۷ مکان جادویی و رویایی در فیلیپین برای دوچرخه‌سواری و کشف طبیعت

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
۷ مکان جادویی و رویایی در فیلیپین برای دوچرخه‌سواری و کشف طبیعت

فیلیپین قطعه‌ای از بهشت است که روی زمین جامانده. قطعه‌ای بی‌نظیری که هنوز آنطور که باید و شاید پر از گردشگر نیست و همین است که بکر و رویایی‌اش کرده. قطعه‌ای سرسبز که آفتاب دلچسب و زیبایی دارد و در بعضی روزهای سال دل آسمان ابری‌اش دانه‌های درشت باران می‌بارد. در سفرتان با تور فیلیپین به این کشور که بیشتر طبیعت‌گردان، بک‌پکرها و هیچ‌هایکرها را بی‌تاب خودش کرده است اگر به دنبال مکان‌هایی جادویی برای دوچرخه‌سواری هستید. همراه ما باشید تا ۷ مکان‌ فوق‌العاده‌ی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Sagada


در یک منطقه‌ی کوهستانی، در شهر ساگادا، شهری که به طلوع آفتاب بی‌نظیرش در سراسر شرق آسیا معروف است می‌توانید دوچرخه سوار شوید و رکاب بزنید در یک مسیر رویایی. مسیری پر از پستی‌ها و بلندی‌ها. مسیری هیجان‌انگیز پوشیده از درخت‌های سر به فلک کشیده که آفتاب از لابه‌لای شاخه‌هایشان به زمین می‌رسد و بازی سایه‌ها و نورها راه می‌اندازد. مسیری استقامتی که برای لذت بردن از رکاب زدن در آن باید آمادگی جسمانی مناسب نیز داشته باشید. در سفرتان به فیلیپین و ساگادا به شما پیشنهاد می‌کنیم یک روز صبح زود، پیش از آنکه سپیده صبح سر بزند دوچرخه‌سواری را آغاز کنید تا در ابتدای مسیر طلوع آفتاب و رنگ انداختن این شهر را ببینید. تصویری بی‌نظیر که هیچگاه از خاطراتان نخواهد رفت.

 

زیباترین جزایر فیلیپین با مناظری بی‌نظیر و بهشتی

 

 

Sagada

 


۲- Palawan


یک شهر فوق‌العاده‌ی ساحلی که به بهشت دوچرخه‌سواران معروف است. شهری پر از سواحل دنج و ناب که در بهترین رستوران‌هایش می‌توانید بهترین غذاهای فیلیپینی را نوش جان کنید، در بهترین کافه‌هایش می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها و در بهترین خانه‌هایش بهترین اقامت‌ها را داشته باشید. شهری پر از مسیر برای دوچرخه‌سواران و دوچرخه‌سواری. در سفرتان به پالاوان به شما پیشنهاد می‌کنیم صبح با طلوع آفتاب دوچرخه‌سواری را آغاز کنید و بعد که خورشید به وسط آسمان رسید دست از رکاب زدن دست بکشید تا در پناه امن ساحل برای ساعاتی استراحت کنید و بعد اگر دوست داشتید تنی به آب بسپارید و لذت ببرید. اگر اهل ساحل و تفریحات ساحلی هستید مطمئن باشید سفر به پالاوان یکی از به یادماندنی‌ترین سفرهای شما در سراسر عمرتان خواهد بود.

 

 

Palawan

 


۳- Cebu


اگر به همنشینی ساحل و صخره‌های سرسبز علاقه‌مندید، اگر می‌خواهید درحالیکه در یک فضای شهری هستید در یک فضای جنگلی و ساحلی نیز باشید در سفرتان به فیلیپین باید به سِبو بروید. جاییکه هر روزه تعداد زیادی از مسافران فیلیپین را به خودش می‌کشاند و از آنها با بهترین امکانات پذیرایی می‌کند. در سفرتان به این منطقه می‌توانید دوچرخه اجاره کنید تا در مسیرهای فوق‌العاده رکاب بزنید، صخره‌ها را پشت سر بگذارید، از سواحل رنگارانگ و زیبا رد بشوید و هر لحظه یک طبیعت زیبا و شگفت‌انگیز را کشف کنید.

 

 

Cebu

 


۴- Bohol


بوهول یکی از زیباترین جزیره‌های فیلیپین است که با رفتن به آن جدای از آنکه می‌توانید در یک فضای جنگلی و دریایی حضور داشته باشید، می‌توانید به یک حیات‌وحش جذاب و زیبا نیز قدم بگذارید. با رفتن به پارک جنگلی این منطقه می‌توانید دوچرخه اجاره کنید و درحالیکه از مسیرهای پیچ و خم دار زیبا رد می‌شوید، گوش بسپارید به آواز پرندگان و برخی حیوانات اهلی را نیز در مسیرتان ببینید. در سفرتان به فیلیپین مطمئن باشید جذاب‌ترین عکس‌های اینیستاگرامی‌تان را در این جزیره می‌توانید بیندازید.

 

معرفی هیجان‌انگیزترین ماجراجویی‌هایی که می‌توانید در فیلیپین تجربه کنید

 

 

Bohol

 


۵- Mindoro


میندورو پیشنهاد همه‌ی زیبایی‌های طبیعت را به گردشگرانش می‌دهد. پیشنهاد یک ساحل شگفت‌انگیز، جنگل بی‌نظیر و صخره‌های هیجان‌انگیز. جایی رویایی و جادویی که با دوچرخه و رکاب زدن می‌توانید تصاویر بی‌نظیر خلقت و آفرینش را ببینید و لذت ببرید. جاییکه باید اهل شوق و دل باشید تا درک کنید اگر بهشت از قطعه‌های گوناگون تشکیل شده باشد، بدون شک این منطقه یکی از آن قطعه‌هاست. در سفرتان به فیلیپین جدای از دوچرخه‌سواری اگر خواستید به منطقه‌ای بروید که در بهترین سواحل شنا کنید و آفتاب بگیرید ما این منطقه را بدون شک و اغراق به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

Mindoro

 


۶- Corregidor


در سفرتان به فیلیپین اگر می‌خواهید دوچرخه‌‌سواری را در یک منطقه‌ی تاریخی و جنگلی انجام بدهید باید به کوریگدور تشریف ببرید. جاییکه سکوت دارد و فروپاشیدگی. فروپاشیدگی یک قلعه که به آن ظاهری دلفریب و جادویی داده است. با رفتن به این منطقه می‌توانید عکس‌های زیبایی از حضورتان در فیلیپین بیندازید.

 

زیباترین نقاط فیلیپین برای غواصی در آب‌های بی‌کران اقیانوسی

 

 

Corregidor

 


۷- Batanes


یک منطقه‌ی فوق‌العاده در شرق آسیا شبیه به جزایر انگلیس و ایسلند. یک منطقه‌ی عالی برای کشف و شهود. در سفرتان به فیلیپین برای رکاب زدن در این منطقه باید زمان زیادی صرف کنید و زود خسته و افتاده نشوید. چرا که به هر میزان زمان صرف کنید با چیزهای هیجان‌انگیز و جادویی بیشتری روبه‌رو می‌شوید.

 

 

Batanes

۱۹ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران