۸ مکان رویایی در پنانگ برای پیاده‌روی‌های لذت‌بخش در طبیعت جادویی

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
۸ مکان رویایی در پنانگ برای پیاده‌روی‌های لذت‌بخش در طبیعت جادویی

جزیره‌ی زیبایی‌های کشور مالزی، جزیره‌ی تاریخی و رویایی، جاییکه تونی بلر نخست وزیر سال‌های گذشته انگستان از آن دیدن کرده است، جایی که به پایتخت غذاهای خیابانی در جهان معروف است، یکی از شناخته‌شده‌ترین شهرهای مالزی برای گردشگران این کشور به حساب می‌آید. جاییکه هرساله مملو از مسافران است و از آنها به بهترین صورت پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور مالزی به پنانگ اگر به دنبال مکان‌هایی جادویی برای پرسه زنی و کشف هستید. همراه ما باشید تا ۸ مکان رویایی این شهر برای یک قدم زدن و پیاده‌روی به یادماندنی را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- پارک ملی پنانگ


پارک ملی پنانگ شاید یکی از کوچکترین پارک‌های ملی کشور مالزی باشد اما وسعت کم چیزی نیست که از جذابیت و اهمیت آن بکاهد. پارکی پر از درخت و سرسبزی که دو مسیر پیاده‌روی فوق‌العاده دارد. مسیرهایی که شما را از پیچ و خم جنگل عبور می‌دهد و به ساحل می‌رساند و در این مسیر با موسیقی کافه‌های کوچکی که سر راهتان قرار دارد شما را همراهی می‌کند. همچنین بهترین خوراکی‌ها و غذاهای شرق آسیا را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. در این پارک مسیری که شما را به ساحل لاکپشت می‌رساند یکی از بهترین و معروف‌ترین مسیرهای پیاده‌روی درشهر پنانگ است. درهای این پارک همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر به روی بازدیدکنندگانش باز است.

 

۱۰ کافه‌ی ساحلی پنانگ، جزیره‌ی زیبایی‌های تمام نشدنی مالزی

 

 

پارک ملی پنانگ

 


۲- مسیر Teluk bahang در پارک اکو


در فضایی به وسعت ۸۰ هکتار و در مسیری به طول ۲۴ کیلومتر یکی از جذاب‌ترین ماجراجویی‌های شما در مالزی می‌تواند رقم بخورد. اکو پارک که یکی از معروف‌ترین پارک‌های پنانگ در محله جورج تاون است در تمام روزهای سال میزبان مهمانان زیادی است. چرا که به آنها فضایی برای کمپ‌زدن می‌دهد و نیز همچنین با بهترین طبیعت پنانگ که آبشار و درخت و سرسبزی دارد از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

Teluk bahang

 


۳- تپه‌ی پنانگ


تپه‌ی پنانگ یکی از زیباترین بلندی‌های این شهر است که امکان تماشای پنانگ را از ارتفاع برای جویندگانش فراهم می‌آورد. در سفرتان به پنانگ به شما توصیه می‌کنیم یک شب به این تپه بروید و در مسیر ۳ ساعته‌ی آن قدم بزنید تا به بلندایش برسید و بعد زیر نور مهتاب این شهر را نگاه کنید. بعد از گشت و گذار نیز صبح، از همان مسیری که شب گذشته بالا رفتید پایین بیایید. نگران خورد و خوراک و تفریح‌تان هم نباشید. چرا که در بلندای این تپه امکانات لازم برای شما دیده شده است.

 

 

 تپه‌ی پنانگ

 


۴- بلندی Bukit jambul


اگر در یک سفر خانوادگی به پنانگ رفته‌اید این مسیر یکی از بهترین مسیرهای پیاده‌روی و کشف در این شهر است. چرا که در قدم زدنی به اندازه‌ی نیم ساعت می‌توانید از مسیری سرسبز بالا بروید و زیر پایتان را که پر از سرسبزی و زیبایی است نگاه کنید.

 

۹ مکان رمانتیک در پنانگ که می‌توانید لحظات عاشقانه در آنها تجربه کنید

 

 

Bukit jambul

 


۵- باغ گرمسیری پنانگ


یک باغ زیبا و شگفت‌انگیز که گل‌های سپید ارکیده زینت‌بخش آن هستند. باغی که حضور در آن روحیه‌ی شما را عوض می‌کند و ساعاتی خوش برایتان می‌سازد. باغی که در مسیر پیاده‌روی فوق‌العاده‌اش جدای از گل‌ها و درخت‌ها و سرسبزی‌ها می‌توانید یک آبشار زیبا نیز ببینید. این باغ یکی از معروف‌ترین باغ‌های مالزی است که تعداد زیادی از گردشگران این کشور را به پنانگ می‌کشاند. درهای این پارک همه روزه از ۵ صبح تا ۸ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است و در سفرتان به پنانگ به شما توصیه می‌کنیم صبح زود، صبح خیلی خیلی زود به دیدن این باغ و پیاده‌روی در مسیرش بروید.

 

 

باغ گرمسیری پنانگ

 


۶- پارک جوان


پارک جوان پنانگ فقط مناسب جوانان نیست که همه‌ی سنین را مجذوب خودش می‌کند. پارکی که برای گشت و گذار در یک سفر خانوادگی مناسب است و مسیر پرسه‌زنی سرسبز آن پر از آلاچیق‌های متنوع است تا هرکجا که خسته شدید و خواستید کمپ بزنید و استراحت کنید. درهای این پارک همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۶ عصر به روی بازدیدکنندگانش باز است.

 

 

پارک جوان

 


۷- Air itam dam


یک مکان فوق‌العاده در ارتفاع ۲۱۳ متری از سطح دریا که به نوعی خواهر خوانده پارک جوان و باغ گرمسیری پنانگ به حساب می‌آید. جاییکه پیاده‌روی در آن شاید اندکی سخت باشد و همه کسی قادر نباشند مسیرش را تا انتها بپیمایند. چرا که در روزهای گرم سال آفتاب مستقیم می‌تابد و ممکن است کمی اذیت‌تان کند. بنابراین اگر قصد پیمایش این مسیر را دارید به شما توصیه می‌کنیم حتما کلاه آفتابگیر و آب به مقدار کافی همراه خودتان داشته باشید.

 

شب‌گردی در پنانگ پایتخت غذاهای خیابانی جهان

 

 

Air itam dam

 


۸- جنگل Bukit Mertajam


یک جنگل عالی که درهایش به صورت شبانه‌روزی به روی بازدیدکنندگان باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. جنگلی که یک مسیر پیاده‌روی فوق‌العاده دارد که پیمایش آن یک ساعت به درازا می‎‌کشد. مسیری که شما را از تپه‌ها بالا می‌برد و چشم‌انداز بی‌نظیری از جنگل و زیبایی‌هایش بهتان ارائه می‌دهد.

 

 

Bukit Mertajam

۲۰ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران