع طبیعی به شمار می‌رود که این زیبایی تنها به سواحل آن ختم نشده و در خشکی‌های آن نیز به شکل چشم‌نوازی می‌درخشد. همین باعث شده این طبیعت باعث شده تا پنانگ جایی عالی برای گردش و تفریح در طبیعت باشد. ما نیز امروز ۸ مکان عالی در این استان را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید در سفر با تور مالزی در طبیعت آن بگردید، تفریح کنید یا حتی غذا بخورید!


۱- پارک ملی پنانگ


در مالزی، وقتی از پارک ملی صحبت می‌کنیم، بعضی‌ها سریع به یاد پارک ملی بزرگ تامان نگارا و جنگل بارانی کهن‌سالش می‌افتند. اما پنانگ نیز برای خود یک پارک ملی بسیار زیبا دارد که وسعت آن به ۲۳ کیلومتر مربع می‌رسد. با این که در مقیاس بسیاری از پارک‌های ملی دنیا، پارک ملی پنانگ کوچک است، اما نقاط دیدنی و حیات وحش بسیار جذابی دارد که دیدن از آن را بسیار لذت‌بخش می‌کند.

 

راهنمای گردش در پارک ملی پنانگ، کوچک‌ترین پارک ملی مالزی

 

پارک ملی پنانگ

 


۲- تم پارک ESCAPE


هیچ چیز به اندازه تفریح در طبیعت لذت‌بخش نیست و تم پارک ESCAPE نیز دقیقا به همین منظور در نظر گرفته شده است. پارکی که شبیه به هیچ پارک دیگری نیست و تماما با المان‌های طبیعی اجین شده تا تجربه‌ای متفاوت را برایتان به ارمغان بیاورد. یکی از نقاط بسیار پرطرفدار برای تفریح خانوادگی که بازی‌هایش هم برای کم سن و سالان مناسب هست هم برای کسانی که می‌خواهند بانجی جامپینگ یا کارهایی از این دست را امتحان کنند.

 

 

تم پارک ESCAPE

 


۳- تامان ریمبا تلوک باهانگ


برای اینکه بیشتر به دل طبیعت بزنید، حتما سری به تامان ریمبا تلوک باهانگ بزنید که به اختصار بسیار آن را به پارک جنگلی تلوک باهانگ می‌شناسند. این مکان در واقع یک جنگل بارانی بسیار زیباست که مسیرهای پیاده‌روی بکر و جذابی دارد و در کنار برکه‌ای که در دل جنگل واقع شده، تجهیزاتی برای تفریح و لذت بردن نیز کار گذاشته شده است.

 

برترین غذاهای خیابانی جورج تاون، پایتخت غذای مالزی

 

تامان ریمبا تلوک باهانگ

 


۴- انتوپیا، مزرعه پروانه پنانگ


حتما نباید پرنسس دیزنی باشید تا هزاران پروانه به دور سرتان بچرخد، شما می‌توانید در مزرعه پروانه انتوپیا تجربه بودن در محلی را داشته باشید که بیش از ۱۵ هزار پروانه از گونه‌های متفاوت آزادانه در محیط زیبا و سبزش می‌چرخند. این مکان اگر چه یک شبیه سازی از محیطی طبیعی است، اما در هر حال تفریحی عالی در طبیعت محسوب می‌شود و لیاقت بودن در لیست ما را دارد.

 

۸ مکان رویایی در پنانگ برای پیاده‌روی‌های لذت‌بخش در طبیعت جادویی

 

انتوپیا

 


۵- تپه پنانگ


تپه پنانگ یکی از نقاط نمادین پنانگ است که بسیاری از گردشگران در طول سفر خود حتما سری به این منطقه می‌زنند. این مکان هم جایی زیبا از نظر طبیعی است، هم اینکه امکانات تفریحی و رفاهی در خود دارد. بسیاری از کسانی که به این تپه می‌روند، از تپه پنانگ به عنوان لذت‌بخش‌ترین ساعات سفر خود به پنانگ یاد می‌کنند.

 

 

 تپه پنانگ

 


۶- The Habitat


"زیستگاه" در نزدیکی تپه پنانگ قرار دارد و وقتی که قرار شد به تپه بروید، حتما زمانی را نیز برای دیدن این مکان اختصاص دهید. یک پل جادویی و دوار در این مکان وجود دارد که منظره‌ای بسیار درخشان و جذاب را برایتان به تصویر می‌کشد. همچنین یک خط زیپلاین عالی با نام Colugo Zip نیز در "زیستگاه" وجود دارد که سوار شدن بر آن نیز یکی از بهترین فعالیت‌ها در زمان بازدید از این مکان خواهد بود.

 

معرفی مراکز خرید جورج‌تاون برای خرید سوغاتی‌های خاص از پنانگ

 

The Habitat

 


۷- Tropical Spice Garden


سفر به پنانگ بدون تجربه غذاهای استثنایی این منطقه واقعا ناقص خواهد بود. اما جدا از غذاهای خیابانی و بسیاری انتخاب‌های دیگری که در پنانگ دارید، حتما یک بار از Tropical Spice Garden نیز دیدن کنید. این باغ زیبا در یک جنگل ۸ هکتاری واقع شده که در خود زیبایی‌های متنوعی دارد. اما چیزی که آن را از دیگر نقاط طبیعی پنانگ متمایز می‌کند، کلاس‌های آشپزی مختلف مالزیایی است که در آن برگزار شده و شما می‌توانید در آن شرکت کنید و در آخر همان غذای خوشمزه را میل کنید. فراموش نکنید که برای کلاس‌های شب ثبت نام کنید تا هم از زمان مناسبی را قبل از غروب به بازدید از باغ سپری کنید، شام بخورید و سپس شب‌های زیبای Tropical Spice Garden را نیز تجربه کنید.

 

۱۰ ساحل برتر، زیبا و چشم نواز پنانگ

 

Tropical Spice Garden

 


۸- مزرعه میوه‌های استوایی


یکی دیگر از جاهای زیبایی که می‌توانید در پنانگ ببینید، مزرعه بزرگ میوه‌های استوایی است که جایی واقعا متفاوت جذاب برای بازدید خواهد بود. این مزرعه ۲۵ هکتار وسعت داشته و در آن بیش از ۲۵۰ نوع میوه‌ی مختلف کشت می‌شود که این خود از جذابیتش می‌گوید.

۱۳ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران