۸ استراحتگاه فوق‌العاده‌ی ساراگوئه فیلیپین برای گذراندن روزهایی رویایی

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
۸ استراحتگاه فوق‌العاده‌ی ساراگوئه فیلیپین برای گذراندن روزهایی رویایی

فیلیپین جزیره‌ی ماجراجویی‌هاست. جاییکه می‌توانید جذاب‌ترین طبیعت‌گردی‌ها را در آن داشته باشید. یک کشور فوق‌العاده برای کوله‌گردی‌ها و سفرهای دورهمی دوستانه. کشوری در شرق آسیا با مردمانی مهمان‌نواز و دوست داشتنی. کشوری نسبتا ارزان که اقامت شما در آن چندان گران تمام نمی‌شود. در سفرتان با تور فیلیپین اگر به دنبال نقاط دنج و جادویی هستید. همراه ما باشید تا ۸ استراحتگاه رویایی این کشور را خدمتتان معرفی کنیم. استراحتگاه‌هایی در جوار ساحل و در دل دریا.

 


۱- Reef beach resort


یک اقامتگاه ساحلی فوق‌العاده برای آنهایی که به دنبال اقامت‎های امن و دنج هستند. یک اقامتگاه بی‌نظیر برای آنهایی که می‌خواهند از پنجره‌های اتاق‌شان لغزیدن نرم موج‌ها بر روی یکدیگر را نگاه کنند. یک اقامتگاه خاص برای آنهایی که دوست دارند در طول اقامتشان در فیلیپین یک ساحل خصوصی تمیز با امکانات مناسب را در اختیار داشته باشند. یک اقامتگاه رویایی برای آنهایی که دوست دارند وقتی از خوب بلند می‌شوند بروند روی شن‌های سپید فام قدم بزنند، بعد دوچرخه‌سواری را تجربه کنند، آفتاب بگیرند و دست آخر تن خود را بسپارند به آبی زلال و شفاف و برای لحظه‌هایی فراموش نشدنی همچون ماهی شنا کنند. این اقامتگاه غیر از دریا یک استخر درجه یک نیز دارد و رستورانش در بلندی قرار گرفته است تا چشم‌انداز زیبایی از فیلیپین به مهمانانش ارائه دهد.

 

۷ مکان جادویی و رویایی در فیلیپین برای دوچرخه‌سواری و کشف طبیعت

 

 

 Reef beach resort

 


نشانی: ساراگوئه دل نورته، جنرال لونا، جزیره ساراگوئه

 


۲- Isla cabana resort


یک بهشت رویایی با معماری جذاب و منحصر به فرد. خانه‌هایی ویلایی برای آنایی که به دنبال زیستن در فضاهای خصوصی هستند. یک اقامتگاه ساحلی عالی برای آنهایی که می‌خواهند در یک سفر رمانتیک به فیلیپین بروند. یک قامتگاه جذاب براهی آنهایی که می‌خواهند در محل اقامتشان یک مرکز مراقبت از زیبایی نیز داشته باشند.

 

 

 Isla cabana resort

 


نشانی: ساراگوئه دل نورته، جنرال لونا، برگی ۵

 


۳- Patrick,s on the beach


یک اقامتگاه عالی برای آنهایی که می‌خواهند پرواز پرندگان را بر فراز آسمان تماشا کنند و اقامت کنند در یک جایی مشرف به ساحل و زیبایی. یک مکان رویایی و جادویی که آب‌های شفافی دارد و شن‌های سپید فام نرمش جای قدم‌های مسافران را روی خودش ثبت می‌کند. یک اقامتگاه نسبتا ارزان قیمت برای آنهایی که می‌خواهند ماه عسل‌شان را در فیلیپین سپری کنند. یک اقامتگاه لوکس که بهترین ماساژورهای شرقی را به استخدام مرکز ماساژ و مراقبت از زیبایی‌اش درآورده است.

 

 

 Patrick,s on the beach

 


نشانی: کاراگا، سیئارگائو

 


۴- Bravo beach resort


یک خلوتگاه دنج که هم شما را دعوت به آرامش و استراحت می‌کند و هم دعوت به ماجراجویی و هیجان. اقامتگاهی فوق‌العاده که چشم‌اندازهای رویایی از فیلیپین به مهمانانش ارائه می‌دهد. اقامتگاهی جادویی که امکان دریانوردی و پارو زدن در آب‌های شاف را برای مسافرانش فراهم می‌آورد بعد له انها امکان صیادی می‌دهد. اقامتگاهی که شنا در استخر فوق‌العاده‌اش می‌تواند آرزوی هر مسافر باشد.

 

زیباترین شهرها و جزایر فیلیپین برای علاقه‌مندان به گشت و گذارهای پرشور و هیجان

 

 

 Bravo beach resort

 


نشانی: کاراگا، بارانگای ۵

 


۵- Romantic beach villas


یک اقامتگاه درجه یک که در آن می‎‌توانید نظاره‌گر تصاویر زیبایی از خلقت باشید که طی آن سرسبزی‌ها با آبی‌ها به تعادل و آرامش رسیده‌اند و شب زیر نور ماه همانقدر زیباست که روز زیر نور خورشد. اقامتگاه‌هایی ویلایی که هم برای سفرهای خانوادگی مناسب است و هم برای سفرهای عاشقانه. اقامتگاهی که یک مرکز مراقبت از خردسالان دارد و علاوه بر آن یک مرکز مراقبت از زیبایی لوکس، رستوران عالی و یک استخر بی‌نظیر برای آنهایی که ترجیح می‎دهند غیر از دریا تن به آب بسپارند.

 

 

 Romantic beach villas

 


نشانی: جنرال لونا

 


۶- Siargao bleu resort & spa


در سفرتان به فیلیپین اگر می‌خواهید در یک جای لاکچری که تمامی امکانات رفاهی، اقامتی و تفریحی درجه یک را دارد اقامت کنید باید به این اقامتگاه پناه ببرید. جاییکه به هنگام طلوع و غروب خورشید تصاویر بهشت برین را به مسافرانش ارائه می‌دهد. جاییکه استخر و باشگاه و اسپا دارد و امکانات به اینها محدود نمی‌شود. جاییکه رستورانش یکی از بهترین رستوران‌های فیلیپین به حساب می‌آید.

 

 

 Siargao bleu resort

 


نشانی: جاده توریسم

 


۷- Nay Palad hideaway


یک اقامتگاه آرام و باصفا که هم برای سفرهای خانوادگی مناسب است و هم برای سفرهای تنهایی. یک اقامتگاه بی‌نظیر برای آنهایی که می‌خواهند غرق شوند در سکوت و آرامش و ساعت‌ها زمان صرف کنند در زیبایی و نقاشی‌های بی‌مانند خداوند در هستی. یک مکان عالی برای نویسندگان و هنرمندان، برای عاشقان و تازه عروس و دامادها، برای آنهایی که در تنهایی خود یک دنیای غنی دارند.

 

۹ کافی شاپ معروف مانیل؛ شهر کافه‌ها و رستوران‌های فیلیپین

 

 

 Nay Palad hideaway

 


نشنی: جاده مالینائو ۸۴۱۹

 


۸- Sandy Feet Siargao


یک مجتمع عالی متشکل از چندین ویلا با امکانات و فضاهای مختلف. یک فضای فوق‌العاده برای سفرهای خانوادگی و آنهایی که هزینه‌ی سفر چندان برایشان مهم نیست. یک مکان عالی که در سفر به فیلیپین شما را از گشت و گذار خارج از این مجتمع بی‌نیاز می‌کند و تا روزی که در آن ساکن هستید برایتان سرگرمی‌های مختلف لذت‌بخش فراهم می‌کند.

 

 

 Sandy Feet Siargao

 


نشانی: جاده مالینائو

۱۰ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران